Welke miljoenen mensen worden er 'collectief gestraft' en welke 'desinformatie' heb je het over? Je claimt veel, maar vergeet de onderbouwing weer eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef egayalS het volgende:
Amerikanen be like collectief straffen van miljoenen mensen op basis van beschuldigingen van een staat dat al meer 100 dagen non stop desinformatie verkondigt is een deugd. Rutte zal de komende dagen ongetwijfeld ook aansluiten bij dit stukje theater ter ondersteuning van genocide
[ twitter ][ twitter ]
De nauwe banden tussen de Palestijnse tak van de UN/UNRWA en Hamas, zijn gewoon openbaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef egayalS het volgende:
Amerikanen be like collectief straffen van miljoenen mensen op basis van beschuldigingen van een staat dat al meer 100 dagen non stop desinformatie verkondigt is een deugd. Rutte zal de komende dagen ongetwijfeld ook aansluiten bij dit stukje theater ter ondersteuning van genocide
[ twitter ][ twitter ]
Dit is semantiek he.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
De geleverde "dienst" een tweestatenoplossing, is lastig op te dienen als zijnde 'goederen' voor "ons".
Dat is liefdadigheid, niet anders dan dat ik doneer aan stichtingen omdat die iets doen voor het grotere goed.
Handel is gewoon keihard boter bij de vis, dat is dit niet.
Maar goed, over dat israel zichzelf zogenaamd niet kan bedruipen, horen we je na een aantal interessante omzwervingen niet meer?
Mooi.
Nee.quote:
Ja, de arme palies gebruiken westers geld voor terrorisme. Maar 'ze zijn niet allemaal zo!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:58 schreef damsco het volgende:
En nogmaals blijkt maar weer dat je de Palestijnen niet kunt vertrouwen. Bloeddorstig volkje. Benieuwd in welke bochten de aanhangers van de Palestijnse zaak zich nu weer wringen om Isral de schuld te geven
Omdat er in de vlag van Jemen "dood aan Amerika, dood aan Isral" staat bijvoorbeeld. Beter dat ze hun aandacht op Isral richten dan op jouzelf.quote:
Nou ja, mij doet het weinig eerlijk gezegd.quote:[..]
Ow ik heb er verder geen waardeoordeel over maar je kunt niet klagen dat de een ieder jaar geld krijgt terwijl de ander ook ieder jaar geld krijgt
Naja kan wel maar beetje hypocriet
Lol, leuk bedacht iigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:05 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Omdat er in de vlag van Jemen "dood aan Amerika, dood aan Isral" staat bijvoorbeeld. Beter dat ze hun aandacht op Isral richten dan op jouzelf.
Verder is Amerika natuurlijk Amerika. Die willen gewoon een machtsbasis
Ok, good talkquote:[..]
Nou ja, mij doet het weinig eerlijk gezegd.
Pssst het probleem be like iets groter dan die 12quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Tja, deze mensen kwamen met zwermen tegelijk door het de gaten in de hekwerken rondom de Gazastrook om te martelen, slachten en te plunderen. Degenen die achterbleven, droegen hun steentje bij toen de lichamen van de Isralirs als trofeen door de straten werden gereden. En dit zijn dan de mensen die vervolgens maandenlang als 'onschuldige burgers' te worden beschreven in veel Westerse media, die 'collectief gestraft' zouden worden. Gelukkig hebben we de beelden nog:quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, de arme palies gebruiken westers geld voor terrorisme. Maar 'ze zijn niet allemaal zo!'.
Moeten we maar niet al te moeilijk over doen, no biggie, kan gebeuren.
Uh huh.
Dit is tegelijk terecht als rampzalig op de langere termijn. Na de ontmanteling van Hamas zal er echt iets in de plaats moeten komen om de Gazanen perspectief te bieden en ja dat gaat weer miljarden kosten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:08 schreef ExTec het volgende:
Mooi. Nu de rest gaarne ook.
[ twitter ]
Ben je intersekse dat je je plasser zo noemt? Niet dat ik oordeel, ik wist het gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:17 schreef sp3c het volgende:
Dat 'be like' de hele tijd begin ik echt een slappe luk van te krijgen jongens
Het is gewoon amper relevant.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, deze mensen kwamen met zwermen tegelijk door het de gaten in de hekwerken rondom de Gazastrook om te martelen, slachten en te plunderen.
Absoluut. Die stinkende wonden zullen zeker pijn gaan doen, als de zachte heelmeesters van het toneel verdwijnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:17 schreef Qarrad het volgende:
Dit is tegelijk terecht als rampzalig op de langere termijn.
De zachte heelmeesters zijn volgens mij nu van het toneel verdwenen al...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Absoluut. Die stinkende wonden zullen zeker pijn gaan doen, als de zachte heelmeesters van het toneel verdwijnen.
Schiet sneller dan zijn schaduw tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ben je intersekse dat je je plasser zo noemt? Niet dat ik oordeel, ik wist het gewoon niet.
Zal je vrouw blij mee zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Schiet sneller dan zijn schaduw toch
Modereren met je plakhandjesquote:
Goeie gesprekken op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol, leuk bedacht iig
[..]
Ok, good talk
Gossie, iemand is kritisch naar je?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat kom jij doen![]()
Hij weet allang mijn reactie want ik heb die vraag al een keer eerder gekregen.
Je sloot van twittercopies is een oneindig zielige sloot van whataboutisms en dan beschuldig je daar een ander van.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Whataboutisms geformuleerd als vraag blijft een whataboutism. Zodoende behoeven ze geen antwoord. Veel succes voor de rest met het toejuichen van de genocide.
Ditquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:58 schreef damsco het volgende:
En nogmaals blijkt maar weer dat je de Palestijnen niet kunt vertrouwen. Bloeddorstig volkje. Benieuwd in welke bochten de aanhangers van de Palestijnse zaak zich nu weer wringen om Isral de schuld te geven
Dan is er eindelijk een keer echt rook gevonden in die gore smeulende stinkende rotzooi.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:08 schreef ExTec het volgende:
Mooi. Nu de rest gaarne ook.
[ twitter ]
Op dat wij niet vergeten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, deze mensen kwamen met zwermen tegelijk door het de gaten in de hekwerken rondom de Gazastrook om te martelen, slachten en te plunderen. Degenen die achterbleven, droegen hun steentje bij toen de lichamen van de Isralirs als trofeen door de straten werden gereden. En dit zijn dan de mensen die vervolgens maandenlang als 'onschuldige burgers' te worden beschreven in veel Westerse media, die 'collectief gestraft' zouden worden. Gelukkig hebben we de beelden nog:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is weekend en we zitten midden in een formatie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.timesofisrael(...)ts-to-unrwa-funding/
Hopla, Finland ... en wat doet Nederland? ...
Het komt door Hamas. Zonder Hamas zou er geen enkele beperking zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, iemand is kritisch naar je?
Geef gewoon antwoord en draai er niet omheen. Dat is laf.
Sigrid gaat het allemaal in goeie banen leiden, nou ja, waarschijnlijk naar nieuwe banen leiden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Hopla, Finland ... en wat doet Nederland? Nou goed we hebben Siegrid Kaag gestuurd, dat is op zich natuurlijk al een straf van bijbelse proporties
Oh ja, dat is inderdaad een prima reden om een terroristische tak van Hamas te blijven voorzien van fondsen. Nee, ik zie het nu ook, dank je voor dit verbijsterende heldere inzicht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het is weekend en we zitten midden in een formatie.
Don't bite the hand that feeds you. Waarom zou het westen verplicht zijn om zo'n organisatie te sponsoren? Laat UNRWA eerst maar even heel erg schoon schip maken en pas daarna het westen weer vragen om hulp . Ondertussen moeten ze andere landen maar vragen de rekening te betalen. Of de top van Hamas, die heeft ook miljarden van hulpgelden afgeroomd die nu goed bruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:49 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Je wil ze straffen, niet de rest van hun leven een trauma bezorgenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Hopla, Finland ... en wat doet Nederland? Nou goed we hebben Siegrid Kaag gestuurd, dat is op zich natuurlijk al een straf van bijbelse proporties
ja jij misschien, ik ben echt een ongelofelijke lul van een vent, maar goed dat is geen geheim, tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je wil ze straffen, niet de rest van hun leven een trauma bezorgen
Haha dat dusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het is weekend en we zitten midden in een formatie.
Neuh, maar het kan best even wachten. Dit conflict is relatief onbelangrijk voor Nederland.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh ja, dat is inderdaad een prima reden om een terroristische tak van Hamas te blijven voorzien van fondsen. Nee, ik zie het nu ook, dank je voor dit verbijsterende heldere inzicht.
Daar mag 'letterlijk' ook letterlijk aan toegevoegd wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:17 schreef sp3c het volgende:
Dat 'be like' de hele tijd begin ik echt een slappe luk van te krijgen jongens
Waarom zouden ze af moeten leiden van een uitspraak die behoorlijk in het voordeel van Isral is? En waarom is het UNRWA terecht aanpakken een afleidingsmanoeuvre?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:52 schreef egayalS het volgende:
[..]
Amerika be like, om de media af te leiden van de icj uitspraak gaan we unrwa financiering stoppen omdat er verdenkingen zijn![]()
De amerikanen zoals altijd hun clint state beschermend
Omdat de uitkomst niet is waar het pro-palestina kamp op hoopte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Hebben de Palestijnen overigens al gehoor gegeven aan het directe bevel van het ICJ om alle gijzelaars onconditioneel en per direct vrij te laten?
Begreep dat die zaak van Zuid Afrika nogal van groot belang was? Hoor er eigenlijk weinig meer over.
Krijg je als een dictatuur z'n macht kwijtraakt. Vrijheid en vrije pers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |