quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:13 schreef Mazikeen het volgende:
Hoppa @:harrie en @:DerRabbitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil ook bier NU
![]()
![]()
Ik ben daar ook verbaasd overquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben verbaasd hoeveel jij achterover kan slaan dagen achterelkaar
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb een permanente ESF ban
jammer genoeg, maar goed, ik heb mijn eigen soort van songfestival, in de wikipedia sandboxen ik gebruik kladblok programmatje voor mijn ''nationale voorrondes''
sandbox gebruik ik ook voor mijn eigen dancing with the stars/strictly kandidatenlijstjes etc, heel handig die sandbox, en sowieso wikipedia om alles netjes net echt te maken
Dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
toen die trol dexter1 hier nog was, had ik hem maar nooit gelooft, dan had ik heel die ban nooit gekregen ugh, zijn schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ik wat tea spillen eventjes, hij zei tegen mij juist dat hij geloofde dat jullie allemaal multi accounts haddenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is lang geleden!
Die kreeg een ban voor bots gebruiken hier
Ook met glasvezel kun je downtime hebben van je providerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:32 schreef bondage het volgende:
Stats zijn op dit moment niet beschikbaar omdat Ziggo weer eens een storing heeft, internet ligt er hier uit.
Gelukkig binnenkort glasvezel, ben ik van die baggerprovider af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |