abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212186549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je hier geen melkkoe in ziet dan houdt het wel een beetje op, het is ook niet voor niets dat Hamas alles lekker afschuift op de UNRWA als het om zorgen voor hun burgers gaat.
Als Hamas alles afschuift op de ander, in dit geval UNRWA, is 'het' dan nog steeds een melkkoe en wat is het in dat geval?

De bondgenoten van Israël zitten in de VN en betalen mee aan die melkkoe. Het bedrag is geloof ik zelfs vorig jaar flink verhoogd. Het zou toch wel gek zijn als die landen bereid zijn om het budget te verhogen als "er weinig van klopt" en zelfs hun bondgenoot schaadt?

We weten niet of die 13.000 mensen fulltime werken of wat hun rol is. Zoals ik al zei klinkt het absurd hoog alleen ik wacht nog even met conclusies trekken, zoals mij ook aangeraden wordt te wachten met conclusies te trekken als we kijken naar de verwoestingen in noord gaza of de akkers
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:06:15 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212186604
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als Hamas alles afschuift op de ander, in dit geval UNRWA, is 'het' dan nog steeds een melkkoe en wat is het in dat geval?

De bondgenoten van Israël zitten in de VN en betalen mee aan die melkkoe. Het bedrag is geloof ik zelfs vorig jaar flink verhoogd. Het zou toch wel gek zijn als die landen bereid zijn om het budget te verhogen als het grotendeels nergens toe dient en hun bondgenoot schaadt?

We weten niet eens of die 13.000 mensen fulltime werken of wat hun rol is. Zoals ik al zei klinkt het absurd hoog alleen ik wacht nog even met conclusies trekken, zoals mij ook aangeraden wordt te wachten met conclusies te trekken als we kijken naar de verwoestingen in noord gaza of de akkers
Ja dan is het nog steeds de melkkoe en een verdienmodel waar uiteraard ook weer onder de tafel geldstromen hier en daar in de verkeerde handen vallen.

En voor jou is het nieuw dat regeringen problemen afkopen, zo van we dragen bij dus is het ons probleem niet meer?
pi_212186631
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja dan is het nog steeds de melkkoe en een verdienmodel waar uiteraard ook weer onder de tafel geldstromen hier en daar in de verkeerde handen vallen.

En voor jou is het nieuw dat regeringen problemen afkopen, zo van we dragen bij dus is het ons probleem niet meer?
Ja dat is nieuw voor mij. Kan je er meer over vertellen
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:14:48 #154
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212186704
twitter

Wat een klucht
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:17:45 #155
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212186740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:01 schreef opgebaarde het volgende:
Ik blijf dat maar heel vreemd vinden.

Dat menig economie een shithole is, in die hele regio, is gewoon de norm, hoe je het ook wend of keert.

Maar onze zieligheidsindustrie vind het blijkbaar normaal dat we die mensen daar van een welvaartsniveau a'la het westen moeten voorzien.

Maar hoe denk jij dat de gemiddelde egyptenaar leeft? Of de gemiddelde irakees?

En ondertussen leven palestijnen daar dus al decennia in een terrarium, compleet verslaafd aan westers donatiegeld.

En ondertussen natuurlijk geen verantwoording afleggen voor het feit dat er ontelbare armoedige landen/regio's op deze wereld zijn, en dat ook geen excuus is om al die gebieden ook maar aan het donor-infuus te leggen.

Maar als de sloeber een palestijn is, moet dat blijkbaar wel.

Deze perverse hobby moet gewoon afgeschaft worden.

Het is uiteindelijk niet anders dan het gezegde met de vis, als het westen die mensen maar vis blijft geven, leren ze nooit vissen. Met klap op de vuurpijl dat vuilnis als hamas kan doen wat ze wil, want voor het volk zorgen? Dat doen die ongelovige westerlingen wel.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 12:29:24 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212186850
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja dat is nieuw voor mij. Kan je er meer over vertellen
Dat is een beetje het probleem van de Gutmenschen onder ons, gewoon je ogen dicht als het uitkomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarado op 27-01-2024 12:37:40 ]
pi_212187004
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212187047
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]

Wat een klucht
Amerika be like, om de media af te leiden van de icj uitspraak gaan we unrwa financiering stoppen omdat er verdenkingen zijn :')

De amerikanen zoals altijd hun cliënt state beschermend :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212187068
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 10:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:?

Je was toch PRO-Palestina?
???
-Rabia Al-Basri
pi_212187084
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

Waarom zou Gaza hulp nodig hebben?
Is dit een serieuze vraag?
-Rabia Al-Basri
pi_212187116
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:55 schreef egayalS het volgende:

[..]
Ja.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:01:33 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187136
Lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212187139
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:55 schreef egayalS het volgende:

[..]
Ik denk dat Nederlands niet zijn moedertaal is. Wat hij hier bedoelde te vragen, was: waarom zouden wij Gaza hulp bieden?
pi_212187154
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik blijf dat maar heel vreemd vinden.

Dat menig economie een shithole is, in die hele regio, is gewoon de norm, hoe je het ook wend of keert.

Maar onze zieligheidsindustrie vind het blijkbaar normaal dat we die mensen daar van een welvaartsniveau a'la het westen moeten voorzien.

Maar hoe denk jij dat de gemiddelde egyptenaar leeft? Of de gemiddelde irakees?

En ondertussen leven palestijnen daar dus al decennia in een terrarium, compleet verslaafd aan westers donatiegeld.

En ondertussen natuurlijk geen verantwoording afleggen voor het feit dat er ontelbare armoedige landen/regio's op deze wereld zijn, en dat ook geen excuus is om al die gebieden ook maar aan het donor-infuus te leggen.

Maar als de sloeber een palestijn is, moet dat blijkbaar wel.

Deze perverse hobby moet gewoon afgeschaft worden.

Het is uiteindelijk niet anders dan het gezegde met de vis, als het westen die mensen maar vis blijft geven, leren ze nooit vissen. Met klap op de vuurpijl dat vuilnis als hamas kan doen wat ze wil, want voor het volk zorgen? Dat doen die ongelovige westerlingen wel.
Eens, daarom is het een van de meest fascinerende stukjes land ter wereld. Ondanks alles blijft de wereld er met de ogen dicht zoveel geld inpompen. Niemand kan in twee zinnen uitleggen waarom Gaza zoveel support verdient terwijl er inderdaad tig landen zijn waar meer armoede is.

Volgens mij voelt het westen en de VN zich schuldig en verantwoordelijk voor de situatie waarin die mensen in eerste instantie zijn gebracht. Wat zou anders verklaren waarom Gaza en de West Bank zoveel aandacht en middelen krijgt?
pi_212187168
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 12:54 schreef egayalS het volgende:

[..]
???
Je wil ontmanteling van de apartheidsstaat en gelijke rechten voor iedereen. De Palestijnse gebieden hebben apartheid (voornamelijk moslims versus niet-moslims, maar ook vooral als je jood bent, want dan moet je dood) en al helemaal geen gelijke rechten. Zelfs niet voor de helft van hun eigen bevolking (de vrouwelijke helft).

Israël niet; daar is net als bij ons iedereen gelijk voor de wet, man of vrouw, jood of niet-jood.

Maar ik dacht dat je het juist zo opnam voor ze...
Intolerant voor intolerantie
pi_212187181
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Eens, daarom is het een van de meest fascinerende stukjes land ter wereld. Ondanks alles blijft de wereld er met de ogen dicht zoveel geld inpompen. Niemand kan in twee zinnen uitleggen waarom Gaza zoveel support verdient terwijl er inderdaad tig landen zijn waar meer armoede is.

Volgens mij voelt het westen en de VN zich schuldig en verantwoordelijk voor de situatie waarin die mensen in eerste instantie zijn gebracht. Wat zou anders verklaren waarom Gaza en de West Bank zoveel aandacht en middelen krijgt?
Gaza en West Bank krijgen relatief veel aandacht, omdat Israel dat ook krijgt. Israel is een belangrijke bondgenoot voor nagenoeg geheel het westen (voor het ene land nog meer dan de andere), waardoor ook de Palestijnen aandacht krijgen. Gezien van elk westers land de tweestatenoplossing het doel blijft. Zelfs bij Amerika.

Dus weinig vreemds aan.
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:06:58 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187197
Israel krijgt net zo goed ieder jaar gratis geld
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:10:55 #168
6484 ExTec
pi_212187242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:06 schreef sp3c het volgende:
Net zo maf, debiel, in mijn optiek.
pi_212187256
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
Net zo maf, debiel, in mijn optiek.
Uh wat.....

We geven heel wat landen 'geld', hoor. Dat is een essentieel onderdeel van diplomatiek.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:13:38 #170
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212187270
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh wat.....

We geven heel wat landen 'geld', hoor. Dat is een essentieel onderdeel van diplomatiek.
Welke landen krijgen nog meer zoveel geld dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212187277
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Correctie: je vindt het een 'muts' omdat ze tegen 'jouw' mening stemt.

En geef een antwoord op de vragen van afgelopen november. We wachten nog steeds.
Whataboutisms geformuleerd als vraag blijft een whataboutism. Zodoende behoeven ze geen antwoord. Veel succes voor de rest met het toejuichen van de genocide.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:14:35 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212187281
quote:
Zeker, alleen maken ze wel wat van hun zandbak.
pi_212187284
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welke landen krijgen nog meer zoveel geld dan?
https://www.unhcr.org/nl/(...)kkelingssamenwerking.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:15:01 #174
6484 ExTec
pi_212187288
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh wat.....

A) moet je even opzoeken wat diplomatie dan precies betekent, denk niet dat je iets vind met "geld geven", B) kan israel prima zelf z'n broek ophouden.

Dat het onderdeel kan zijn van, betekent niet dat het het is.

Last time I checked duwt de VS wel bakken geld die kant op, maar dat is geen liefdadigheid, dat gaat ook naar militair R&D waar de VS zelf ook voordeel van heeft.
pi_212187289
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maakte. De vroegere zionisten waren grote denkers. Sinds de moord op Rabin zijn de debieltjes daar aan de macht gekomen.
pi_212187296
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
A) moet je even opzoeken wat diplomatie dan precies betekent, denk niet dat je iets vind met "geld geven", B) kan israel prima zelf z'n broek ophouden.

Last time I checked duwt de VS wel bakken geld die kant op, maar dat is geen liefdadigheid, dat gaat ook naar militair R&D waar de VS zelf ook voordeel van heeft.
Hoe kom je daarbij?
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:17:18 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187306
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja kraters _O-
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:17:30 #178
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212187310
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Klopt. Denk niet dat Israël geld van liefdadigheidsorganisaties nodig heeft.
Wel voor hun leger. En in Gaza investeerden ze het geld in hetzelfde. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:18:56 #179
6484 ExTec
pi_212187323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
Verlicht mij :)
pi_212187329
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Verlicht mij :)
Jij komt met de aanname, popje.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:21:57 #181
6484 ExTec
pi_212187362
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jij komt met de aanname, popje.
En jij zegt dat het niet zo is, "popje".

De norm is dat economische eenheden zichzelf kunnen bedruipen, of we het nu over huishoudens of landen hebben, anders houden deze eenheden immers op te bestaan.

Jij stelt dat israel niet aan deze norm voldoet, dus maak maar aannemelijk.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:23:01 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212187372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja kraters _O-
Je telt Gaza mee?
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:24:08 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187387
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je telt Gaza mee?
Jij niet?
pi_212187459
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
En jij zegt dat het niet zo is, "popje".

De norm is dat economische eenheden zichzelf kunnen bedruipen, of we het nu over huishoudens of landen hebben, anders houden deze eenheden immers op te bestaan.

Jij stelt dat israel niet aan deze norm voldoet, dus maak maar aannemelijk.
Isolationisme is van het verleden.

Landen werken samen, bedrijven handel met elkaar. In april 2021 kondigden Athene en Jeruzalem een recordcontract van $ 1,65 miljard aan, na een ontmoeting tussen de ministers van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Arabische Emiraten, Griekenland, Cyprus en Israël.

Vooral op technologisch en wapenindustrie gebied zijn de EU en israel vrij hecht naar elkaar toegegroeid. En ondanks alle 'negatieve' zaken die je over Netanyahu kan zeggen, heeft hij dat voor elkaar gekregen.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:35:13 #185
6484 ExTec
pi_212187503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Isolationisme is van het verleden.

Landen werken samen, bedrijven handel met elkaar. In april 2021 kondigden Athene en Jeruzalem een recordcontract van $ 1,65 miljard aan, na een ontmoeting tussen de ministers van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Arabische Emiraten, Griekenland, Cyprus en Israël.

Vooral op technologisch en wapenindustrie gebied zijn de EU en israel vrij hecht naar elkaar toegegroeid. En ondanks alle 'negatieve' zaken die je over Netanyahu kan zeggen, heeft hij dat voor elkaar gekregen.
Ow, dus donaties worden nu ff rap vervangen door handel?

De goalpost was: gratis geld. Ben je die nu ineens aan het verschuiven naar: inkomsten uit handel?

Tsssk tssk tsssk :*

Dan kan israel dus prima zichzelf bedruipen, geen enkele reden om geld te doneren.

Maar dat zei ik dus hé?
pi_212187514
quote:
Dat is ontwikkelingshulp. Alleen Israël is een rijk land.
Het bnp per inwoner ligt hoger dan Italie, Japan, Spanje, Polen, Portugal, Estland, Griekenland en nog tig andere landen. Dus dat geld zou toch niet meer nodig moeten zijn, dat we israel met geld en middelen militair steunen lijkt me evident maar de rest....
pi_212187533
quote:
Andere redenen, he. :)

Het is, zelfs na afloop van de koude oorlog, goed om een machtsblok in het M-O te hebben dat jou gunstig gestemd is.

De Palestijnen zijn de nieuwe Nazi's en zouden geen cent moeten krijgen tot ze hun verderfelijke doelstellingen hebben verworpen.
Intolerant voor intolerantie
pi_212187547
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, dus donaties worden nu ff rap vervangen door handel?

De goalpost was: gratis geld. Ben je die nu ineens aan het verschuiven naar: inkomsten uit handel?

Tsssk tssk tsssk :*

Dan kan israel dus prima zichzelf bedruipen, geen enkele reden om geld te doneren.

Maar dat zei ik dus hé?
Ah, jij denkt dat landen gratis wapens van Israel krijgen.

Bijzonder .
pi_212187559
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is ontwikkelingshulp. Alleen Israël is een rijk land.
Het bnp per inwoner ligt hoger dan Italie, Japan, Spanje, Polen, Portugal, Estland, Griekenland en nog tig andere landen. Dus dat geld zou toch niet meer nodig moeten zijn, dat we israel met geld en middelen militair steunen lijkt me evident maar de rest....
De economie in Israël is Midden-Oosters, hoor.

Ze doen het 'beter' dan veel landen om hun heen, zeker. Maar het staat heel ver af van een westers economisch systeem. Dus 'rijk' land. Tja, voor wie?
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:42:22 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:39 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Andere redenen, he. :)

Het is, zelfs na afloop van de koude oorlog, goed om een machtsblok in het M-O te hebben dat jou gunstig gestemd is.
Waarom?

quote:
De Palestijnen zijn de nieuwe Nazi's en zouden geen cent moeten krijgen tot ze hun verderfelijke doelstellingen hebben verworpen.
Ow ik heb er verder geen waardeoordeel over maar je kunt niet klagen dat de een ieder jaar geld krijgt terwijl de ander ook ieder jaar geld krijgt

Naja kan wel maar beetje hypocriet
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:43:58 #191
6484 ExTec
pi_212187576
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah, jij denkt dat landen gratis wapens van Israel krijgen.
Eh,

Nee,

Juist niet.

Want als ik Israel harde valuta geef, en hun geven mij wapentuig, noemen we dat: han-del.
pi_212187583
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Waarom?
[..]
Ow ik heb er verder geen waardeoordeel over maar je kunt niet klagen dat de een ieder jaar geld krijgt terwijl de ander ook ieder jaar geld krijgt

Naja kan wel maar beetje hypocriet
Het is toch niet 'hypocriet' om duidelijk partij te kiezen?
pi_212187604
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Eh,

Nee,

Juist niet.

Want als ik Israel harde valuta geef, en hun geven mij wapentuig, noemen we dat: han-del.
Precies. En het geld dat wij uitgeven aan Gaza, Westbank is om het maatschappelijk middenveld daar te bevorderen, omdat wij (de EU, en zelfs ook de VS) er nog steeds vanuit gaan dat een tweestatenoplossing het beste is voor iedereen. Dus ook daar verwachten wij iets voor terug.
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:46:05 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187607
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is toch niet 'hypocriet' om duidelijk partij te kiezen?
Nee maar dat is niet wat ik zeg
pi_212187619
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Schuldig voelen over wat precies? En een andere verklaring, wat tevens ook de meest logische verklaring betreft, is Westers postmodernisme, kritische theorie en de daaruit voortkomende intersectionaliteit en Islamofilie, met een antisemitisch sausje.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212187622
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee maar dat is niet wat ik zeg
Je zegt dat het hypocriet is om te klagen dat de een ieder jaar geld krijgt, terwijl de ander dat ook krijgt.

Maar als je een diehard Palestijn/Israel fan bent dan kan je toch gewoon vinden dat de een geld moet krijgen, en de ander lekker mag wegrotten? dat is toch niet hypocriet?
pi_212187632
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Schuldig voelen over wat precies? En een andere verklaring, wat tevens ook de meest logische verklaring betreft, is Westers postmodernisme, kritische theorie en de daaruit voortkomende intersectionaliteit en Islamofilie, met een antisemitisch sausje.
Laatst nog geprobeerd bij de patat/friet. Doe mij maar gewoon mayo, hoor.
pi_212187645
Amerikanen be like collectief straffen van miljoenen mensen op basis van beschuldigingen van een staat dat al meer 100 dagen non stop desinformatie verkondigt is een deugd. Rutte zal de komende dagen ongetwijfeld ook aansluiten bij dit stukje theater ter ondersteuning van genocide

twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 27 januari 2024 @ 13:50:45 #199
6484 ExTec
pi_212187654
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Precies. En het geld dat wij uitgeven aan Gaza, Westbank is om het maatschappelijk middenveld daar te bevorderen, omdat wij (de EU, en zelfs ook de VS) er nog steeds vanuit gaan dat een tweestatenoplossing het beste is voor iedereen. Dus ook daar verwachten wij iets voor terug.
De geleverde "dienst" een tweestatenoplossing, is lastig op te dienen als zijnde 'goederen' voor "ons".

Dat is liefdadigheid, niet anders dan dat ik doneer aan stichtingen omdat die iets doen voor het grotere goed.

Handel is gewoon keihard boter bij de vis, dat is dit niet.

Maar goed, over dat israel zichzelf zogenaamd niet kan bedruipen, horen we je na een aantal interessante omzwervingen niet meer?

Mooi.
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 13:51:29 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212187662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 13:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je zegt dat het hypocriet is om te klagen dat de een ieder jaar geld krijgt, terwijl de ander dat ook krijgt.

Maar als je een diehard Palestijn/Israel fan bent dan kan je toch gewoon vinden dat de een geld moet krijgen, en de ander lekker mag wegrotten? dat is toch niet hypocriet?
Ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')