nee waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is dus niet zeker dat die 7 genomineerd zijn. Door dat vraagteken?
Volgens mij allemaal onzeker. Zou ieder geval nog niks veranderen voor de OP. Zonde van de tijd misschienquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
niemand van ventquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:15 schreef mario390 het volgende:
niet eens dat timmy
en knuffelbeer is
is niet mijn typ
Nee niet zeker, kan ook niet stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
nee joh nog geen zaterdag , ik denk dat wij als kijker nog de vraag krijgen wie is je favoriet. en dat dan de meeste stemmen er nog weer van af gaanquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Ze houden ons wel bezig op deze manier. 🤣quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal onzeker. Zou ieder geval nog niks veranderen voor de OP. Zonde van de tijd misschien
Misschien mogen de vrijgestelde nog mensen savenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee joh nog geen zaterdag , ik denk dat wij als kijker nog de vraag krijgen wie is je favoriet. en dat dan de meeste stemmen er nog weer van af gaan
Op haar ballen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Arie al zien slapen/wakker worden met die baal stro?? Vraag me af hoe ze er mee slaapt??
Vind haar ook zo overdreven politiek correct af en toequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef marky het volgende:
Die Ashley die lult echt in algemeenheden.
ze heeft een soort netje over haar haar heen als ze gaat slapen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Arie al zien slapen/wakker worden met die baal stro?? Vraag me af hoe ze er mee slaapt??
Dammmm dat zou wat zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Was even opmerkingen aan het bekijken onder filmpjes en keek filmpje terug vanaf 50 seconde.. Lenie word al gevolgd door de camera.. En dat in combinatie met al zijn DBK bezoekjes vandaag?![]()
Het zou wel fucked up zijn als hij daar een vrijstelling ofzo mee verdiend zou hebben.
Mijn voorspellingquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Was even opmerkingen aan het bekijken onder filmpjes en keek filmpje terug vanaf 50 seconde.. Lenie word al gevolgd door de camera.. En dat in combinatie met al zijn DBK bezoekjes vandaag?![]()
Het zou wel fucked up zijn als hij daar een vrijstelling ofzo mee verdiend zou hebben.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ducktapen aan de muur en een peer in die snater (bij gebrek aan appels...)
Jij voelde dat aan?quote:
Direct na de druk op de knopquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij voelde dat aan?
Of een kaartje gelegd?
Nieuwsgierig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ashley kent curieus niet als woord
Curieus Nederlands woordquote:
In NL doen we niet aan Fatchamingquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
alice zit er met
de snorre met de
4fachbuik
Doe normaal johquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
alice zit er met
de snorre met de
4fachbuik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |