Drukquote:
Haiquote:
moet wel, je bent zo weinig hierquote:Op maandag 12 februari 2024 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Druk. En met jou?
Wel goed verder, hoor.
quote:
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel, je bent zo weinig hier
hier niks te klagen
paar dagen vrij
ja, zonder abo is het bijna niet te doenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.
Een keer niksen is heerlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Wacht even op een pakketje en ga dan naar mijn hobbykamer
Wel lekker stiekem, een ochtendje niks doen. Daarna lekker haken en tekenen
Dank je welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Een keer niksen is heerlijk!
Veel plezier
Samzz!quote:Op maandag 12 februari 2024 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik word naar van de reclames hier en andere interesses en zo. Eens in de zoveel tijd check ik, en toen zag ik Godt.
quote:
Snifquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Iedereen zeker nog hard aan het werk.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:53 schreef Tegan het volgende:
Stiekem 16:45 al de laptop dichtgeklapt.
Neuh, ik heb nog vrijquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Nee, hier vrije dag gehad om nog verder aan te sterken na inmiddels ruim 2 weken ziek-zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Aah balen zeg, beterschapquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, hier vrije dag gehad om nog verder aan te sterken na inmiddels ruim 2 weken ziek-zijn.
Heb wel het idee dat er sinds afgelopen weekend wat meer schot in de zaak zit en het kantelt naar 'betere kant op'
Ow, is het dan niet onderhand een allergie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah balen zeg, beterschap.
Ik ben ook reeds drie maanden verkouden.
As woensdag dus nee, maar voor sommigen wel een katerdagquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, hier vrije dag gehad om nog verder aan te sterken na inmiddels ruim 2 weken ziek-zijn.
Heb wel het idee dat er sinds afgelopen weekend wat meer schot in de zaak zit en het kantelt naar 'betere kant op'
Hopelijk. Ik moet m'n ouders bezoeken want papa heeft dementie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..].
Kom je binnekort weer een keer naar Nederland?
Ik had wel enkele collega's die zonder stem en met spijt (van niet meer vrije dagen) op kantoor zaten vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
As woensdag dus nee, maar voor sommigen wel een katerdag
Geen idee. Het was niet zo erg, heb er geen ziekte-dagen voor moeten opnemen, dus ik vond het in de jaar-einde-drukte wel prima.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, is het dan niet onderhand een allergie?![]()
Zelf heb ik ook hooikoorts, maar slik tegenwoordig het hele jaar door antihistaminicum. Dat scheelt wel,, dus dat maakte mijn keelpijn en hoesten geen hooikoorts
Die zullen er wel genoeg zijn vandaag. Maar goed. Ik heb alleen zondag een beetje carnaval gevierd dus ik had best kunnen werkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had wel enkele collega's die zonder stem en met spijt (van niet meer vrije dagen) op kantoor zaten vandaag.
Oh, dat is shitquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk. Ik moet m'n ouders bezoeken want papa heeft dementie.
Merciquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is shit. Lief dat je langs gaat, lijkt me ook erg moeilijk om hem zo te zien
.
Leuk gehad? Nog leuke mensen ontmoet/gekke dingen gedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zullen er wel genoeg zijn vandaag. Maar goed. Ik heb alleen zondag een beetje carnaval gevierd dus ik had best kunnen werken
Ja, was wel leuk. Komen ook altijd wat vrienden die wat verder weg wonen en je komt altijd weer bekenden tegen dus het was goed dat ik geweest ben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk gehad? Nog leuke mensen ontmoet/gekke dingen gedaan?
Samzz is er weerquote:
bijzonder valentijnscadeauquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik heb een naaimachine gekregen en was t naaitopic (hue hue) op FOK! aan t lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |