Vond al dat een aantal echt onzichtbaar zijn, die slapen dus gewoonquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Alice is ook aan het slapen, zegt Karen.
Dat mag nu ook gewoon op de dag?
Ik zing meestal Ronahiiii,Ronahaa,Ronahihiiiquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Neem als ezelsbruggetje RON in je gedachten en plak er ahi achter
Snap sowieso niet waarom het een geheim moet zijn, de rest vindt het echt geen big deal als ze het zou vertellen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
Het moet dus geheim blijven die pruik, ik vraag me af , hoe ze dat in gedachten had om die te gaan wassen? ze kan het beter gewoon eerlijk zeggen toch?
Op Facebook lees ik dat iedereen het al vanaf dag 1 doorhad, dus die bewoners zullen het toch ook wel zien, wij zagen het toch ook op een paar na?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom het een geheim moet zijn, de rest vindt het echt geen big deal als ze het zou vertellen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Op Facebook lees ik dat iedereen het al vanaf dag 1 doorhad, dus die bewoners zullen het toch ook wel zien, wij zagen het toch ook op een paar na?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zing meestal Ronahiiii,Ronahaa,Ronahihiii
Die heeft de zware proef tegen die 2 mannen gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Alice is ook aan het slapen, zegt Karen.
Dat mag nu ook gewoon op de dag?
Rinardo bedoel ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:51 schreef Snensie het volgende:
Dank je Ricardo. Ik wist al niet wat ik moest doen.
Nog nooit een topic geopend nl.
Ze schijnen nogal afgepeigerd te zijn na dat spel van vanmiddag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vond al dat een aantal echt onzichtbaar zijn, die slapen dus gewoon
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen zijn niet bijgewerkt maar Ariaan en Randy hebben ook vrijstelling begrijp ik??
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen zijn niet bijgewerkt maar Ariaan en Randy hebben ook vrijstelling begrijp ik??
Dat probeert ze och gewoon via BB denk ik......De Douche in de voorraad hok heeft warm water ook nog. Dat begreep ik van Tom en Lenie die dat ontdenkt hadden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
Het moet dus geheim blijven die pruik, ik vraag me af , hoe ze dat in gedachten had om die te gaan wassen? ze kan het beter gewoon eerlijk zeggen toch?
Niet... ik vermoed dat ze die niet gaat wassenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
Ja maar bb zal dat na de ontdekking wel uitgezet hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat probeert ze och gewoon via BB denk ik......De Douche in de voorraad hok heeft warm water ook nog. Dat begreep ik van Tom en Lenie die dat ontdenkt hadden.
Hoezo vrijstelling vraag ik mij af. Er zijn al drie genomineerde?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Maar goed dat ze niet meer hoeven te betalen voor een warme douche. Dat sloeg eigenlijk ook nergens op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat probeert ze och gewoon via BB denk ik......De Douche in de voorraad hok heeft warm water ook nog. Dat begreep ik van Tom en Lenie die dat ontdenkt hadden.
Ja ze wilde het wel gaan wassen.. Zei ze in gesprek met Karen vandaag.. dat is waarom ze over begon.. Dus ze is nog aan het bedenken hoe ze dat moet gaan doen denkquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet... ik vermoed dat ze die niet gaat wassen
Het is Fucked up week.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo vrijstelling vraag ik mij af. Er zijn al drie genomineerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |