Dat was den Rudy.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:14 schreef lonneberga het volgende:
Dacht ik toch de hele tijd dat er een wit koffiemachine op de bar stond,blijkt het een rijdende camera te zijn.
Tijd voor koffie
Geen idee Alice zat er keihard door heen te tetteren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Kon niet goed verstaan maar zat Tom te praten over Arian?
Dit is Rudy 4.0quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:17 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die was toch mee naar huis genomen,?
Ja zoiets dacht ik ook al, dat degenen die nu een vrijstelling hebben genomineerd gaan zijn en de genomineerden een vrijstellingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:16 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... ik lees zojuist iets op fb...
Er zijn nu allemaal vrijstellingen te winnen...
Het is fucked up week.
Weten jullie nog met die kut balonnen (kitty?)
Wie had toen niks gevonden?? En wie zaten er blij in de dbk omdat ze wél ietsgevonden hadden...
En wie had toen géén nominatie?
lang verhaal kortquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Kon niet goed verstaan maar zat Tom te praten over Arian?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
lang verhaal kort
Ariana flirt al de hele week met Tom, verteld aan 3 pers dat Tom verliefd is op haar, toen vroeg ze aan Karen, informeer eens bij Tom, en Tom helemaal verbaasd ?? huh ik verliefd? en nu haat Ariana hem
Nou nou haatquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
lang verhaal kort
Ariana flirt al de hele week met Tom, verteld aan 3 pers dat Tom verliefd is op haar, toen vroeg ze aan Karen, informeer eens bij Tom, en Tom helemaal verbaasd ?? huh ik verliefd? en nu haat Ariana hem
Denk het niet, denk dat ze allerlei smoezen verzint en gaat draaien dat haar gevoel goed zat met dat verliefd zijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:19 schreef Jockari het volgende:
Met die TT moet ik plots aan dit liedje denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Soms denk ik echt dat Ariana een mentale beperking heeft (haar manier van denken, praten, doen, ...)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:24 schreef spapaars het volgende:
Verliefdheden op de basisschool-niveau.
Ik denk juist totaal niet. Ze doet maar wat en is een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet het niet, ik denk nu dat Ariana heel sluw en gewiekst is, net ook weer ....
Ze is wat autistisch. Ik ben op dit moment die geweldige datingshow Love on The Spectrum aan het kijken op Netflix en ik zie wat overeenkomsten met die lui daar, en dat heb ik bij Ronahi ook een beetje...ze zijn wat 'anders'...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat Ariana een mentale beperking heeft (haar manier van denken, praten, doen, ...)
wat betekend dat in NLquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:26 schreef Jockari het volgende:
Karen heeft precies een stuk in der voeten.
ja, maar het betekend dat je dronken bent, Karen? alcohol? Big brother?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
grappig
in nl is het een stuk in de kraag
de manier waarop ze doetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, maar het betekend dat je dronken bent, Karen? alcohol? Big brother?
ahhhhhhquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier waarop ze doet
ik snap wel wat Jock bedoelt
dat ze zo overkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij ons een stuk in uw voeten, maar ook een stuk in uwe kraag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
grappig
in nl is het een stuk in de kraag
of je sokken vol hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons een stuk in uw voeten, maar ook een stuk in uwe kraag.
heb jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wwat wwil zze ddoen ddan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
wordt Ariana nu niet boos
omdat Karen weer bij Tom zit?
Vat welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
wordt Ariana nu niet boos
omdat Karen weer bij Tom zit?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wwat wwil zze ddoen ddan?
sorry flauw
ik denk dat dit dingen zijn die veel vaker in haar situatie gebeuren en ze er gewend aan is. ze schakelde gelijk over in, oke dan haat ik hem. dit is een vorm van leven, ze stapt er zo over heen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:31 schreef b_engeltje het volgende:
Dan kan je toch ook door de grond zakken , als je zoiets gebeurd als bij arian zou me nix verbazen als ze zelf weggaat
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Karen en Tom over gevoelens Ariana - 23 januari 2024.Tom net zo geschokt als wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Bijzonder...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit dingen zijn die veel vaker in haar situatie gebeuren en ze er gewend aan is. ze schakelde gelijk over in, oke dan haat ik hem. dit is een vorm van leven, ze stapt er zo over heen.
ja hahaha viel mij ook opquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Tom heeft nog een flinke error na dat eerdere gesprek met Karen over Ariana..
Die blikken af en toe![]()
[ afbeelding ]
Voelt zich ongemakkelijk lijkt mijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Tom heeft nog een flinke error na dat eerdere gesprek met Karen over Ariana..
Die blikken af en toe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
Bassie gaat ver komen, Ze heeft het in de kaarten gezien!!
Veeg me op!!!!
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ariana kan aan de kaarten zien dat Basiri in de finale staat
En zij gaat winnen? Anders was ze al vertrokken neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef ledn81 het volgende:
Ariana zegt dat Bas in de finale staat. voor 1000%
Nou we gaan het meemaken
Dat hoef je niet in de kaarten te zien, ik denk het ook. Hij is best ok. Moet wel om hem lachen. Ik snap dan ook niet het vergelijk met MA van vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
Bassie gaat ver komen, Ze heeft het in de kaarten gezien!!
Veeg me op!!!!
Mens spoort niet Waarom heeft ze dan zelf niet gezien dat Tom niets in haar ziet Geloof er niets van. Zweverig gedoe.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Nou als ze daar net zo zeker van is als dat tom verliefd op haar zou zijn..zou ik daar niet me geld op zetten...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Maar zij heeft het wél in de kaarten gezienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet in de kaarten te zien, ik denk het ook. Hij is best ok. Moet wel om hem lachen. Ik snap dan ook niet het vergelijk met MA van vorig jaar.
Ik lees ook kaarten maar mij vertellen ze nou nooit een naam (van iemand die ik nog nooit gezien heb)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zij heeft het wél in de kaarten gezien
Zij heeft in de kaarten gezien dat ze binnenkort gaat landenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
En zij gaat winnen? Anders was ze al vertrokken neem ik aan?
Big brother even inzoomen op 1 haar lolquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
Doriana ziet allemaal haar
Zwart
Van wie zou dat nu zijn
Soort van boardingpass??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij heeft in de kaarten gezien dat ze binnenkort gaat landen
crime scenequote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Big brother even inzoomen op 1 haar lol
De broek van vandaagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen is de leukst geklede vrouw in het big brother huis vandaag![]()
De rest loopt er een beetje slonzig bij in joggingsbroeken en pyjama's
Maar die kaarten hebben ze achter gehouden. Dus wanneer heeft ze dat kunnen doen? Hebben ze elkaar al gezien voor ze erin gingen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Maar die kaarten hebben ze achter gehouden. Dus wanneer heeft ze dat kunnen doen? Hebben ze elkaar al gezien voor ze erin gingen?
Dat dusquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:55 schreef Ireth het volgende:
Tom kijkt heel vaak naar haar en dan wordt ie knalrood!!!
Echt, die gast durft straks niet eens meer hardop adem te halen want dan hijgt ie in haar nek...
Ze gaat hem een deze dagen apart nemen....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen en Ariana gaan praten over Tom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag moet ik werken, dus graag vandaag of morgen!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze gaat hem een deze dagen apart nemen....
O kan dat nu AUB..
smullen dit!!
Gelukkig een SLquote:
Ze hebben eindelijk een verhaallijn, Tom.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:56 schreef Jockari het volgende:
Ze kan het niet los laten. Even praten over Tom tijdens de wandeling buiten.
[ afbeelding ]
Zal tijd wordenquote:
Nee ze ziet alleen bepaalde types in de kaarten en herkende Bas daarinquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Maar die kaarten hebben ze achter gehouden. Dus wanneer heeft ze dat kunnen doen? Hebben ze elkaar al gezien voor ze erin gingen?
O vind je dag, begint een beetje vervelend te worden vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:58 schreef b_engeltje het volgende:
En stream lock...
Kom op nou bb dit is smullen
Dit is geen broek van een huispakset, ik zag haar vanmorgen de gulp en knoop dichtdoenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De broek van vandaag
Hoort ook bij een huispak set.. maar ziet er zo inderdaad gekleed uit!!
Ik denk dat hij, helaas voor haar, haar niét apart gaat 'nemen' ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze gaat hem een deze dagen apart nemen....
O kan dat nu AUB..
smullen dit!!
Ze praten te veel over de proef. En dat mocht niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee toch
Er worden toch geen regels overtreden
Er word niemand gepest of geslagen
Laat BB hier maar mee stoppenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:01 schreef ledn81 het volgende:
Karen krijgt weer even nieuw instructies
Karen is veel te goed, en dat weet Ariana. Geslepen idioot.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:03 schreef Donna1000 het volgende:
Wat een maf wijf is het toch, en weer Karin opdracht geven wat ze tegen Tom moet zeggen. Maar ze zegt het eigenlijk toch liever zelf want mannen snappen dat nietMaar dan toch weer letterlijk zeggen wat Karin tegen Tom moet zeggen. Ik begrijp Karin niet dat ze zich daarvoor leent
2 sec later , maar hij heeft wel lieve twinkeloogjes en ik wil ook gewoon een beetje roeringquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:05 schreef BB-King het volgende:
Ariana : Iemand mag er dan goed uitzien maar als zo'n persoon een slecht hart heeft heb je er niks aan.
Tom wordt gedemoniseerd.
Die ligt in een deuk joh, zij heeft er gewoon lol om en denkt volgens mij net als wij, maar moet wel meedoenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:01 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Karen voor haar leeftijd ook wat infantiel overkomen; hoe ze al giechelend meedoet aan dat schoolplein drama en over haar crushes op de mannen daar. Beiden hadden zich beter ingeschreven voor Love Island ipv BB
Roering??? "Dirty mind"quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
2 sec later , maar hij heeft wel lieve twinkeloogjes en ik wil ook gewoon een beetje roering
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:03 schreef Ireth het volgende:
Laat Karen zich nou een script voorkauwen?? Zou het incl. stotteren overbrengen
Precies, alles beter dan daar saai beetje zittenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Snap het wel. Heeft ze wat te doen he. En er is wat reuring!
Hier blijven jij.quote:
Als kapster is ze natuurlijk wel al die gossip gewendquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:08 schreef rinardo het volgende:
Als karen dit gaat doen, zakt ze wel in mn lijstje
Tot nu toe niemand, Danny en Ashley zijn bezig nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar dat spel, weten we al of en wie het gelukt is?
Denk dat nog niemand het heeft gehaald.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar dat spel, weten we al of en wie het gelukt is?
Ze kan ook zeggen ik ga niets tegen Tom zeggen, ga zelf maar naar hem toe.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:09 schreef BB-King het volgende:
Het is ook wel lastig voor Karen.
Ze wil Ariana niet afvallen maar denk dat ze ook wel beseft dat ze zwaar overdrijft.
Wij deden dat vroeger als kinderen, door briefje met onze gevoelens voor een meisje, door een vriendje te laten afgeven. Hier is Karen dat briefje eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:03 schreef Donna1000 het volgende:
Wat een maf wijf is het toch, en weer Karin opdracht geven wat ze tegen Tom moet zeggen. Maar ze zegt het eigenlijk toch liever zelf want mannen snappen dat nietMaar dan toch weer letterlijk zeggen wat Karin tegen Tom moet zeggen. Ik begrijp Karin niet dat ze zich daarvoor leent
Man3quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
terror ariana: als ik doorkrijg dat het rondgaat haal ik iedereen naar de woonkamer
Nieuwe kans voor BB om de koffers te slijtenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
terror ariana: als ik doorkrijg dat het rondgaat haal ik iedereen naar de woonkamer
Ja die gedraagt zich ook wel heel kinderlijk hierin. Jammer ze moet zich hier niet mee in laten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen toch, gedraag je naar je leeftijd ....
Hoe ken jij deze?quote:
Sorry maar BB moet hier toch ingrijpen.....dit is niet normaal meer....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:13 schreef rinardo het volgende:
ik vind het niet leuk dat hij denkt dat ik hem leuk vind
Febo heeft een waar RLS talentje ontdekt en gaat dit uitbuiten...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:14 schreef OmaJacky het volgende:
Ik kom even uit de lurk stand.
Die ariana is een giga manipulatief persoon zeg.
Nu dat Karen van alles MOET zeggen en dreigen dat ze anders iedereen bij elkaar haalt.
Die spoort echt niet.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:13 schreef rinardo het volgende:
ik vind het niet leuk dat hij denkt dat ik hem leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |