Was dat niet ongelofelijk obvious? Zou een rechter of een NOS tegen de vrijlating van gijzelaars zijn, zouden er meer dan 5 Nederlanders te vinden zijn die tegen de vrijlating zouden zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NOS Journaal net, Internationaal gerechtshof, bla bla Israel, genocide, bla bla, maar geen woord van de NOS dat het oordeel was dat de gegijzelde Israeli direct vrijgelaten dienen te worden.
De daden van Hamas op onder andere 7 oktober worden inderdaad ook onderzochtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:03 schreef havanagila het volgende:
En Hamas. Is daar al genocide vastgesteld of was 7 oktober een "verzetsdaad"?
Ontmanteling van de apartheidstaat net als in Zuid Afrika. Gelijke rechten voor allen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef AFA2022 het volgende:
Even zonder partij te kiezen, hoe zien jullie de oplossing voor dit conflict?
Ik lees hier vaak dat Israel moet doorgaan tot de laatste Hamas strijder is gedood, maar wat als Israel elke Palestijn gewoon als terrorist ziet? Gewoon ff 2 mil mensen als collateral damage beschouwen? Ik weet het niet hoor......
Correctie: je vindt het een 'muts' omdat ze tegen 'jouw' mening stemt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:22 schreef egayalS het volgende:
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van deze muts om tegen alle maatregelen te stemmen
[ twitter ]
Ja, en wat doet een Arabische partij dan in de Knesset.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef havanagila het volgende:
Als het gros van de Israëli's alle Palestijnen als terroristen zien, waarom hebben er dan ongeveer 2 miljoen een paspoort?
Beetje raar dat een genocidale apartheidsstaat 20 procent van de bevolking Palestijns is.
Er zijn waarschijnlijk honderden mensen met een Nederlandse nationaliteit die al die gijzelaars het liefst onthoofd zien worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was dat niet ongelofelijk obvious? Zou een rechter of een NOS tegen de vrijlating van gijzelaars zijn, zouden er meer dan 5 Nederlanders te vinden zijn die tegen de vrijlating zouden zijn?
Waar claimt ook maar enige fokker dat hun uitspraken status hebben?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:38 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ja alleen mensen op fok mogen dat. 😂
Goh, zou er ook een land zijn die Rusland aan gaat klagen?quote:
Sowieso:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:
Wat me net te binnen schoot:
Zwarte afrikanen hebben door deze zaak te beginnen de Arabieren bevolen Joodse gijzelaars vrij te laten. Is dat niet een beetje een gevoelig punt? Ik kan me herinneren dat men in het Midden-Oosten nogal neerkeek op de bevolking van Afrika ten zuiden van de Sahara. Ik beweer niet dat alle Arabieren racisten zijn hoor, ik vraag me gewoon af of het een probleem is voor de Arabieren een bevel van hun zwarte meesters op te volgen.
De presentator van het NOS Journaal nu spreekt over Internationaal Strafhof… komt ze nog op terug hoop ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NOS Journaal net, Internationaal gerechtshof, bla bla Israel, genocide, bla bla, maar geen woord van de NOS dat het oordeel was dat de gegijzelde Israeli direct vrijgelaten dienen te worden.
Als je bedoelt dat het geen nieuws is als een prominent lid van de Knesset of de premier ergens op reageert met de standaard aanval als verdediging 'dat is antisemitisch' (of 'dat is discriminatie), dan ben ik het met nader inzien het volledig met jou eensquote:
Hamas bestaat uit Palestijnen en Palestijnen zijn gewoon Arabieren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso:![]()
Hamas bestaat overigens toch niet uit Arabieren?
Gelukkig maar, de VS staat dus nog altijd aan de goede kant.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:29 schreef egayalS het volgende:
De Amerikanen doen, wat ze altijd doen. Israël beschermen![]()
USA has a right to defend Israël![]()
[ twitter ]
Nah. Dit is gewoon je hele twitterfeed op Fok! dumpen. Als er nou nog wat nieuws gedeeld werd of discussies plaatsvinden.....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat het geen nieuws is als een prominent lid van de Knesset of de premier ergens op reageert met de standaard aanval als verdediging 'dat is antisemitisch' (of 'dat is discriminatie), dan ben ik het met nader inzien het volledig met jou eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |