Ben je tevreden?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:42 schreef Fushia2 het volgende:
Leeftijd: 30+
Werkgever: Amerikaans bedrijf
Uren: officeel 40, officieus 50?
Vakantiedagen: 38
Goodies:auto,telefoon,laptop,verzekeringen,kan lunch declareren,....b
Salaris: gemiddeld 70K
Nog geen 10 jaar geleden was ik zelf heel tevreden met de helft daarvan voor dezelfde uren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet 50+ uur voor maar 70k.
En hoe kijk je er nu op terug dat je destijds 50+ uur werkte? Werk je daar nog steeds?quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden was ik zelf heel tevreden met de helft daarvan voor dezelfde uren.
Ik had geen relatie en kind destijds. De werkgever heeft me kansen gegeven, mijn eerste managementbaan en het team was heel leuk. Ik genoot ervanquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En hoe kijk je er nu op terug dat je destijds 50+ uur werkte? Werk je daar nog steeds?
Ik zou het echt zonde vinden van mijn tijd.. (hoewel ik mijn werk erg leuk vind!).
Dit is per maand natuurlijk bin Fuschiaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet 50+ uur voor maar 70k.
Oh joh , ik dacht per weekquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is per maand natuurlijk bin Fuschia
Ik werk in de sales en vragen beantwoorden van klanten hoort erbij als ik goed geld wil verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zou het echt zonde vinden van mijn tijd.. (hoewel ik mijn werk erg leuk vind!).
Woon je ook in Zwitserland? En wat is DINK?quote:Op woensdag 1 april 2026 18:39 schreef Intrepidity het volgende:
Leeftijd: 38
Werkgever: Grote online retailer, Zwitsers bedrijf
Uren: 42
Vakantiedagen: 25
Goodies: Inkoopsprijzen voor het hele assortiment (denk Amazon-achtig assortiment)
Salaris: ~150k afhankelijk van de wisselkoers
Tevreden, aangezien m'n partner ongeveer hetzelfde verdient. Maar het DINK-leven zal niet eeuwig duren.
Double Income No Kidsquote:Op donderdag 2 april 2026 22:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Woon je ook in Zwitserland? En wat is DINK?
Nooit gedacht om je eigen vermogen goed te beheren dan ?quote:Op zondag 5 april 2026 19:51 schreef llluminaughty het volgende:
Nieuwe update:
Leeftijd 39
Functie:6 maanden werkloos
Salaris: WW uitkering van 4500
Arbeidsmarkt ligt er niet zo lekker bij voor vermogensbeheerders en nu mijn werkgever is opgedoekt/ gefuseerd is het op een houtje bijten voorlopig.
Update:quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:40 schreef Ridocar het volgende:
01: Bedrijfstak: Netbeheer
02: Functie: Monteur
03: Opleiding: mbo3 laag- en middenspanning
04: Leeftijd: 46
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40
06: Aantal vakantiedagen: 30
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: 3k
09: Netto maand salaris: 2,5k
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: zo'n 6,5 jaar in een vergelijkbare functie. Bij huidige werkgever 3 maanden.
12: Goodies: Laptop, tablet, telefoon,
13: Tevreden?: Ja. In tegenstelling tot de vorige werkgever doe ik nu de leuke en spannende dingen. Werkdruk is veel lager, maar als je nodig bent moet je er wel staan (Voorbeeld: stroomstoring in Zundert afgelopen week, toen was het alle hens aan dek)
14: (Door)Groei mogelijkheden: The sky is the limit, maar momenteel ambieer ik nog niets. Voorlopig nog als monteur aan de slag.
Aangezien je waarschijnlijk ook storingsmonteur bent, zit er ook onregelmatigheidstoeslag bij?quote:Op maandag 6 april 2026 12:32 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Update:
01: Bedrijfstak: Netbeheer
02: Functie: Monteur Realisatie O&S(onderhoud en storingen).
03: Opleiding: mbo3 laag- en middenspanning
04: Leeftijd: 47
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40
06: Aantal vakantiedagen: 30
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: 4850
09: Netto maand salaris: 3600
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: zo'n 6,5 jaar in een vergelijkbare functie. Bij huidige werkgever 2,5 jaar.
12: Goodies: Laptop, tablet, telefoon,
13: Tevreden?: nog steeds.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Genoeg, eerst maar eens goed worden in wat ik nu doe.
Alsnog wel een forse uitkering, is dit 70% van je laatst verdiende salaris of de maximale uitkering?quote:Op zondag 5 april 2026 19:51 schreef llluminaughty het volgende:
Nieuwe update:
Leeftijd 39
Functie:6 maanden werkloos
Salaris: WW uitkering van 4500
Arbeidsmarkt ligt er niet zo lekker bij voor vermogensbeheerders en nu mijn werkgever is opgedoekt/ gefuseerd is het op een houtje bijten voorlopig.
Ja, een week geconsigneerd is 425 bruto bij.quote:Op maandag 6 april 2026 12:42 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Aangezien je waarschijnlijk ook storingsmonteur bent, zit er ook onregelmatigheidstoeslag bij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |