abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2026 @ 21:41:48 #126
13309 nostra
ask why
pi_221227114
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 16:07 schreef Remco het volgende:

[..]
Klopt maar ik vind het alles behalve karig. Het is en blijft een MBO functie en met toeslagen zit je elke maand behoorlijk op modaal. En als er niets gebeurt qua aanrijdingen of iets dergelijks heb je een enorm relaxte baan die behalve de werktijden weinig van je vergt zowel mentaal als fysiek.
Ik woon in het oosten en heb net voor de gekte een huis kunnen kopen dan is het salaris prima. Probleem voor mijn werkgever is dat mijn functie in het westen evenveel verdiend en je er daar er echt wel een stuk minder mee kan.

En het feit dat modaal hier in dit topic als karig wordt gezien zegt genoeg over dat hier geen goede afspiegeling van de samenleving post.
Als je er zelf tevreden mee bent, is het natuurlijk prima. Ik vind het nog best een verantwoordelijke functie en zag eerdere machinisten die in mijn herinnering toch een stukje hoger zaten. Maar goed, ik ben ook Randstad gewend en dan is het plaatje ook wel anders. Meteen ook 1 van de grote nadelen van een cao.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221230222
Nog altijd iets van 4300 netto. In dienst bij m'n eigen bv. Totaal niet interessant om jezelf een hoog salaris te geven natuurlijk. :+
pi_221253043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:42 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af of wat ik hier lees dan extremen zijn. of dat ik gewoon zwaar onderbetaald word. :P
Weet dat ik meer kan verdienen elders, maarja er zijn voor en nadelen eraan om te switchen.

Maar damn zeg,. relaxte salarissen die ik hier zo lees. :P{
Ik werk in de sales, dus 60/70% van mijn loon is variabel.

Basisloon is echt niet zo bijzonder, maar daarom zit ik ook in de sales :+
  dinsdag 7 juli 2026 @ 09:14:07 #129
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221261331
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 16:07 schreef Remco het volgende:

[..]
Klopt maar ik vind het alles behalve karig. Het is en blijft een MBO functie en met toeslagen zit je elke maand behoorlijk op modaal. En als er niets gebeurt qua aanrijdingen of iets dergelijks heb je een enorm relaxte baan die behalve de werktijden weinig van je vergt zowel mentaal als fysiek.
Ik woon in het oosten en heb net voor de gekte een huis kunnen kopen dan is het salaris prima. Probleem voor mijn werkgever is dat mijn functie in het westen evenveel verdiend en je er daar er echt wel een stuk minder mee kan.

En het feit dat modaal hier in dit topic als karig wordt gezien zegt genoeg over dat hier geen goede afspiegeling van de samenleving post.
jij hebt een prima netto salaris en een baan zonder het gezeik wat bij white collar jobs komt kijken!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221310033
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:42 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af of wat ik hier lees dan extremen zijn. of dat ik gewoon zwaar onderbetaald word. :P
Weet dat ik meer kan verdienen elders, maarja er zijn voor en nadelen eraan om te switchen.

Maar damn zeg,. relaxte salarissen die ik hier zo lees. :P{
Valt toch wel mee? Ik lees een paar uitzonderingen oa in US en een audit manager die 45u p week maakt..

Ben zelf vorig jaar trouwens wel geswitcht mede doordat salaris achter bleef, ben nu heel blij met de overstap en hogere salaris is ook wel fijn .
pi_221310480
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 00:45 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Valt toch wel mee? Ik lees een paar uitzonderingen oa in US en een audit manager die 45u p week maakt..

Ben zelf vorig jaar trouwens wel geswitcht mede doordat salaris achter bleef, ben nu heel blij met de overstap en hogere salaris is ook wel fijn .
nouja idd het blijft een afweging tussen je werk leuk vinden of minder leuk en meer verdienen.
voor nu zit ik trouwens nog wel best waar ik zit, hoop alleen dat het niet teveel uit de pas gaat lopen :)

Ik. ben er nog niet helemaal van overtuigd nl of ik tot mijn pensioen daar blijf.
Do what you love, love what you do!
  zondag 12 juli 2026 @ 07:46:59 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221311729
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2026 07:58 schreef leeell het volgende:

[..]
Waar in de US?
Gokje; Boston area?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties