Hier zie je het heel duidelijk.. ze hield het ook vast toen ze voorover hangend haar haren goed deed.quote:
Ashley gaat dan een boost krijgen en een aanmoediging voor haar om zich niet te laten intimideren door de haantjes.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Queen Ashley deze week veilig, ik voel het zo gebeuren dat ze als eerste veilig is zaterdagavond
zij tegenover vluchtelingetje
mooi zo Ashleyquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie en Danny mopperen over de zooi in de doucheruimte. Lenie zegt dat hij zijn handdoek en washandje in zijn kast legt en er geen last meer van heeft. Handdoeken en zooi in de doucheruimte die los liggen gooit hij in een hoek en ze zoeken het maar uit. En voegt er aan toe: ik had gisteren 2 coins kunnen innen. Vooral Ashley maakt er een zooi van.
Als het zoiets is als onder deze spoiler snap ik ook wel dat je jeuk krijgtquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier zie je het heel duidelijk.. ze hield het ook vast toen ze voorover hangend haar haren goed deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het zoiets is als onder deze spoiler snap ik ook wel dat je jeuk krijgt
Daar dacht ik meer aan dan een volledige pruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het zoiets is als onder deze spoiler snap ik ook wel dat je jeuk krijgt
Dat doet zeker pijn.. dat moet je zo vast inzetten dat alles helemaal strak zit. Dan heb je de eerste week echt vaak hoofdpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Die witte dingetjes zie je soms tussen haar haar zitten. Op verschillende hoogten. Misschien heeft ze haar eigen haar chemisch ontkrult en dat is wat je boven op ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar dacht ik meer aan dan een volledige pruik.
Je hebt daar zoveel soorten in.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Met kroeshaar wordt meestal het eigen haar in cornrows gevlochten en daarop genaaid. Ik weet niet zeker of Ariana dat ook helemaal heeft, want ze heeft wel een scheiding aan de voorkant waar je hoofdhuid ziet. En ik zie daar geen overgang naar haar weave. Maar ja... ik heb er dan ook niet echt verstand van.
Gooi er maar een sloot in. Ze hoeven vandaag toch niet meer achter het stuur, en morgen ook nietquote:
kan ze mooi na zaterdagavond mee beginnen danquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi wil backpakken in het buitenland
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Als bij een mannelijke olifant zijn piemel niet zichtbaar is dan wil hij aanvallen
Weer wat geleerd vandaag
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kan ze mooi na zaterdagavond mee beginnen dan
tegen Daddy Tom en Queen Ashley gaat ze het echt niet winnen
kan ze mooi met culinair redactrice Doriana mee dan keertjequote:Op donderdag 25 januari 2024 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi wil graag eens op sterrenrestaurant gaan
Dat zou ik alleen durven als ie in de soep ligtquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus zolang Karen dat ook weet, kun je met haaien zwemmen, en het liefste naast een haai, niet ervoor, want die gaan op trillingen af in het water, naast een haai of zijn vin vasthouden kan gewoon, zo doen de profs dat ook
Dan is Tyron weg. Als ze dat willen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:25 schreef ben34567 het volgende:
We zouden dus zomaar een nominatiebank kunnen krijgen met Tom; Alice en Tyron
Op welke luchthaven zou ze dan landen ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:22 schreef ben34567 het volgende:
Ariana wil graag naar Australia gaan omdat er naar haar gevoel veel knappe mannen zijn daar.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:27 schreef Lillfex het volgende:
Alles kan nog weer veranderen heb ik het idee.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Dan is Tyron weg. Als ze dat willen.
Nee dan vrees ik voor Alice. Ze is de normaalste en leukste van de drie maar teveel vrouwelijke kijkers gaan op de mooiboys stemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Dan is Tyron weg. Als ze dat willen.
FEBO beslist toch wie er op de bank komt, dus tja....quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vond niet terecht dat ashley ook mee mag spelen want die is teruggekomen en extra kans gehad dus gewoon genomineerd laten blijven.
Denk het niet. Tom en Tyron vissen in de zelfde vijver.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee dan vrees ik voor Alice. Ze is de normaalste en leukste van de drie maar teveel vrouwelijke kijkers gaan op de mooiboys stemmen.
Don’t underestimate de bakvissen en geile huismoeders.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:36 schreef marky het volgende:
[..]
Denk het niet. Tom en Tyron vissen in de zelfde vijver.
Mankement aan deze serie, bewoners hoeven elkaar niet de tent uit te vechten, febo beslist de nominaties (en wel meer)quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO beslist toch wie er op de bank komt, dus tja....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verhaal is al uitgebeend daar komt niet veel meer van. Verder voegt ze nul toe. Tyron en Karen is nog een klein beetje spanning. Maargoed de febo beslist. Tyron eruit zou binnen het huis voor een schok kunnen zorgen hij is door veel binnen het huis best wel geliefd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zou niet tegen Doriana willen op die nominatiebank, zielig verhaal levert altijd wel stemmen op en ik heb ook wel sympathie voor d'r moet ik heel eerlijk zijn
ik denk dat Tyron het moeilijker heeft tegen Doriana dan tegen Alice
Het is ook zo'n onzin al die SL's. Denken ze nou echt dat degenen die de streams hebben gevolgd alles voor de tv-kijkers verklappen en het nieuws op de voorpagina willen van het AD enz. .....quote:
Elkaar doosjes geven waar je zelf niet van weet wat de inhoud is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
bewoners hoeven niet elkaar de tent uit te vechten????
oh, en die vrijstelling games dan, wie je de vrijstelling niet gunt, zoiets creeert juist wel spanning in de groep lijkt me
en nu een spel onder de genomineerden, dat ze de kans krijgen te strijden om van hun nominatie af te komen, dus eigenlijk gewoon vechten om te overleven in de competitie, om niet afhankelijk te hoeven zijn van publieksstemmen
Het erge is dat febo haar nu ook voor een paar weken zal beschermen; tot wanneer kijkers haar echt beu zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana zit door niks te doen er nog in……..dat vind ik niet raar maar bijzonder
Vroeger was het naakt douchen gewoon in beeld. De preutsheid is ernstig iegeslagen bij BB.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:47 schreef ledn81 het volgende:
Tom moest naar de gameroom en stapte snel naakt de douche uit om zich af te drogen![]()
Vertelt Karen net tegen Danny, ze heeft zijn fluitje gezien
Dat hoop ik ook. Liever Ashley en Lenie op de bank.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop Alice en tyron zich vrijspelen en niet genomineerd zijn.
Mjah zie op mijn BB TikTok account veel beelden van BB Kosovo langskomen ofzo. Daar is nog gewoon zo'n ouderwetse glaswand met een beetje matglas. Dat was in BB ooit ook en Secret Story. Deze hokjes zijn ook prima hoor. Hoeft van mij ook niet perse allemaal op beeldquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Vroeger was het naakt douchen gewoon in beeld. De preutsheid is ernstig iegeslagen bij BB.
Alice is niet populair bij de afleveringkijkers (maar wel bij de streamkijkers) dus hoop het ook.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop Alice en tyron zich vrijspelen en niet genomineerd zijn.
Ik douche thuis ook meestal naaktquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Vroeger was het naakt douchen gewoon in beeld. De preutsheid is ernstig iegeslagen bij BB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB Argentinië is ook weer begonnen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mjah zie op mijn BB TikTok account veel beelden van BB Kosovo langskomen ofzo. Daar is nog gewoon zo'n ouderwetse glaswand met een beetje matglas. Dat was in BB ooit ook en Secret Story. Deze hokjes zijn ook prima hoor. Hoeft van mij ook niet perse allemaal op beeld
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik douche thuis ook meestal naaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
De laatste BB van de vorige serie liepen ze gewoon bloot door de badkamer. Hadden ze ook dat grote bad waar ze naakt in zaten met zijn alle.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mjah zie op mijn BB TikTok account veel beelden van BB Kosovo langskomen ofzo. Daar is nog gewoon zo'n ouderwetse glaswand met een beetje matglas. Dat was in BB ooit ook en Secret Story. Deze hokjes zijn ook prima hoor. Hoeft van mij ook niet perse allemaal op beeld
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB Argentinië is ook weer begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij volgt BB op de hele wereld hè![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Niet echt volgen, zie het voorbijkomen op een andere forum.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Jij volgt BB op de hele wereld hè![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Jij Mario volgt BB op de hele wereld hè![]()
Bassie en Ariaantje en hun wilde zoenverhalen op festivalsquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Is het vanmorgen de grote Ariana show![]()
![]()
zie hem wel regelmatig elders.quote:
Heeft niets met preutsheid te maken, als BB dat uitzend krijgen ze een rechtzaak aan hun broek, het is 2024 geen 1990 , elke foto gaat meteen viraal wordt gekopieerd enz enzquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
BB is van 1999 en stopte in 2006 volgens mij. Toen verscheen het ook al online hoor. Dat is echt niet iets van de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heeft niets met preutsheid te maken, als BB dat uitzend krijgen ze een rechtzaak aan hun broek, het is 2024 geen 1990 , elke foto gaat meteen viraal wordt gekopieerd enz enz
Als ik op de vlucht zou zijn voor een leeuw voelen we beiden 'spanning'.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Ariana : "Als er spanning is tussen 2 mensen dan voelen ze dat allebei.. het is niet zo dat het van 1 kant komt"
![]()
Ze zit zichzelf moed in te spreken qua Tom
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
BB is van 1999 en stopte in 2006 volgens mij. Toen verscheen het ook al online hoor. Dat is echt niet iets van de laatste 10 jaar.
Denk eerder dat ze zich opdringt aan mannen op feestjes en festivals omdat ze ‘voelt’ dat ze haar leuk vinden en hun signalen verkeerd interpreteert. Grensoverschrijdend gedrag dusquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Versier verhalen van Ariana, ze kan heel lekker zoenen, zegt ze![]()
Ik vind het allemaal een doorgeslagen toestand hier. Net als bij de opsporingsprogramma's waar daders (dus geen verdachten!) geblurred wordenquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heeft niets met preutsheid te maken, als BB dat uitzend krijgen ze een rechtzaak aan hun broek, het is 2024 geen 1990 , elke foto gaat meteen viraal wordt gekopieerd enz enz
Vind ik ook maar ze brengt te weinig spanning. Denk dat BB erop had gehoopt dat Alice en Tyron wat zou worden maar dat lukt niet. Beide hebben min of meer een relatie thuis.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:05 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Alice hoe jong ze dan ook is een van de normaalste en leukste persoon in het huis ookal heb ik niet echt een favo in het huis
Tyron en Karen kan best een dingetje gaan worden. Die zitten regelmatig te flirten en friemelen aan elkaarquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ze brengt te weinig spanning. Denk dat BB erop had gehoopt dat Alice en Tyron wat zou worden maar dat lukt niet. Beide hebben min of meer een relatie thuis.
In zoverre dat er niet veel is veranderd anders dan dat we preutser zijn geworden. Zoals al aangetoond gaat het in andere landen anders. Let wel voor mij hoeft het niet maar zo krampachtig als het nu gaat is ook gewoon overdreven.quote:
Maar dat is het net. Juist omdat ze zo normaal is brengt ze weinig spanning. Vind niet dat ze daarop afgestraft moet worden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ze brengt te weinig spanning. Denk dat BB erop had gehoopt dat Alice en Tyron wat zou worden maar dat lukt niet. Beide hebben min of meer een relatie thuis.
Ik heb Tyron niets horen zeggen over een vriendin, wel dat hij na een lange relatie 3 maand ofzo single isquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron en Karen kan best een dingetje gaan worden. Die zitten regelmatig te flirten en friemelen aan elkaar
Doe maar niet, geen stelletjes. Ging vorig jaar zo goed.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron en Karen kan best een dingetje gaan worden. Die zitten regelmatig te flirten en friemelen aan elkaar
Er is op dat gebied veel veranderd de laatste jaren, ik snap het wel, op een gegeven moment gingen pedofielen FB en andere socials afstruunen naar kinderfoto's en bewerkten die in paint zodat het leek dat ze naakt waren, er is nu op elke lagere school een regel dat ouders iets moeten ondertekenen dat er geen foto's van hun kind online komen te staan, de scouting heeft hier ook al jaren die regel , foto's wordt op het gezicht een smiley geplakt zodat kids niet herkenbaar zijn enz enz , de wereld is veranderd, nieuwe foto technieken, nieuwe bewerk technieken, je kan echte foto's niet meer van nep of bewerkt onderscheiden .quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een doorgeslagen toestand hier. Net als bij de opsporingsprogramma's waar daders (dus geen verdachten!) geblurred worden
Ja daarom denk ik ook dat ze hadden gehoopt op een "liefde" tussen Tyron en Alice. Beide zien er goed uit maar hebben geen spannend leven zijn niet vervelend en eigenlijk heel gewoon.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar dat is het net. Juist omdat ze zo normaal is brengt ze weinig spanning
De BB bewoners zijn te oud voor pedo's denk ik 😉quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er is op dat gebied veel veranderd de laatste jaren, ik snap het wel, op een gegeven moment gingen pedofielen FB en andere socials afstruunen naar kinderfoto's en bewerkten die in paint zodat het leek dat ze naakt waren, er is nu op elke lagere school een regel dat ouders iets moeten ondertekenen dat er geen foto's van hun kind online komen te staan, de scouting heeft hier ook al jaren die regel , foto's wordt op het gezicht een smiley geplakt zodat kids niet herkenbaar zijn enz enz , de wereld is veranderd, nieuwe foto technieken, nieuwe bewerk technieken, je kan echte foto's niet meer van nep of bewerkt onderscheiden .
IK heb zelfs gelezen dat veel scholen gaan stoppen met klassenfoto's. Zo jammer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er is op dat gebied veel veranderd de laatste jaren, ik snap het wel, op een gegeven moment gingen pedofielen FB en andere socials afstruunen naar kinderfoto's en bewerkten die in paint zodat het leek dat ze naakt waren, er is nu op elke lagere school een regel dat ouders iets moeten ondertekenen dat er geen foto's van hun kind online komen te staan, de scouting heeft hier ook al jaren die regel , foto's wordt op het gezicht een smiley geplakt zodat kids niet herkenbaar zijn enz enz , de wereld is veranderd, nieuwe foto technieken, nieuwe bewerk technieken, je kan echte foto's niet meer van nep of bewerkt onderscheiden .
Er was een meisje waar hij een beetje mee aan het kijken was of het wat kon worden. Hij had het er vorige week over dat hij toch meer aan haar dacht dan hij had verwacht. Maarja alles kan kapot...quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Tyron niets horen zeggen over een vriendin, wel dat hij na een lange relatie 3 maand ofzo single is
Mee eens loopt daar rond alsof het haar huis is maar ze heeft mazzel dat ze terug mocht komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Ashley mag van mij ook wel gaan, ik heb genoeg gezien of niet genoeg gezien... ik vind dat ze niks toevoegt... slaapt veel, doet in huis vrij weinig tot niks... wel lief in dingen lenen of weergeven maar dat is makkelijk... ik vind het een prinses op de erwt... ik heb m'n mening helemaal bijgesteld... en ze mag naar huis zaterdag...
oh dat heb ik dan gemist. Maakt ook niet uit verder. Mar dan is er nog niet echt sprake van een relatie toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:17 schreef marky het volgende:
[..]
Er was een meisje waar hij een beetje mee aan het kijken was of het wat kon worden. Hij had het er vorige week over dat hij toch meer aan haar dacht dan hij had verwacht. Maarja alles kan kapot...
Ja dat denk ik ook dat Alice gecast werd om een relatie met een van de jonge mannen daar te forceren. Toen zal haar relatie nog niet begonnen zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook dat ze hadden gehoopt op een "liefde" tussen Tyron en Alice. Beide zien er goed uit maar hebben geen spannend leven zijn niet vervelend en eigenlijk heel gewoon.
Hoezo of het haar huis is, dat zie ik echt niet. En mazzel dat ze terug mocht komen, Sonja had voor de live aan BB moeten aangeven dat ze naar huis wilde en niet meteen na de exit, dat is ook oneerlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Mee eens loopt daar rond alsof het haar huis is maar ze heeft mazzel dat ze terug mocht komen.
Ja dat heb ik ook een beetje en dat gezeik van, ik ben moe, ik heb slaap terwijl ze soms 12 ligt te knorren...quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Mee eens loopt daar rond alsof het haar huis is maar ze heeft mazzel dat ze terug mocht komen.
Alice gaat helemaal niets doen op dat gebied.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:19 schreef Snensie het volgende:
Ik vind Dilano beter bij Alice passen
Dilano lijkt me kleiner dan Alice. Wordt dus niets.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:19 schreef Snensie het volgende:
Ik vind Dilano beter bij Alice passen
Maak een kort touwtje aan de tafelpoot en je enkel, dan zweef je niet te ver weg van je toetsenbordquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Had net BB op de achtergrond aan en ik “voel” dat Ariana heel veel liegt !
Gaat niet gebeuren zo zit ze niet in elkaar. Denk dat Karen makkelijker is wat dat betreft. Alice lijkt wat dat betreft duidelijk. Heel duidelijk dat ze een vriend heeft waar ze heel erg verliefd op is. Ze heeft niet het Chiara effect.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook dat Alice gecast werd om een relatie met een van de jonge mannen daar te forceren. Toen zal haar relatie nog niet begonnen zijn.
Dan gebeurt er nooit wat hier thuis !quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak een kort touwtje aan de tafelpoot en je enkel, dan zweef je niet te ver weg van je toetsenbord
Ze is de vrouwelijke Lenie. Wat dommige met een grote mond en veel stoere verhalen. Paraderen door die gang etc.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo of het haar huis is, dat zie ik echt niet. En mazzel dat ze terug mocht komen, Sonja had voor de live aan BB moeten aangeven dat ze naar huis wilde en niet meteen na de exit, dat is ook oneerlijk.
Als je steeds tegen je plafond geplakt zit ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan gebeurt er nooit wat hier thuis !
Ik hoorde het, en er nog trots op zijn en lachen erom...idd aso!!quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Snensie het volgende:
Dus Basiri ging gewoon met corona de deur uit. Wat een aso.
Dat is zo met dat volk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Snensie het volgende:
Tsja door dat soort lui zijn er veel mensen overleden. Bij mijn moeder in het verpleeghuis op de afdeling zijn er 9 van de 12 overleden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoorde het, en er nog trots op zijn en lachen erom...idd aso!!
Is ook geen favo bij mij, al vanaf hij terug isquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Snensie het volgende:
Met dat soort uitspraken (waarvan er wel meer gaan komen denk ik) gooit hij zijn eigen glazen in.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Tsja door dat soort lui zijn er veel mensen overleden. Bij mijn moeder in het verpleeghuis op de afdeling zijn er 9 van de 12 overleden.
Maar Basiri is stoer hoorrrr
Ik geloof maar 50% van wat hij zegt. Veel stoer tueks macho gedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
En die Basati vind ik ook maar een slaplullende zaadstengel, ik heb er helemaal niks mee..ook tjuus, dat ruimt lekker op...
Ja ik wist nog niet precies wat ik van hem moest vinden maar hij mag er nu zo snel mogelijk uit. Wat een eikel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
En doe Basati vind ik ook maar een slaplullende zaadstengel, ik heb er helemaal niks mee..ook tjuus, dat ruimt lekker op...
Helemaal eens, een nietzeggend mannetje die niets bijdraagt!!quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
En die Basati vind ik ook maar een slaplullende zaadstengel, ik heb er helemaal niks mee..ook tjuus, dat ruimt lekker op...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:45 schreef ledn81 het volgende:
"Alle overige bewoners zitten nu in de spiegelkamer.. wie het eerst weg wil is genomineerd "
En dan met Lenie op die 10 vierkante meter
Ja gelukkig wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Met dat soort uitspraken (waarvan er wel meer gaan komen denk ik) gooit hij zijn eigen glazen in.
Dat kan staat in de OP via welke sitequote:Op donderdag 25 januari 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als er gestemd kan worden houd ik Alice erin
Moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk dat Lenie mag vertrekken
Same, heb niks met Ashley en Leniequote:
dus echt wel want meneer heeft woord gehoudenquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Nu heeft lenie geen grote mond meer he
Zeker....quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lenie: ik heb het gezegd, maar ik heb me aan mijn woord gehouden, maar we zullen het zien.
Nee die wil die 100.000 kan die een etage plaatsen op zijn woonwagenquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Nu heeft lenie geen grote mond meer he
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die wil die 100.000 kan die een etage plaatsen op zijn woonwagen
wel top hoe Ashley het benaderdquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:51 schreef Was-beer het volgende:
Ariana gelijk stoken bij Ashley: je hebt 0 gehad?? Dus niemand gunt het je!
Ashley: nee ik zie dat heel anders
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 2 tegelijkquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding weten we nu ook volgende week gaat er een Belg
Om en om voorlopig, misschien 1x niet net als vorig jaar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding weten we nu ook volgende week gaat er een Belg
93800quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het blijft de meest accurate poll, dus zoals ik al heb gezegd in Feedback. Lekker laten gaan, gewoon alleen naar de poll kijkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:56 schreef Iceage het volgende:
Wat mij betreft wordt die Oliver de Volder hier totalal niet meer genoemd. (Zie Feedback)
Dat is altijd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Let op je moet nu stemmen op wil je wil dat er BLIJFT.
Alicequote:Op donderdag 25 januari 2024 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Let op je moet nu stemmen op wil je wil dat er BLIJFT.
Nee, Lenie, je staat niet sterk. Zeker niet na je chinese act en je actie met de koffers.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:58 schreef Xilia het volgende:
Wow ze denken zelf Lenie favoriet en strijd tussen de dames.
WRONG Lenie
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ik zal niet zeggen dat ik win, maar ik sta heel sterk. Ik sta net zo sterk als die andere 2.
Hij is daar klaar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
De grote vraag alleen is of FEBO bereid is Lenie nu al te laten gaan
er is nu 'n stoet kampers onderweg naar A'dam.... nee niet op tractorsquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
De grote vraag alleen is of FEBO bereid is Lenie nu al te laten gaan
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie: "Wat willen de kijkers zien, willen ze rust in huis, of willen ze zo'n Pipo de clown als ik"
Nou deze pipo de clown kunnen we wel missenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie: "Wat willen de kijkers zien, willen ze rust in huis, of willen ze zo'n Pipo de clown als ik"
Die had toch nergens heen gegaan...en hij weet dat, en dat is wat minder handig zo'n attitude...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben zo blij dat Tom is vrijgesteld![]()
![]()
![]()
Ariana vast ook![]()
Die dacht vast na het gesprek van vannacht dat ie wel goed bij Tom zat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Oh lenie snapt niet dat Tom de laatste stem aan alice gaf
Tom ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ariana: Hij komt, hij komt, spannend.
FEBO krijgtquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
er is nu 'n stoet kampers onderweg naar A'dam.... nee niet op tractors
Neuh.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:01 schreef MacDeMarco het volgende:
fucked up week is zaterdag nog niet voorbij
straks moet lenie naar huis van de kijker en is de twist dat hij een van de andere naar huis mag sturen
Hoeveel stemmen gaf lenie aan tom?quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Oh lenie snapt niet dat Tom de laatste stem aan alice gaf
Dan gaat Ashley alsnog weg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:01 schreef MacDeMarco het volgende:
fucked up week is zaterdag nog niet voorbij
straks moet lenie naar huis van de kijker en is de twist dat hij een van de andere naar huis mag sturen
Wees gerust. Alice gaat nergens heen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:03 schreef -river- het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Alice mag er niet uit
Dat is vetschil tussen ashley en arianequote:Op donderdag 25 januari 2024 11:51 schreef Was-beer het volgende:
Ariana gelijk stoken bij Ashley: je hebt 0 gehad?? Dus niemand gunt het je!
Ashley: nee ik zie dat heel anders
Die van Salar was maar 1 keer fout vorig seizoen, maar toen had BB een flinke vinger in de pap.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blijft de meest accurate poll, dus zoals ik al heb gezegd in Feedback. Lekker laten gaan, gewoon alleen naar de poll kijken
Tom moet blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Ronahi of Tom volgende week gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |