Hier zie je het heel duidelijk.. ze hield het ook vast toen ze voorover hangend haar haren goed deed.quote:
Ashley gaat dan een boost krijgen en een aanmoediging voor haar om zich niet te laten intimideren door de haantjes.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Queen Ashley deze week veilig, ik voel het zo gebeuren dat ze als eerste veilig is zaterdagavond
zij tegenover vluchtelingetje
mooi zo Ashleyquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie en Danny mopperen over de zooi in de doucheruimte. Lenie zegt dat hij zijn handdoek en washandje in zijn kast legt en er geen last meer van heeft. Handdoeken en zooi in de doucheruimte die los liggen gooit hij in een hoek en ze zoeken het maar uit. En voegt er aan toe: ik had gisteren 2 coins kunnen innen. Vooral Ashley maakt er een zooi van.
Als het zoiets is als onder deze spoiler snap ik ook wel dat je jeuk krijgtquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier zie je het heel duidelijk.. ze hield het ook vast toen ze voorover hangend haar haren goed deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het zoiets is als onder deze spoiler snap ik ook wel dat je jeuk krijgt
Daar dacht ik meer aan dan een volledige pruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het zoiets is als onder deze spoiler snap ik ook wel dat je jeuk krijgt
Dat doet zeker pijn.. dat moet je zo vast inzetten dat alles helemaal strak zit. Dan heb je de eerste week echt vaak hoofdpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Die witte dingetjes zie je soms tussen haar haar zitten. Op verschillende hoogten. Misschien heeft ze haar eigen haar chemisch ontkrult en dat is wat je boven op ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar dacht ik meer aan dan een volledige pruik.
Je hebt daar zoveel soorten in.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Met kroeshaar wordt meestal het eigen haar in cornrows gevlochten en daarop genaaid. Ik weet niet zeker of Ariana dat ook helemaal heeft, want ze heeft wel een scheiding aan de voorkant waar je hoofdhuid ziet. En ik zie daar geen overgang naar haar weave. Maar ja... ik heb er dan ook niet echt verstand van.
Gooi er maar een sloot in. Ze hoeven vandaag toch niet meer achter het stuur, en morgen ook nietquote:
kan ze mooi na zaterdagavond mee beginnen danquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi wil backpakken in het buitenland
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Als bij een mannelijke olifant zijn piemel niet zichtbaar is dan wil hij aanvallen
Weer wat geleerd vandaag
quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kan ze mooi na zaterdagavond mee beginnen dan
tegen Daddy Tom en Queen Ashley gaat ze het echt niet winnen
kan ze mooi met culinair redactrice Doriana mee dan keertjequote:Op donderdag 25 januari 2024 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi wil graag eens op sterrenrestaurant gaan
Dat zou ik alleen durven als ie in de soep ligtquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus zolang Karen dat ook weet, kun je met haaien zwemmen, en het liefste naast een haai, niet ervoor, want die gaan op trillingen af in het water, naast een haai of zijn vin vasthouden kan gewoon, zo doen de profs dat ook
Dan is Tyron weg. Als ze dat willen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:25 schreef ben34567 het volgende:
We zouden dus zomaar een nominatiebank kunnen krijgen met Tom; Alice en Tyron
Op welke luchthaven zou ze dan landen ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:22 schreef ben34567 het volgende:
Ariana wil graag naar Australia gaan omdat er naar haar gevoel veel knappe mannen zijn daar.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:27 schreef Lillfex het volgende:
Alles kan nog weer veranderen heb ik het idee.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Dan is Tyron weg. Als ze dat willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |