* Lovely begint met gianni zijn nek en rug te masserenquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely begint met gianni zijn nek en rug te masseren
Jij was te laat?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sally heeft gewoon nr 8000
Zo vaak kom ik hier nietquote:
Stiggy heeft -eindelijk eens- gewoon netjes gewacht tot de lapooster het nieuwe topic opende!quote:
Zo vaak komen er wel meer hier nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier niet
Slaaptekort sucksquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... moeizaam maar in leven. Slaap weer eens veel te weinig
En met jou?
Wel een mooi cijfer, 8!quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sally heeft gewoon nr 8000
Gelukkig stabiel bij jouquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slaaptekort sucks
Druk en redelijk stabiel hier
That sucksquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig stabiel bij jou
Hulpverleners hebben behoorlijk hun handen vol aan mij
In totaal welquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
That sucks. Zit er wel verbetering in?
Iedere verbetering is meegenomen toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In totaal welalleen dit is even vanuit een andere diagnose. Word nu behandeld voor PTSS en dit is meer bipolair en schizofrenie
Wellicht negatief want deze slowchat is een samenvoegsel van twee slowchats.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
Helleu mensen.
Niet druk hier.
Is dat in dit subforum positief...of negatief?
Positief denk/hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
Helleu mensen.
Niet druk hier.
Is dat in dit subforum positief...of negatief?
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier niet gezellig genoeg om te posten. Dramaqueen/crisis. Dus niet zoveel te melden wat gezellig is
Aaahhww!quote:Op maandag 29 januari 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier niet gezellig genoeg om te posten. Dramaqueen/crisis. Dus niet zoveel te melden wat gezellig is
maar je bent wel onze dramaqueenquote:Op maandag 29 januari 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knuffquote:Op maandag 29 januari 2024 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slaap bijna niet, erg duistere gedachten, meh
maar ik neem vanavond een grote stoot slaappillen en de komende nachten ook, om me weer in een slaapritme te krijgen.
quote:
Hé, Faxie isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, eerste stap in begeleiding met het huishouden en hulp met boodschappen doen is geregeld. De bal is gaan rollen. Dat geeft wel wat lucht
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, Faxie isBeter laat dan nooit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit...![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Smakelijkquote:
Ja, de lekkage in mijn kelder en daarna graag een gordijnrails ophangenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar zal er zo toch uit moeten om wat te fixen...
Succesquote:Op zondag 4 februari 2024 19:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, de lekkage in mijn kelder en daarna graag een gordijnrails ophangen
Ow, dat zei je er net niet bijquote:
Een fruitrijke smoothie heelt alle wondenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dat zei je er net niet bij
Ondertussen hier in mn keuken wat te eten maken. Toch maar wel.
Zoiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een fruitrijke smoothie heelt alle wonden
Welneequote:
Wel aardig. Vol weekend dus blij dat ik nu ff relaxed zit. En jij?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Fijn weekend gehad?
Vrijdag feestje, was erg leuk. Beetje gedanst. Rest van het weekend bijkomen daarvanquote:Op zondag 4 februari 2024 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel aardig. Vol weekend dus blij dat ik nu ff relaxed zit. En jij?
Jij dansen?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vrijdag feestje, was erg leuk. Beetje gedanst. Rest van het weekend bijkomen daarvan.
De horizontale tangoquote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dansen?![]()
Wat voor muziek vind je leuk om op te dansen?
Wat een moeilijke vraag.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dansen?![]()
Wat voor muziek vind je leuk om op te dansen?
Zaten toch geen leuke mannen tussen hè?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag.
Het blijkt dat met vreemden kletsen best gezellig is na wat bier.
Niet zo leuk als jijquote:Op zondag 4 februari 2024 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zaten toch geen leuke mannen tussen hè?
Zo smooth jij.quote:
Vandaag nog niet.quote:
Spannendquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog niet.Ik overweeg nu wel om in je DM te sliden trouwens.
HHB haalt de spanning er wel weer vanaf.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend.
Mijn plannen voor vandaag zijn Heel Holland Bakt kijken.
Zo ben ikquote:Op zondag 4 februari 2024 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HHB haalt de spanning er wel weer vanaf.
Eh, ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Het thema is schuim, geeft dat nog inspiratie?
Aangeklede salade, met surimisalade erdoor.quote:
Daten is niet leukquote:Op zondag 4 februari 2024 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook same. Lekker saai.
Geen leuke dates gehad?
Achgossie...quote:
Op je egoquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga slapen - ben dus al een paar dagen niet lekker.
Trusten voor straks
TEGAN!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2024 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt vooral als teveel gedoe inderdaad.
Waar was je?quote:Op maandag 5 februari 2024 08:46 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik heb jou natuurlijk ook gemist, hoe is het
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |