De echte meelopers verraden zich nu.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:34 schreef kater1 het volgende:
Tjeezus Danny verraad Ashley weer!!!!!
wat heb ik gemist ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:34 schreef kater1 het volgende:
Tjeezus Danny verraad Ashley weer!!!!!
geen pluspunten toch ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:39 schreef Gert het volgende:
Was en ben geen fan van Ashley. Maar met koffergate wint ze nu echt heel rap punten.
Zeker wel.quote:
nou bij mij niet, er zijn wel wat minpunten eraf deze week, maar met koffergate kwamen er ook weer wat bij, wat een overdreven gedoe zeg , zumquote:
oh kun jij wel terugspoelen, ik wilde even terughoren wie nou zei , ga weg bij de knop, je ziet tom in beeld , maar later hoor je danny wat zeggen en staat er in de ondertiteling , basiri denkt dat hij alles kan regelen, iets in die trantquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef kater1 het volgende:
Ik ben de uitzending even aan het terugspoelen voor de exacte woorden. Duurt even met die pokkereclame ertussen.Danny in hottub met ik denk Tyron en Lenie ernaast staand. Over Ashley 'Alpha vrouwtje' en zo. Misselijkmakend.
Tom heeft dat gezegd. En wat ze dus niet hebben laten zien is dat ashley moest huilen omdat de emoties bij haar opliepen nadat Tyron haar verbaal aanviel en niet dat ze moest huilen over dat koffergedoe...quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh kun jij wel terugspoelen, ik wilde even terughoren wie nou zei , ga weg bij de knop, je ziet tom in beeld , maar later hoor je danny wat zeggen en staat er in de ondertiteling , basiri denkt dat hij alles kan regelen, iets in die trant
Ah, dan had ik het wel goed dat Tyron daar een rol in speelde. En echt, als ze gewoon eerlijk waren geweest en gezegd hadden dat ze gewoon heel graag hun koffer wilde hebben voor dat geld was het anders geweest. Kun je ook boos worden om het geld, maar dan heb je niet dat liegen en bedriegen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom heeft dat gezegd. En wat ze dus niet hebben laten zien is dat ashley moest huilen omdat de emoties bij haar opliepen nadat Tyron haar verbaal aanviel en niet dat ze moest huilen over dat koffergedoe...
ja ik dacht ook dat het tom was, maar er stond dus basiri in de ondertiteling, dat wilde ik even checkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom heeft dat gezegd. En wat ze dus niet hebben laten zien is dat ashley moest huilen omdat de emoties bij haar opliepen nadat Tyron haar verbaal aanviel en niet dat ze moest huilen over dat koffergedoe...
Het was ook Tyron die zei dat hij nu helemaal parra op Ashley zou gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
Het "gesprek" van Ashley en Tyron wat ze er in de uitzending uit geknipt hebben. Dit zat tussen het knop drukken en het huilen van Ashleyin...
[ twitter ]
Ben niet ineens fan van haar hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou bij mij niet, er zijn wel wat minpunten eraf deze week, maar met koffergate kwamen er ook weer wat bij, wat een overdreven gedoe zeg , zum
exact, dat stond in de ondertitels , maar danny zegt geen basiriquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:14 schreef kater1 het volgende:
Koffergate: Een Belg zegt 'Hee, hee, ga weg bij die deur, alsjebieft. Ga weg bij de deur'. Niet te zien wie het zegt.
Danny zegt 'Ca va, en besliste gij dat?' Ariana vraagt 'waarom mogen wij er niet bij staan dan?'. Danny antwoord 'Basiri denkt dat hij alles gaat beslissen'.
Ik ben het al 10x aan het terugluisteren hoor niet wat hij wel zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
exact, dat stond in de ondertitels , maar danny zegt geen basiri
nee ik kan het ook niet verstaan, maar het was tom die het zei, dat kan je horen aan zijn stem, basiri klinkt heel andersquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik ben het al 10x aan het terugluisteren hoor niet wat hij wel zegt.
Ik hoor "das zever, die'eh.. die'eh... die'eh.. denkt dat 'em alles gaat beslissen"quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ik kan het ook niet verstaan, maar het was tom die het zei, dat kan je horen aan zijn stem, basiri klinkt heel anders
Er is wel meer geknipt, ook het korte overleg tussen 'de kofferlozen' (~1:15), dat vlak voor het knop drukken was geweest. Ze gaven elkaar een handjeklap om 'nee-tegen-de-koffer' te zeggen waarna hij vastberaden op die knop af stapte. In de aflevering leek het of hij zonder verder overleg zelf even besloot om op die knop te drukken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
Het "gesprek" van Ashley en Tyron wat ze er in de uitzending uit geknipt hebben. Dit zat tussen het knop drukken en het huilen van Ashleyin...
[ twitter ]
Haha ja, en al scherend door het huis heen wandelt en er ook nog even mee boven de hottub hangtquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Datr Lenie die knop ook met zijn blote voet afdrukt trouwens, Mr Hygiene
Hij zegt: ‘das zever (iets als ‘onzin’ in het Vlaams). Hij denkt dat hij alles gaat beslissen’. Ondertiteling was fout. Ging duidelijk over Tom.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik ben het al 10x aan het terugluisteren hoor niet wat hij wel zegt.
ja waarom niet, je weet niet wat er in zitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:35 schreef kater1 het volgende:
Maar serieus, dacht BB werkelijk dat ze voor 1 coin per stuk aardappels gingen kopen !
Nee, ik moet het echt van de uitzendingen hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:51 schreef odie22 het volgende:
tot nog toe weinig nieuws, kijk je geen streams livelink ?
ook leuk, dan zal ik niks verklappenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik moet het echt van de uitzendingen hebben.
Puzzie is net iets meer live dan de rest.quote:
Ik hoop dat hij in ieder geval genomineerd wordt. Maar zo'n mindfuck-spel kan alles weer verpestenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Leuke aflevering weer! Nu duimen dat Lenie mag vertrekken.
en dan is ie er uit, komt ie een dag later weer terugquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in ieder geval genomineerd wordt. Maar zo'n mindfuck-spel kan alles weer verpesten
nee ben er ook hhaha of je moet druk wezen met de vagina monologen hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
Zit ik hier in mijn eentje de vagina-monologen te houden ofzo??
Ja, ik wist het nog niet he. Dus ik was echt geconcentreerd aan het kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
Zit ik hier in mijn eentje de vagina-monologen te houden ofzo??
Zeg, hou eens op! Dat Doriana het ineens niet meer ziet zitten of zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan is ie er uit, komt ie een dag later weer terug
Ze was er absoluut uitgevlogen, dus ik vind het prima dat ze die vrijstelling kreeg. Ik hoop echt dat Lenie eruit vliegt. Hoewel natuurlijk de kans nog best groot is dat het Ashley wordt. Alice lijkt me veilig.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
was spannend hoor en jankie doriana toch voor elkaar
Weet niet of Alice veel aanhang heeft. Ze is lief maar niet echt een partypoeper of een gangmaakster......quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was er absoluut uitgevlogen, dus ik vind het prima dat ze die vrijstelling kreeg. Ik hoop echt dat Lenie eruit vliegt. Hoewel natuurlijk de kans nog best groot is dat het Ashley wordt. Alice lijkt me veilig.
Ik denk het eigenlijk wel, maar het is niet meer dan een gevoel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of Alice veel aanhang heeft. Ze is lief maar niet echt een partypoeper of een gangmaakster......
roll the tapesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Waarom zijn er 3 NL's genomineerd, kan geen toeval zijn toch?
Alice is zeker veilig, kijk maar naar het aantal views van haar topic (veel views = veel votes), met kop en schouders boven de andere 2.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel, maar het is niet meer dan een gevoel.
Ik denk dat lenie er zaterdag ook uit gaat. Ik heb zo een vermoeden dat heel weinig mensen geloven dat hij per ongeluk op die knop duwde.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:52 schreef livelink het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Lenie echt ontzettend boos is om zijn nominatie. Hij lijkt me zo iemand die daar helemaal niet mee om kan gaan.
Meest echte persoon in het huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... Ashley zet zichzelf zo voor paal
Ik heb inmiddels genoeg gesprekken met Alice gezien om haar absoluut niet narcistisch te vinden! Ze is (vind ik) juist heel meelevend en sociaal en volwassen voor haar 19 jaar!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:54 schreef KraideN het volgende:
Boh, ik kan die influencers echt slecht hebben. Als ik al dat filmpje van die Alice zag die zichzelf zit te filmen in de sportschool... Dat soort mensen zijn gewoon narcistisch tuig dat niets toevoegd aan de maatschappij omdat werkelijk alles wat ze doen geacteerd is. Verschrikkelijk volk.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef Gert het volgende:
Ronahi's expressies... hopelijk krijgen we dadelijk niet die van Ariana.
Gelukkig (wat mij betreft) klopt dat!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:41 schreef livelink het volgende:
Nou, Alice waarschijnlijk als eerste safe.
Tja, ik heb niks tegen Alice maar ook nog niet echt iets met haar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig (wat mij betreft) klopt dat!
En van mij mag Ashley gaan ze was al buiten en mocht weer terugquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Maar nu... Ashley of Lenie. Beide prima als ze moeten wieberen. Ik gun het Lenie het minst om te blijven.
Het zijn wel beiden mensen die reuring brengen, dat is dan wel jammer. Het is ook leuk om je lekker te ergeren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Maar nu... Ashley of Lenie. Beide prima als ze moeten wieberen. Ik gun het Lenie het minst om te blijven.
Ook wel mee eens. Vorige zaterdag vond ik het mooi dat ze exit ging. Alleen heeft Lenie wel héél veel krediet verspeeld afgelopen week.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En van mij mag Ashley gaan ze was al buiten en mocht weer terug
Is ook weer waarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel mee eens. Vorige zaterdag vond ik het mooi dat ze exit ging. Alleen heeft Lenie wel héél veel krediet verspeeld afgelopen week.
Uhuh.. er blijft er dadelijk sowieso eentje in het huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn wel beiden mensen die reuring brengen, dat is dan wel jammer. Het is ook leuk om je lekker te ergeren.
Haha yes, kan het sociaal gezien flikken: de rest zit nu gebiologeetd WIDM te kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer waar
Toch tijd gevonden om te kijken vanavond>
Tja, maar de rest is zo gezapig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.. er blijft er dadelijk sowieso eentje in het huis.
...en ook nog zweren op zijn kinderen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Lenie terecht eruit wat mij betreft. Als hij gewoon eerlijk was geweest met die koffers was het waarschijnlijk anders geweest.
Die wil je dus nooit als spelpartner hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
...en ook nog zweren op zijn kinderen.
Ik geloof wel dat het per ongeluk ging. Hij schrok er zelf vanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Lenie terecht eruit wat mij betreft. Als hij gewoon eerlijk was geweest met die koffers was het waarschijnlijk anders geweest.
Ja, ik kan dat heel moeilijk geloven, nadat ze eerst keurig dat eerste aanbod van 2500 hadden afgewacht en verworpen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het per ongeluk ging. Hij schrok er zelf van
Ik kan ook moeilijk geloven dat als je meedoet aan een spel als Big Brother, dat je dan niet heel goed op de regels let als die worden uitgelegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het per ongeluk ging. Hij schrok er zelf van
Gekke constructie, maar wel leuk bedacht ja..quote:
Ik kijk meequote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
Kijkt niemand de uitzending of zit ik op de verkeerde plaats?
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
oww zonde...quote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]op zich ben je in het goede topic hoor, maar het is hier niet elke dag druk.
het is vaak rustig hier inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]op zich ben je in het goede topic hoor, maar het is hier niet elke dag druk.
Ja hoor zit te kijkenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
Zo.. gelukkig trekt-ie bij.quote:
Ik viel er later in en had toen niet door wat ik helemaal gemist had om mee te kunnen praten.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
Muntje van hun samen, ze delen als duo de muntjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:44 schreef PinkLow het volgende:
Waarom pakt hij dit voor Arie. Kost het hem of hun dan een muntje?
Ja, alles voor prinses Ariana.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:44 schreef PinkLow het volgende:
Waarom pakt hij dit voor Arie. Kost het hem of hun dan een muntje?
Ik snap dat enigszins wel..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
Ariana heeft het laagste gezien en is dankbaar.
Oh, ja. Op zich wel, maar ik vraag me een beetje af wat haar definitie van het laagste is.quote:
Deze:quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:53 schreef PinkLow het volgende:
Reclame. Tijd om het hele huishouden te doen...
Duurt lang.
Hoe heet dat nummer wat je net even snel hoorde tijdens de autoreclame.
Misschien hebben we dat nog lang niet gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ja. Op zich wel, maar ik vraag me een beetje af wat haar definitie van het laagste is.
Dankjewel!!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Whahahaha
Dichtbij telt alleen bij jeu de boules...
Die ga ik onthouden
De hel!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
Tuurlijk wou Randy opgeven![]()
Winnen = met arie op 10 vierkante meter opgesloten worden
Ik zie haar natuurlijk ook op de streams en ze schommelt bij mij heel erg. De ene keer vind ik haar leuk, de andere keer niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:12 schreef livelink het volgende:
Ashley lijkt op een van mijn beste vriendinnen. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua doen en laten. Misschien dat ik haar daarom leuk vind.
Welterustenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:37 schreef PinkLow het volgende:
En deze Queen gaat naar bed.
Tot morgen. Trusten
je bedoelt met haar grote muil irritant haar zin doordrukken bij die nieuwe, want die durft toch niks terug te zeggenquote:
Valt mij ook op, de ene keer lijken ze meer een skischans dan de andere keerquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:39 schreef Gert het volgende:
Kun je als queen je lippen ook nog wat extra laten botoxen in het kasteel? Ze lijken nog meer opgezwollen dan eerst..
Hij had een bijna-dood-ervaringquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zag overigens niet zo goed hoe dilano die liters bloed verloren moet zijn door dat uitglij partijtje
Ik val er net pas in en heb ook gisteren niet gezien. Wat moeten ze doen met die knop?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Alice zo heerlijk nuchter, rationeel, eerlijk en volwassen!
Ja vonden wij ook. Andere dingen gunnen en liever met een spel een vrijstelling willenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Zij zijn vorige week natuurlijk ook al van de nominatie gehaald, dus dat snap ik wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:51 schreef KraideN het volgende:
Ik snap niet waarom ze het Ronahi en Tom niet gunnen. Niemand van de duo's had het erover. Zij hebben toch eerlijk het laatste spel gewonnen waarom mogen zij niet de vrijstelling krijgen? Niet dat Tom en Ronahi mijn fav zijn maar is wel zo eerlijk.
Heb bij haar sterk het gevoel dat haar empathie oprecht is. En dus niet vooral een poging om sympathie te winnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij bijna 2 uur streamlock...quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Hoe lang heeft dit spel in totaal geduurd?
Dat idd. Ze is gewoon heel erg puur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb bij haar sterk het gevoel dat haar empathie oprecht is. En dus niet vooral een poging om sympathie te winnen.
Ik heb dus geen flauw ideequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik val er net pas in en heb ook gisteren niet gezien. Wat moeten ze doen met die knop?
Gelukkig werd het alsnog uitgelegd.quote:
Kwamen die vorige week nu op donderdag of op vrijdag in de uitzending??quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:11 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Ty een nominatie.
Inderdaad, ze gunt anderen echt ook alles.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb bij haar sterk het gevoel dat haar empathie oprecht is. En dus niet vooral een poging om sympathie te winnen.
Nominaties zijn al bekend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:11 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Ty een nominatie.
Er is geen verkeerde kant...quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:12 schreef superniger het volgende:
Is de Dilano van de verkeerde kant?
Hij zegt zelf van niet, maar niet iedereen is daar ook van overtuigd...quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:12 schreef superniger het volgende:
Is de Dilano van de verkeerde kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar goed dat ik dan geen namen heb genoemd.quote:
Eehhmm... ik wel hoor. Maar ik kijk ook tvquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:18 schreef KraideN het volgende:
[..]
Ja en? Dit is het TV topic. Wij kijken geen streams.
Vrijdag pas en de week daarvoor ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwamen die vorige week nu op donderdag of op vrijdag in de uitzending??
Echt? Jee.. zo had ik het nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:19 schreef KraideN het volgende:
[..]
Is een influencer, alles wat ze doen is werkelijk geacteerd om meer volgers te krijgen.
Jij bent een positieve uitzondering.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... ik wel hoor. Maar ik kijk ook tv![]()
Alleen post ik hier over wat er in de uitzending getoond wordt en niet wat ik al op streams heb gezien (uitgezonderd daarnet over de duur van dat spel)
Mag wel, natuurlijk. Maar ja, de kans dat je daar een reactie op krijgt is ook groot. En vorige week deed ze het wel een tikje overdreven. Net bij het spel vroeg ze het heel oprecht. Ik had meer moeite met Basiri, die als argument had dat Jimmy er nog maar 1 week was. Ten eerste is hij er al 2 weken volgens mij en maar 1 week minder dan de anderen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doriana mag toch best voor haar eigen hagje gaan
ETHERDISCIPLINEquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:30 schreef Ireth het volgende:
Ik las van de week dat Ashley klinkt als Ellie Lust qua stem en nou blijf ik steeds Ellie Lust horen
Tja, inderdaad. Het mannenbondje is rap uiteengevallen. Hoewel ik niet weet of Tom daar echt bij zat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Whut?? Meerdere hebben op Jimmy gestemd en Tom moet daarover schijnbaar verantwoording afleggen
Was helder, duidelijk en respectvolquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik vond de opmerking van Ariana trouwens mooi tegen Tyron: 'ik vind jou een aardige jongen, maar jij mag mij volgens mij niet en daarom heb ik niet op jou gestemd'. Geen speld tussen te krijgen en einde discussie.
Tom is niet echt onderdeel van het OG mannen clubje maar heeft er wel veel omgang mee. De OG gunnen het liefst iemand uit hun clubje de vrijstelling. Doordat Tom ( samen met Rohani) op Jimmy en Dilano hebben gestemd ontstond er een gelijkspel. De beslissing lag toen bij Randy en Ari en die hebben gekozen uiteindelijk gekozen voor Jim en Dil. Had Tom gekozen voor Tyton dan hadden hun de voorsprong gehad en lag de beslissing niet bij Randy.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Whut?? Meerdere hebben op Jimmy gestemd en Tom moet daarover schijnbaar verantwoording afleggen
Viel mij ook al op ja....vraag me alleen af of ie bewust valsspeelt of echt dacht dat het zo moest.....quote:
Ariana deed push up's van 10cm op en neerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja....vraag me alleen af of ie bewust valsspeelt of echt dacht dat het zo moest.....
En zo lief als BB weer is wordt het gewoon goedgekeurd.....
je loopt al weer voor ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Het zal wel lekker ruiken naar vers gebakken brood in BB huis
O echt ze moet nu op de bank plaats nemenquote:
sorryquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt ze moet nu op de bank plaats nemen
Is niet erg hoor,quote:
Daar ga ik wel van uit. Er moet toch gestemd worden. Alhoewel, zal wel pas na de 2e reclame wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we mogen horen wie ze gaan nomineren na de reclame?
dat denk ik wel en kan je na de uitzending stemmenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we mogen horen wie ze gaan nomineren na de reclame?
Donderdagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
Hoe lang voor de exit weten de bewoners trouwens dar ze genomineerd zijn? Is dat vanaf woensdag?
Karen had gewoon voet bij stuk moeten houden en haar keuze noemen..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Basiri was nou ook niet zo heel fel hoor.
karen is te lief, die wilde niet op 2 van de beste maatjes van basiri stemmernquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen had gewoon voet bij stuk moeten houden en haar keuze noemen..
Ja en daardoor voelt ze zich nu kut.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
karen is te lief, die wilde niet op 2 van de beste maatjes van basiri stemmern
ja precies, maar ze heeft nog niks meegemaakt in het spel, is overal doorheen geglipt , dus ze wist het even niet meer, is daarom ook geen winnaarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en daardoor voelt ze zich nu kut.
Bassie zou haar zo voor de bus gooien als het nodig is, tis een spel, geen ponykamp.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Jee.. zo had ik het nog niet gezien.![]()
Wat een DOORTRAPT LOEDER!
ja ik weet niet, ik weet niet, weet niet, Tom : ik weet het wel, bam stemmen en nie huile niequote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:21 schreef Ireth het volgende:
En dat is trouwens wel net wat Tom doet. Die speelt tactisch omdat ie weet dat het een spel is, maar die huilstruik waarmee hij een duo is denkt ook dat het een ponykamp is...
Arie irriteert Randy..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb even niet door waar het nu over gaat tussen Ariana en Randy
Ja echt hé! Die zou haar oma nog op marktplaats verkopen!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een Bitch gooit Karen ook even voor de bus die kut van een ariana
Wat op de stream te zien was onder de spoilerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja echt hé! Die zou haar oma nog op marktplaats verkopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 02-02-2024 21:49:38 ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Sstt!! Dat was streams!! Dit is tv topic!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zeker weten maar goed ............... vanmorgen
oh wist niet dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sstt!! Dat was streams!! Dit is tv topic!!
Dan ben je aan het spoileren, hier zitten mensen die alleen de uitzendingen kijken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |