abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2024 @ 09:43:49 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213654881
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2024 09:35 schreef leeell het volgende:

[..]
Update

Nu:

01: Bedrijfstak: Manufacturing (Security)
02: Functie: Product Consultant
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 30 :'(
05: Aantal uren per week dat je werkt: 42 (op papier), maar standaard 50+ in praktijk
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Ja
08: Bruto maand salaris: ¤8700
09: Netto maand salaris: ¤7900 +- (geen CPF)
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 7 jaar
12: Goodies: Gratis / veel reizen, laptop, ontwikkelingsbudget (gebruik ik nu voor taallessen)
13: Tevreden?: Ja, bevalt nog steeds enorm hier. Ben wel aan het orienteren wat een meer permanente opzet zou zijn om hier te blijven, maar dat is best lastig.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Situatie ongeveer hetzelfde, nog wat mogelijkheden binnen de groep later, maar dan zou ik naar hoofdkantoor moeten verkassen in EU
Netjes hoor! Wat is CPF?
Resistance is futile.
pi_213655198
01: Bedrijfstak: Retail
02: Functie: Manger bij een supermarktketen
03: Opleiding: Geen relevante voor deze functie
04: Leeftijd: 37
05: Aantal uren per week dat je werkt: 32
06: Aantal vakantiedagen: 44(inc ATV)
08: Bruto maand salaris: 3100
09: Netto maand salaris: 2400
10: Overuren betaald: Ja
11: Werkervaring: 2 jaar
12: Goodies: Korting op boodschappen, winstuitkering
13: Tevreden?: Functie is niet uitdagend, werk/prive balans wel erg goed.
  donderdag 23 mei 2024 @ 10:49:35 #228
256666 leeell
I know you're lonely
pi_213655251
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 09:43 schreef Seven. het volgende:

[..]
Netjes hoor! Wat is CPF?
Sociaal stelsel van Singapore. Feitelijk je pensioen. Vergelijkbaar met een 401k in US soort van.

Je betaald zelf in de pot en je werkgever ook. Maar dit is alleen beschikbaar voor mensen met een permanente verblijfsstatus en die heb ik (nog) niet.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 23 mei 2024 @ 10:59:16 #229
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213655333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 10:38 schreef Remco het volgende:
01: Bedrijfstak: Retail
02: Functie: Manger bij een supermarktketen
03: Opleiding: Geen relevante voor deze functie
04: Leeftijd: 37
05: Aantal uren per week dat je werkt: 32
06: Aantal vakantiedagen: 44(inc ATV)
08: Bruto maand salaris: 3100
09: Netto maand salaris: 2400
10: Overuren betaald: Ja
11: Werkervaring: 2 jaar
12: Goodies: Korting op boodschappen, winstuitkering
13: Tevreden?: Functie is niet uitdagend, werk/prive balans wel erg goed.
44 vakantiedagen :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 23 mei 2024 @ 11:07:54 #230
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_213655407
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2024 09:35 schreef leeell het volgende:

[..]
Update

Nu:

01: Bedrijfstak: Manufacturing (Security)
02: Functie: Product Consultant
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 30 :'(
05: Aantal uren per week dat je werkt: 42 (op papier), maar standaard 50+ in praktijk
08: Bruto maand salaris: ¤8700
09: Netto maand salaris: ¤7900 +- (geen CPF)
11: Werkervaring: 7 jaar
12: Goodies: Gratis / veel reizen, laptop, ontwikkelingsbudget (gebruik ik nu voor taallessen)
13: Tevreden?: Ja, bevalt nog steeds enorm hier. Ben wel aan het orienteren wat een meer permanente opzet zou zijn om hier te blijven, maar dat is best lastig.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Situatie ongeveer hetzelfde, nog wat mogelijkheden binnen de groep later, maar dan zou ik naar hoofdkantoor moeten verkassen in EU
Ligt het aan mij, of wissel je nogal eens van baan ? :P
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  donderdag 23 mei 2024 @ 11:10:40 #231
256666 leeell
I know you're lonely
pi_213655438
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ligt het aan mij, of wissel je nogal eens van baan ? :P
Valt wel mee denk ik, 4 posities in 8 jaar.

Technisch gezien bij maar 2 bedrijven, mijn vorige bedrijf is overgenomen door mn huidige bedrijf en die hebben me "overgekocht" naar een nieuwe positie, dus dat tel ik nog als 1 bedrijf. Ondertussen zit ik (bijna) 6 jaar bij deze werkgever.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_213655797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 10:38 schreef Remco het volgende:
supermarktketen
[...]
12: Goodies: Korting op boodschappen
Nice, dat is zo'n beetje mijn grootste kostenpost tegenwoordig dus dat kan een flinke goodie zijn!
pi_213656319
Eens mijn ontwikkeling bij mijn huidige werkgever op een rijtje gezet.

01: Bedrijfstak: Groothandel
02: Functie: Accounts payable employee Finance Teamleader Assistent Finance Manager
03: Opleiding: Gymnasium (diploma behaald), hbo Bedrijfseconomie (propedeuse behaald, maar opleiding niet afgerond)
04: Leeftijd: 34
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: ¤ 2.500,- ¤ 2.525,- ¤ 2.575,50 ¤ 2.639,89 ¤ 3.300,-
¤ 3.448,50 ¤ 3.800,- ]¤ 3.933,-
09: Netto maand salaris: ~ ¤ 3.200,- inclusief reiskostenvergoeding (toen ik begon ~ ¤ 2.100,-, met de stap naar ¤ 3.300,- was het ~¤ 2.650,- )
11: Werkervaring: 5 jaar hier, ongeveer 8 jaar in totaal
12: Goodies: Goede pensioenregeling, gym op kantoor, afgelopen januari ¤ 500,- bonus omdat ik toen 5 jaar in dienst was (maar dat is dus maar eens in de 5 jaar een goodie :D )
13: Tevreden?: Op zich wel. In juli 2022 de stap naar Team Leader (en 3.300,- salaris) gemaakt en in december 2023 naar Assistent Manager (en 3.800,- salaris, de andere verhogingen zijn inflatiecorrecties). Ik heb altijd wel last gehad van mentale problemen (ook de reden dat mijn hbo niet afgemaakt is), die ik eigenlijk pas sinds een jaar of 2,5 - 3 goed onder controle heb. Het voelt nu dan ook goed dat ik eindelijke significante stappen weet te maken in mijn loopbaan en salaris. Nog geen 2 jaar geleden verdiende ik dus net aan 2.6k bruto en nu bijna 1.4k meer (wat netto neerkomt op ruim 1k meer) dus het voelt allemaal nog steeds als weelde dat mijn netto loon nu met een 3 begint.
Ook is de werksfeer erg informeel en fijn, het bedrijf is enorm flexibel qua thuiswerken en werktijden en het voelt meestal alsof je met vrienden werkt in plaats van met collega's. Tevens is de werkdruk over het algemeen niet megahoog (al is het tijdens de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen wel altijd enorm hard werken). Toch heb ik het idee dat mijn salaris niet enorm hoog is vergeleken met andere functies die controllerswerkzaamheden doen, al is het maar omdat ik daar meestal wel een 13e maand en/of bonus zie langs komen in de vacatures.
Maar al met al zit ik op dit moment nog wel goed en zoals ik al zei, dat mijn nettosalaris nu met een 3 begint voelt nog steeds erg lekker.
14: (Door)Groei mogelijkheden: denk dat ik hier redelijk aan mijn top zit, de hogere managers zijn over het algemeen expats uit het moederland van het bedrijf (zo ook mijn manager)
pi_213740096
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 07:56 schreef erniee het volgende:

[..]
Weer stapje gemaakt vanaf januari 2024 + stijging CAO
01: Bedrijfstak: lokale overheid
02: Functie: strategisch adviseur
03: Opleiding: WO
04: Leeftijd: 33
05: Aantal uren per week dat je werkt: 36
06: Aantal vakantiedagen: 26 (dacht ik)
07: 13e maand: ja, IKB
08: Bruto maand salaris: ~5974 ex IKB
09: Netto maand salaris: ~3830 ex IKB (is de verwachting)
10: Overuren betaald: nee, uren voor uren
11: Werkervaring: 9
12: Goodies: laptop, telefoon, Ipad van het werk
13: Tevreden?: overall tevreden in huidige levensfase (2 jonge kids, paar maanden geleden verhuisd. Kan vier dagen werken (4*9), thuis werken wanneer ik wil, afstand is 20km dus prima.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Binnen de schaal zit nog wat groei.
Weer stapje gemaakt. Nieuwe functie 2 periodieken erbij

02: Functie: manager team
08: Bruto maand salaris: 6295 ex IKB
09: Netto maand salaris: ~3992 ex IKB (is de verwachting)
13: Tevreden?: overall tevreden in huidige levensfase (2 jonge kids, paar maanden geleden verhuisd. Kan vier dagen werken (4*9), thuis werken wanneer ik wil, afstand is 20km dus prima.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Nieuwe stap als manager dus leuk om kans te krijgen me hier te ontwikkelen. Komende 2/3 jaar wel onder de pannen
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 09:33:12 #235
13309 nostra
ask why
pi_213740274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Eens mijn ontwikkeling bij mijn huidige werkgever op een rijtje gezet.

01: Bedrijfstak: Groothandel
02: Functie: Accounts payable employee Finance Teamleader Assistent Finance Manager
03: Opleiding: Gymnasium (diploma behaald), hbo Bedrijfseconomie (propedeuse behaald, maar opleiding niet afgerond)
04: Leeftijd: 34
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: ¤ 2.500,- ¤ 2.525,- ¤ 2.575,50 ¤ 2.639,89 ¤ 3.300,-
¤ 3.448,50 ¤ 3.800,- ]¤ 3.933,-
09: Netto maand salaris: ~ ¤ 3.200,- inclusief reiskostenvergoeding (toen ik begon ~ ¤ 2.100,-, met de stap naar ¤ 3.300,- was het ~¤ 2.650,- )
11: Werkervaring: 5 jaar hier, ongeveer 8 jaar in totaal
12: Goodies: Goede pensioenregeling, gym op kantoor, afgelopen januari ¤ 500,- bonus omdat ik toen 5 jaar in dienst was (maar dat is dus maar eens in de 5 jaar een goodie :D )
13: Tevreden?: Op zich wel. In juli 2022 de stap naar Team Leader (en 3.300,- salaris) gemaakt en in december 2023 naar Assistent Manager (en 3.800,- salaris, de andere verhogingen zijn inflatiecorrecties). Ik heb altijd wel last gehad van mentale problemen (ook de reden dat mijn hbo niet afgemaakt is), die ik eigenlijk pas sinds een jaar of 2,5 - 3 goed onder controle heb. Het voelt nu dan ook goed dat ik eindelijke significante stappen weet te maken in mijn loopbaan en salaris. Nog geen 2 jaar geleden verdiende ik dus net aan 2.6k bruto en nu bijna 1.4k meer (wat netto neerkomt op ruim 1k meer) dus het voelt allemaal nog steeds als weelde dat mijn netto loon nu met een 3 begint.
Ook is de werksfeer erg informeel en fijn, het bedrijf is enorm flexibel qua thuiswerken en werktijden en het voelt meestal alsof je met vrienden werkt in plaats van met collega's. Tevens is de werkdruk over het algemeen niet megahoog (al is het tijdens de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen wel altijd enorm hard werken). Toch heb ik het idee dat mijn salaris niet enorm hoog is vergeleken met andere functies die controllerswerkzaamheden doen, al is het maar omdat ik daar meestal wel een 13e maand en/of bonus zie langs komen in de vacatures.
Maar al met al zit ik op dit moment nog wel goed en zoals ik al zei, dat mijn nettosalaris nu met een 3 begint voelt nog steeds erg lekker.
14: (Door)Groei mogelijkheden: denk dat ik hier redelijk aan mijn top zit, de hogere managers zijn over het algemeen expats uit het moederland van het bedrijf (zo ook mijn manager)
Wil je niet nog voor RC gaan of iets dergelijks voor je CV en gezien je basiscapaciteiten met gym?
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_213740674
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 09:33 schreef nostra het volgende:

[..]
Wil je niet nog voor RC gaan of iets dergelijks voor je CV en gezien je basiscapaciteiten met gym?
Ik heb er vaak aan gedacht om in ieder geval mijn hbo in deeltijd af te maken, maar dat is nog lastig voor elkaar te krijgen op een manier die mij aanspreekt. Bij een NCOI/LOI of dat soort instellingen moet ik weer vanaf 0 beginnen, aangezien mijn propedeuse, jaar 2 en de paar vakken uit jaar 3 en 4 die ik destijds wel gehaald heb allemaal veel te oud zijn voor vrijstellingen. Ik zit er alleen niet echt op de wachten om vanaf 0 te beginnen en weer te moeten leren hoe de journaalpost van een verkoop in elkaar zit.

Bij een "echte" Hogeschool is het eigenlijk altijd de bedoeling dat je werkgever je de tijd en ruimte geeft om aan je opleiding te werken en ze moeten ook als opdrachtgever functioneren voor een aantal projecten die je moet opleveren. Er wordt een overeenkomst met de werkgever opgesteld en er komt vanuit de werkgever ook een soort begeleider. Mijn werkgever staat daar niet voor open, die vinden een diploma geen toegevoegde waarde hebben omdat ik mijn werk goed doe en omdat ik hier in Nederland zelf de hoogste Finance-persoon in rang ben (ik zit bij een Japans bedrijf waar dus de hogere directeuren allemaal daar zitten. Mijn eigen leidinggevende zit bij het Europese hoofdkantoor in Engeland) weten ze ook niet goed wie überhaupt mijn begeleider zou moeten zijn. Bovendien is het qua werkdruk niet goed te behappen als ik van mijn huidige 40 terug ga naar 24 ofzo omdat ik de rest met onderzoeken bezig moet zijn.

Een RC of iets in die trant is dan weer lastig omdat ik geen afgeronde vervolgopleiding heb en ik er nog geen eentje gevonden heb die je toelaat zonder in bezit te zijn van minstens een BSc.

En momenteel is het privé ook lastig, ben net 3 maanden geleden vader geworden dus dat vind ik momenteel even veel belangrijker dan een opleiding.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 10:22:31 #237
13309 nostra
ask why
pi_213740734
Ja, kan ik me goed voorstellen, alleen wel verschrikkelijk jammer voor als je ooit een stap wil maken. Toch vaak die eerste schifting van HR die je dan niet doorkomt, of je moet een goed netwerk hebben liggen - uiteindelijk is, zeker voor finance, ervaring vele malen meer waardevol dan zo'n flut hbo-papiertje, maar ja.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
pi_213915712
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 09:06 schreef erniee het volgende:

[..]
Weer stapje gemaakt. Nieuwe functie 2 4 periodieken erbij. edit: gisteren contract ondertekend en daar waren dus 4 periodieken opgevoerd in plaats van 2 zoals ik dacht dat we mondeling afgesproken hadden. Contract is door P&O opgemaakt en door directeur met wie ik gesprek voerde digitaal ondertekend...

02: Functie: manager team
08: Bruto maand salaris: 6616 ex IKB
09: Netto maand salaris: ~4137 ex IKB (is de verwachting)
14: (Door)Groei mogelijkheden: Nieuwe stap als manager dus leuk om kans te krijgen me hier te ontwikkelen. Komende 2/3 jaar wel onder de pannen
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_214377643
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:02 schreef nostra het volgende:
Oké, uiteindelijk gisteren getekend bij optie 2 met de kanttekening dat als het toch 'te veel, te snel' voelt ik er ook mee stop (hoef jaarcontract niet uit te dienen).
Uitstekende keuze geweest (tot nu toe ;) ), voor mij de prima balans tussen gezonde druk en prestatiedrang en grote mate van vrijheid.

Daarnaast ook als commissaris aangesteld bij een ambulancedienst. Erg leuk, want bij "de grootste van Nederland" heb ik een kleine twintig jaar rondgelopen als accountant en zowel mijn vak geleerd als de ambulancesector goed leren kennen. Nu bij een andere RAV dan toezichthouder. Leuk om de binding met de sector te houden (of weer te krijgen), het blijft een verschrikkelijk mooi vak en maatschappelijk belangrijk. En zo'n commissariaat is toch mooi op je cv. OT: voor het geld hoef je dat ook weer niet te doen, 5.000/jaar (vier vergaderingen plus eventuele crisisoverleggen).
  maandag 22 juli 2024 @ 21:12:01 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214378166
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef nostra het volgende:

[..]
Uitstekende keuze geweest (tot nu toe ;) ), voor mij de prima balans tussen gezonde druk en prestatiedrang en grote mate van vrijheid.

Daarnaast ook als commissaris aangesteld bij een ambulancedienst. Erg leuk, want bij "de grootste van Nederland" heb ik een kleine twintig jaar rondgelopen als accountant en zowel mijn vak geleerd als de ambulancesector goed leren kennen. Nu bij een andere RAV dan toezichthouder. Leuk om de binding met de sector te houden (of weer te krijgen), het blijft een verschrikkelijk mooi vak en maatschappelijk belangrijk. En zo'n commissariaat is toch mooi op je cv. OT: voor het geld hoef je dat ook weer niet te doen, 5.000/jaar (vier vergaderingen plus eventuele crisisoverleggen).
Heb je eigenlijk ooit nog wat van je eerste aanbod gehoord? Een reactie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214378257
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee, alleen van die recruiter, die het dus wel snapte. (Maar wel wilde dat ik zelf de boodschap vertelde, wat logisch is). Alleen [insert corporate] doet niet een telefoonnummers in hun signature, dus dat moest via mail. Daar geen reactie op gehad. Nog wel een NS business card opgestuurd gekregen, dat was al te ver in het proces vermoed ik. En SAP Successfactors heeft een vinkje met "direct afwijzen bij sollicitatie", dus die zal nu wel aangevinkt staan. ;)
pi_214378325
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef nostra het volgende:

[..]

5000/8 als we crisis overleggen meepakken is nog steeds ruim prima toch? 😅
  maandag 22 juli 2024 @ 21:23:29 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214378327
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:17 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Nee, alleen van die recruiter, die het dus wel snapte. (Maar wel wilde dat ik zelf de boodschap vertelde, wat logisch is). Alleen [insert corporate] doet niet een telefoonnummers in hun signature, dus dat moest via mail. Daar geen reactie op gehad. Nog wel een NS business card opgestuurd gekregen, dat was al te ver in het proces vermoed ik. En SAP Successfactors heeft een vinkje met "direct afwijzen bij sollicitatie", dus die zal nu wel aangevinkt staan. ;)
_O-
Bijzonder wel, ik bedoel, je had hen toch gesproken. Beetje fatsoenlijk zou wel zijn of even te reageren, maar goed

Ik had laatst een sollicitatiegesprek met iemand (ik zat aan de werkgeverkant), wat ook boeiend was. Die probeerde zijn eigen commerciële toko naar binnen te krijgen ipv de functie waar ie voor kwam praten. Bij de fucking overheid en dan niet zo'n beetje ook.
'Ja hij kon het toch proberen'. Sure dude
Het zijn bijzondere tijden
  maandag 22 juli 2024 @ 21:24:20 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214378342
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:23 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Bruto neem ik aan, hou je ook niet bijzonder veel aan over. Maar zeker nuttig en goed voor je CV en netwerk
pi_214378450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:23 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Komt ook een berg papierwerk vantevoren bij die je door moet worstelen, het is niet alleen een ochtendje filosoferen natuurlijk. ;) Én (afbreuk)risico als er echt iets mis gaat, het is wel een formeel statutaire functie. En ik hoop niet op vier crises per jaar. _O-
pi_214378462
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:23 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-
Bijzonder wel, ik bedoel, je had hen toch gesproken. Beetje fatsoenlijk zou wel zijn of even te reageren, maar goed

Ik had laatst een sollicitatiegesprek met iemand (ik zat aan de werkgeverkant), wat ook boeiend was. Die probeerde zijn eigen commerciële toko naar binnen te krijgen ipv de functie waar ie voor kwam praten. Bij de fucking overheid en dan niet zo'n beetje ook.
'Ja hij kon het toch proberen'. Sure dude
Het zijn bijzondere tijden
Solliciteer dan gewoon als zzp'er, genoeg (semi-)overheid die die lui rückschichtlos invliegen.
pi_214378658
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Bruto neem ik aan, hou je ook niet bijzonder veel aan over. Maar zeker nuttig en goed voor je CV en netwerk
Ja, al het loon is bruto. Wat er van overblijft is altijd afhankelijk van je andere inkomen en daarom is netto niet zo boeiend.

quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:32 schreef nostra het volgende:

[..]
Komt ook een berg papierwerk vantevoren bij die je door moet worstelen, het is niet alleen een ochtendje filosoferen natuurlijk. ;) Én (afbreuk)risico als er echt iets mis gaat, het is wel een formeel statutaire functie. En ik hoop niet op vier crises per jaar. _O-
Meh, persoonlijk afbreukrisico heb ik altijd een beetje een flauw argument gevonden tbh 😅

Maar als je 8 uur werk hebt per vergadering is het gewoon prima imho. Zelfs met 16 uur is het nog 75 per uur als je geen crisissen hebt. Dus Och.
  maandag 22 juli 2024 @ 21:57:12 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214378731
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:33 schreef nostra het volgende:

[..]
Solliciteer dan gewoon als zzp'er, genoeg (semi-)overheid die die lui rückschichtlos invliegen.
Ja kansloos. Die hoeft zich iig niet meer bij me te vertonen, die naam van hem en die toko vergeet ik niet meer :')
  maandag 22 juli 2024 @ 21:57:47 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_214378740
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:17 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Ik ben al te lang uit de SAP wereld merk ik. Had nog nooit van Successfactors gehoord. Maareh, mag zo een vinkje? Sowieso moeten ze na een jaar je data deleten toch? Ik merk dat ze bij ons in ieder geval geen ruimte hebben voor een recruitment "blacklist" (en ik heb dingen meegemaakt als hiring manager, onvoorstelbaar :N ).
  vrijdag 6 september 2024 @ 20:10:20 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214910754
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2022 09:15 schreef Seven. het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 07:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Update: nieuwe CAO dus 4,5% erbij. En jaarlijkse beoordelingsverhogingvan 3% (gewoon voldoende beoordeling gehad).

SPOILER
Die integratie is er nooit van gekomen. Maar wat er wel van gekomen is, is een andere functie en een flinke CAO verhoging. Voor de opdracht rapporteerde ik eerst een jaar in mijn oude afdeling, maar was ik bezig met een opdracht als consultant/portfolio werk. Zonder salarisverhoging maar wel een mooi aandelenpakket gekregen die sindsdien ook serieus in waarde gestegen is. Vanuit die opdracht onlangs in een permanente PMO achtige rol gerold. Mijn nieuwe leidinggevende heeft een hele mooie salarisverhoging geregeld voor me. En ik heb nu al twee jaar uitmuntende beoordeling gehad. Dat tikt allemaal heel lekker aan.

De stand van zaken nu:

SPOILER
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')