Ben je tevreden?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:42 schreef Fushia2 het volgende:
Leeftijd: 30+
Werkgever: Amerikaans bedrijf
Uren: officeel 40, officieus 50?
Vakantiedagen: 38
Goodies:auto,telefoon,laptop,verzekeringen,kan lunch declareren,....b
Salaris: gemiddeld 70K
Nog geen 10 jaar geleden was ik zelf heel tevreden met de helft daarvan voor dezelfde uren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet 50+ uur voor maar 70k.
En hoe kijk je er nu op terug dat je destijds 50+ uur werkte? Werk je daar nog steeds?quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden was ik zelf heel tevreden met de helft daarvan voor dezelfde uren.
Ik had geen relatie en kind destijds. De werkgever heeft me kansen gegeven, mijn eerste managementbaan en het team was heel leuk. Ik genoot ervanquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En hoe kijk je er nu op terug dat je destijds 50+ uur werkte? Werk je daar nog steeds?
Ik zou het echt zonde vinden van mijn tijd.. (hoewel ik mijn werk erg leuk vind!).
Dit is per maand natuurlijk bin Fuschiaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet 50+ uur voor maar 70k.
Oh joh , ik dacht per weekquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is per maand natuurlijk bin Fuschia
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |