Waarom zou je dan idd die ellende op je nek willen halenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:16 schreef Grumpey het volgende:
Nouja, een BV zou ik vooral doen voor de vrijheid en het avontuur, en om echt een gat te vullen in de zorg die er nu voor veel patienten niet is. Qua werkomstandigheden heb ik al niet zoveel te winnen, en aangezien mijn vrouw ongeveer hetzelfde verdiend hoeven we het voor meer geld niet te doen, is niet ons doel op dit moment.
Waar in Singapore woon je en doe je dit al lang?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:17 schreef leeell het volgende:
Was
[..]
Eindelijk de magische 5 digits grens door, afhankelijk van wisselkoersNu:
01: Bedrijfstak: Manufacturing (Security)
02: Functie: Product Consultant
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 31
05: Aantal uren per week dat je werkt: 42 (op papier), maar standaard 50+ in praktijk
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Ja
08: Bruto maand salaris: ¤10100
09: Netto maand salaris: ¤9100 +- (geen CPF)
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 8 jaar
12: Goodies: ontwikkelingsbudget (gebruik ik nu voor taallessen)
13: Tevreden?: mja mja mja, opzich prima. Maar wordt nu wel een beetje Groundhog Day na 8 jaar. Ben vooral moe.
14: (Door)Groei mogelijkheden: Volgende stap hopelijk vroeg pensioen, ergens hutje op het strand. gegrilde vis en pils verkopen, ofzo.
Rond Little India, deze job +-8 jaar waarvan een kleine 4 jaar in Singapore.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waar in Singapore woon je en doe je dit al lang?
Een BV in die branche is toch dat je in zo een maatschap stapt? Op welke manier is dat gunstig voor de patiënten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:16 schreef Grumpey het volgende:
Nouja, een BV zou ik vooral doen voor de vrijheid en het avontuur, en om echt een gat te vullen in de zorg die er nu voor veel patienten niet is. Qua werkomstandigheden heb ik al niet zoveel te winnen, en aangezien mijn vrouw ongeveer hetzelfde verdiend hoeven we het voor meer geld niet te doen, is niet ons doel op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |