4e en 5e plaats in klassement welquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor een 18e plaats krijg je geen punten!
Valencia is nog ver.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:48 schreef franklop het volgende:
[..]
4e en 5e plaats in klassement wel
Vandaag Sivakov al een minuut verloren door een lekke band, dit wordt nog spannend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, er zal vast wel 1 van Hindley/McNulty/Sivakov presteren he?
Nouja, tegen eentje had Yates in vorm nog wel kunnen winnen, maar tegen minimaal 2 wordt het toch wel erg lastig.
Dan moet er nog 1 van de 2 van zijn fiets donderen gok ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag Sivakov al een minuut verloren door een lekke band, dit wordt nog spannend.
Het zit je niet mee inderdaad. Naast Merlier heb ik Coquard ook nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:43 schreef DeLuna het volgende:
Molano en Henok op hun plaat, Merlier wint
Gefeliciteerd @:Bill_Hillie ik geef het op
Niemand meer actief dan?quote:
Parijs is nog ver.quote:
Altijd tegen jou?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een lang seizoen als mijn renners niet leveren.
We zijn in speelronde 4.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daarom ook de “als”quote:
Is ook meer een Italiaans product.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mozzarella ook weer nergens te vinden in Besseges.
Er wordt wel flink geschroeid door beide teams.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:08 schreef Aguero het volgende:
Ik ben bang dat Van Uden ook een klassement moet gaan rijden met al die renners van Pistolero in Valencia.
Jammer.
Ja, die jongen gaat natuurlijk nooit kunnen aanklampen op die stroken van 10%+ en als jouw renners deze lijn doortrekken zou zelfs dat niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er wordt wel flink geschroeid door beide teams.
Ik mag toch hopen dat van Uden morgen minuten verliest, anders gaat het nog spannend worden.
Alles zetten op de Croky Cup?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat geeft Knijn nog wat te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Gaan we die dit jaar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |