* Lovely begint met gianni zijn nek en rug te masserenquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely begint met gianni zijn nek en rug te masseren
Jij was te laat?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sally heeft gewoon nr 8000
Zo vaak kom ik hier nietquote:
Stiggy heeft -eindelijk eens- gewoon netjes gewacht tot de lapooster het nieuwe topic opende!quote:
Zo vaak komen er wel meer hier nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier niet
Slaaptekort sucksquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... moeizaam maar in leven. Slaap weer eens veel te weinig
En met jou?
Wel een mooi cijfer, 8!quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sally heeft gewoon nr 8000
Gelukkig stabiel bij jouquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slaaptekort sucks
Druk en redelijk stabiel hier
That sucksquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig stabiel bij jou
Hulpverleners hebben behoorlijk hun handen vol aan mij
In totaal welquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
That sucks. Zit er wel verbetering in?
Iedere verbetering is meegenomen toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In totaal welalleen dit is even vanuit een andere diagnose. Word nu behandeld voor PTSS en dit is meer bipolair en schizofrenie
Wellicht negatief want deze slowchat is een samenvoegsel van twee slowchats.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
Helleu mensen.
Niet druk hier.
Is dat in dit subforum positief...of negatief?
Positief denk/hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
Helleu mensen.
Niet druk hier.
Is dat in dit subforum positief...of negatief?
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier niet gezellig genoeg om te posten. Dramaqueen/crisis. Dus niet zoveel te melden wat gezellig is
Aaahhww!quote:Op maandag 29 januari 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier niet gezellig genoeg om te posten. Dramaqueen/crisis. Dus niet zoveel te melden wat gezellig is
maar je bent wel onze dramaqueenquote:Op maandag 29 januari 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knuffquote:Op maandag 29 januari 2024 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slaap bijna niet, erg duistere gedachten, meh
maar ik neem vanavond een grote stoot slaappillen en de komende nachten ook, om me weer in een slaapritme te krijgen.
quote:
Hé, Faxie isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, eerste stap in begeleiding met het huishouden en hulp met boodschappen doen is geregeld. De bal is gaan rollen. Dat geeft wel wat lucht
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, Faxie isBeter laat dan nooit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit...![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Smakelijkquote:
Ja, de lekkage in mijn kelder en daarna graag een gordijnrails ophangenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar zal er zo toch uit moeten om wat te fixen...
Succesquote:Op zondag 4 februari 2024 19:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, de lekkage in mijn kelder en daarna graag een gordijnrails ophangen
Ow, dat zei je er net niet bijquote:
Een fruitrijke smoothie heelt alle wondenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dat zei je er net niet bij
Ondertussen hier in mn keuken wat te eten maken. Toch maar wel.
Zoiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een fruitrijke smoothie heelt alle wonden
Welneequote:
Wel aardig. Vol weekend dus blij dat ik nu ff relaxed zit. En jij?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Fijn weekend gehad?
Vrijdag feestje, was erg leuk. Beetje gedanst. Rest van het weekend bijkomen daarvanquote:Op zondag 4 februari 2024 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel aardig. Vol weekend dus blij dat ik nu ff relaxed zit. En jij?
Jij dansen?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vrijdag feestje, was erg leuk. Beetje gedanst. Rest van het weekend bijkomen daarvan.
De horizontale tangoquote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dansen?![]()
Wat voor muziek vind je leuk om op te dansen?
Wat een moeilijke vraag.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dansen?![]()
Wat voor muziek vind je leuk om op te dansen?
Zaten toch geen leuke mannen tussen hè?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag.
Het blijkt dat met vreemden kletsen best gezellig is na wat bier.
Niet zo leuk als jijquote:Op zondag 4 februari 2024 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zaten toch geen leuke mannen tussen hè?
Zo smooth jij.quote:
Vandaag nog niet.quote:
Spannendquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog niet.Ik overweeg nu wel om in je DM te sliden trouwens.
HHB haalt de spanning er wel weer vanaf.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend.
Mijn plannen voor vandaag zijn Heel Holland Bakt kijken.
Zo ben ikquote:Op zondag 4 februari 2024 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HHB haalt de spanning er wel weer vanaf.
Eh, ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Het thema is schuim, geeft dat nog inspiratie?
Aangeklede salade, met surimisalade erdoor.quote:
Daten is niet leukquote:Op zondag 4 februari 2024 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook same. Lekker saai.
Geen leuke dates gehad?
Achgossie...quote:
Op je egoquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga slapen - ben dus al een paar dagen niet lekker.
Trusten voor straks
TEGAN!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2024 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt vooral als teveel gedoe inderdaad.
Waar was je?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:46 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik heb jou natuurlijk ook gemist, hoe is het
?
Kwam even niet toe aan forummen.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar was je?
goed, zn gangetje. En hoe is het met jou?
Feestdagen waren niks, verjaardag was ik op vakantie, dus dat was goedquote:Op maandag 5 februari 2024 12:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kwam even niet toe aan forummen.
Alles ok. Niets bijzonders. Druk op het werk.
Hoe waren je feestdagen en verjaardag?
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Feestdagen waren niks, verjaardag was ik op vakantie, dus dat was goed
We speculeerden al dat je ons verlaten had
Spanje. Was lekker.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Het is hier een komen en gaan van R&P-personages toch.
Ik wist dat nietquote:Op maandag 5 februari 2024 18:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spanje. Was lekker.
Maar dat wil niet zeggen dat jij zomaar kan gaan
now you know!quote:Op maandag 5 februari 2024 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist dat niet. Volgende keer even zeggen.
werk werk werk werk, en dan 5 dagen weekend.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen.
Wat zijn de plannen deze week?
Jij helemaal los met carnaval?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk werk werk werk, en dan 5 dagen weekend.
en jij? carnaval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij helemaal los met carnaval?
Ik sla dit jaar over.Wat een geweldige vrouw ben je toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij helemaal los met carnaval?
Ik sla dit jaar over.wist ik nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nee, vorig jaar weer eens een dag geprobeerd, maar denk het nietReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hoewel.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een geweldige vrouw ben je toch.
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:07 schreef Tegan het volgende:
Het blijkt dat met vreemden kletsen best gezellig is na wat bier.
Waarom dat lange weekend dan? Zijn jullie daar in het buitenland verplicht vrij?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist ik nog wel
en nee, vorig jaar weer eens een dag geprobeerd, maar denk het niet
Ik heb bier en ben feitelijk nog een vreemde voor je. Ik zie mogelijkheden.quote:
jepquote:Op maandag 5 februari 2024 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom dat lange weekend dan? Zijn jullie daar in het buitenland verplicht vrij?
Een vreemde zou ik je niet noemenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb bier en ben feitelijk nog een vreemde voor je. Ik zie mogelijkheden.
quote:
nog geen idee.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heftig. Ik maakte een grapje.
Wat ga je doen met al die vrije tijd?
Carnavallen...? En dan verplicht vrij.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog geen idee.
geloof niet dat het lekker weer wordt.
beetje winkelen denk ik
Childquote:
jep, ach, ik krijg de tijd wel om. denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Carnavallen...? En dan verplicht vrij.
Edit: lama, even iets verder teruglezen
Hier geen vrij.
Maar doe zelf toch niet aan carnavalAl zou ik wel vrij kunnen krijgen als ik zou willen.
Ben wel toe aan een vaatje of 7362739 jaquote:
Aws...knuffelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een vaatje of 7362739 ja
DM maar wat data wanneer je beschikbaar bent.quote:
quote:
Hoe is het Barbquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een vaatje of 7362739 ja
Tis wel eens beter geweest. Maar komt goedquote:
Wat is er aan de hand? Of deel je liever geen details?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis wel eens beter geweest. Maar komt goed
Nah, geen zin in.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of deel je liever geen details?
Hopelijk heb je wat afleiding.
T.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of deel je liever geen details?
Hopelijk heb je wat afleiding.
Meh. Take care.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis wel eens beter geweest. Maar komt goed
quote:
Deze maandag duurt wel langquote:
voor de zekerheid heb ik vrijdag maar vrij gepaktquote:
Dus je gaat gewoon carnaval vieren?quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de zekerheid heb ik vrijdag maar vrij gepakt
neuhquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus je gaat gewoon carnaval vieren?![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:03 schreef gianni61 het volgende:
wel fijn dat, ondanks dat je geëxporteerd bent, het toch nog goed zegt
Brabanders "gaan carnavallen"quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo?
In Limburg zou het toch "vasteloavend" moeten zijn?
Volgens mij gebruiken ze het alleen in Venlo ofzo. Bij ons zegt iedereen gewoon carnaval.
Ow zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brabanders "gaan carnavallen"
Limburgers "vieren carnaval"
Carnaval is geen werkwoord!
en jij gaat er wonenquote:
Waarom ga je in Brabant wonen?quote:
Omdat Brabantquote:
Dit is een beter antwoord danquote:
Ditquote:
Hou ook van jou Barbquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een beter antwoord dan
[..]
Dit
Dat weet ik toch, pooliewhoopsiequote:
Voor de liefdequote:
quote:
ragouzi?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Vind het vooral irritant dat ik niet gewoon plat kan praten en dat ze geen ragouzi hebben bij de frietkraam
geen idee, ben al jaren niet meer bij een snackbar geweestquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja! Is lekker.
Hebben jullie die daar niet in het zuiden?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ben al jaren niet meer bij een snackbar geweest
dat is meer omdat ik dan een autist ben die op zondag geen kleren aan wil trekken en van de bank af wil komen, dus dan smijt ik de airfryer aanquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is meer omdat ik dan een autist ben die op zondag geen kleren aan wil trekken en van de bank af wil komen, dus dan smijt ik de airfryer aan
heb ik niet zo'n last vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]snap ik. Toch vind ik thuis friet maken anders dan friet halen.... Geeft niet dezelfde voldoening.
Ik wilde dit net voorstellenquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:09 schreef gianni61 het volgende:
voor @:Tegan zou ik ook wel in Brabant gaan wonen
Alleen omdat jij er bentquote:
Als @gianni61 het voor ons bakt is het net zo lekker tochquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]snap ik. Toch vind ik thuis friet maken anders dan friet halen.... Geeft niet dezelfde voldoening.
Vandaag niet gemaaktquote:
Moeten we een keer proberenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als @:gianni61 het voor ons bakt is het net zo lekker toch.
Oke, wanneer?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moeten we een keer proberen
Zin in pannenkoeken en friet.
Tijd voor makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhm ergens in maart of april. Eerder wordt lastig![]()
Mooi. Waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja baas
Volgende week heb ik vrij, dan kan ik ook
Zo goed?
Ik weet niet of Gianni ook voor jou friet wil bakken....quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi. Waar moet ik zijn?
nope, alleen @Tegan en jij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gianni ook voor jou friet wil bakken....
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, alleen @:tegan en jij.
Anders is de airfryer ook te klein
Ohquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor jou koop ik nog wel een extra airfryerquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh moet Draakje ook komen?quote:
Awsquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor jou koop ik nog wel een extra airfryer
Dat welquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met die tweede airfryer kan het wel toch
wat stond hier?quote:
Hoiquote:
ik heb beide in de vriezerquote:
Hoe ga je het goedmaken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig over part 1
?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig over part 1
Dat kan ik hier niet zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Indisch eten.quote:
Den Haagquote:
Jammer dat je zo'n goed geheugen hebt. Dat wordt geen DM.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dm je wel als ik de straatnaam niet meer weet.
Ik denk dat je mij met iemand anders verwardquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n goed geheugen hebt. Dat wordt geen DM.
Jou? Nooit!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij met iemand anders verward.
Dan moet je maar DM'en.quote:
Altijd goedquote:
jij ook, gekke braboquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Biebdienst! Eindelijk weer eens, zat even veel tijd tussen!
Hoe is het vandaag met je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie![]()
komt allemaal wel weer goed hierheeft even tijd nodig
Lief dat je het vraagt!quote:
Stapjes vooruit is goed. Zo'n mood gaat nooit in een keer weg. Het komt goed, echt.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Ik heb met plezier geknutseld. Dat is echt een vooruitgang al. Merk het fysiek gewoon dat ik zo in spanning heb gezeten en nog steeds een klein beetje gespannen
Hoe is het met jou?
Ja gewoon door bikkelenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stapjes vooruit is goed. Zo'n mood gaat nooit in een keer weg. Het komt goed, echt.
Met mij gaat alles best aardig.
Childquote:
Beetje een dagje dat de dingen niet lukken. Dus eventjes rustig haken met een serietje. Morgen weer tekenen en schilderen. Nu even simpel. Lekker wat warms te drinkenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
Hoe ist met u?
Was het gezellig bij de bieb zaterdag?
Goed, vrij vandaag dus lekker rustig aan. Nu soep aan het maken en vanmiddag even naar het tuincentrum.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje een dagje dat de dingen niet lukken. Dus eventjes rustig haken met een serietje. Morgen weer tekenen en schilderen. Nu even simpel. Lekker wat warms te drinken
De bieb was leuk! Leuke mensen die kwamen. Even koffie gedronken met andere mensen die nuttig zijn in het buurthuis tijdens een stil moment. Zaterdag is mijn favoriete dienst
En hoe is het met jou?
Oeh dat stap ik op de fiets met een kommetjequote:Op maandag 12 februari 2024 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed, vrij vandaag dus lekker rustig aan. Nu soep aan het maken en vanmiddag even naar het tuincentrum.
koolsoep (cabbage soup klinkt altijd beter dan in het nederlands) met kipquote:Op maandag 12 februari 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh dat stap ik op de fiets met een kommetjewat voor soep?
Wat ga je halen in het tuincentrum?
Geniet van je vrije dag
Ooh die gaan we proberen dusquote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolsoep (cabbage soup klinkt altijd beter dan in het nederlands) met kip
en ga zaadjes halen voor de kweekkas en misschien nog wat plantjes.
moes. wil weer pepertjes gaan kweken. vorig jaar misluktquote:Op maandag 12 februari 2024 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh die gaan we proberen dusnog nooit aan de combinatie van kool en soep gehoord!
Oooh leuk! Moeskas of bloempjes? Groene vingers daar dus
Ooh dat is tof! Misschien dit jaar een beter seizoenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moes. wil weer pepertjes gaan kweken. vorig jaar mislukt
Ben je op dieet?quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolsoep (cabbage soup klinkt altijd beter dan in het nederlands) met kip
en ga zaadjes halen voor de kweekkas en misschien nog wat plantjes.
Hoe ist met Samzz?quote:
Drukquote:
Haiquote:
moet wel, je bent zo weinig hierquote:Op maandag 12 februari 2024 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Druk. En met jou?
Wel goed verder, hoor.
quote:
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel, je bent zo weinig hier
hier niks te klagen
paar dagen vrij
ja, zonder abo is het bijna niet te doenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.
Een keer niksen is heerlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Wacht even op een pakketje en ga dan naar mijn hobbykamer
Wel lekker stiekem, een ochtendje niks doen. Daarna lekker haken en tekenen
Dank je welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Een keer niksen is heerlijk!
Veel plezier
Samzz!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.
quote:
Snifquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Iedereen zeker nog hard aan het werk.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:53 schreef Tegan het volgende:
Stiekem 16:45 al de laptop dichtgeklapt.
Neuh, ik heb nog vrijquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Nee, hier vrije dag gehad om nog verder aan te sterken na inmiddels ruim 2 weken ziek-zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Aah balen zeg, beterschapquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, hier vrije dag gehad om nog verder aan te sterken na inmiddels ruim 2 weken ziek-zijn.
Heb wel het idee dat er sinds afgelopen weekend wat meer schot in de zaak zit en het kantelt naar 'betere kant op'
Ow, is het dan niet onderhand een allergie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah balen zeg, beterschap.
Ik ben ook reeds drie maanden verkouden.
As woensdag dus nee, maar voor sommigen wel een katerdagquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, hier vrije dag gehad om nog verder aan te sterken na inmiddels ruim 2 weken ziek-zijn.
Heb wel het idee dat er sinds afgelopen weekend wat meer schot in de zaak zit en het kantelt naar 'betere kant op'
Hopelijk. Ik moet m'n ouders bezoeken want papa heeft dementie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..].
Kom je binnekort weer een keer naar Nederland?
Ik had wel enkele collega's die zonder stem en met spijt (van niet meer vrije dagen) op kantoor zaten vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
As woensdag dus nee, maar voor sommigen wel een katerdag
Geen idee. Het was niet zo erg, heb er geen ziekte-dagen voor moeten opnemen, dus ik vond het in de jaar-einde-drukte wel prima.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, is het dan niet onderhand een allergie?![]()
Zelf heb ik ook hooikoorts, maar slik tegenwoordig het hele jaar door antihistaminicum. Dat scheelt wel,, dus dat maakte mijn keelpijn en hoesten geen hooikoorts
Die zullen er wel genoeg zijn vandaag. Maar goed. Ik heb alleen zondag een beetje carnaval gevierd dus ik had best kunnen werkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had wel enkele collega's die zonder stem en met spijt (van niet meer vrije dagen) op kantoor zaten vandaag.
Oh, dat is shitquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk. Ik moet m'n ouders bezoeken want papa heeft dementie.
Merciquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is shit. Lief dat je langs gaat, lijkt me ook erg moeilijk om hem zo te zien
.
Leuk gehad? Nog leuke mensen ontmoet/gekke dingen gedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zullen er wel genoeg zijn vandaag. Maar goed. Ik heb alleen zondag een beetje carnaval gevierd dus ik had best kunnen werken
Ja, was wel leuk. Komen ook altijd wat vrienden die wat verder weg wonen en je komt altijd weer bekenden tegen dus het was goed dat ik geweest ben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk gehad? Nog leuke mensen ontmoet/gekke dingen gedaan?
Samzz is er weerquote:
bijzonder valentijnscadeauquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik heb een naaimachine gekregen en was t naaitopic (hue hue) op FOK! aan t lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |