https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Je beste middenvelder laatste man zetten vond ik niet zo heel handig, niet dat Ramalho goed was maar je moet wel die goal maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond de wissels in de rust wel logisch, zeker Tillmann vind ik niet goed tegen de grote jongens. De Jong voor Pepi was ruk ondanks dat je De Jong niet hebt gezien, je moet toch een goal maken uiteindelijk.
Hij had beter Teze centraal kunnen zetten en Mauro rechtsback jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je beste middenvelder laatste man zetten vond ik niet zo heel handig, niet dat Ramalho goed was maar je moet wel die goal maken.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Met je feijenoord bril wel ja. Zelfs in het feijenoord topic zeggen ze dat het een penal was.
Toch tikt ie eerst de bal aan en dat telt. Ook al is het een miniscuul tikkiequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Met je feijenoord bril wel ja. Zelfs in het feijenoord topic zeggen ze dat het een penal was.
Ik stond op Z en Bosz was zo gigantisch een act aan het opvoerenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef bbuddybb het volgende:
Deze persconferentie.
Willem Vissers vond het geen pingel. Bosz kan het niet geloven.
Supporter van club X kan de coach van club Y niet waarderen. OK, verrassend.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond op Z en Bosz was zo gigantisch een act aan het opvoeren
En echt niet alleen toen. Walgelijke man.
Bosz is wel echt next level. Heeft hij die keeper die elke bal over de zijlijn jankte nog overdreven gecomplimenteerd?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Supporter van club X kan de coach van club Y niet waarderen. OK, verrassend.
En dat terwijl je zelf zijn tweelingbroer langs de lijn hebt staanquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz is wel echt next level. Heeft hij die keeper die elke bal over de zijlijn jankte nog overdreven gecomplimenteerd?
Het hoofd van Peter had dus meer glans dan dat van Arendquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
En dat terwijl je zelf zijn tweelingbroer langs de lijn hebt staan
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Caland het volgende: Heeft hij die keeper die elke bal over de zijlijn jankte nog overdreven gecomplimenteerd?
Daar doet de VAR niet aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:35 schreef Meister1984 het volgende:
Als Wieffer de bal raakt volgens Higler waarom was het dan geen hoekschop?
Ook als je de bal speelt hoef je niet als laatste de bal aan te rakenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:45 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Maar Higler beoordeelt het toch als bal spelen?
Voor de mensen die alleen dit zien. ESPN heeft beelden getoond met passer n ontvanger in zelfde shot. Het was GEEN buitenspelquote:
De fans (ik noem een @de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij PSV weten ze groot onrecht altijd het fijnst uit te melken. Fantastische rubriek.
Ik heb beelden gevonden van @de_boswachterquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De fans (ik noem een @:de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.
Heel bijzonder altijd.
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De fans (ik noem een @:de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.
Heel bijzonder altijd.
Calimero United dat PSVquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.
Hopelijk blijkt dit een domino-effect en stort de goednieuwsshow volledig in.
Ik zie Ajax volgende week gewoon winnen van PSV. Dan wordt het toch wel interessant.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.
Het is nog best wel vroeg voor wat jij neemt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Ajax volgende week gewoon winnen van PSV. Dan wordt het toch wel interessant.
Mwah, 7 punten is nog steeds een te groot gat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Ajax volgende week gewoon winnen van PSV. Dan wordt het toch wel interessant.
Gewoon een bakkie koffiequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog best wel vroeg voor wat jij neemt.
Dat onoverwinnelijke is er wel af bij PSV maar Ajax moet dan wel een niveau aantikken wat we al een tijd niet hebben gezien.quote:
Mwah, jullie hebben PSV helemaal weggespeeld de eerste helft in Eindhoven, alleen had het toen al 0-3 moeten staan. Daarna was het een schiettent omdat Ajax het tempo niet meer aan kon.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat onoverwinnelijke is er wel af bij PSV maar Ajax moet dan wel een niveau aantikken wat we al een tijd niet hebben gezien.
Klopt maar ook deze wedstrijd duurt 2 x 45 minuten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, jullie hebben PSV helemaal weggespeeld de eerste helft in Eindhoven, alleen had het toen al 0-3 moeten staan. Daarna was het een schiettent omdat Ajax het tempo niet meer aan kon.
En PSV heeft als het goed is Veerman terug. Ik weiger een seconde van PSV mee te pikken, en dat is me dit seizoen aardig gelukt, maar ik weet dat Veerman aan de bal outer class is. Dat speelt deze duels natuurlijk mee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar ook deze wedstrijd duurt 2 x 45 minuten.
Ik kijk ze in de CL, verder uiteraard tegen Ajax en tegen Feyenoord heb ik ook de wedstrijden gezien, het scheelt wel of je met Veerman of met Van Aanholt op het middenveld speelt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En PSV heeft als het goed is Veerman terug. Ik weiger een seconde van PSV mee te pikken, en dat is me dit seizoen aardig gelukt, maar ik weet dat Veerman aan de bal outer class is. Dat speelt deze duels natuurlijk mee.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Ging er af met lichte kuitklachten en ondertussen heeft die al 3 wedstrijden gemist en Almere gaat die ook niet halen. Zou mij niets verbazen als die ook voor Ajax nog niet fit is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En PSV heeft als het goed is Veerman terug. Ik weiger een seconde van PSV mee te pikken, en dat is me dit seizoen aardig gelukt, maar ik weet dat Veerman aan de bal outer class is. Dat speelt deze duels natuurlijk mee.
Ach, dan nog. Het middenveld van Ajax is met of zonder Henderson nog steeds een brok ellende. Het is slechts 11 dagen geleden dat Go Ahead wonderbaarlijk *niet* zeven keer scoorde tegen Ajax.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vanuit gaan. Ging er af met lichte kuitklachten en ondertussen heeft die al 3 wedstrijden gemist en Almere gaat die ook niet halen. Zou mij niets verbazen als die ook voor Ajax nog niet fit is.
Het is ook slechts een week geleden dat PSV Twente compleet van de mat speelde, maar nu is de conclusie ook alweer getrokken dat PSV bij wijze van rijp voor de slacht is omdat er in Rotterdam is verloren voor de beker en er niet voor de 18de keer op rij is gewonnen in de Eredivisie. Dus er kan een hoop veranderen in 11 dagenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, dan nog. Het middenveld van Ajax is met of zonder Henderson nog steeds een brok ellende. Het is slechts 11 dagen geleden dat Go Ahead wonderbaarlijk *niet* zeven keer scoorde tegen Ajax.
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook slechts een week geleden dat PSV Twente compleet van de mat speelde, maar nu is de conclusie ook alweer getrokken dat PSV bij wijze van rijp voor de slacht is omdat er in Rotterdam is verloren voor de beker en er niet voor de 18de keer op rij is gewonnen in de Eredivisie. Dus er kan een hoop veranderen in 11 dagen![]()
Almere kan thuis in 2 pogingen niet eens winnen van Fortuna, dus daar verwacht ik verder heel weinig van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.
Eens. Die moet je winnen, met of zonder Veerman/Saibari.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.
Dat zegt niet heel veel. Fortuna is een van de betere 'best of the rest'-teams qua verdedigende organisatie. Niet puur bekeken op goals tegen. Fortuna is berhaupt vijfde in het klassement 'minste balaanrakingen van de tegenstander in eigen 16'.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Almere kan thuis in 2 pogingen niet eens winnen van Fortuna, dus daar verwacht ik verder heel weinig van.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:04 schreef Paul het volgende:
Vanavond juichen we allemaal voor Hercules![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo, ik ben @PSVCL niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel bijzonder altijd.
Ik heb ook wenkbrauwen. Dit komt wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb beelden gevonden van @:de_boswachter
[ twitter ]
PSV die scoort daar minstens 5 keer tegen. Almere City kunnen wij zelfs helemaal kapot spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSV die scoort daar minstens 5 keer tegen. Almere City kunnen wij zelfs helemaal kapot spelen.
Wat heeft Peter Bosz daarmee te maken? Alsof dat ingebeelde 'eeuwig minderwaardigheidscomplex' overgenomen wordt door Bosz. Het is niet de eerste keer dat hij zich zo laat gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten.
Geen like kunnen geven.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:35 schreef Coco het volgende:
Hup Hercules
@:zipportal
@:mexicanobakker
Jij houdt je Cambuur act wel lang vol.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen like kunnen geven.
1-2
Kom jij uit het hoge Noorden?quote:
Genoteerd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen.
Laten we het houden op noord oosten.
Graag meer info in dm.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen.
Laten we het houden op noord oosten.
Ja joh, ga er even op in calimeroquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft Peter Bosz daarmee te maken? Alsof dat ingebeelde 'eeuwig minderwaardigheidscomplex' overgenomen wordt door Bosz. Het is niet de eerste keer dat hij zich zo laat gaan.
Peter Bosz is een half jaar betrokken bij PSV. Denk jij dat hij daardoor ineens een 'minderwaardigheidscomplex' heeft?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat doet Brabantse lucht met je.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Bosz is een half jaar betrokken bij PSV. Denk jij dat hij daardoor ineens een 'minderwaardigheidscomplex' heeft?
Alleen Ruud Gullit was er tegen bestand en probeerde tevergeefs er iets tegen te doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Bosz is een half jaar betrokken bij PSV. Denk jij dat hij daardoor ineens een 'minderwaardigheidscomplex' heeft?
Was jij niet de hele dag viesmad?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja joh, ga er even op in calimero
Huh? Heb amper gepost vandaag. Je moet niet klakkeloos de drek van Forum Admin @GGMM overnemen .quote:
Wow, nog steeds boosquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh? Heb amper gepost vandaag. Je moet niet klakkeloos de drek van Forum Admin @:GGMM overnemen .
Met een sleuteltje?quote:
Ik drink een glas water.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Zipportal het volgende:
@:r-woud93 pakt straks een Amstel flesje.
Hier gaat iets misquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed dat je het verbeterd hebt
En jij van je levenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De blauwen maken er weer een ongekend zooitje van in dit topic.
Fijn!quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar daar werk ik aan
Daar heb ik vertrouwen in zegquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar daar werk ik aan
Zuiplap @GGMM pist er weer eens een keertje langs.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan het @:GGMM van harte aanraden vanavond eens wat eerder naar bed te gaan.
Hij oogt wat vermoeid vandaag.
Je hebt het verdiend na zo'n lange harde dag werkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo’n bank met een lange zijde. Dus ik lig meer eigenlijk.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend na zo'n lange harde dag werken
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo’n bank met een lange zijde. Dus ik lig meer eigenlijk.
Bazenspel. Lekker visjes vangen met je speer en je enorme pens om er vervolgens sushi van te maken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]en ondertussen speel ik Dave the Diver.
En ik kweek komkommers voor een simpel doch extreem lucratief gerecht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bazenspel. Lekker visjes vangen met je speer en je enorme pens om er vervolgens sushi van te maken.
quote:
quote:
Ja,kan je ook goed iets anders op doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Links. Zo’n Tetris L, weet je wel.
Dave the Diverquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja,kan je ook goed iets anders op doen.
Kroketquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:21 schreef RipCity het volgende:
hebben ze weer mcdonalds lopen eten voor de wedstrijd.
Denk je wel aan jezelf?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik het een beetje koud heb trek ik even mijn pantoffels aan
Dat is lief van je Domboquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk je wel aan jezelf?
We willen niet dat je ziek wordt
In het rood met wit met Ziggo op de borst.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Die amateurs spelen toch in het wit
Heel goed Klumquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Die amateurs spelen toch in het wit
Is @TweedeKlum oud mod @Klummie ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Klum
Je begint er al steeds meer van te begrijpen
Dat zou je aan hem moeten vragen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is @:TweedeKlum oud mod @:Klummie ?
Nee ik sta het even toe.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan het weer over de wedstrijd gaan?
Goed gezegdquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan het weer over de wedstrijd gaan?
Ik zit al aan de thee. (Rooibos)quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
Tijd voor de rust. (dan kan ik thee zetten)
quote:
Ja dat word staat zo in de bron, kan ik ook niks aan doen.quote:Wist je dat rooibos eigenlijk helemaal geen thee is? Rooibos is een kruid afkomstig van de ‘fynbos’ de Aspalathus Linearis plant en thee wordt gemaakt van de Camellia Sinensis theeplant. Zoals je leest komt rooibos van een hele andere plant af dan de plant waar thee van gemaakt word.
Akkoord, jij zou een goede forum admin zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:
Rust
Laten we even een kwartier iets voor onszelf doen
Prima, maar dan kan ik diegene al heel moeilijk serieus nemenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ja dat word staat zo in de bron, kan ik ook niks aan doen.
Daar zit wat in. Ik hoop dat je gelijk hebt, want anders weet je maar nooit wat er kan gebeurenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar dan kan ik diegene al heel moeilijk serieus nemen
quote:Het is lastig te zeggen of rooibos beter is dan normale thee. Het is in ieder geval altijd een betere optie dan frisdrank. Wel kan rooibos ervoor zorgen dat er meer van het vrouwelijke oestrogeen aangemaakt wordt (dit wel alleen bij regelmatig gebruik).
Wtfquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef Coco het volgende:
@:TweedeKlum ben jij @:Klummie , de broer van @:scrummie ?
Het spreekwoordelijke brood he, zou raar zijn als het echt brood is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
het brood van het kaas laten eten
Wat een grappige verspreking
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Het spreekwoordelijke brood he, zou raar zijn als het echt brood is.
Nee want dan was het nog 0-0 geweestquote:
We hebben schijnbaar meer waardeloze scheidsrechters.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want dan was het nog 0-0 geweest
Dit is toch geen pingel @Coco godnondeju.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:06 schreef Coco het volgende:
Laten we niet over scheidsrechters zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wieffer had gewoon rood moeten krijgen klaar.
Nog steeds over de zeik, boertjequote:Op donderdag 25 januari 2024 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wieffer had gewoon rood moeten krijgen klaar.
Een foto zegt meer dan duizend woorden wordt wel eens gezegd.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ [url=blob:https://www.kobo.com/6787(...)4ee53a3c9]afbeelding[/url] ]
hiet gaat wat misquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bent zelf een blob.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Behalve een marvel schurk en een horrorfilm is blob net als clob ook een bestandsformaat voor databases. Mislukte analyse van klaas?quote:
Nerdquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Behalve een marvel schurk en een horrorfilm is blob net als clob ook een bestandsformaat voor databases. Mislukte analyse van klaas?
quote:
quote:
quote:
quote:
ZEG EVEN WAT JULLIE PROBLEEM ISquote:
Je hebt geen hersenenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ZEG EVEN WAT JULLIE PROBLEEM IS
Ik kan het probleem met vakantie laten sturen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ZEG EVEN WAT JULLIE PROBLEEM IS
WANT IK KAN PROBLEMEN NOG GROTER MAKEN
Ik las hier eerder dat Henk de Jonge zich inmiddels God voelt dus ik neem aan voor Cambuur.quote:
Nee, @onlogisch is er nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijg ik ook weer een note met spelfouten?
Ik zou graag willen dat je voortaan Nederlands praat. Dit is een Nederlands forum.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Deze post is goedgekeurd door de mods en bevat geen fake news
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Deze post is goedgekeurd door de mods en bevat geen fake news
Vergelijkbaar met Cambuur.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ajax was dus niet zo slecht als we dachten
Waarom zou het relevant zijn hoe @Mexicanobakker deze wedstrijd beleeft?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
Hoe zouden @:maxi-mus en @:mexicanobakker deze wedstrijd ervaren?
sowquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou het relevant zijn hoe @:mexicanobakker deze wedstrijd beleeft?
Amsterdammers gruwelen van een plaats als Leeuwarden en wensen er nooit mee vergelijkbaar te zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Cambuur.
Ik weet niet of ze daar trots op zijn in Amsterdam.
Mooi geschreven maat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdammers gruwelen van een plaats als Leeuwarden en wensen er nooit mee vergelijkbaar te zijn.
In Leeuwarden drinkt men gewone melk of karnemelk ipv havermelk en in Leeuwarden is nootmuskaat iets voor over de spruitjes ipv een koloniale misdaad.
Dit kan zo in POL.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdammers gruwelen van een plaats als Leeuwarden en wensen er nooit mee vergelijkbaar te zijn.
In Leeuwarden drinkt men gewone melk of karnemelk ipv havermelk en in Leeuwarden is nootmuskaat iets voor over de spruitjes ipv een koloniale misdaad.
Jij bent een verstandige user die ver gaat komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar kom ik liever niet.
Dan sluit je POL toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat het boeiend is om de hele dag op internet uitgebreid te vertellen wat je van de politiek vindt en hoe jij het liever aangepakt zou willen hebben.
Alsof je stem dan meer waard wordt dan Henk om de hoek die zich 3 keer per week doucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |