Was dat niet ongelofelijk obvious? Zou een rechter of een NOS tegen de vrijlating van gijzelaars zijn, zouden er meer dan 5 Nederlanders te vinden zijn die tegen de vrijlating zouden zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NOS Journaal net, Internationaal gerechtshof, bla bla Israel, genocide, bla bla, maar geen woord van de NOS dat het oordeel was dat de gegijzelde Israeli direct vrijgelaten dienen te worden.
De daden van Hamas op onder andere 7 oktober worden inderdaad ook onderzochtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:03 schreef havanagila het volgende:
En Hamas. Is daar al genocide vastgesteld of was 7 oktober een "verzetsdaad"?
Ontmanteling van de apartheidstaat net als in Zuid Afrika. Gelijke rechten voor allen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef AFA2022 het volgende:
Even zonder partij te kiezen, hoe zien jullie de oplossing voor dit conflict?
Ik lees hier vaak dat Israel moet doorgaan tot de laatste Hamas strijder is gedood, maar wat als Israel elke Palestijn gewoon als terrorist ziet? Gewoon ff 2 mil mensen als collateral damage beschouwen? Ik weet het niet hoor......
Correctie: je vindt het een 'muts' omdat ze tegen 'jouw' mening stemt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:22 schreef egayalS het volgende:
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van deze muts om tegen alle maatregelen te stemmen
[ twitter ]
Ja, en wat doet een Arabische partij dan in de Knesset.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef havanagila het volgende:
Als het gros van de Israëli's alle Palestijnen als terroristen zien, waarom hebben er dan ongeveer 2 miljoen een paspoort?
Beetje raar dat een genocidale apartheidsstaat 20 procent van de bevolking Palestijns is.
Er zijn waarschijnlijk honderden mensen met een Nederlandse nationaliteit die al die gijzelaars het liefst onthoofd zien worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was dat niet ongelofelijk obvious? Zou een rechter of een NOS tegen de vrijlating van gijzelaars zijn, zouden er meer dan 5 Nederlanders te vinden zijn die tegen de vrijlating zouden zijn?
Waar claimt ook maar enige fokker dat hun uitspraken status hebben?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:38 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ja alleen mensen op fok mogen dat. 😂
Goh, zou er ook een land zijn die Rusland aan gaat klagen?quote:
Sowieso:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:
Wat me net te binnen schoot:
Zwarte afrikanen hebben door deze zaak te beginnen de Arabieren bevolen Joodse gijzelaars vrij te laten. Is dat niet een beetje een gevoelig punt? Ik kan me herinneren dat men in het Midden-Oosten nogal neerkeek op de bevolking van Afrika ten zuiden van de Sahara. Ik beweer niet dat alle Arabieren racisten zijn hoor, ik vraag me gewoon af of het een probleem is voor de Arabieren een bevel van hun zwarte meesters op te volgen.
De presentator van het NOS Journaal nu spreekt over Internationaal Strafhof… komt ze nog op terug hoop ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NOS Journaal net, Internationaal gerechtshof, bla bla Israel, genocide, bla bla, maar geen woord van de NOS dat het oordeel was dat de gegijzelde Israeli direct vrijgelaten dienen te worden.
Als je bedoelt dat het geen nieuws is als een prominent lid van de Knesset of de premier ergens op reageert met de standaard aanval als verdediging 'dat is antisemitisch' (of 'dat is discriminatie), dan ben ik het met nader inzien het volledig met jou eensquote:
Hamas bestaat uit Palestijnen en Palestijnen zijn gewoon Arabieren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso:![]()
Hamas bestaat overigens toch niet uit Arabieren?
Gelukkig maar, de VS staat dus nog altijd aan de goede kant.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:29 schreef egayalS het volgende:
De Amerikanen doen, wat ze altijd doen. Israël beschermen![]()
USA has a right to defend Israël![]()
[ twitter ]
Nah. Dit is gewoon je hele twitterfeed op Fok! dumpen. Als er nou nog wat nieuws gedeeld werd of discussies plaatsvinden.....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat het geen nieuws is als een prominent lid van de Knesset of de premier ergens op reageert met de standaard aanval als verdediging 'dat is antisemitisch' (of 'dat is discriminatie), dan ben ik het met nader inzien het volledig met jou eens
quote:Mensenrechtenorganisaties willen staakt-het-vuren
Mensenrechtenorganisatie Amnesty International noemt de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof een "historisch moment". De organisatie zegt te hopen dat het tussenvonnis bijdraagt aan een "betere bescherming van Palestijnse burgers, een einde aan de humanitaire ramp in de Gazastrook en het verlichten van het massale menselijke lijden". Amnesty zegt te hopen dat de Nederlandse regering achter de uitspraak gaat staan, en herhaalt een oproep tot een staakt-het-vuren.
Artsen zonder Grenzen (AzG) hamert ook op een staakt-het-vuren, om zo humanitaire hulp mogelijk te maken "We hebben betere humanitaire toegang tot de Gazastrook nodig om de hulp te kunnen bieden die zoveel mensen zo hard nodig hebben. Zonder een staakt-het-vuren kunnen we de veiligheid van onze medewerkers en patiënten niet garanderen. Vier van onze collega's zijn gedood, onze voertuigen zijn onder vuur genomen, net als onze collega's terwijl ze in ziekenhuizen aan het werk waren. De vijfjarige dochter van een collega kwam om het leven."
Ook AzG wil dat Nederland zich nu uitspreekt voor een onmiddellijk en permanent staakt-het-vuren. "AzG verzoekt Nederland, dat Den Haag als internationale juridische hoofdstad heeft benoemd en dat de bevordering van internationaal recht in haar grondwet heeft, met klem om de oproep tot een permanent en onmiddellijk staakt-het-vuren in Gaza te steunen."
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas bestaat uit Palestijnen en Palestijnen zijn gewoon Arabieren.
[..]
Gelukkig maar, de VS staat dus nog altijd aan de goede kant.
Blijft bizar hoe weinig aandacht er is voor de gijzelaarsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:10 schreef Aether het volgende:
Hamas publishes new propaganda clip showing 3 Israeli hostages in Gaza
https://www.timesofisrael(...)li-hostages-in-gaza/
[ afbeelding ]
The Hamas terror group has published a new propaganda video showing signs of life from three hostages held in the Gaza Strip.
In edited-together clips, the five-minute-long video shows Daniella Gilboa, Karina Ariev and Doron Steinbrecher, identifying themselves and asking the Israeli government to return them home.
Hamas says the video was filmed on day 107 of the war, meaning earlier this week, although it provides no evidence to support the claim.
Hamas has previously issued similar videos of hostages it is holding, in what Israel says is deplorable psychological warfare.
en dat terwijl dat de sleutel is tot het stoppen van de bombardementen van Israel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe weinig aandacht er is voor de gijzelaars
ZA is aan corruptie aan het onder gaan, diensten als water, stroom zijn niet gegarandeerd. Het land valt uit elkaar en de politici willen daar van afleiden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef TLC het volgende:
Stelletje fucking hypocrieten die Zuid-Afrikanen, willen putin niet arresteren maar doen vandaag alsof ze engeltjes zijn, gatverdamme, zum kotzen
Ik werk bij een grote internationale toko en we zien forse hoeveelheden sollicitanten vanuit Zuid Afrika idd, om deze reden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ZA is aan corruptie aan het onder gaan, diensten als water, stroom zijn niet gegarandeerd. Het land valt uit elkaar en de politici willen daar van afleiden.
Er zijn verkiezingen dit jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werk bij een grote internationale toko en we zien forse hoeveelheden sollicitanten vanuit Zuid Afrika idd, om deze reden.
Zeker de blanken willen er weg
Netanyahu zal dat ook niet laten gebeuren. Rusland is belangrijk als tussenpersoonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef TLC het volgende:
Stelletje fucking hypocrieten die Zuid-Afrikanen, willen putin niet arresteren maar doen vandaag alsof ze engeltjes zijn, gatverdamme, zum kotzen
Er zitten ook wat koerden tussen. Die zijn daarheen gemigreerd en dat was geen probleem.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso:![]()
Hamas bestaat overigens toch niet uit Arabieren?
Haha moet er vooral om lachen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Behalve als er een kledingwinkel in Gaza blijkt te bestaan met die naam, daar moeten we het dan niet over hebben.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:06 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ontmanteling van de apartheidstaat net als in Zuid Afrika. Gelijke rechten voor allen.
De pali's zijn veel zieluguuuuuuuuuur.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe weinig aandacht er is voor de gijzelaars
Het werkt. Op dezelfde dag als de uitspraak van ICJ het door Israël naar buiten brengen dat 12 van de meer dan 13.000 VN medewerkers in Gaza verdacht worden van banden met Hamas. Twaalf.quote:
Het blijft natuurlijk absurd dat ze bijna 1 op 100 lopen daar, dan is het een vorm van werkschaffing waar heel weinig van klopt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het werkt. Op dezelfde dag als de uitspraak van ICJ het door Israël naar buiten brengen dat 12 van de meer dan 13.000 VN medewerkers in Gaza verdacht worden van banden met Hamas. Twaalf.
Op het moment dat Gaza het hardst hulp nodig heeft, net nu draait de Israëlische compagnon de kraan dicht.
Dit is niet best
Dit is vooral een overtuiging die natuurlijk binnen bepaalde kringen heerst. Dat zien we ook aan de politici die zich hier druk over maken en pro-Palestijnen zijn, het komt allemaal uit dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De pali's zijn veel zieluguuuuuuuuuur.
Werkelijk, zoveel mensen en organisaties zijn zo hard door de mand gevallen de afgelopen maanden.
Waarom zou Gaza hulp nodig hebben?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het werkt. Op dezelfde dag als de uitspraak van ICJ het door Israël naar buiten brengen dat 12 van de meer dan 13.000 VN medewerkers in Gaza verdacht worden van banden met Hamas. Twaalf.
Op het moment dat Gaza het hardst hulp nodig heeft, net nu draait de Israëlische compagnon de kraan dicht.
Dit is niet best
Het aantal medewerkers is absurd hoog, maar of 't niet (of heel weinig van) klopt dat durf ik niet te zeggen. 80% van de mensen is afhankelijk van noodhulp, het is een heel 'raar' (bijzonder, gek, ridicuul of wat dan ook) stuk landquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk absurd dat ze bijna 1 op 100 lopen daar, dan is het een vorm van werkschaffing waar heel weinig van klopt.
Ga je gang, vertel jij maar waarom dat volgens jou zo isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou Gaza hulp nodig hebben?
Hij stelt de vraag aan jou he.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ga je gang, vertel jij maar waarom dat volgens jou zo is
Als je hier geen melkkoe in ziet dan houdt het wel een beetje op, het is ook niet voor niets dat Hamas alles lekker afschuift op de UNRWA als het om zorgen voor hun burgers gaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het aantal medewerkers is absurd hoog, maar of 't niet (of heel weinig van) klopt dat durf ik niet te zeggen. 80% van de mensen is afhankelijk van noodhulp, het is een heel 'raar' (bijzonder, gek, ridicuul of wat dan ook) stuk land
En moeten immigratiebelasting betalen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werk bij een grote internationale toko en we zien forse hoeveelheden sollicitanten vanuit Zuid Afrika idd, om deze reden.
Zeker de blanken willen er weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |