Dat was den Rudy.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:14 schreef lonneberga het volgende:
Dacht ik toch de hele tijd dat er een wit koffiemachine op de bar stond,blijkt het een rijdende camera te zijn.
Tijd voor koffie
Geen idee Alice zat er keihard door heen te tetteren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Kon niet goed verstaan maar zat Tom te praten over Arian?
Dit is Rudy 4.0quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:17 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die was toch mee naar huis genomen,?
Ja zoiets dacht ik ook al, dat degenen die nu een vrijstelling hebben genomineerd gaan zijn en de genomineerden een vrijstellingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:16 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... ik lees zojuist iets op fb...
Er zijn nu allemaal vrijstellingen te winnen...
Het is fucked up week.
Weten jullie nog met die kut balonnen (kitty?)
Wie had toen niks gevonden?? En wie zaten er blij in de dbk omdat ze wél ietsgevonden hadden...
En wie had toen géén nominatie?
lang verhaal kortquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Kon niet goed verstaan maar zat Tom te praten over Arian?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
lang verhaal kort
Ariana flirt al de hele week met Tom, verteld aan 3 pers dat Tom verliefd is op haar, toen vroeg ze aan Karen, informeer eens bij Tom, en Tom helemaal verbaasd ?? huh ik verliefd? en nu haat Ariana hem
Nou nou haatquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
lang verhaal kort
Ariana flirt al de hele week met Tom, verteld aan 3 pers dat Tom verliefd is op haar, toen vroeg ze aan Karen, informeer eens bij Tom, en Tom helemaal verbaasd ?? huh ik verliefd? en nu haat Ariana hem
Denk het niet, denk dat ze allerlei smoezen verzint en gaat draaien dat haar gevoel goed zat met dat verliefd zijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:19 schreef Jockari het volgende:
Met die TT moet ik plots aan dit liedje denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Soms denk ik echt dat Ariana een mentale beperking heeft (haar manier van denken, praten, doen, ...)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:24 schreef spapaars het volgende:
Verliefdheden op de basisschool-niveau.
Ik denk juist totaal niet. Ze doet maar wat en is een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet het niet, ik denk nu dat Ariana heel sluw en gewiekst is, net ook weer ....
Ze is wat autistisch. Ik ben op dit moment die geweldige datingshow Love on The Spectrum aan het kijken op Netflix en ik zie wat overeenkomsten met die lui daar, en dat heb ik bij Ronahi ook een beetje...ze zijn wat 'anders'...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat Ariana een mentale beperking heeft (haar manier van denken, praten, doen, ...)
wat betekend dat in NLquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:26 schreef Jockari het volgende:
Karen heeft precies een stuk in der voeten.
ja, maar het betekend dat je dronken bent, Karen? alcohol? Big brother?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
grappig
in nl is het een stuk in de kraag
de manier waarop ze doetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, maar het betekend dat je dronken bent, Karen? alcohol? Big brother?
ahhhhhhquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier waarop ze doet
ik snap wel wat Jock bedoelt
dat ze zo overkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij ons een stuk in uw voeten, maar ook een stuk in uwe kraag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
grappig
in nl is het een stuk in de kraag
of je sokken vol hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons een stuk in uw voeten, maar ook een stuk in uwe kraag.
heb jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wwat wwil zze ddoen ddan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
wordt Ariana nu niet boos
omdat Karen weer bij Tom zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |