Ik zie er hier een in de sloot liggen. Dus ik denk dat die het is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kreeg een briefje in de bus dat mijn pakketje hier afgeleverd is. Het is een tafelvoetbaltafel. Heeft iemand die gezien?
Goed punt! Tafelvoetbalpoppetjesvoetbal dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar in principe is het niet eens de bedoeling dat je die voetbal met je voeten aanraakt.
Waarom komen mensen altijd met pizza binnenlopen als het hier al leuk is, nooit eens als er juist niks te doen valtquote:
Ik ga toch eens bestuderen of de grondwet een mogelijkheid biedt om dit liedje te verbieden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
Heuj er is pina colada!
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat doen? Het is geen Frizzle Sizzle!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga toch eens bestuderen of de grondwet een mogelijkheid biedt om dit liedje te verbieden.
Wat is er mis met Frizzle Sizzle?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het is geen Frizzle Sizzle!
Met alle respect, mensen uit de tent lokken is een hele effectieve manier om een gesprek in gang te brengenquote:
Doe dan eerst dat gedrocht van Moldavië uit '22, dat is vele malen erger imo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga toch eens bestuderen of de grondwet een mogelijkheid biedt om dit liedje te verbieden.
Wat zeg je.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Zie jequote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen uit de tent lokken is een hele effectieve manier om een gesprek in gang te brengen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het goed is, wordt er morgen weer een pakketje bezorgd.
Hun inzending is afgrijselijk!quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Erger dan Cha Cha Cha!?
* Pakt er popcorn bij
Hoevaak en door hoeveel mensen moet je nog gevraagd worden om hiermee te stoppen? Ooit weleens bij stilgestaan hoe dom dit topic zou zijn als IEDEREEN dit steeds zou melden? Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je een trol bent.quote:
We zullen jou eens gaan verbiedenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |