Vond al dat een aantal echt onzichtbaar zijn, die slapen dus gewoonquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Alice is ook aan het slapen, zegt Karen.
Dat mag nu ook gewoon op de dag?
Ik zing meestal Ronahiiii,Ronahaa,Ronahihiiiquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Neem als ezelsbruggetje RON in je gedachten en plak er ahi achter
Snap sowieso niet waarom het een geheim moet zijn, de rest vindt het echt geen big deal als ze het zou vertellen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
Het moet dus geheim blijven die pruik, ik vraag me af , hoe ze dat in gedachten had om die te gaan wassen? ze kan het beter gewoon eerlijk zeggen toch?
Op Facebook lees ik dat iedereen het al vanaf dag 1 doorhad, dus die bewoners zullen het toch ook wel zien, wij zagen het toch ook op een paar na?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom het een geheim moet zijn, de rest vindt het echt geen big deal als ze het zou vertellen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Op Facebook lees ik dat iedereen het al vanaf dag 1 doorhad, dus die bewoners zullen het toch ook wel zien, wij zagen het toch ook op een paar na?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zing meestal Ronahiiii,Ronahaa,Ronahihiii
Die heeft de zware proef tegen die 2 mannen gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Alice is ook aan het slapen, zegt Karen.
Dat mag nu ook gewoon op de dag?
Rinardo bedoel ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:51 schreef Snensie het volgende:
Dank je Ricardo. Ik wist al niet wat ik moest doen.
Nog nooit een topic geopend nl.
Ze schijnen nogal afgepeigerd te zijn na dat spel van vanmiddag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vond al dat een aantal echt onzichtbaar zijn, die slapen dus gewoon
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen zijn niet bijgewerkt maar Ariaan en Randy hebben ook vrijstelling begrijp ik??
quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen zijn niet bijgewerkt maar Ariaan en Randy hebben ook vrijstelling begrijp ik??
Dat probeert ze och gewoon via BB denk ik......De Douche in de voorraad hok heeft warm water ook nog. Dat begreep ik van Tom en Lenie die dat ontdenkt hadden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
Het moet dus geheim blijven die pruik, ik vraag me af , hoe ze dat in gedachten had om die te gaan wassen? ze kan het beter gewoon eerlijk zeggen toch?
Niet... ik vermoed dat ze die niet gaat wassenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
Ja maar bb zal dat na de ontdekking wel uitgezet hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat probeert ze och gewoon via BB denk ik......De Douche in de voorraad hok heeft warm water ook nog. Dat begreep ik van Tom en Lenie die dat ontdenkt hadden.
Hoezo vrijstelling vraag ik mij af. Er zijn al drie genomineerde?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Maar goed dat ze niet meer hoeven te betalen voor een warme douche. Dat sloeg eigenlijk ook nergens op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat probeert ze och gewoon via BB denk ik......De Douche in de voorraad hok heeft warm water ook nog. Dat begreep ik van Tom en Lenie die dat ontdenkt hadden.
Ja ze wilde het wel gaan wassen.. Zei ze in gesprek met Karen vandaag.. dat is waarom ze over begon.. Dus ze is nog aan het bedenken hoe ze dat moet gaan doen denkquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet... ik vermoed dat ze die niet gaat wassen
Het is Fucked up week.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo vrijstelling vraag ik mij af. Er zijn al drie genomineerde?
Dat is nog steeds zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet meer hoeven te betalen voor een warme douche. Dat sloeg eigenlijk ook nergens op.
Ze douchen koud dus denk dat ze moeten betalen......quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet meer hoeven te betalen voor een warme douche. Dat sloeg eigenlijk ook nergens op.
Topic openen is niet zo moeilijk, je laat alles staan wat je ziet, verwijderd de oude titel, dat was in dit geval '' Riana heeft een pruik'' daar zet je jou titel neer, dan zie je allemaal lettertjes en sjizel die scrol je naar onderen, net zo ver als dat je ziet voltooien ofzo , die buton om topic te maken, weet niet hoe die heetquote:
Muts op en waSsen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze wilde het wel gaan wassen.. Zei ze in gesprek met Karen vandaag.. dat is waarom ze over begon.. Dus ze is nog aan het bedenken hoe ze dat moet gaan doen denk
Dat meen je nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze douchen koud dus denk dat ze moeten betalen......
Ik denk dat het uiteindelijk iets wordt als ‘iedereen die geen vrijstelling heeft is automatisch genomineerd’ oid?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja. Kan nog alle kanten op natuurlijk.quote:
Fucked up week, dus lijkt mij dat er nog een flinke twist kan komen? Misschien als die balonnenactie toen met Kitty?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
huh, dat had ik aangevuldquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Gewoon mee laten pruttelen als ze in de hottub zit?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze wilde het wel gaan wassen.. Zei ze in gesprek met Karen vandaag.. dat is waarom ze over begon.. Dus ze is nog aan het bedenken hoe ze dat moet gaan doen denk
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
@rinardoquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen zijn dus wel bijgewerkt zie ik nu (waarvoor mijn dank!! Heb gewerkt!) maar om de een of andere vage reden waren ze verdwenen uit MyAT!
Inderdaad, ook het enige wat echt is......quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
Vind wel dat Ariana een aanstekelijke lach heeft.
Bedoel je niet Ariana??quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:58 schreef b_engeltje het volgende:
Nee de lach van Karen... geweldig
Daar krijg je spontaan de slappe lach van
Ik snap niet dat ze er zo moeilijk over moet doen. Als ze op dag 1 gewoon onder de douche was gegaan zonder pruik zou niemand daar raar van opkijken want de dames hebben bijna allemaal wel iets waarmee ze niet geboren zijn. Met die pruik geheim houden maakt ze er zelf een heel groot ding van.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Das haar niet vreemdquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze er zo moeilijk over moet doen. Als ze op dag 1 gewoon onder de douche was gegaan zonder pruik zou niemand daar raar van opkijken want de dames hebben bijna allemaal wel iets waarmee ze niet geboren zijn. Met die pruik geheim houden maakt ze er zelf een heel groot ding van.
Dat dus!!!quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze er zo moeilijk over moet doen. Als ze op dag 1 gewoon onder de douche was gegaan zonder pruik zou niemand daar raar van opkijken want de dames hebben bijna allemaal wel iets waarmee ze niet geboren zijn. Met die pruik geheim houden maakt ze er zelf een heel groot ding van.
Dat liegen breekt haar op.......ze had tegen Ashley gezegd dat het echt was. Ze weet op een gegeven moment aan wie ze ietsvolgens haar geheims vertelt....quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
yep, ze liegt de hele boel bijelkaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat liegen breekt haar op.......ze had tegen Ashley gezegd dat het echt was. Ze weet op een gegeven moment aan wie ze ietsvolgens haar geheims vertelt....
Superdom om het zo te spelen. De leugens gaan haar inhalen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat liegen breekt haar op.......ze had tegen Ashley gezegd dat het echt was. Ze weet op een gegeven moment aan wie ze ietsvolgens haar geheims vertelt....
Zeker in dit soort programma's waar ze het achter elkaar kunnen monteren. Zoals ze het eigenlijk al doen. Ene moment Tegen Ashley hij wil me steeds hugen.....en andere moment zegt ze hij kijkt me niet eens aan. Een moment vertelt ze dat Tom waarschijnlijk verliefd op haar is en dan weer hij mag me niet....quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Superdom om het zo te spelen. De leugens gaan haar inhalen.
Wel geluid hierquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
Hebben jullie ook beeld maar geen geluid??
Ik zit te denken zou ze de mensen irl ook hebben laten denken dat ze geen pruik heeft? Anders zie ik het probleem niet zo. Tja, dat gedoe met Tom ook. Het is een vreemd mens.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker in dit soort programma's waar ze het achter elkaar kunnen monteren. Zoals ze het eigenlijk al doen. Ene moment Tegen Ashley hij wil me steeds hugen.....en andere moment zegt ze hij kijkt me niet eens aan. Een moment vertelt ze dat Tom waarschijnlijk verliefd op haar is en dan weer hij mag me niet....
Ik zit op S1 met beeld en geluidquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
Hebben jullie ook beeld maar geen geluid??
Als ze daar ook zo makkelijk met de waarheid omgaat zou dat best is kunnen....quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zit te denken zou ze de mensen irl ook hebben laten denken dat ze geen pruik heeft? Anders zie ik het probleem niet zo. Tja, dat gedoe met Tom ook. Het is een vreemd mens.
Hier ook geen geluid op S2quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
stream 2 heeft geen geluid hier ook niet, stream 1 wel
Waarom zou ze dat moeten delen? Ze zegt toch niet dat het niet zo is? Misschien heeft ze wel een reden dat ze die pruik draagt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zit te denken zou ze de mensen irl ook hebben laten denken dat ze geen pruik heeft? Anders zie ik het probleem niet zo. Tja, dat gedoe met Tom ook. Het is een vreemd mens.
Omdat ze nu heel moeilijk loopt te doen om het te verbergen terwijl het zoveel makkelijker kan. Ja, natuurlijk heeft ze een reden om het te dragen want als je tevreden zou zijn over je eigen haar ga je geen pruik dragen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten delen? Ze zegt toch niet dat het niet zo is? Misschien heeft ze wel een reden dat ze die pruik draagt.
Ze deelt het al aan eentje die het weer geheim moet houden.....terwijl tegen een ander zegt dat het echt is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten delen? Ze zegt toch niet dat het niet zo is? Misschien heeft ze wel een reden dat ze die pruik draagt.
Kanniewachtuhhhquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn vegan toch?quote:
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet nou niemand hoe ze spekkies moet bakken ,zo zijn ze toch niet lekker
Ja iddquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Lekker bruin bakken
Blijkbaar begrijpen ze het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet nou niemand hoe ze spekkies moet bakken ,zo zijn ze toch niet lekker
Ze doen ook veel te veel in één pan en dan bakt het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Lekker bruin bakken
Eindhoven de gekste..quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn stad vertegenwoordigt door de pretty boy turner
Het mijne ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn stad vertegenwoordigt door de pretty boy turner
Ik stelde het gisteren voor aan tafel...quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijg jij dat nooit ?
Ik elke dag
Gewoon verplicht stellenquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik stelde het gisteren voor aan tafel...
MeneerIreth verslikte zich bijna in zijn gehaktbal en DNA-Ireth wilde zich met terugwerkende kracht opgeven ter adoptie...
Nu zou wel een goed moment zijn om stiekem de pruik te wassen als iedereen aan tafel zitquote:
Strak plan! Dan hebben ze hopelijk aankomende maandag al geen rode kool.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke maandag tot Lenie thuis is
Zou kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:46 schreef lojanda het volgende:
Tom heeft een tongpiercing of zag ik dat niet goed?
Elke keer als ik die neuspiercing zie denk ik een vuiltje aan zijn neusquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou kunnen
Hij heeft er ook 1 in zijn neus
Ik dacht het te zien toen Lenie een spruitje zijn mond in schoofquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou kunnen
Hij heeft er ook 1 in zijn neus
s zeker al een uur zoquote:
Tis niet te hopen dat de Belgen enkelquote:
Nee hoor, enkel stream 1quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet te hopen dat de Belgen enkel
Stream 2 zien
Heb het opnieuw aangeklikt, kwam wel wat raars inbeeldquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet te hopen dat de Belgen enkel
Stream 2 zien
Dank je voor je uitleg👍quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Topic openen is niet zo moeilijk, je laat alles staan wat je ziet, verwijderd de oude titel, dat was in dit geval '' Riana heeft een pruik'' daar zet je jou titel neer, dan zie je allemaal lettertjes en sjizel die scrol je naar onderen, net zo ver als dat je ziet voltooien ofzo , die buton om topic te maken, weet niet hoe die heet
quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:04 schreef Angel79 het volgende:
Is adriaan eindelijk dr haar wassen? als enige niet op stream
Geloof nooit dat Tom gaatquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley de MILF van dit jaar
zo gebeurt het zaterdag
wie is er veilig big brother:
Ashley
en dan tussen Tom en Ronahi wie er naar huis moet
percentages voorspelling
Ashley 70% om te blijven
Tom 22% om te blijven
Ronahi 8% om te blijven
weinig spannends deze week dus
Halalquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben wel vegan gehakt volgens mij
In de wagen?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef spapaars het volgende:
Kan echt z'n handen niet thuishouden.
[ afbeelding ]
Weet jij de context? Was nogal een random opmerking.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Tom krijgt op zijn falie van BB
@:Ledn81
Stream 1
Neequote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet jij de context? Was nogal een random opmerking.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
Oh pin verstoppen van iemand mag dus niet?
Ieuw...quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:17 schreef rinardo het volgende:
Lenie wordt met de minuut meer popi jopi bah bah
[ link | afbeelding ]
Oh. maar Tom wordt er op aangesproken toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Lenie deed het ook
Is wel een beetje een aanname ...quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh. maar Tom wordt er op aangesproken toch?
Was niet echt duidelijkquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat interessanter is ... is BB live aanwezig? Gaat er nog iets gebeuren?
Want Lenie is heilig..quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna tijd voor een SL?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Instastream : BB zegt : bewoners kom naar de woonkamer
Even refreshenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
Waarom loopt mijn stream zo achter
Nee.. insta BB waarschuwde ons al om naar de stream te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
Die van mij ook, ik hoor nu pas van de woonkamerquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
Zit op mobielquote:
Als je hier bent en de streams op de achtergrond wil er wel een stream achter gaan lopen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
Op mobiel nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je hier bent en de streams op de achtergrond wil er wel een stream achter gaan lopen.
Oh..quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit op mobiel
Al opnieuw geopend
Alice loopt nu naar de woonkamer
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoor... maar je moet stemmen op die persoon waarvan jij vindt dat die moet blijven. Dus vooral NIET op Lenie stemmen.quote:
Precies, gaat nog iets gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
7 (!!!) genomineerden!!
Of toch niet?? Staan vraagtekens bij!!
Blijven of vertrekken ?????quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
7 (!!!) genomineerden!!
Of toch niet?? Staan vraagtekens bij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |