quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet in stimmung
hoezo is alice nominiert?![]()
wat en gekute
Hier was het een lesbische donkere vrouwquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zal ik wat tea spillen eventjes, hij zei tegen mij juist dat hij geloofde dat jullie allemaal multi accounts hadden
Ziggo is vervelend de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:32 schreef bondage het volgende:
Stats zijn op dit moment niet beschikbaar omdat Ziggo weer eens een storing heeft, internet ligt er hier uit.
Gelukkig binnenkort glasvezel, ben ik van die baggerprovider af
Alice exitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet in stimmung
hoezo is alice nominiert?![]()
wat en gekute
Geen idee misschien vanavond op tv te zien of was het er gisteren al opquote:
Ik kijk eigenlijk te weinig om er een oordeel over te hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
Alice is een nietszeggend persoon in bb
Ik had bijna tickets gekocht voor een TS concert. Bijna, want toen ik #1500 was in de wachtrij was het uitverkocht.quote:
Dat is toch een voorwaarde om mee te kunnen doen in BB?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
Alice is een nietszeggend persoon in bb
Je was dan wel de coolste vader ever geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bijna tickets gekocht voor een TS concert. Bijna, want toen ik #1500 was in de wachtrij was het uitverkocht.
Dat is zuurquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bijna tickets gekocht voor een TS concert. Bijna, want toen ik #1500 was in de wachtrij was het uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |