SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
een randy en Lenie klikken/verdragen haarquote:Op maandag 22 januari 2024 19:17 schreef ben34567 het volgende:
Zelfs die andere zweefteef (Doriana) klikt niet met Ariana
Hij praat niet met mijjjjj ik pak hem straks aparttttttquote:Op maandag 22 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gesellig gesprek tussen eshlie en tom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk praten en ik kom binnen en je bent stil.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:20 schreef espri het volgende:
[..]
Hij praat niet met mijjjjj ik pak hem straks apartttttt
Wordt toch tijd dat er eens wordt gecontroleerd op vliegbewijzen in die hut. Ik mag het al een beetje in A1, A2 en A3quote:Op maandag 22 januari 2024 19:17 schreef ben34567 het volgende:
Zelfs die andere zweefteef (Doriana) klikt niet met Ariana
Het is gewoon een koude deken.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk praten en ik kom binnen en je bent stil.
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben enkele fragmenten aan het monteren, dit was aardig, tweede deel ging over sex in het huis ...![]()
Karen en Ariana in gesprek deel 1 - 22 januari 2024.Verstoppertje was ook wel grappig, gingen ze in de bank zitten van dat groene hokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Alleen Dilano blijft een beetje op de achtergrond, de andere lijken wel goed mee te komen met de groep.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opvalt, de eerste bewoners zijn al een vrij hechte groep, het zal moeilijk
worden voor de nieuwe bewoners om hier tussen te komen ...
Dat denk ik ookquote:Op maandag 22 januari 2024 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opvalt, de eerste bewoners zijn al een vrij hechte groep, het zal moeilijk
worden voor de nieuwe bewoners om hier tussen te komen ...
Waarschijnlijk toch weer opgestegenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana zit er ook bij voor spek en bonen he
Straks boos op Ashley dat ze haar en Tom niet even alleen gelaten heeftquote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spek en spruitjesquote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja, want Tom is van haar!quote:Op maandag 22 januari 2024 19:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks boos op Ashley dat ze haar en Tom niet even alleen gelaten heeft
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:27 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch weer opgestegen
Wa-wa-wa-wa-wa-wa- seg je ?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gesellig gesprek tussen eshlie en tom
Sjansen in de Late Night Bar (wijlen Hennie Vrienten) Off topic: ik ben altijd een mega-fan van Doe Maar geweest. Gelukkig nog eens geizen in Antwerpen enkele jaren geleden.quote:
Zal wel uren durenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:33 schreef ben34567 het volgende:
Ariana ziet er super excited uit voor haar meditatie sessie vanavond
Tis een rustige man en liefquote:
Neeeeeeequote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
zou het wel klote vinden als ze echt ziek gaat worden en dan misschien naar huis gaat.
oh lachuh we gaan lachtherapie krijgen![]()
En iedereen zowat verdwenen of zich aan het klaarmaken??quote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan zo de grote Ariana show krijgen, kan niet wachten ....
Hoop dat ze extra veel stottert omwille van het groot aantal deelnemersquote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan zo de grote Ariana show krijgen, kan niet wachten ....
de lachtherapie of Ashley hahaquote:
'Plots herinnert iedereen zich dat ze nog iets anders te doen hadden'quote:Op maandag 22 januari 2024 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
En iedereen zowat verdwenen of zich aan het klaarmaken??
ik 100% ik wil zien hoe ze op haar bek gaat, ze gaat 100% dat zelfde verhaaltje weer doen, voel de zon op je lichaam, adem in door je neus , begin bij je voeten ga naar boven naar je knieen, blabla en als iemand gaat lachen, zegt ze , ja nu weet ik het niet meer hoor, wat ik wilde zeggen.quote:
zelfde als vanmiddag bedoel je ?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik 100% ik wil zien hoe ze op haar bek gaat, ze gaat 100% dat zelfde verhaaltje weer doen, voel de zon op je lichaam, adem in door je neus , begin bij je voeten ga naar boven naar je knieen, blabla en als iemand gaat lachen, zegt ze , ja nu weet ik het niet meer hoor, wat ik wilde zeggen.
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik 100% ik wil zien hoe ze op haar bek gaat, ze gaat 100% dat zelfde verhaaltje weer doen, voel de zon op je lichaam, adem in door je neus , begin bij je voeten ga naar boven naar je knieen, blabla en als iemand gaat lachen, zegt ze , ja nu weet ik het niet meer hoor, wat ik wilde zeggen.
Randy welquote:Op maandag 22 januari 2024 19:43 schreef ben34567 het volgende:
Ik wil gewoon de kop van Randy en Tyron zien. Die kunnen Ariana niet uitstaan.
Niet van achteren zo te zienquote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
Moet eerlijk zeggen heb Ariana nu toch flink haar haar zien borstelen,
Haha Kwartje viel hier niet gelijk. maar hij is leukquote:Op maandag 22 januari 2024 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder kennis aan het elektrisch systeem gewerkt ?
Die wordt er vast heel blij vanquote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef espri het volgende:
[..]Dan leg ik ook voor manlief een kussen erbij.
Dan wordt het meer tijd om mijn hielen te lichtenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
De lichten moeten meer gedimt van meesteres Ariana
Hij zegt net, dat ie naar vrienden gaat.... tssssquote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wordt er vast heel blij van
Neee laat ons niet alleenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het meer tijd om mijn hielen te lichten
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
Hij zegt net, dat ie naar vrienden gaat.... tssss
Ja, dat zou ze zomaar kunnen zijn, dominatrix te boeken voor 300 Euro per uur ...quote:Op maandag 22 januari 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
dat zou top wezen haha zeker na die opmerking vanmiddagquote:
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Ze hadden hem al een keer schoongemaaktquote:Op maandag 22 januari 2024 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
hadden ze die hottub nou schoongemaakt of verwachten ze echt dat de pomp dat alleen doet?
Zit er dik in hahahaquote:Op maandag 22 januari 2024 19:53 schreef espri het volgende:
Die wordt straks pissig hoor, niemand neemt het serieus.
ik heb ze het water er niet uit zien halen =, heb ik dat gemistquote:Op maandag 22 januari 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden hem al een keer schoongemaakt
Maar als de pomp het niet doet
Blijft daarin een vies drapje achter
Ze zet zichzelf volledig voor paal (schut).quote:Op maandag 22 januari 2024 19:53 schreef espri het volgende:
Als er iets was in de trend van "neem nu de hand of schouder van degene naast u vast" dan gaat ze heel het script veranderenquote:
Mensen zo lang laten wachten helpt daar ook echt niet mee! Hoe meer watchen hoe meer onzinquote:Op maandag 22 januari 2024 19:53 schreef espri het volgende:
arm om je naaste hahaquote:Op maandag 22 januari 2024 19:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als er iets was in de trend van "neem nu de hand of schouder van degene naast u vast" dan gaat ze heel het script veranderen
Daar zit toch geen pomp in? Het is een hottub. Stop eruit en leeg laten lopen. Deden ze voorgaande seizoenen ok.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden hem al een keer schoongemaakt
Maar als de pomp het niet doet
Blijft daarin een vies drapje achter
de avond is nog jongquote:Op maandag 22 januari 2024 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
jammer Tom ligt niet onder de deken samen met Karen
mis Landenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef rinardo het volgende:
Zijn we er klaar voor??
[ link | afbeelding ]
Van alles SL gaan we max 10 minuten terug zien in de uitzending vrees ik zoquote:Op maandag 22 januari 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer eens gaan kijken hoe alles gegaan is achter de sl. Zal Gert de koffie klaar hebben zo in tv?
Wat een downie, een vriendje van een van de Nederlanders die in Big Brother hebben gezeten? Waarom zou deze kneus zich anders zo druk maken? Klinkt echt als een tokkie.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef ledn81 het volgende:
Als jullie willen lachen even offtopic in de SC, video niet verder verspreiden aub. Ik haal hem ook later offline.
ledn81 in BB / [BB 24 SC #6] Waar we een blik gaan wagen
Ja dat is zeker zo meer sl uren dan uitzendminuten. Ben ik ook benieuw naar hoe en of ze dat in beeld gaan brengen.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van alles SL gaan we max 10 minuten terug zien in de uitzending vrees ik zo
Rest reclame en zo
Wel benieuwd hoe de exit van Sonja in beeld komt
dacht eerst te horen dat het die ene was die meedeed aan BB die nu met Jill gaat ben even zijn naam kwijt haha zijn stem lijkt er iets opquote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef ledn81 het volgende:
Als jullie willen lachen even offtopic in de SC, video niet verder verspreiden aub. Ik haal hem ook later offline.
ledn81 in BB / [BB 24 SC #6] Waar we een blik gaan wagen
Zeker welquote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar zit toch geen pomp in? Het is een hottub. Stop eruit en leeg laten lopen. Deden ze voorgaande seizoenen ok.
ja ze stem lijkt erop maar is hem toch niet want sommige dingen klinken toch anders ookquote:Op maandag 22 januari 2024 20:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat een downie, een vriendje van een van de Nederlanders die in Big Brother hebben gezeten? Waarom zou deze kneus zich anders zo druk maken? Klinkt echt als een tokkie.
Niet hier. in de SC. Zet hem express daar neerquote:Op maandag 22 januari 2024 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht eerst te horen dat het die ene was die meedeed aan BB die nu met Jill gaat ben even zijn naam kwijt haha zijn stem lijkt er iets op
[..]
Ik ga stukquote:
Zou het doen !quote:Op maandag 22 januari 2024 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
koffer terug 2500 euro uit de jackpot
Van Tom hoeft het niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Naaistreek voor degene zonder koffer
het bedrag is ook extreem......quote:Op maandag 22 januari 2024 20:08 schreef BigBreg83 het volgende:
En ze gaan gewoon weer door. Niemand wil geld uit de pot.
je had hem toch hier gezet maar ik zei geen naam verdersquote:Op maandag 22 januari 2024 20:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet hier. in de SC. Zet hem express daar neer![]()
Anders komt Dot weer met deachter ons aan
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB wordt even voor schut gezet, dat gaat hij hopelijk afstraffen ....
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
5000 euro uit de potquote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef MacDeMarco het volgende:
We gaan door met de meditatie, ligt iedereen onder het kleedje?
Wel even een bodyscan doenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef Ireth het volgende:
Jaa!! Ben er weer,net op tijd voor de me-me-me-meditatie zie ik!!
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Waar is Odie
Die moet gehakt worden
Die past niet in de scan
Of was het Kodiak
ja ik heb het ook wel eens moeten doen en idd is ze erg snel met de bodyscan hahaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah weer een korte bodyscan
Vergeet het wiebelen van de tenen niet
Er zit bij Adriana niks tussen haar enkels en haar nekquote:Op maandag 22 januari 2024 20:14 schreef espri het volgende:
hey enkels en dan nek? wat een haast hey
Enndat wiebelen met je tenen moet pas als je klaar ben, voor je je ogen weer open doet.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook wel eens moeten doen en idd is ze erg snel met de bodyscan haha
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit bij Adriana niks tussen haar enkels en haar nek
Moest hardop lachenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:17 schreef Ireth het volgende:
"Ga naar een plek waar je je prettig voelt..."
""
"Nee niet de Gall&Gall!!!"
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:17 schreef Ireth het volgende:
"Ga naar een plek waar je je prettig voelt..."
""
"Nee niet de Gall&Gall!!!"
van de wal in de sloot hahahquote:
Ik had alleen het torentje dus altijd bingo.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef rinardo het volgende:
ze gebruikt geen zon op je lichaam ik heb zon in de bingokaart, nu krijg ik geen bingo !!!!!
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
Rijdt er geen bus naar dat pokketorentje??
zon was ook geweest hoorquote:
neeeeeeeeeeeeeee aub niet hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben bang dat dit voortaan iedere avond komt in plaats van Weerwolven ...
ze krijgen zo meteen een drankjequote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Bas spreekt voor anderen
Dat er genoeg in huis is
Voor de mensen zonder koffer
Benieuwd als het zijn koffer was geweest
Idd.. nare gast hoor. Tom zegt ook jij bent binnengekomen met je koffer.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Bas spreekt voor anderen
Dat er genoeg in huis is
Voor de mensen zonder koffer
Benieuwd als het zijn koffer was geweest
* Ireth geeft ariaan duwtje...quote:Op maandag 22 januari 2024 20:22 schreef rinardo het volgende:
wit helder licht de poort gaat open
[ link | afbeelding ]
Heerlijk hoor. Doe maar. Even rustmomentje op de dag. Kunnen we alle vluchten horen landen op de Buitenveldertbaan. Zij landen tenminste wel...quote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben bang dat dit voortaan iedere avond komt in plaats van Weerwolven ...
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Doe maar. Even rustmomentje op de dag. Kunnen we alle vluchten horen landen op de Buitenveldertbaan. Zij landen tenminste wel...
voor de creeps hier jaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:24 schreef Iceage het volgende:
Kan gevaarlijk zijn wat ze als ongeoefende daar doet.
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:22 schreef rinardo het volgende:
wit helder licht de poort gaat open
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]Vervangen meditatie dan maar voor medicatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
[..]whaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |