Stuur hem ff naar BBquote:
ja zeker daarom hahaquote:
Dat is een vogel stickerquote:Op maandag 22 januari 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Waarom zit er een gat in het raam van de deur naar buiten toe?
Die moet je rode kool op maandag gevenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
Zo hallo Lennie
He luister is ...halloo fluit fluit hoe laat gaan we eten...mag je die spruiten wel eens schoonmaken....
Ik heb zooooon hekel aan dat soort mannen
Die vereniging heeft ook een website. W-W-W enz...quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze is ook de enige waar niets over te vinden is, geen achternaam zelfs, dus zoeken is ook moeilijk, op haar voornaam met woord stotteren er bij vond ik dat ze in Utrecht een stottercafe is begonnen. Ze had daar een foto bij in de krant, thats all
Ze zegt zelf ook geen bindingen te hebben , ze kan zo verhuizen als ze wil, dus volgens mij is het een alleenstaande vrouw met weinig om zich heen
Ik denk ook dat het een pruik is, maar wie weet...
[ link | afbeelding ]
Wunsel ?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn alle geboortes in Eindhoven....
Ah ik vond het al raar, dat er een ronde gat in het raam zou zittenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is een vogel sticker
Zo noemen ze dat zodat men kan zien dat er een raam zit
Het heet een vogel sticker om te voorkomen dat vogels tegen het raam vliegen
9.00 uur 's ochtends of 's avonds? En voor wat?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is net besloten (terwijl Lenie buiten loopt) dat ze om 9 uur klaar zitten niet gaan doen. Besloten onder leiding van Ashley.
9.00 ... voor ontbijt. Lenie vond dat dat moest.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
21.00 uur 's ochtends of 's avonds? En voor wat?
Ja juistquote:Op maandag 22 januari 2024 15:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die moet je rode kool op maandag geven
Ontbijtquote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
9.00 uur 's ochtends of 's avonds? En voor wat?
Danny was vanmorgen ook voorstanderquote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
9.00 ... voor ontbijt. Lenie vond dat dat moest.
Squote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
9.00 ... voor ontbijt. Lenie vond dat dat moest.
Landen vooral.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
Doet Arian eigenlijk wel eens iets? Zie haar nu staan kijken bij de spruitjes
Billy nog niet in vol ornaat gezien, zeker?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Mannen met nagellak, ik blijf het vreemd vinden..
ze geven spruiten inkeping, ma deed dat nooit waarvoor?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef Lovely het volgende:
5 mensen zijn nu spruiten aan het doppen
Zijn ze sneller gaat geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze geven spruiten inkeping, ma deed dat nooit waarvoor?
ze wilde helpen schoonmaken maar duurde erg lang voor ze een mes vond en toen stond Alice al op haar plek toen ging ze maar weerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
Dan worden ze sneller vanbinnen gaarquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
eerst schijfje eraf daarna een kruisje erin, leerde mijn oma mij ook, was tegen gas , last van maag, boeren, en in half water/melk kokenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze kon helpen, toen zei Danny: pak een mes en doe hetzelfde als ons.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
aha ok weten we dat ook weerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn ze sneller gaat geloof ik
Voor de bereiding snijd je een stuk van het snijvlak af, waardoor de buitenste bladen los komen. Die verwijder je. Als je spruiten onderaan een kruisvormige inkeping geeft, dan worden ze sneller gaar. Kook spruiten niet te lang (8 tot 10 minuten) zodat ze knapperig blijven.
Denk het.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze kon helpen, toen zei Danny: pak een mes en doe hetzelfde als ons.
Vervolgens zie ik haar niet meer en staan Alice en Rohani opeens mee te helpen.
Te min voor haar of zo?
ik ook niet, te veel werk en ze zijn zo gaar, ik kook ze wel in water/melk ivm last van de maagquote:Op maandag 22 januari 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
Ik doe dat zelf nooit, op zich zijn ze wel snel gaar..
ze kon geen mes vinden liep paar keer heen en weer in de keuken en toen was alice op haar plekquote:Op maandag 22 januari 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze kon helpen, toen zei Danny: pak een mes en doe hetzelfde als ons.
Vervolgens zie ik haar niet meer en staan Alice en Rohani opeens mee te helpen.
Te min voor haar of zo?
Oh in melk ken ik dan weer niet, krijg je er dan ook een heel andere smaak aan?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook niet, te veel werk en ze zijn zo gaar, ik kook ze wel in water/melk ivm last van de maag
Hebben ze drank in huis of als ze drank in huis hebben dat ze pas na 19:00 mogen drinken?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley vindt dit de langst durende dag tot nu toe. Ze hebben het erover dat ze niet te vroeg mogen gaan slapen, maar er zijn geen specifieke tijden genoemd, zegt Jimmy. Alleen dat ze voor 19:00 geen geen alcohol mogen drinken.
Dat laatstequote:Op maandag 22 januari 2024 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze drank in huis of als ze drank in huis hebben dat ze pas na 19:00 mogen drinken?
Moeten bij mij wel echt gaar zijn ik kook ze ongeveer 20 minuten ,maar ik hou niet van bijtgare groentenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn ze sneller gaat geloof ik
Voor de bereiding snijd je een stuk van het snijvlak af, waardoor de buitenste bladen los komen. Die verwijder je. Als je spruiten onderaan een kruisvormige inkeping geeft, dan worden ze sneller gaar. Kook spruiten niet te lang (8 tot 10 minuten) zodat ze knapperig blijven.
nee, enkel tegen gassen , omdat veel mensen last hebben van kool soortenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh in melk ken ik dan weer niet, krijg je er dan ook een heel andere smaak aan?
Oh ik wel.. te gare groente is niet lekker.. zeker niet bij spruitenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Moeten bij mij wel echt gaar zijn ik kook ze ongeveer 20 minuten ,maar ik hou niet van bijtgare groenten
Ah okquote:Op maandag 22 januari 2024 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, enkel tegen gassen , omdat veel mensen last hebben van kool soorten
Grote kans.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana wil niet in de hottub, zou dat met haar haar te maken hebben?
Ja iddquote:Op maandag 22 januari 2024 16:14 schreef Iceage het volgende:
Op zich vinnik het eigenlijk best sneu.
Hoop echt voor haar (Ariana) dat ze nooit op FOK! gaat terug lezen.
Denk het wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
En haar figuurquote:Op maandag 22 januari 2024 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze ziet er sinds gister gewoon redelijk normaal uit, dus ik denk het wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Sinds Ashley terug is heeft ze niet zo'n oranje huid meer. Toch tussendoor even meegekregen?
Denk het welquote:Op maandag 22 januari 2024 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Sinds Ashley terug is heeft ze niet zo'n oranje huid meer. Toch tussendoor even meegekregen?
Dat dacht ik meteen al, ik las ergens , ze was thuis en kreeg telefoontje om terug te komen. ze heeft dus telefoon gehad , vrienden gesproken enz enzquote:Op maandag 22 januari 2024 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Over wie ? Oh weer Tomquote:Op maandag 22 januari 2024 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana tegen Ashley: Hij mag mij niet, hij kijkt mij nooit aan. Hij kijkt alleen naar jou.
(over Tom ofc)
Morgenochtend vinden ze daar een paar lijken in huis denk ik. Nightmare on MediArena.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana tegen Ashley: Hij mag mij niet, hij kijkt mij nooit aan. Hij kijkt alleen naar jou.
(over Tom ofc)
Gewoon met elkaar mee lullen.. dat doen de meesten daar.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Danny was vanmorgen ook voorstander
Volgens mij. Nu maakte het hem weinig uit. Mooi hoe ze veranderen van mening als Lenie er niet is..
Nee, die doet echt niets. Ben benieuwd wanneer het bij de bewoners gaat opvallen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
Hier in de Cos ook vaak.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon met elkaar mee lullen.. dat doen de meesten daar.
Doos vol geurkaarsen en wierrook in de walquote:Op maandag 22 januari 2024 16:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ben benieuwd of dat om 20:00 uur de lichten mogen dimmen en de meditatie van Ariana door mag gaan?
Ze maakt woorden lang aan het eind van haar zinquote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi zingt als ze praatKlinkt wel leuk.
Hij is volgens mij een nog veel grotere fan dat we nu al weten. Hij had het ook al over na 25 jaar reality tv kijken nu meedoen. Heeft ie dus ook al over nagedacht dat het 25 jaar geleden is dat de 1e was.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: Ik ben zo blij dat we mee mogen doen, vooral dit seizoen.
Die zullen ook vast zijn. Waarom eigenlijk hè? Is dat omdat je aardig wil overkomen of durf je je mening niet te geven? Of wil je misschien niemand kwetsen?quote:
Ja, dat is wel het risico daarmee ja.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze maakt woorden lang aan het eind van haar zin
En gaat een octaaf omhoog
Ik vind haar ietwat zeurderig klinken soms
Ariana was in de dagboekkamer en heeft dit aangevraagd, "ze kon het niet garanderen dat om 20:00 uur de lichten worden gedempt, maar ze gaat haar best doen."quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Doos vol geurkaarsen en wierrook in de wal
Je kan er ook een theelepel suiker bij gooien, proef je niets van maar heb je geen last van opboeren etcquote:Op maandag 22 januari 2024 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, enkel tegen gassen , omdat veel mensen last hebben van kool soorten
Dan ook maar een cd van Enya erbijquote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ariana was in de dagboekkamer en heeft dit aangevraagd, "ze kon het niet garanderen dat om 20:00 uur de lichten worden gedempt, maar ze gaat haar best doen."
Ze komt uit Vlaams Limburg.. in Nederlands Limburg doen ze dat ook. Die zingen de zinnen ook op.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is een obsessie jaquote:Op maandag 22 januari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Begint een obsessie te worden, nou ja begint......
En ze had al een gesprek met Tom gehad en nu blijft ze er maar over doorgaan alsof ze dat gesprek helemaal niet hebben gehad.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef greysbones het volgende:
Weet niet de halve hut dat Tom niks moet
Maar Ariana denkt nog steeds van wel
Prettig gesprek hebben die wel, net met Ronahi erbij ook.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik heb gedacht: ik ga het hele avontuur op charme gewoon doormaken, maar zo gaat het dus niet. Maar ik wil me ook niet verliezen in het spel-gedeelte. Want ik vind het sociale gedeelte ook heel belangrijk. Het spel is ook leuk, maar je bent een rijker persoon als je hieruit loopt met meer vriendschappen.
Wellicht moeten we een apart topic maken voor het haar van Arianaquote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef zodeju het volgende:
Zie bij Ariana nu toch duidelijk twee soorten haar. De voorkant is vettig en strak tegen haar hoofd en op de helft van haar schedel na de scheiding wordt het warrig en droog.
Ik dacht dat ze juist dacht dat hij haar leuk vond?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer na een kort gesprek over iets anders begint Ariana weer tegen Ashley over haar gedachten dat Tom haar echt niet mag.
Dat denkt ze jaquote:Op maandag 22 januari 2024 16:42 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist dacht dat hij haar leuk vond?
Zeker weten. Mooie meid zoquote:Op maandag 22 januari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ziet ze er toch veel beter uit....
ik doe het alleen als bepaalde mensen online zijn, mensen met een volhardend karakter die net zolang doorgaan tot ze gelijk krijgen, doe dat trouwens op verjaardagen ook. tja geen mens is gelijk he.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zullen ook vast zijn. Waarom eigenlijk hè? Is dat omdat je aardig wil overkomen of durf je je mening niet te geven? Of wil je misschien niemand kwetsen?
Wat betreft dat laatste zou ik het me nog kunnen voorstellen.
En dat mag ook natuurlijk..quote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik doe het alleen als bepaalde mensen online zijn, mensen met een volhardend karakter die net zolang doorgaan tot ze gelijk krijgen, doe dat trouwens op verjaardagen ook. tja geen mens is gelijk he.
Billy uit Utopia?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Billy nog niet in vol ornaat gezien, zeker?
Zin inquote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana: Ik ga vanavond even met hem kletsen.
Daar hebben veel mensen last van dit jaar. Als iemand iets voelt of ziet of merkt zeg de gesprekspartner ook ja dat heb ik ook. Dit is wel het jaar van het grote niets tot nu toe. Ze zijn zo geschrokken van het Chiara bashen vorig jaar dat ze dit jaar echt voor de cumbaja gaanquote:
Geen oranje make-up meer en die rare jurk deed ook niet veel goedquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is gewoon alsof er een ander persoon in het huis zit.
klaagzang promoten voor de klaagmuurtourquote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Mieren in de keuken.
Ashley gaat er een melding van maken in de dagboekkamer.
Nu al mieren?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Mieren in de keuken.
Gespot door Rohaniquote:
Dat is mooi op tijd.quote:
Van mij mag het. Wel net zo eerlijkquote:Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: het lijkt mij nihil dat Ashley er voor een tweede keer er uit gaat, weet niet, het voelt zo raar deze week.
Kokend water in het nest gooien. Hebben ze de dgk niet voor nodig.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Mieren in de keuken.
Eerlijk heeft niks met BB te makenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag het. Wel net zo eerlijk
Thema: fucked up weekquote:Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: het lijkt mij nihil dat Ashley er voor een tweede keer er uit gaat, weet niet, het voelt zo raar deze week.
Dat heeft ze hem vanochtend gezegd inderdaad....liepen samen op toen ze geroepen werd door Karen. En toen zei ze ik spreek je vanavond nog wel even.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana: Ik ga vanavond even met hem kletsen.
Beetje overdreven.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Snensie het volgende:
Of hij vind je misschien een beetje te…..
…oud
…vadsig
…zeurderig
…nep
…zweverig
…stalker iig
…dom
…lelijk
…stom
… oid
Ik heb dan gelijk een beeld erbij dat ze dat op dreigende toon zegtquote:Op maandag 22 januari 2024 16:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze hem vanochtend gezegd inderdaad....liepen samen op toen ze geroepen werd door Karen. En toen zei ze ik spreek je vanavond nog wel even.![]()
Net alsof er geen morgen meer is of dat ze een serieus gesprek hadden. Maar dat was niet zo.
Wat best gevaarlijk kan zijn in het spel.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beetje overdreven.
Ze is zeker niet lelijk, stom of vadsig. En ook niet oud. 36 is niet oud.
Ze gedraagt zich alleen raar.
Ik vul alleen maar in wat het zou kunnen zijn als antwoord op haar vraag zeg maar. Trouwens ik persoonlijk vind haar wel degelijk vadsig, niet lelijk hoor dat niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beetje overdreven.
Ze is zeker niet lelijk, stom of vadsig. En ook niet oud. 36 is niet oud.
Ze gedraagt zich alleen raar.
Dan zijn er daar nog meer die vadsig zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vul alleen maar in wat het zou kunnen zijn als antwoord op haar vraag zeg maar. Trouwens ik persoonlijk vind haar wel degelijk vadsig, niet lelijk hoor dat niet.
Heel goed Karen 💪quote:Op maandag 22 januari 2024 17:00 schreef engine het volgende:
Karen krijgt wel drank los bij barmannen
Tactisch slijmen om zo niet op de bank te komenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef lojanda het volgende:
Wat een gekwijl de hele tijd met elkaar vertellen hoe geweldig ze elkaar vinden..
Idd, dat is wat ze de hele tijd proberen te doenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tactisch slijmen om zo niet op de bank te komen
Billy Jimmyquote:Op maandag 22 januari 2024 16:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Billy uit Utopia?
Zo ja, dan vat ik hem niet.
Het is tot nu toe alleen nog maar wat zingen gillen en elkaar veren in hun reet stoppen. Veel huichelen maar zich echt uitspreken doet nog niemand daar. Er is volgens mij nog niet iemand geweest die zijn of haar echte ik hebben laten zien.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:09 schreef RelDaThief het volgende:
Idd, veel te brave editie tot nu toe...
Er moeten wat deelnemers met ballen in komen.
die echt zeggen wat ze denken en ook nog eens heel sluw in't spel zijn.
More fire!
Te moe om te mediteren....das knapquote:Op maandag 22 januari 2024 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
de meditatie van ariana ging bijna niet door en verplaatst naar morgen.
Ashly is moe.
Zware teleurstelling voor de mensen die op de bank hangen.
Na een goed gesprek gaan ze het toch doen.
Tyron vind dat ze het niet kunnen afzeggen omdat 1.iemand moe is.
Ja, zou al de tweede keer zijn dat ze afzegt.....quote:Op maandag 22 januari 2024 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashly is moe.
Aub geen gouden kooi toestanden.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We missen een echte relnicht hier of een type Jeff, die daar een beetje reuring brengt. Lenie is een baasspeler, probeert iedereen zijn regels op te leggen. Mensen kom eens in opstand, tis te saai zo. Ruzie en opstand willen we zien
Ze heeft er geen zin in dus.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zou al de tweede keer zijn dat ze afzegt.....
Ja beetje raar. Je hoeft alleen maar te liggen.quote:
Dat is het andere uiterste en Jeff is niet van DGK, maar een beetje meer sensatie mag welquote:
Alsjeblieft niet hoor :/ Ik vind Big Brother niet van dat niveau en zie dat heel graag zo blijvenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We missen een echte relnicht hier of een type Jeff, die daar een beetje reuring brengt. Lenie is een baasspeler, probeert iedereen zijn regels op te leggen. Mensen kom eens in opstand, tis te saai zo. Ruzie en opstand willen we zien
Dit is het niveautje bankliggen met een dekentje over en Ariana die als een dolle achter Tom aanzit. Als dit 3 maand zo doorgaat, kijkt er straks geen hond meerquote:Op maandag 22 januari 2024 17:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor :/ Ik vind Big Brother niet van dat niveau en zie dat heel graag zo blijven
Ze mogen inderdaad meer indiviuele/duo opdrachten er wel inbrengen. Of de ouderwetse werkopdrachten waar ze luxe producten kunnen kopen ofzoquote:Op maandag 22 januari 2024 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is het niveautje bankliggen met een dekentje over en Ariana die als een dolle achter Tom aanzit. Als dit 3 maand zo doorgaat, kijkt er straks geen hond meer
Dat weet je niet, iedereen kijkt om andere redenen. Daarnaast is het pas net bezig en zal er nog meer dan genoeg gebeuren. Jij kijkt duidelijk voor ruzies en sensatie, maar dat is echt absoluut niet waarvoor ik en ik denk ook genoeg anderen kijken. Jeffrey was een oppernarcist pur sang en een verschrikkelijke vent, een tentoonspreider van extreem schadelijk gedrag. Dat mag van mij heel erg ver van BB wegblijven.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is het niveautje bankliggen met een dekentje over en Ariana die als een dolle achter Tom aanzit. Als dit 3 maand zo doorgaat, kijkt er straks geen hond meer
Kom op @DGK-Eric meld je aanquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar ik voor kijk, weet jij al, das knap! Ik vind het gewoon te saai!! Met ruzie en sensatie bedoel ik ook dat niet iedereen elkaar daar naar de mond moet praten en elkaar veren in de reet steken. Iedereen vindt elkaar lief en leuk en aardig. Dat is denk ik niet wat de kijker wil zien. Mssn jij welquote:Op maandag 22 januari 2024 17:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet je niet, iedereen kijkt om andere redenen. Daarnaast is het pas net bezig en zal er nog meer dan genoeg gebeuren. Jij kijkt duidelijk voor ruzies en sensatie, maar dat is echt absoluut niet waarvoor ik en ik denk ook genoeg anderen kijken. Jeffrey was een oppernarcist pur sang en een verschrikkelijke vent, een tentoonspreider van extreem schadelijk gedrag. Dat mag van mij heel erg ver van BB wegblijven.
Wat meer actie kan nog komen en hoeft niet gelijk ruzie en terror te zijn gelukkig.
Wie weet gaat het nu kiemen en komen er wietplantjes opquote:Op maandag 22 januari 2024 17:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Omg. Ik hoorde dat er al een gat in de bank zit. En nu gooit karen er ook nog is water overheen
Mssn al last van het begin van blauwe ballen, net als Salar toen hadquote:Op maandag 22 januari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Jemig Tyron heeft niet door dat hij constant aan zijn broek zit. Kan zijn dat onderbroek knelt of het is wat anders.
Na een week op die leeftijdquote:Op maandag 22 januari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Jemig Tyron heeft niet door dat hij constant aan zijn broek zit. Kan zijn dat onderbroek knelt of het is wat anders.
Ja idd die werkopdrachten. Die waren echt leuk en dan vooral die dan ook 24/7 liepenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze mogen inderdaad meer indiviuele/duo opdrachten er wel inbrengen. Of de ouderwetse werkopdrachten waar ze luxe producten kunnen kopen ofzo
Pietjes/Zakratjes?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Hij had wel al gezegd dat hij het knuffelen miste. Maar vindt dat wat anders.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn al last van het begin van blauwe ballen, net als Salar toen had
Maar wat meer actie zou toch wel leuk zijn en dan niet in de vorm van spellen of opdrachten want die mogen we niet zien op de stream.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet je niet, iedereen kijkt om andere redenen. Daarnaast is het pas net bezig en zal er nog meer dan genoeg gebeuren. Jij kijkt duidelijk voor ruzies en sensatie, maar dat is echt absoluut niet waarvoor ik en ik denk ook genoeg anderen kijken. Jeffrey was een oppernarcist pur sang en een verschrikkelijke vent, een tentoonspreider van extreem schadelijk gedrag. Dat mag van mij heel erg ver van BB wegblijven.
Wat meer actie kan nog komen en hoeft niet gelijk ruzie en terror te zijn gelukkig.
Je zegt het toch zelf 😅 Niks knaps aan dus. Ik reageer gewoon op de informatie die je zelf geeft.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar ik voor kijk, weet jij al, das knap! Ik vind het gewoon te saai!! Met ruzie en sensatie bedoel ik ook dat niet iedereen elkaar daar naar de mond moet praten en elkaar veren in de reet steken. Iedereen vindt elkaar lief en leuk en aardig. Dat is denk ik niet wat de kijker wil zien. Mssn jij wel
Precies!quote:Op maandag 22 januari 2024 17:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar wat meer actie zou toch wel leuk zijn en dan niet in de vorm van spellen of opdrachten want die mogen we niet zien op de stream.
Ja nee dat klopt, das jammer inderdaad. Maar dat doen ze lijkt me zodat er gekeken wordt naar de tv uitzendingen. Ik kijk het daarom ook gecombineerd.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar wat meer actie zou toch wel leuk zijn en dan niet in de vorm van spellen of opdrachten want die mogen we niet zien op de stream.
Het is ook niet zo dat het echte ruzies moeten zijn en zeker niet zoals het gedrag dat Jeff vertoonde in ejvjl. Dat ging mij ook veel te ver maar wat rivaliteit vind ik toch wel leuk ipv de hele dag naar dat gehang te kijken. Waar ze ook zijn, e liggen de hele tijd. Of het nu op de bank is of op bed en zelfs in die andere groene kamer.. het ligt alleen maar en dan zeuren ze continu over dat ze nog steeds moeten landen en dat ze zoooo moe zijn. Nou daar zit ik als streamers niet op te wachten.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja nee dat klopt, das jammer inderdaad. Maar dat doen ze lijkt me zodat er gekeken wordt naar de tv uitzendingen. Ik kijk het daarom ook gecombineerd.
Het ligt ook denk ik aan hoe je kijkt, als je fulltime streams kijkt is het anders dan zoals ik gewoon dagelijks de uitzending icm video’s die hier geplaatst worden en elke dag een beetje livestream erbij. Dan is het allemaal meer dan genoeg. 24/7 spanning en sensatie, 3 maanden lang is ook niet realistisch.
Haar extensions zitten te strak?quote:
Arianaquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is tot nu toe alleen nog maar wat zingen gillen en elkaar veren in hun reet stoppen. Veel huichelen maar zich echt uitspreken doet nog niemand daar. Er is volgens mij nog niet iemand geweest die zijn of haar echte ik hebben laten zien.
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Kokend water in het nest gooien. Hebben ze de dgk niet voor nodig.
Waar? Gezicht?quote:
Okee, ik denk dat BB daar gewoon het programma niet echt voor is 😅 Het ligt ook deels een klein beetje aan de groep, want het is imo allemaal prima maar ik mis bijv een Salar, een Kristof, een Nouchine, een Jason, een Chiara, een Ali, een Liese (vooralsnog, kan zich zeker nog ontvouwen). De casting is in principe individueel wel prima maar als geheel wat vlakjes. Maar goed, we zijn nog steeds maar net begonnen en iedereen voelt zich nog ‘te gast’ denk ik. Iedereen, maar de nieuwen des te meer.. vaak zie je na een maand alles veel meer vorm krijgen zodra mensen zich niet meer te gast maar echt meer thuis voelen en elkaar echt kennen, vriendschappen ontstaan etc. Maar ook ergernissen natuurlijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat het echte ruzies moeten zijn en zeker niet zoals het gedrag dat Jeff vertoonde in ejvjl. Dat ging mij ook veel te ver maar wat rivaliteit vind ik toch wel leuk ipv de hele dag naar dat gehang te kijken. Waar ze ook zijn, e liggen de hele tijd. Of het nu op de bank is of op bed en zelfs in die andere groene kamer.. het ligt alleen maar en dan zeuren ze continu over dat ze nog steeds moeten landen en dat ze zoooo moe zijn. Nou daar zit ik als streamers niet op te wachten.
Dus ik ga maar eens even me hier thuis nuttig maken
Bij is mediatie van Ariana moet je natuurlijk wel steeds afvragen is ze aan het hummen of wil ze iets zeggen. Zou ik ook vermoeiend vinden.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashly is moe.
Het vervelende bij bb is dat de kijkers veel invloed hebben wie er weg moet dus zullen ze zo lang mogelijk een masker blijven ophouden. In het verleden gingen de mensen die harder speelden er als eerste uit. Zeker als het ook nog openlijk een 'vijand' van de publiekslieveling is.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat het echte ruzies moeten zijn en zeker niet zoals het gedrag dat Jeff vertoonde in ejvjl. Dat ging mij ook veel te ver maar wat rivaliteit vind ik toch wel leuk ipv de hele dag naar dat gehang te kijken. Waar ze ook zijn, e liggen de hele tijd. Of het nu op de bank is of op bed en zelfs in die andere groene kamer.. het ligt alleen maar en dan zeuren ze continu over dat ze nog steeds moeten landen en dat ze zoooo moe zijn. Nou daar zit ik als streamers niet op te wachten.
Dus ik ga maar eens even me hier thuis nuttig maken
Zelfde vraag. Ik ben er weer even een paar uurtjes tussenuit geweest.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:57 schreef ledn81 het volgende:
Dag Cossers![]()
Geen gesprekje Ariana en Tyron geweest nog?
Als je Basiri bedoelt. Not my piece of cake. Druktemaker in de hoop. Ik heb dan nog liever Lenie.quote:
Hij gedraagt zich bij het koken rustiger. Net een klein jongetje die mamma mag helpen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je Basiri bedoelt. Not my piece of cake. Druktemaker in de hoop. Ik heb dan nog liever Lenie.
Ah vind het leuk, hij was beetje aan het bedenken hoe te koken en wat met sommige restjes te doen enz.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je Basiri bedoelt. Not my piece of cake. Druktemaker in de hoop. Ik heb dan nog liever Lenie.
Hoe lang moeten spruiten in de oven voordat die gaar zijn?quote:
Geen flauw idee, mss zijn ze voorgekooktquote:Op maandag 22 januari 2024 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe lang moeten spruiten in de oven voordat die gaar zijn?
Lijkt mij heeel lang, uurtje ofzo?
Neuh kleintjes doe ik ook wel eens op bakplaat met andere groenten. 25 min ofzoquote:Op maandag 22 januari 2024 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe lang moeten spruiten in de oven voordat die gaar zijn?
Lijkt mij heeel lang, uurtje ofzo?
Vanavond, ze heeft wierook en kaarsen besteld bij BB en ze gaat een sessie gevenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:57 schreef ledn81 het volgende:
Dag Cossers![]()
Geen gesprekje Ariana en Tyron geweest nog?
Ze had het over haar handen en dat het zich verplaatsten.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waar? Gezicht?
Ashley: Ik ben ook doodmoe, ik ga vroeg naar bed, ik ga het hem zo vragen of dat we even mogen liggen.
Gelukkig zingt ie even nietquote:Op maandag 22 januari 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
Zie nu pas dat Lenie ook lekker loopt te malen met zijn kleine muiltje open.....
Heeft ze die echt besteld ? ik dacht dat het een suggestie van mij was voor in de wall met een cd van Enya.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vanavond, ze heeft wierook en kaarsen besteld bij BB en ze gaat een sessie geven![]()
![]()
![]()
Misschien al eerder gehad.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze had het over haar handen en dat het zich verplaatsten.
Een stuk beter dan gif hoor. Je kunt ze ook wel omleiden maar daar hebben de meeste mensen het geduld niet voor.quote:
Het is wel een hele verbetering zonder al die make-upquote:Op maandag 22 januari 2024 18:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien al eerder gehad.
Ashley vertelde gisteren dat ze blij was dat ze haar make-up er af kon doen.
Zo,n invloed heb jij nou!quote:Op maandag 22 januari 2024 18:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Heeft ze die echt besteld ? ik dacht dat het een suggestie van mij was voor in de wall met een cd van Enya.
Ow en de regie gebruikt waarschijnlijk mierenkorrels of poeder, vergif dus.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een stuk beter dan gif hoor. Je kunt ze ook wel omleiden maar daar hebben de meeste mensen het geduld niet voor.
We gaan door met couscous en spruiten. Spijtig genoeg. Geef die mensen normaal eten en alcohol, en hun koffers (valiezen ) zodat BB kan beginnen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:19 schreef espri het volgende:
Krijgen ze nu niet eens een aardappeltje ofzo?
Volgende week misschien welquote:Op maandag 22 januari 2024 18:19 schreef espri het volgende:
Krijgen ze nu niet eens een aardappeltje ofzo?
Echt te belachelijk dit.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
We gaan door met couscous en spruiten. Spijtig genoeg. Geef die mensen normaal eten en alcohol, en hun koffers (valiezen ) zodat BB kan beginnen.
Eerst naar het torentje hoor om de warmte te voelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:24 schreef Iceage het volgende:
Ariana vanavond: Luister alleen naar mijn rustige stem. Ik neem je mee naar een vorig leven naar de hut van oom Tom toe
Gewoon de boel schoonhouden. Geen eten los laten liggen. Mieren sturen verkenners en als er eten te vinden is komen ze dat met z'n allen halen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een stuk beter dan gif hoor. Je kunt ze ook wel omleiden maar daar hebben de meeste mensen het geduld niet voor.
Ze eten ook suikers van bepaalde planten, heeft niks met voedsel van de mens te maken, kan wel maar hoeft helemaal niet, ze zitten ook in het bos bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gewoon de boel schoonhouden. Geen eten los laten liggen. Mieren sturen verkenners en als er eten te vinden is komen ze dat met z'n allen halen.
Klopt, kan mij het niet herinneren tenminste niet van utopia, kon je gewoon aan laten staan en ze bleven goed door lopenquote:Op maandag 22 januari 2024 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik word echt simpel van die rot streams, was vroeger nooit.
rommel!!
Had je er ook nog eens 4quote:Op maandag 22 januari 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, kan mij het niet herinneren tenminste niet van utopia, kon je gewoon aan laten staan en ze bleven goed door lopen
Ja was dat dat een genot zeg, zeker die 360 camera kon je even door de hele loods kijken waar iedereen wasquote:Op maandag 22 januari 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had je er ook nog eens 4
En een 360 camera
En dan was er een streamlock en dan zaten we op de 360 camera te gluren wat er gebeurdequote:Op maandag 22 januari 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had je er ook nog eens 4
En een 360 camera
Ja. Maar dan blijven ze buiten.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze eten ook suikers van bepaalde planten, heeft niks met voedsel van de mens te maken, kan wel maar hoeft helemaal niet, ze zitten ook in het bos bijvoorbeeld.
Ja, geweldig was dat he.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja was dat dat een genot zeg, zeker die 360 camera kon je even door de hele loods kijken waar iedereen was
terug kijken als er iets gebeurd was, ik heb toen gezien dat Paul shag kreeg van een bezoeker (ging heel snel) terugspoelen en een cap van gemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan was er een streamlock en dan zaten we op de 360 camera te gluren wat er gebeurde
Yep dat mis ik dan wel weer.. gewoon een groep mensen die iets opbouwen etcquote:
Ze is vandaag in 1 x een stuk meer aanwezigquote:Op maandag 22 januari 2024 18:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ze lilliker gezien in het huis
gisteren gesprek gehad met de psiegquote:Op maandag 22 januari 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is vandaag in 1 x een stuk meer aanwezig
Op zondagquote:Op maandag 22 januari 2024 18:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
gisteren gesprek gehad met de psieg
Natuurlijk wat had je verwacht, maar het gesprek zou tochquote:Op maandag 22 januari 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
BB zapt maar even weg bij de hele Turkije Koerdistan gesprek van Basari en Ronahi
Meer kan die niet..quote:Op maandag 22 januari 2024 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zijn ook telkens dezelfde liedjes en deuntjes
Dat is typisch (Belgisch) Limburgs 😃quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat heb je met die D-zangersquote:Op maandag 22 januari 2024 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zijn ook telkens dezelfde liedjes en deuntjes
Bij hem blijkbaar nietquote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij zegt vanaf zijn zevende te zingen, dan kan je repetoire toch wat groter zijn
ja was een stagiaire opeens heel erg in paniekquote:Op maandag 22 januari 2024 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
eerst nieuwe batterijen, anders zouden we wat kunnen missen
Ik vind het ook een beetje flauw gezeik van BB. Ze hebben nu wel lang genoeg zonder hun eigen spul gezeten.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Tom is een beetje klaar met het geen koffer hebben
Led wil Ty en Karenquote:Op maandag 22 januari 2024 18:53 schreef ledn81 het volgende:
Karen geeft Tyron douchespulletjes![]()
Karen laat er geen gras over groeien
Slaat ook nergens meer op.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje flauw gezeik van BB. Ze hebben nu wel lang genoeg zonder hun eigen spul gezeten.
Ariana als ze hier achter komtquote:Op maandag 22 januari 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
Ashley en Tom klikken beter dan
Tom en Ariana
Wie klikt er wel met Ariana?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
Ashley en Tom klikken beter dan
Tom en Ariana
Denk net toestemming gekregen om te landenquote:Op maandag 22 januari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is ze. Want waar Tom is is Ariana.
Ariana Airquote:Op maandag 22 januari 2024 19:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk net toestemming gekregen om te landen
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedeavond cos![]()
Eindelijk thuis. Kutdag op werk
En dan draair Febo ook Tom nog weg
Hoi , welkom thuisquote:Op maandag 22 januari 2024 19:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedeavond cos![]()
Hij wil aandacht schijnbaarquote:Op maandag 22 januari 2024 19:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedeavond cos![]()
Gefocussed op runway BB27quote:Op maandag 22 januari 2024 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit even in z'n eigen wereld.
Even gemist. Ze zweefde waarschijnlijk op een hoger niveau dan ikquote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch wel fijn, als iemand is afgewerkt en zich dan helemaal thuis voelt hier:
Ze is gelandquote:Op maandag 22 januari 2024 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even gemist. Ze zweefde waarschijnlijk op een hoger niveau dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |