Werken is voor blanke loonslavenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten die Colombiaantjes maar werken voor hun geld.
Ach, als Bilbao gewoon even een klassementje rijdt of Milan naar een ereplaats sprint is die achterstand zo weer dicht.quote:
Deze is wel heerlijkquote:Op maandag 29 januari 2024 12:06 schreef Aguero het volgende:
Volgens mij heb ik alleen Van Uden in AlUla.
Dit zou heel goed de eerste nederlaag kunnen worden tegen @:Pistolero
Ja ik heb deze ronde al opgegevenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:12 schreef Felagund het volgende:
Groenewegen 2e vandaag, een goed begin van ronde 4.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou inderdaad ook bang zijn voor de sprints van Pasqualon.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat minder leuk.
Ik heb eerder wat angst voor McNulty en Sivakov die lekker voor eigen kans mogen in Valencia, maar ieder zijn stokpaardje he?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook bang zijn voor de sprints van Pasqualon.
Dat Britse wielrennen gaat echt veel te hard achteruitquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelschema update
Ronde 48: Tour of Britain RIP.
Er wordt verder op dit moment niet geschoven met de kalender. (Overigens zie ik het nog best gebeuren dat dit toch weer ongedaan wordt gemaakt met wat centjes van Ineos)
https://fpcl.pino112.nl/speelschema.php?speelronde=48quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelschema update
Ronde 48: Tour of Britain RIP.
Er wordt verder op dit moment niet geschoven met de kalender. (Overigens zie ik het nog best gebeuren dat dit toch weer ongedaan wordt gemaakt met wat centjes van Ineos)
Die mag er ook bij in ronde 16 (Per Sempre Alfredo) en ronde 31 (Andorra Pirineus)quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/speelschema.php?speelronde=48
Maar ingebouwd dat er een streepie doorheen gaat.
Je kan nog wel je hoop vestigen op Mulubrhan dus dit kan nog best spannend worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:50 schreef DeLuna het volgende:
Molano 8e. Maar ik moet tegen Merlier. Die vermaledijde loting ook altijd.
Niet als Merlier gaat winnen natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Je kan nog wel je hoop vestigen op Mulubrhan dus dit kan nog best spannend worden.
Kijk, zo mag ik het graag zienquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet als Merlier gaat winnen natuurlijk
Dit zal je wel winnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:21 schreef hhh38 het volgende:
Bardiani staat enorm op punt, erg mooi.
Helaas zitten mijn renners niet bij de nummer 1 en 2 van vandaag, maar Fiorelli werd wel mooi 8e!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |