Ja, daarom ook de “als”quote:
Is ook meer een Italiaans product.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mozzarella ook weer nergens te vinden in Besseges.
Er wordt wel flink geschroeid door beide teams.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:08 schreef Aguero het volgende:
Ik ben bang dat Van Uden ook een klassement moet gaan rijden met al die renners van Pistolero in Valencia.
Jammer.
Ja, die jongen gaat natuurlijk nooit kunnen aanklampen op die stroken van 10%+ en als jouw renners deze lijn doortrekken zou zelfs dat niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er wordt wel flink geschroeid door beide teams.
Ik mag toch hopen dat van Uden morgen minuten verliest, anders gaat het nog spannend worden.
Alles zetten op de Croky Cup?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een lang seizoen als mijn renners niet leveren.
Dat geeft Knijn nog wat te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Gaan we die dit jaar doen?
Was dat gewoon een knock-out toernooi in bepaalde rondes?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Gaan we die dit jaar doen?
Ja, een soort bekertoernooi, genoemd naar de belgische voetbal beker, dus Croky Cupquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was dat gewoon een knock-out toernooi in bepaalde rondes?
Misschien kan ik het in de site bouwen, maar ik heb het fenomeen Croky Cup verder nog nooit meegemaaktquote:
Gewoon wat random speelrondes nemen en dan loting maken? dat deze er gewoon naast loopt?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien kan ik het in de site bouwen, maar ik heb het fenomeen Croky Cup verder nog nooit meegemaakt
Vaak was het maar een wedstrijd per ronde, maar meerdere zou geen slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Gewoon wat random speelrondes nemen en dan loting maken? dat deze er gewoon naast loopt?
Hup Segaert en Cosnefroy!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:53 schreef Fretwork het volgende:
Kom op Rubio! We kunnen Groenewegen en Cosnefroy verslaan.
Volgens mij waren de andere koersen in dezelfde speelronde de "verlenging" voor als het in de 1e koers gelijkspel was.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vaak was het maar een wedstrijd per ronde, maar meerdere zou geen slecht idee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |