Een schitterende 1 - 3 - 5 voor mijn Franse jongens in Besseges.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een prachtige tiende plaats weer
4e en 5e plaats in klassement welquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor een 18e plaats krijg je geen punten!
Valencia is nog ver.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:48 schreef franklop het volgende:
[..]
4e en 5e plaats in klassement wel
Vandaag Sivakov al een minuut verloren door een lekke band, dit wordt nog spannend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, er zal vast wel 1 van Hindley/McNulty/Sivakov presteren he?
Nouja, tegen eentje had Yates in vorm nog wel kunnen winnen, maar tegen minimaal 2 wordt het toch wel erg lastig.
Dan moet er nog 1 van de 2 van zijn fiets donderen gok ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag Sivakov al een minuut verloren door een lekke band, dit wordt nog spannend.
Het zit je niet mee inderdaad. Naast Merlier heb ik Coquard ook nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:43 schreef DeLuna het volgende:
Molano en Henok op hun plaat, Merlier wint
Gefeliciteerd @:Bill_Hillie ik geef het op
Niemand meer actief dan?quote:
Parijs is nog ver.quote:
Altijd tegen jou?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een lang seizoen als mijn renners niet leveren.
We zijn in speelronde 4.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een lang seizoen als mijn renners niet leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |