quote:
De meest koude winter sinds vele jaren en meeste sneeuw sinds jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel de meest trieste winter in jaren
Dit jaar voor het eerst de CV ketel op 60 graden gezet ipv de standaard 75 of 80, en dat scheelt ook aanzienlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Verwarming minder aan gehad. Het is duidelijk warmer de laatste dagen. Zeer fijn.
Yep, naast de Groote Peel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij woont meer richting de Peel toch? Ik zit meer aan de Maas.
Lager moet je het ook niet doenquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst de CV ketel op 60 graden gezet ipv de standaard 75 of 80, en dat scheelt ook aanzienlijk.
Waarom niet? Voor SWW zou ik het niet lager zetten, maar aanvoertemperatuur voor de verwarming kan - mits de omstandigheden daarvoor goed zijn - prima op zeg 40 staan. Zo heb ik het bij mijn moeder ook ingesteld en dat werkt uitstekend.quote:
Voor SWW heb ik het gewoon laten staan op de standaard instelling.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor SWW zou ik het niet lager zetten, maar aanvoertemperatuur voor de verwarming kan - mits de omstandigheden daarvoor goed zijn - prima op zeg 40 staan. Zo heb ik het bij mijn moeder ook ingesteld en dat werkt uitstekend.
60 graden is meer dan voldoende tegen Legionella;)quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor SWW heb ik het gewoon laten staan op de standaard instelling.
Te laag en je loopt het risico dat er opeens allemaal zieke veteranen voor de deur staan 😱
Morgen nog wel even een flink regengebied, daarna weer een aantal dagen (nagenoeg) droog.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Als het maar droog blijft.
Moet zeggen dat er deze week stukken minder regen us gevallen dan ze voorspeld hadden.
Neerslagtekort incomingquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen nog wel even een flink regengebied, daarna weer een aantal dagen (nagenoeg) droog.
Hier niet echt lekker te noemen. Gevoelstemperatuur 5, zachte vieze koude wind en grijs. Maar wel droog. Nog even volhouden tot wat meer zon rondom het weekend.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu is het echt lekker buiten. Flauw zonnetje, windstil, graad of 10.
Ik had het een soort van frisquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een kou vergeleken met de afgelopen dagen![]()
Zon is inmiddels al even weg, morgen eerst regen en veel wind daarna weer wat beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |