SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
een randy en Lenie klikken/verdragen haarquote:Op maandag 22 januari 2024 19:17 schreef ben34567 het volgende:
Zelfs die andere zweefteef (Doriana) klikt niet met Ariana
Hij praat niet met mijjjjj ik pak hem straks aparttttttquote:Op maandag 22 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gesellig gesprek tussen eshlie en tom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk praten en ik kom binnen en je bent stil.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:20 schreef espri het volgende:
[..]
Hij praat niet met mijjjjj ik pak hem straks apartttttt
Wordt toch tijd dat er eens wordt gecontroleerd op vliegbewijzen in die hut. Ik mag het al een beetje in A1, A2 en A3quote:Op maandag 22 januari 2024 19:17 schreef ben34567 het volgende:
Zelfs die andere zweefteef (Doriana) klikt niet met Ariana
Het is gewoon een koude deken.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk praten en ik kom binnen en je bent stil.
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben enkele fragmenten aan het monteren, dit was aardig, tweede deel ging over sex in het huis ...![]()
Karen en Ariana in gesprek deel 1 - 22 januari 2024.Verstoppertje was ook wel grappig, gingen ze in de bank zitten van dat groene hokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Alleen Dilano blijft een beetje op de achtergrond, de andere lijken wel goed mee te komen met de groep.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opvalt, de eerste bewoners zijn al een vrij hechte groep, het zal moeilijk
worden voor de nieuwe bewoners om hier tussen te komen ...
Dat denk ik ookquote:Op maandag 22 januari 2024 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opvalt, de eerste bewoners zijn al een vrij hechte groep, het zal moeilijk
worden voor de nieuwe bewoners om hier tussen te komen ...
Waarschijnlijk toch weer opgestegenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana zit er ook bij voor spek en bonen he
Straks boos op Ashley dat ze haar en Tom niet even alleen gelaten heeftquote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spek en spruitjesquote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja, want Tom is van haar!quote:Op maandag 22 januari 2024 19:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks boos op Ashley dat ze haar en Tom niet even alleen gelaten heeft
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:27 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch weer opgestegen
Wa-wa-wa-wa-wa-wa- seg je ?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gesellig gesprek tussen eshlie en tom
Sjansen in de Late Night Bar (wijlen Hennie Vrienten) Off topic: ik ben altijd een mega-fan van Doe Maar geweest. Gelukkig nog eens geizen in Antwerpen enkele jaren geleden.quote:
Zal wel uren durenquote:Op maandag 22 januari 2024 19:33 schreef ben34567 het volgende:
Ariana ziet er super excited uit voor haar meditatie sessie vanavond
Tis een rustige man en liefquote:
Neeeeeeequote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
zou het wel klote vinden als ze echt ziek gaat worden en dan misschien naar huis gaat.
oh lachuh we gaan lachtherapie krijgen![]()
En iedereen zowat verdwenen of zich aan het klaarmaken??quote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan zo de grote Ariana show krijgen, kan niet wachten ....
Hoop dat ze extra veel stottert omwille van het groot aantal deelnemersquote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan zo de grote Ariana show krijgen, kan niet wachten ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |