Stuur hem ff naar BBquote:
ja zeker daarom hahaquote:
Dat is een vogel stickerquote:Op maandag 22 januari 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Waarom zit er een gat in het raam van de deur naar buiten toe?
Die moet je rode kool op maandag gevenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
Zo hallo Lennie
He luister is ...halloo fluit fluit hoe laat gaan we eten...mag je die spruiten wel eens schoonmaken....
Ik heb zooooon hekel aan dat soort mannen
Die vereniging heeft ook een website. W-W-W enz...quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze is ook de enige waar niets over te vinden is, geen achternaam zelfs, dus zoeken is ook moeilijk, op haar voornaam met woord stotteren er bij vond ik dat ze in Utrecht een stottercafe is begonnen. Ze had daar een foto bij in de krant, thats all
Ze zegt zelf ook geen bindingen te hebben , ze kan zo verhuizen als ze wil, dus volgens mij is het een alleenstaande vrouw met weinig om zich heen
Ik denk ook dat het een pruik is, maar wie weet...
[ link | afbeelding ]
Wunsel ?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn alle geboortes in Eindhoven....
Ah ik vond het al raar, dat er een ronde gat in het raam zou zittenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is een vogel sticker
Zo noemen ze dat zodat men kan zien dat er een raam zit
Het heet een vogel sticker om te voorkomen dat vogels tegen het raam vliegen
9.00 uur 's ochtends of 's avonds? En voor wat?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is net besloten (terwijl Lenie buiten loopt) dat ze om 9 uur klaar zitten niet gaan doen. Besloten onder leiding van Ashley.
9.00 ... voor ontbijt. Lenie vond dat dat moest.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
21.00 uur 's ochtends of 's avonds? En voor wat?
Ja juistquote:Op maandag 22 januari 2024 15:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die moet je rode kool op maandag geven
Ontbijtquote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
9.00 uur 's ochtends of 's avonds? En voor wat?
Danny was vanmorgen ook voorstanderquote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
9.00 ... voor ontbijt. Lenie vond dat dat moest.
Squote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
9.00 ... voor ontbijt. Lenie vond dat dat moest.
Landen vooral.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
Doet Arian eigenlijk wel eens iets? Zie haar nu staan kijken bij de spruitjes
Billy nog niet in vol ornaat gezien, zeker?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Mannen met nagellak, ik blijf het vreemd vinden..
ze geven spruiten inkeping, ma deed dat nooit waarvoor?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef Lovely het volgende:
5 mensen zijn nu spruiten aan het doppen
Zijn ze sneller gaat geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze geven spruiten inkeping, ma deed dat nooit waarvoor?
ze wilde helpen schoonmaken maar duurde erg lang voor ze een mes vond en toen stond Alice al op haar plek toen ging ze maar weerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
Dan worden ze sneller vanbinnen gaarquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
eerst schijfje eraf daarna een kruisje erin, leerde mijn oma mij ook, was tegen gas , last van maag, boeren, en in half water/melk kokenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze kon helpen, toen zei Danny: pak een mes en doe hetzelfde als ons.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:02 schreef lonneberga het volgende:
aha ok weten we dat ook weerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn ze sneller gaat geloof ik
Voor de bereiding snijd je een stuk van het snijvlak af, waardoor de buitenste bladen los komen. Die verwijder je. Als je spruiten onderaan een kruisvormige inkeping geeft, dan worden ze sneller gaar. Kook spruiten niet te lang (8 tot 10 minuten) zodat ze knapperig blijven.
Denk het.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze kon helpen, toen zei Danny: pak een mes en doe hetzelfde als ons.
Vervolgens zie ik haar niet meer en staan Alice en Rohani opeens mee te helpen.
Te min voor haar of zo?
ik ook niet, te veel werk en ze zijn zo gaar, ik kook ze wel in water/melk ivm last van de maagquote:Op maandag 22 januari 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
Ik doe dat zelf nooit, op zich zijn ze wel snel gaar..
ze kon geen mes vinden liep paar keer heen en weer in de keuken en toen was alice op haar plekquote:Op maandag 22 januari 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze kon helpen, toen zei Danny: pak een mes en doe hetzelfde als ons.
Vervolgens zie ik haar niet meer en staan Alice en Rohani opeens mee te helpen.
Te min voor haar of zo?
Oh in melk ken ik dan weer niet, krijg je er dan ook een heel andere smaak aan?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook niet, te veel werk en ze zijn zo gaar, ik kook ze wel in water/melk ivm last van de maag
Hebben ze drank in huis of als ze drank in huis hebben dat ze pas na 19:00 mogen drinken?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley vindt dit de langst durende dag tot nu toe. Ze hebben het erover dat ze niet te vroeg mogen gaan slapen, maar er zijn geen specifieke tijden genoemd, zegt Jimmy. Alleen dat ze voor 19:00 geen geen alcohol mogen drinken.
Dat laatstequote:Op maandag 22 januari 2024 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze drank in huis of als ze drank in huis hebben dat ze pas na 19:00 mogen drinken?
Moeten bij mij wel echt gaar zijn ik kook ze ongeveer 20 minuten ,maar ik hou niet van bijtgare groentenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn ze sneller gaat geloof ik
Voor de bereiding snijd je een stuk van het snijvlak af, waardoor de buitenste bladen los komen. Die verwijder je. Als je spruiten onderaan een kruisvormige inkeping geeft, dan worden ze sneller gaar. Kook spruiten niet te lang (8 tot 10 minuten) zodat ze knapperig blijven.
nee, enkel tegen gassen , omdat veel mensen last hebben van kool soortenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh in melk ken ik dan weer niet, krijg je er dan ook een heel andere smaak aan?
Oh ik wel.. te gare groente is niet lekker.. zeker niet bij spruitenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Moeten bij mij wel echt gaar zijn ik kook ze ongeveer 20 minuten ,maar ik hou niet van bijtgare groenten
Ah okquote:Op maandag 22 januari 2024 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, enkel tegen gassen , omdat veel mensen last hebben van kool soorten
Grote kans.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana wil niet in de hottub, zou dat met haar haar te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |