abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212178186
En Hamas. Is daar al genocide vastgesteld of was 7 oktober een "verzetsdaad"?
pi_212178338
Wat me net te binnen schoot:

Zwarte afrikanen hebben door deze zaak te beginnen de Arabieren bevolen Joodse gijzelaars vrij te laten. Is dat niet een beetje een gevoelig punt? Ik kan me herinneren dat men in het Midden-Oosten nogal neerkeek op de bevolking van Afrika ten zuiden van de Sahara. Ik beweer niet dat alle Arabieren racisten zijn hoor, ik vraag me gewoon af of het een probleem is voor de Arabieren een bevel van hun zwarte meesters op te volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2024 18:21:30 ]
pi_212178492
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NOS Journaal net, Internationaal gerechtshof, bla bla Israel, genocide, bla bla, maar geen woord van de NOS dat het oordeel was dat de gegijzelde Israeli direct vrijgelaten dienen te worden.
Was dat niet ongelofelijk obvious? Zou een rechter of een NOS tegen de vrijlating van gijzelaars zijn, zouden er meer dan 5 Nederlanders te vinden zijn die tegen de vrijlating zouden zijn?
pi_212178516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 18:03 schreef havanagila het volgende:
En Hamas. Is daar al genocide vastgesteld of was 7 oktober een "verzetsdaad"?
De daden van Hamas op onder andere 7 oktober worden inderdaad ook onderzocht
pi_212178614
Ik begon deze reeks pro Israël, maar de acties op de westbank en al die hilarisch bedoelde filmpjes van het opblazen van gebouwen ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik hoop dat Nederland wat gaat doen met de uitspraak vandaag.

Ben trouwens benieuwd hoeveel van die vet grappige pranksters gesneuveld zijn bij die voortijdige ontploffing deze week.
pi_212178885
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212178971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef AFA2022 het volgende:
Even zonder partij te kiezen, hoe zien jullie de oplossing voor dit conflict?

Ik lees hier vaak dat Israel moet doorgaan tot de laatste Hamas strijder is gedood, maar wat als Israel elke Palestijn gewoon als terrorist ziet? Gewoon ff 2 mil mensen als collateral damage beschouwen? Ik weet het niet hoor......
Ontmanteling van de apartheidstaat net als in Zuid Afrika. Gelijke rechten voor allen.

Wat als Israël elke Palestijn ziet als terrorist? Is dit een serieuze vraag? Het gros van de Israelis maken geen enkel onderscheiden tussen random burger en militant. Uit de vele uitingen van gezagsdragers de laatst 100plus dagen is dat expliciet duidelijk gemaakt. Om maar 1 persoon de citeren. De president himself, "ik accepteer niet dat er burgers zijn in Gaza". Deze citaat is ook meegenomen in de Zuid afrikaanse zaak
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 26 januari 2024 @ 19:08:44 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212179008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:22 schreef egayalS het volgende:
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van deze muts om tegen alle maatregelen te stemmen

[ twitter ]
Correctie: je vindt het een 'muts' omdat ze tegen 'jouw' mening stemt.

En geef een antwoord op de vragen van afgelopen november. We wachten nog steeds.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212179022
Als het gros van de Israëli's alle Palestijnen als terroristen zien, waarom hebben er dan ongeveer 2 miljoen een paspoort?

Beetje raar dat een genocidale apartheidsstaat 20 procent van de bevolking Palestijns is.
pi_212179325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef havanagila het volgende:
Als het gros van de Israëli's alle Palestijnen als terroristen zien, waarom hebben er dan ongeveer 2 miljoen een paspoort?

Beetje raar dat een genocidale apartheidsstaat 20 procent van de bevolking Palestijns is.
Ja, en wat doet een Arabische partij dan in de Knesset.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 19:44:51 #111
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212179551
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Was dat niet ongelofelijk obvious? Zou een rechter of een NOS tegen de vrijlating van gijzelaars zijn, zouden er meer dan 5 Nederlanders te vinden zijn die tegen de vrijlating zouden zijn?
Er zijn waarschijnlijk honderden mensen met een Nederlandse nationaliteit die al die gijzelaars het liefst onthoofd zien worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212179764
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 26 januari 2024 @ 20:00:17 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212179833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:38 schreef Elizium het volgende:

[..]
Ja alleen mensen op fok mogen dat. 😂
Waar claimt ook maar enige fokker dat hun uitspraken status hebben?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212179858
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goh, zou er ook een land zijn die Rusland aan gaat klagen?

Of is dat weer iets totaal anders wat daar gebeurt?

Oh ja, geen Joden bij betrokken natuurlijk.....

:')
  vrijdag 26 januari 2024 @ 20:02:38 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212179865
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:
Wat me net te binnen schoot:

Zwarte afrikanen hebben door deze zaak te beginnen de Arabieren bevolen Joodse gijzelaars vrij te laten. Is dat niet een beetje een gevoelig punt? Ik kan me herinneren dat men in het Midden-Oosten nogal neerkeek op de bevolking van Afrika ten zuiden van de Sahara. Ik beweer niet dat alle Arabieren racisten zijn hoor, ik vraag me gewoon af of het een probleem is voor de Arabieren een bevel van hun zwarte meesters op te volgen.
Sowieso: :')

Hamas bestaat overigens toch niet uit Arabieren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212179885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NOS Journaal net, Internationaal gerechtshof, bla bla Israel, genocide, bla bla, maar geen woord van de NOS dat het oordeel was dat de gegijzelde Israeli direct vrijgelaten dienen te worden.
De presentator van het NOS Journaal nu spreekt over Internationaal Strafhof… komt ze nog op terug hoop ik.

-edit-

Helaas..

[ Bericht 2% gewijzigd door zakjapannertje op 26-01-2024 20:27:53 ]
pi_212180023
Reacties van landen.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212180044
twitter

Die zag Aad niet aankomen. Of net wel?
pi_212180057
Ga dan lekker op X posten.....
pi_212180160
-Rabia Al-Basri
pi_212180190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef havanagila het volgende:
Ga dan lekker op X posten.....
Als je bedoelt dat het geen nieuws is als een prominent lid van de Knesset of de premier ergens op reageert met de standaard aanval als verdediging 'dat is antisemitisch' (of 'dat is discriminatie), dan ben ik het met nader inzien het volledig met jou eens
pi_212180207
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:13 schreef egayalS het volgende:
Reacties van landen.

[ twitter ]
Is je vorige account gebanned?
pi_212180244
De Amerikanen doen, wat ze altijd doen. Israël beschermen :')

USA has a right to defend Israël })

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 26 januari 2024 @ 20:30:58 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212180263
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Sowieso: :')

Hamas bestaat overigens toch niet uit Arabieren?
Hamas bestaat uit Palestijnen en Palestijnen zijn gewoon Arabieren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:29 schreef egayalS het volgende:
De Amerikanen doen, wat ze altijd doen. Israël beschermen :')

USA has a right to defend Israël })

[ twitter ]
Gelukkig maar, de VS staat dus nog altijd aan de goede kant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212180402
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je bedoelt dat het geen nieuws is als een prominent lid van de Knesset of de premier ergens op reageert met de standaard aanval als verdediging 'dat is antisemitisch' (of 'dat is discriminatie), dan ben ik het met nader inzien het volledig met jou eens
Nah. Dit is gewoon je hele twitterfeed op Fok! dumpen. Als er nou nog wat nieuws gedeeld werd of discussies plaatsvinden.....

Geef dan gewoon een like op X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')