De echte meelopers verraden zich nu.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:34 schreef kater1 het volgende:
Tjeezus Danny verraad Ashley weer!!!!!
wat heb ik gemist ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:34 schreef kater1 het volgende:
Tjeezus Danny verraad Ashley weer!!!!!
geen pluspunten toch ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:39 schreef Gert het volgende:
Was en ben geen fan van Ashley. Maar met koffergate wint ze nu echt heel rap punten.
Zeker wel.quote:
nou bij mij niet, er zijn wel wat minpunten eraf deze week, maar met koffergate kwamen er ook weer wat bij, wat een overdreven gedoe zeg , zumquote:
oh kun jij wel terugspoelen, ik wilde even terughoren wie nou zei , ga weg bij de knop, je ziet tom in beeld , maar later hoor je danny wat zeggen en staat er in de ondertiteling , basiri denkt dat hij alles kan regelen, iets in die trantquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef kater1 het volgende:
Ik ben de uitzending even aan het terugspoelen voor de exacte woorden. Duurt even met die pokkereclame ertussen.Danny in hottub met ik denk Tyron en Lenie ernaast staand. Over Ashley 'Alpha vrouwtje' en zo. Misselijkmakend.
Tom heeft dat gezegd. En wat ze dus niet hebben laten zien is dat ashley moest huilen omdat de emoties bij haar opliepen nadat Tyron haar verbaal aanviel en niet dat ze moest huilen over dat koffergedoe...quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh kun jij wel terugspoelen, ik wilde even terughoren wie nou zei , ga weg bij de knop, je ziet tom in beeld , maar later hoor je danny wat zeggen en staat er in de ondertiteling , basiri denkt dat hij alles kan regelen, iets in die trant
Ah, dan had ik het wel goed dat Tyron daar een rol in speelde. En echt, als ze gewoon eerlijk waren geweest en gezegd hadden dat ze gewoon heel graag hun koffer wilde hebben voor dat geld was het anders geweest. Kun je ook boos worden om het geld, maar dan heb je niet dat liegen en bedriegen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom heeft dat gezegd. En wat ze dus niet hebben laten zien is dat ashley moest huilen omdat de emoties bij haar opliepen nadat Tyron haar verbaal aanviel en niet dat ze moest huilen over dat koffergedoe...
ja ik dacht ook dat het tom was, maar er stond dus basiri in de ondertiteling, dat wilde ik even checkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom heeft dat gezegd. En wat ze dus niet hebben laten zien is dat ashley moest huilen omdat de emoties bij haar opliepen nadat Tyron haar verbaal aanviel en niet dat ze moest huilen over dat koffergedoe...
Het was ook Tyron die zei dat hij nu helemaal parra op Ashley zou gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
Het "gesprek" van Ashley en Tyron wat ze er in de uitzending uit geknipt hebben. Dit zat tussen het knop drukken en het huilen van Ashleyin...
[ twitter ]
Ben niet ineens fan van haar hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou bij mij niet, er zijn wel wat minpunten eraf deze week, maar met koffergate kwamen er ook weer wat bij, wat een overdreven gedoe zeg , zum
exact, dat stond in de ondertitels , maar danny zegt geen basiriquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:14 schreef kater1 het volgende:
Koffergate: Een Belg zegt 'Hee, hee, ga weg bij die deur, alsjebieft. Ga weg bij de deur'. Niet te zien wie het zegt.
Danny zegt 'Ca va, en besliste gij dat?' Ariana vraagt 'waarom mogen wij er niet bij staan dan?'. Danny antwoord 'Basiri denkt dat hij alles gaat beslissen'.
Ik ben het al 10x aan het terugluisteren hoor niet wat hij wel zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
exact, dat stond in de ondertitels , maar danny zegt geen basiri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |