nee waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is dus niet zeker dat die 7 genomineerd zijn. Door dat vraagteken?
Volgens mij allemaal onzeker. Zou ieder geval nog niks veranderen voor de OP. Zonde van de tijd misschienquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
niemand van ventquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:15 schreef mario390 het volgende:
niet eens dat timmy
en knuffelbeer is
is niet mijn typ
Nee niet zeker, kan ook niet stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
nee joh nog geen zaterdag , ik denk dat wij als kijker nog de vraag krijgen wie is je favoriet. en dat dan de meeste stemmen er nog weer van af gaanquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Ze houden ons wel bezig op deze manier. 🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal onzeker. Zou ieder geval nog niks veranderen voor de OP. Zonde van de tijd misschien
Misschien mogen de vrijgestelde nog mensen savenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee joh nog geen zaterdag , ik denk dat wij als kijker nog de vraag krijgen wie is je favoriet. en dat dan de meeste stemmen er nog weer van af gaan
Op haar ballen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Arie al zien slapen/wakker worden met die baal stro?? Vraag me af hoe ze er mee slaapt??
Vind haar ook zo overdreven politiek correct af en toequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef marky het volgende:
Die Ashley die lult echt in algemeenheden.
ze heeft een soort netje over haar haar heen als ze gaat slapen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Arie al zien slapen/wakker worden met die baal stro?? Vraag me af hoe ze er mee slaapt??
Dammmm dat zou wat zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Was even opmerkingen aan het bekijken onder filmpjes en keek filmpje terug vanaf 50 seconde.. Lenie word al gevolgd door de camera.. En dat in combinatie met al zijn DBK bezoekjes vandaag?![]()
Het zou wel fucked up zijn als hij daar een vrijstelling ofzo mee verdiend zou hebben.
Mijn voorspellingquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Was even opmerkingen aan het bekijken onder filmpjes en keek filmpje terug vanaf 50 seconde.. Lenie word al gevolgd door de camera.. En dat in combinatie met al zijn DBK bezoekjes vandaag?![]()
Het zou wel fucked up zijn als hij daar een vrijstelling ofzo mee verdiend zou hebben.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ducktapen aan de muur en een peer in die snater (bij gebrek aan appels...)
Jij voelde dat aan?quote:
Direct na de druk op de knopquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij voelde dat aan?
Of een kaartje gelegd?
Nieuwsgierig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ashley kent curieus niet als woord
Curieus Nederlands woordquote:
In NL doen we niet aan Fatchamingquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
alice zit er met
de snorre met de
4fachbuik
Doe normaal johquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
alice zit er met
de snorre met de
4fachbuik
Dat meen je niet !quote:
Ik heb haar 1 keer gezien met een halfafzakkende muts gezienquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Niet vanzelf...quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
Ariana wil weer met Tom babbelen
Mijn God
Houdt het dan nooit op
Als Ariana naar huis isquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
Mijn God
Houdt het dan nooit op
Yep, maar vind het heerlijk als het ook in de uitzending zou zittenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat meen je niet !
Daar moet je toch moe van worden
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
Mijn God
Houdt het dan nooit op
Zit erinquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, maar vind het heerlijk als het ook in de uitzending zou zitten
Je kunt ook streams kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, maar vind het heerlijk als het ook in de uitzending zou zitten
Kunnen ze niet Ariana nomineren elke keer alsquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze gewoon niet 10 euro uit de pot halen iedere keer als Ariana het over Tom heeft.
in de uitzending komt het dat ze hem leuk vind en hier live vind ze hem weer aso omdat hij niet naar der kijkt tijdens het praten hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
Mijn God
Houdt het dan nooit op
nadat ze eerst eens goed heeft gekrabbeld aan haar kriebelende pruikquote:
Ook goed, maar dan krijgen ze de andere bewoners over zich heen. Want ze is zo onzeker en net pas geland bla die blaquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen ze niet Ariana nomineren elke keer als
Ze het over Tom heeft
Gotchuquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:40 schreef danilel het volgende:
[..]
nadat ze eerst eens goed heeft gekrabbeld aan haar kriebelende pruik
(kon er net geen gif van maken)
Het zonnetje in huisquote:
Hoop het en gun het haar ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:43 schreef danilel het volgende:
[..]
die gaat denk ik nog wel ver komen
Ik noem haar Charlotte en hem noem ik Bas.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
🎵er zitten 2 vlooien in mijn ongewassen pruik🎵
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem haar Charlotte en hem noem ik Bas.
ja dat gaat zweten dus jeukenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
Iksocial media stagiair
[ afbeelding ]
Of in dit geval Karen en Tomquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem haar Charlotte en hem noem ik Bas.
Ik zou daar heel ongemakkelijk van worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef Roxiebb het volgende:
Lenie plakt aan Tyron, heeft bevestiging nodig…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af of de wandeling achter de SL komt voor morgen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja fuck, uitgerekend tijdens de uitzending!
Ik zou haar strak aankijken.quote:
Perfecte timing.quote:
ze vraagt wat maar antwoord is niet zoals zij wil. Ze denkt dat ze zich hier sterk mee neer zetquote:
Het is vooral eenrichtingsverkeerquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hij kan niet eens uitpraten en ze luisterd ook niet.
Nephaar.quote:
poah die met je echt ver van je weg houden, niet normaalquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:01 schreef Snoozey het volgende:
ze is eng. je moet zo voor haar uitkijken
Alice zegt dat tegen iedereenquote:
Dat ze hem heeft aangesproken en hij heel lief tegen haar deedquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe gaat ze dit de anderen vertellen?
Vanmiddag vertelde Tom tegen Ronahi over een eerder vergelijkbare situatie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:58 schreef danilel het volgende:
Heerlijk hij ligt er heel nonchalant bij en zij staat strak van de spanning
En ze bijt zich vast als een pitbull. Dit kunnen ze tijdens de live zaterdag niet negeren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:01 schreef Snoozey het volgende:
ze is eng. je moet zo voor haar uitkijken
De plattegrond staat wel ergens.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De plattegrond staat wel ergens.
Ik ook hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:04 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen heb ik de uitzending op pauze staan...
Hij had inderdaad kunnen zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:07 schreef Ebinas het volgende:
Wat blijft Tom ....hoe moet ik het zeggen.....geduldig uitleggevend.
echt 2 gezichtenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan op tv zeggen dat hij der steeds een hug geeft en niet aankijkt ik snap het niet hoor
Niemand snapt hetquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan op tv zeggen dat hij der steeds een hug geeft en niet aankijkt ik snap het niet hoor
Wel meer.quote:
Dat weet je met A nooitquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef Ireth het volgende:
Gesprek is een andere wending opgegaan??? Dan ga ik weer terug naar de tv...
Queen Aquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand snapt het
Behalve queen A
Die is niet hier Marioquote:
Die zit met Tom te praten.quote:
half uur ik geef het 10 minutenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
Over een half uur zit queen a weer te lullen over Tom tegen Karen of ashley
Voor ze een gesprek heeft afgerondquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef Snoozey het volgende:
wel fijn, hij gaat er niet uit zaterdag.
hij komt niet weg ook hoorquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
pffff dat wijf. zo moe van die ariana
Dat is al 1000 keer gepost.Mario mag dat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is niet hier Mario
Als je het nu hier over BB NL/BE houdt
ohhhh zo hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor ze een gesprek heeft afgerond
Ben je een half uur verder
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
pffff dat wijf. zo moe van die ariana
Ik heb weer wat gemist?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:10 schreef Ireth het volgende:
Gesprek is een andere wending opgegaan??? Dan ga ik weer terug naar de tv...
Gebeurt nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Tom zo naar Karen, verhaal halen, Karen die beseft dat Ariedrama heeft lopen liegen en gaat naar Arie toe....
Drama!!!
nee, dat doet hij anders altijdquote:
Nee,hij speelt hard to get nu in haar hoofd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Is haar nu duidelijk dat hij niks van haar wilt ?
Nee meen je niet…..hij moet gewoon waar iedereen bij is zeggen dat hij niks van haar wiltquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,hij speelt hard to get nu in haar hoofd.
en dan de pruik nog. stiekem een heel bouwpakketquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
Ariana had gezegd dat ze niets nep had, alles van zichzelf en nu verteld ze in de badkamer dat ze 2 dingen heeft laten doen, iets met haar lippen en nog wat
ja wij zijn het eens met je , kijkcijferkanon, mag nog even blijven, anders hebben wij hier geen lol meerquote:
wij?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja wij zijn het eens met je , kijkcijferkanon, mag nog even blijven, anders hebben wij hier geen lol meer
Ik heb hier hard om gelachen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
Kan de tweet hier niet delen (wordt misschien gezien als gevoelige content). Screenshot wel.
[ afbeelding ]
Het is vanweze deze eerdere tweet/filmpje
[ twitter ]
Ik heb geen lol hoor maar irritatiesquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja wij zijn het eens met je , kijkcijferkanon, mag nog even blijven, anders hebben wij hier geen lol meer
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:25 schreef Roxiebb het volgende:
Zodra ze uit beeld verdwijnt mis ik haar, wordt het saai.
van wie is dequote:Op woensdag 24 januari 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
Kan de tweet hier niet delen (wordt misschien gezien als gevoelige content). Screenshot wel.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ik vind er niks grappigs aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:21 schreef ben34567 het volgende:
We vinden de Tom en Ariana situatie grappig maar moesten de genders omgedraaid zijn zouden we het niet grappig gevonden hebben maar manipulatief. Toch wel beetje double standards(en ja ik vind het ook grappig)
Haha zag je het ook. Echt giga raar mens en ergenis op de stream, elke.keer schakelen als ze erop komtquote:
Ging ff foutquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tyron over een paar dagen:
heeelllllpppppppp
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tyron over een paar dagen:
heeelllllpppppppp
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ik wil gewoon zien waar deze trainwreck naartoe gaat want we weten dat we het ergste nog niet gezien hebben van haar (wat zal er gebeuren wanneer ze gedronken heeft of genomineerd wordt ?)quote:
Is het ook eigenlijk niet.Heb zelf dit soort dingen wel meegemaakt.Niet iets waar je blij van wordt.quote:
De manier waarop ze naar hem bleef kijken toen hij met de wall bezig was en hem een leuke jongen noemde. Ik denk dat dit haar nieuwe target wordt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha zag je het ook. Echt giga raar mens en ergenis op de stream, elke.keer schakelen als ze erop komt
Ariana is niet helemaal 100quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef ledn81 het volgende:
ik heb gesprek Ariana Tom niet gevolgd. wat is jullie samenvatting in 100 tekens?
Complete BS van haar kant en zijn reactie was rustig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef ledn81 het volgende:
ik heb gesprek Ariana Tom niet gevolgd. wat is jullie samenvatting in 100 tekens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Ariana is het allemaal Toms schuldquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef ledn81 het volgende:
fimpje staat al online met iets andere titelquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Complete BS van haar kant en zijn reactie was rustig.
ik wil even benadrukken dat ik je een leuke jongen vind, niets meer en dat ik af en toe schat zeg, dat doen we in NL allemaal, tevens zei ze 30 X dat jij mij niet leuk vind vind ik oke , dat mag ook, en dan zei Tom, je bent oke hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef ledn81 het volgende:
ik dacht al, je fucked onsquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
fimpje staat al online met iets andere titel
Topper.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
fimpje staat al online met iets andere titel
Dat zijn geen 100 tekens Rinardo.. Maar in de loop der tijd lukt het me aardig om ze samen te vatten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik wil even benadrukken dat ik je een leuke jongen vind, niets meer en dat ik af en toe schat zeg, dat doen we in NL allemaal, tevens zei ze 30 X dat jij mij niet leuk vind vind ik oke , dat mag ook, en dan zei Tom, je bent oke hoor.
Dit zijn meer dan 100 tekens.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik wil even benadrukken dat ik je een leuke jongen vind, niets meer en dat ik af en toe schat zeg, dat doen we in NL allemaal, tevens zei ze 30 X dat jij mij niet leuk vind vind ik oke , dat mag ook, en dan zei Tom, je bent oke hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |