Actie Kelce -> Taylor cameo, hopen dus dat hij niet veel vangt meerquote:Op maandag 22 januari 2024 02:00 schreef RipCity het volgende:
Kan geen sports instagram meer openslaan zonde Taylor swift te zien dus gun het de tegenstander
Niet mijn muziek maar hij is misschien wel de enige die heeft opgetreden tijdens een openingsceremonie van een Olympische Spelen (2004) en een Superbowl.quote:Op zondag 28 januari 2024 04:58 schreef tjoptjop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ijdens-de-super-bowl
Stukje Neerlands glorie, ik heb niet veel met Tiesto anno 2024 maar hij heeft toch ondertussen wel een aardig lijstje "grote evenementen" waar hij gedraaid heeft
Sorry, totaal vergeten. Ik weet het, iets te laat. En ik weet ook dat het 49ers - Chiefs gaat worden in de SB dus daarom kies ik voor de anderen:quote:Op zondag 28 januari 2024 16:57 schreef bambino het volgende:
@:Boezeidekoe
Alleen die van jou mis ik nog.
Haha ja dat doen we hier ook denk ik? Bedenk maar eens een snelle vertaling voor een sack of een safetyquote:Op zondag 28 januari 2024 21:05 schreef Droopie het volgende:
"Zeg pa kijk eens even NFL, tis in het Nederlands"
Pas als je er op let merk je hoeveel engelse woorden ze gebruiken
Die staat gewoon op de loonlijst van de NFL om jonger publiek te trekkenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:15 schreef Attitude het volgende:
Oh ja... die stomme Swift is er bij....
Geweldige play van Lamar, bijna gesacked worden, terugvallen en gooienquote:Op zondag 28 januari 2024 21:26 schreef Attitude het volgende:
Prachtig gedaan door Lamar en mooie vangst!
Straks bij de Super Bowl is er niemand die nog juicht voor de teams, heel de stadion straks gevuld met Swifties...quote:Op zondag 28 januari 2024 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die staat gewoon op de loonlijst van de NFL om jonger publiek te trekken
Kelce is een klasbak, gegarandeerde HoFer, nu nog stoppen met al die commercials want dat loopt echt de spuigaten uit.quote:
Kan er niet zomaar vanuit gaan dat Taylor Swift alles voor hem betaaldquote:Op zondag 28 januari 2024 21:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Kelce is een klasbak, gegarandeerde HoFer, nu nog stoppen met al die commercials want dat loopt echt de spuigaten uit.
In 2022 nog een nieuw contract gekregen voor +- 60 mln, die hoeft zich geen zorgen te maken maar in vergelijking met Swift is het een zwerverquote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan er niet zomaar vanuit gaan dat Taylor Swift alles voor hem betaald, dus snel binnen harken die centen.
Ze kunnen dit heel snel op slot gooien op deze manier, ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:51 schreef Breidniet het volgende:
Stripsack![]()
Nu kan KC een flinke tik uitdelen met een TD.
Ze zijn wat dichter bij de end-zone, dus dat zal qua tijd wel meevallenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:51 schreef RudyL het volgende:
Oei wat een fijne defense actie voor KC. Dure voor Baltimore. Als ze er weer 9 minuten voor nemen helemaal..
Vandaag nog niet veel gezien, normaliter vind ik ze ook een zebra team. Weinig tegen en Mahomes hoeft maar te vragen om een flag en ze gooien hemquote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Attitude het volgende:
Ik zit te kijken via stream en lees de chat daar. Daar wordt gezegd dat KC vaak weg kunnen komen met overtredingen. Weinig calls.
KC is al een aantal jaar gematst vanwege de populariteit van Mahomes, nu komt daar nog de Kelce-Swift connectie bij.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Attitude het volgende:
Ik zit te kijken via stream en lees de chat daar. Daar wordt gezegd dat KC vaak weg kunnen komen met overtredingen. Weinig calls.
Gejinxtquote:Op zondag 28 januari 2024 22:03 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Wat een jaar voor hem, alles zit mee als je lekker speelt.
Als hij stabieler zou zijn in presteren is het absoluut de gevaarlijkste QB in de NFL, maar Het is eigenlijk pas zijn tweede echt goede jaar. Soms is het bijv neem de sack maar dan wil die nog gooien en is het een interceptionquote:Op zondag 28 januari 2024 22:03 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Wat een jaar voor hem, alles zit mee als je lekker speelt.
En weer terug naar KC met 3 timeouts en 1.52 op de klok, mooie wedstrijd voor de neutrale kijker.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:10 schreef RudyL het volgende:
Poeh wat een dramatische punt. Goede uitgangspositie voor Baltimore, ruim in de minuten en time-outs
Misschien moeten de Ravens in elk passing play-ontwerp een lijn bijtekenen voor Lamar zelfquote:Op zondag 28 januari 2024 22:19 schreef Attitude het volgende:
Lamar Jackson
Completion 5 ( 1 to himself ) LOL
Ik vind dit op Quora:quote:Op zondag 28 januari 2024 22:21 schreef RudyL het volgende:
Spelregel vraagje: stel je maakt fair catch signaal maar besluit last minute de bal toch niet te vangen. Als je hem aanraakt is het een vrije bal en zou de partij die punt de bal kunnen veroveren. Stel je raakt de bal niet aan, blijft het jou bal of is de fair catch signaal van invloed
Klinkt legit.quote:the player doesn’t actually have to catch the ball once he signals for a fair catch and it may be legally caught & advanced by a team mate. However if he signals and then doesn’t make the catch, he’s not allowed to block or initiate contact with an opponent until the ball has been caught by another player (if he does, he’s subject to a 15-yard penalty for unsportmanlike conduct). If it isn’t caught (hits the ground or one of the kicking team), then the signal automatically becomes void and the rules regarding a kicked ball apply (ball becomes live if it touches any member of the receiving team, but becomes dead if downed by the kicking team). The tactic is sometimes applied on punted balls that land inside the opposing 10 yard line to try and fool the coverage teams into thinking it will be fielded short of the goal line (in the hope it will land & then roll into the end zone for a touchback).
Echt ja. Was een geweldige run voor de TD ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:31 schreef RudyL het volgende:
Zo die Smith verneukte het wel even lekker zo met 20 yard penalties in two plays.
Je vraagt je dan altijd wel een beetje af, of sommigen denken ach die flag is er laat maar lopenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt ja. Was een geweldige run voor de TD ook.
Ja goeie vraag, weet ook niet of hij dat had kunnen zien? Of horen ze het?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:33 schreef RudyL het volgende:
[..]
Je vraagt je dan altijd wel een beetje af, of sommigen denken ach die flag is er laat maar lopen
Ik denk ook dat de meesten het normaal spel zien en proberen de tackle te maken. Even laten voelen bij de tegenstander dat je er bentquote:Op zondag 28 januari 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goeie vraag, weet ook niet of hij dat had kunnen zien? Of horen ze het?
En je weet ook niet wat voor flag het is. Straks is het een facemask of zo van de defense.
Ja, sowieso ook dus omdat je gewoon niet weet waar de flag voor is dus je moet toch de play afmaken. Ik vind dat systeem ook eigenlijk best ideaal.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:37 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de meesten het normaal spel zien en proberen de tackle te maken. Even laten voelen bij de tegenstander dat je er bent
Nouuuu ze zitten er meteen dichtbijquote:Op zondag 28 januari 2024 23:21 schreef RudyL het volgende:
Dit moet een touchdown worden deze drive. Geen andere goede opties voor Baltimore
Maak je zo'n play voor je team en dan moet je even laten zien aan je tegenstander dat je beter bent om je ego te boostenquote:
Echt hè, absurd.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:25 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Maak je zo'n play voor je team en dan moet je even laten zien aan je tegenstander dat je beter bent om je ego te boosten
Haha lol, Baltimore breekt meer af dan alleen hun eigen tvquote:Op zondag 28 januari 2024 23:29 schreef Strani het volgende:
Als jullie herrie horen dan zijn het duizenden TV's die nu vanuit appartementen de straat op worden gegooid in Baltimore.
"Cleveland, take them back"quote:Op zondag 28 januari 2024 23:29 schreef RudyL het volgende:
[..]
Haha lol, Baltimore breekt meer af dan alleen hun eigen tv
Was dezelfde ook waar Flowers dat taunting bij deed begrijp ik?quote:Op zondag 28 januari 2024 23:28 schreef RudyL het volgende:
Wow dit is beslissend, wat een verdediger
Yups, we dachten hetzelfde, zijn ego boost van 5 minuten geleden komt hard terugquote:Op zondag 28 januari 2024 23:33 schreef Strani het volgende:
Heeft 'ie ook nog z'n hand gesneden aan dat bankje.
Ja karma heeft wel heel snel z'n werk gedaan deze keerquote:Op zondag 28 januari 2024 23:34 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Yups, we dachten hetzelfde, zijn ego boost van 5 minuten geleden komt hard terug
Hij zakt vanavond flink door het ijs.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb niet veel wedstrijden van de Ravens gekeken dit seizoen, maar hoe Jackson vandaag speelt is het echt geen MVP waardig in ieder geval. Wow, wat een hoope slechte beslissingen.
Ja, ik snap dat hij de tijdsdruk voelt maar zó veel verschil had het ook weer niet gemaakt om er nog in elk geval één 1st down bij te pakken.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb niet veel wedstrijden van de Ravens gekeken dit seizoen, maar hoe Jackson vandaag speelt is het echt geen MVP waardig in ieder geval. Wow, wat een hoope slechte beslissingen.
Zelfs alleen maar runnen voor een touchdown kon nog makkelijk qua tijd. Hij faalt gewoon weer op belangrijk moment. Het is ook niet de kracht van de defense zo'n interception, het is een dramatische keuze en dramatische worpquote:Op zondag 28 januari 2024 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat hij de tijdsdruk voelt maar zó veel verschil had het ook weer niet gemaakt om er nog in elk geval één 1st down bij te pakken.
Nou, Chiefs spelen ook als een zak aardappelen hoor in de tweede helft. Her weer een 3 and out met nog bijna 6 minuten te gaan en er kan van alles gebeuren. Chiefs hebben geen goede drives neergezet na de eerste 17 punten.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
Die taunting call heeft ze echt veel punten gekost. Dat zorgde voor een touchback.. nu deze INT, tis over en uit voor BAL.
Zeker, dat was het omslagpunt.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
Die taunting call heeft ze echt veel punten gekost. Dat zorgde voor een touchback.. nu deze INT, tis over en uit voor BAL.
Inderdaad. Twee spelers konden de receiver neutraliseren en de derde kon nog koffie zetten voor hij de bal ving.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:52 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zelfs alleen maar runnen voor een touchdown kon nog makkelijk qua tijd. Hij faalt gewoon weer op belangrijk moment. Het is ook niet de kracht van de defense zo'n interception, het is een dramatische keuze en dramatische worp
Heel de 2e helft is imo een beetje mehquote:Op zondag 28 januari 2024 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, Chiefs spelen ook als een zak aardappelen hoor in de tweede helft. Her weer een 3 and out met nog bijna 6 minuten te gaan en er kan van alles gebeuren. Chiefs hebben geen goede drives neergezet na de eerste 17 punten.
Precies, straks gaat het ze nog in hun kont bijten.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Chiefs ook maar matig deze tweede helft, op het oog lijken ze teveel bezig met de klok in plaats van de wedstrijd op slot te gooien met een extra score
Dat kan gelukkig niet meer, maar dit was wel een PI ja.quote:
Ah, hadden ze hun challenges al gebruikt of is er een andere reden waarom het niet meer kan?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan gelukkig niet meer, maar dit was wel een PI ja.
Mag sinds seizoen 2020 niet meer dat je een challenge flag gooit omdat je vind dat het PI isquote:Op maandag 29 januari 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, hadden ze hun challenges al gebruikt of is er een andere reden waarom het niet meer kan?
Volgens mij kon dat alleen in 2020 ofzo, toen hebben ze dat geprobeerd als een proefballon, maar snel weer losgelaten, want het is allemaal erg lastig om in regels vast te leggen, dus dat werkte niet. Het blijft een momentopname en op frame 1 lijkt het soms PI en op frame 2 niet, dus het is gewoon geen play dat je mag challengen. Het is helemaal aan de ref.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, hadden ze hun challenges al gebruikt of is er een andere reden waarom het niet meer kan?
De uitleg van bewust vals start pakken voor 1&10 snap ik, dit was alleen lomp en penalty. Bijna richting beslissende field goal, al denk ik dat ze rond de 50yard gewoon puntenquote:
Play waarschijnlijk expres maar de uitvoering kost dan weer 15 yards.quote:
Ja slimme zet, maar je bent wel behoorlijk dom om het op zo'n manier te doen .....quote:Op maandag 29 januari 2024 00:06 schreef RudyL het volgende:
[..]
De uitleg van bewust vals start pakken voor 1&10 snap ik, dit was alleen lomp en penalty. Bijna richting beslissende field goal, al denk ik dat ze rond de 50yard gewoon punten
Ik wilde 'm live kijken maar energie-niveau lijkt het niet toe te gaan latenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:08 schreef Evenstar het volgende:
Lions/49ers ga ik morgen nadat ik dochter naar school heb gebracht maar kijken
KC krijgt het toch weer elk jaar voor elkaar, begint toch een beetje op een dynasty te lijken.quote:
Ja Ravens geen TD meer dus het is gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:09 schreef Attitude het volgende:
Dit moet hem wel zijn.... net kon het nog maar nu niet meer...
Lamar houdt nog een seconde of wat over voor een 75 yard miracle play toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:08 schreef tjoptjop het volgende:
Wauw wat een catch
Dus alleen nog 2 minute warning dus
Hun defense was altijd behoorlijk zwak. maar dat is dit jaar ook anders. Daarom konden ze zelfs toen hun offense als dikke stront door een trecht liep bijblijven en wedstrijden pakken. Nu loopt hun offense weer iets beter en zijn ze meteen kandidaat #1.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
KC krijgt het toch weer elk jaar voor elkaar, begint toch een beetje op een dynasty te lijken.
3x40 toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef RudyL het volgende:
[..]
Lamar houdt nog een seconde of wat over voor een 75 yard miracle play toch?
Miracle play + 2 point conversion en daarna nog een safety en we zitten zo in OT joh.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef RudyL het volgende:
[..]
Lamar houdt nog een seconde of wat over voor een 75 yard miracle play toch?
Alleen krijgen ze de bal niet meerquote:Op maandag 29 januari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Miracle play + 2 point conversion en daarna nog een safety en we zitten zo in OT joh.
Verwarrende is altijd dat de commentatoren het (denk ik) niet mogen benoemen dat een wedstrijd klaar is.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:11 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze de 1st down nog voor de two minutes zouden hebben. Verkeerd gedacht
Dat ga ik niet halen, ik heb al vrij genomen voor de SBquote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef Attitude het volgende:
Wie van jullie kijkt straks ook naar DET - 49? Ik wel.
2:00 toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef Attitude het volgende:
Ik kijk in elk geval het begin even maar daarna weet ik niet of ik het lang volhoud.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef Attitude het volgende:
Ik vind Mama Kelce in de reclames een stuk irritanter.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:13 schreef Attitude het volgende:
Jammer dat Ravens niet doorgaan , erger is dat we nog niet verlost zijn van Swift....
Usher en Tiesto zijn maar een opwarmer voor het finalestuk waarin de camera constant in splitscreen op Taylor staat gericht.quote:
Ben benieuwd wat Purdy onder druk gaat doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:15 schreef RudyL het volgende:
Nou Baltimore riots are incoming....
Op naar 49ers, twee teams die makkeli scoren en zeker defensief niet zo zijn als de teams die net aan het werk waren. Gelukkig lijkt het droog en hebben we Deebo terug.
Goff - Purdy
Gibbs/Monty - CMC
LaPorta - Kittle
Amon-Ra St. Brown - Aiyuk/Deebo
Ik kijk er echt naar uit verwacht een 34-31
Zeker, Niners muts op en gaan. Vorige week kapot zenuwachtig tijdens het matige spel en indrukwekkende Packers. Moet dit volgen...quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef Attitude het volgende:
Tja geef je deze QB's tijd ben je gezien, dat gaat op voor Goff als voor Purdy. Hutchinson vs Bosa/Young is wellicht nog interessanter te volgenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Purdy onder druk gaat doen.
Ik geef het door aan de rest!quote:Op maandag 29 januari 2024 00:16 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zeker, Niners muts op en gaan. Vorige week kapot zenuwachtig tijdens het matige spel en indrukwekkende Packers. Moet dit volgen...
Mja die meid heeft miljoenen aan nieuwe publiek binnengebracht door met Kelce bed in te duiken, dus geef NFL geen ongelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
Taylorcam begint wel een vermoeiende rubriek te worden idd, hopelijk niet teveel Kelce touchdowns anders is helemaal het hek van de dam
Hoewel het met Swift's track record in relaties ook maar zo kan dat we over een jaar miljoenen Swifties hebben die alles van de Chiefs hatenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja die meid heeft miljoenen aan nieuwe publiek binnengebracht door met Kelce bed in te duiken, dus geef NFL geen ongelijk
Laat dr maar de halftime show doen ook nu.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
Taylorcam begint wel een vermoeiende rubriek te worden idd, hopelijk niet teveel Kelce touchdowns anders is helemaal het hek van de dam
Elke keer Kelce-cam als ze weer een liedje klaar heeft.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laat dr maar de halftime show doen ook nu.
Ik. Maar ik zit in een gunstige tijdzone, de wedstrijd begint hiee om 19.30quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef Attitude het volgende:
Wel weer een nieuw album danquote:Op maandag 29 januari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel het met Swift's track record in relaties ook maar zo kan dat we over een jaar miljoenen Swifties hebben die alles van de Chiefs haten
"Don't come Running Back to me"quote:Op maandag 29 januari 2024 00:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"I sacked him after the time-out"
Niet te verwarren met "I'm a Wide Receiver" van haar 2023 albumquote:Op maandag 29 januari 2024 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Met als sub-title 'I'm no Wide Receiver'.
quote:Op maandag 29 januari 2024 00:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Niet te verwarren met "I'm a Wide Receiver" van haar 2023 album
Goed, de wedstrijd maar weer
Dit wordt de hele wedstrijd run plays doen voor Detroit en dan om de vijf of zes plays een keer een pass als verrassing.quote:Op maandag 29 januari 2024 01:06 schreef RudyL het volgende:
Zo krijgen we er meer dan 40 tegen, man wat een ruimte.
Komt de Monty touchdown
Ouders zijn groot Lions fan las ik ergensquote:Op maandag 29 januari 2024 00:59 schreef RudyL het volgende:
Nou Moody, keer foutloze wedstrijd is alweer niet het geval. Knuppel
Defense is voornamelijk het probleem, je kan niet zo gemakkelijk first downs weggeven of iedere run minstens 5 yard laten zijn. Dan heb je een Armstead, Bosa, Young er staan, die Wilks mag snel wat verzinnen want dit is nietsquote:Op maandag 29 januari 2024 01:12 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Detroit ook heel veel heeft gehad aan de beelden van de wedstrijd van de Niners van vorige week. Green Bay had de zwakkere punten ook wel door maar kon er nog niet genoeg gebruik van maken.
Nu lijkt het gewoon een spiertjequote:Op maandag 29 januari 2024 01:34 schreef slacker_nl het volgende:
Op Reddit hebben ze het over een shouler dislocation of gebroken sleutelbeen.
Ja kan snel gaanquote:Op maandag 29 januari 2024 02:49 schreef Attitude het volgende:
Hier heeft 49 geluk met die onderwchepping.weer wat spanning.
Het voordeel dat thuis / uit in de score nogal eens wisselt bij NFLquote:Op maandag 29 januari 2024 00:15 schreef RudyL het volgende:
Ik kijk er echt naar uit verwacht een 34-31
KC maar dat is vooral omdat ik tegen SF ben. Ik heb voor de rest niks met deze teams.quote:Op maandag 29 januari 2024 04:43 schreef Attitude het volgende:
Zit hier reacties op andere forum te lezen: kc - sf : the game nobody asked for, of nobody wanted.
Ik ben meestal for underdog maar nu met kc en sf... Geen idee voor wie ik nu moet zijn...
Lijkt me een prima SB, met een voorkeur voor SF.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:25 schreef Hathor het volgende:
Waarom zit er eigenlijk niemand te wachten op een SF-KC superbowl?
Voor mij:quote:Op maandag 29 januari 2024 12:25 schreef Hathor het volgende:
Waarom zit er eigenlijk niemand te wachten op een SF-KC superbowl?
Twee keer zelfs. Commentatoren zeiden dat ze trouw bleven aan hun filosofie. Het heeft hun gebracht waar ze waren.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
Vandaag de tweede helft gekeken van Detroit @ San Francisco, man wat een wedstrijd uiteindelijkZo'n bal die terugstuitert van de facemask en dan gevangen wordt, hoe enorm kan je mazzelen als 49ers
Maar ze hebben het ook wel heel goed opgepakt daarna.
En ja @:RudyL met een 4th down je offense laten staan terwijl je ook gelijk kan maken met een vrij simpele FG vond ik ook een nogal vreemde beslissing.
Dat begreep ik ook ja. Terwijl hij op een ander moment (toen ze nog ruim voorstonden) dan wel weer voor de FG ging terwijl ze dacht ik drie yards van de goal line verwijderd waren.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Twee keer zelfs. Commentatoren zeiden dat ze trouw bleven aan hun filosofie. Het heeft hun gebracht waar ze waren.
Ik geloof ook maar twee hoor.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:28 schreef Attitude het volgende:
Zijn er maar tot nu toe 2 missed pat geweest? Ik dacht meer.
2, laatse was 15 jan (ik moest ff zoeken in m'n post-historie).quote:Op maandag 29 januari 2024 15:28 schreef Attitude het volgende:
Zijn er maar tot nu toe 2 missed pat geweest? Ik dacht meer.
over/under 45quote:Op maandag 29 januari 2024 11:17 schreef PirE het volgende:
@:bambino
Teleurstellend dat er geen Taylor Swift vraag bijzit.
Hoe vaak komt Taylor in beeld? over/under 4,5
Televisie, internet, in het stadion, en vast nog wel een paar plekkenquote:
Ok, kan ik het dus zien. Is dat commentaar niet goed ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Volgens mij ESPN met Nederlands () commentaar.
Niet heel kundig, maar je hebt gelukkig weer niet al die reclames (maar een soort screensaverquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, kan ik het dus zien. Is dat commentaar niet goed ?
Andere jaren hadden ze geloof ik en en (aangezien er verder toch niets live op is). Dan is er op 1 super bowl met NL commentaar en op 4 met Amerikaanse commentatoren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Volgens mij ESPN met Nederlands () commentaar.
Maar ze kiezen toch altijd voor de SB de internationale feed van NFL Network ipv CBS/Fox/NBC?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:08 schreef RudyL het volgende:
[..]
Andere jaren hadden ze geloof ik en en (aangezien er verder toch niets live op is). Dan is er op 1 super bowl met NL commentaar en op 4 met Amerikaanse commentatoren.
Dat durf ik echt niet te zeggen welke feed. Zolang het maar niet NL is ben ik al tevreden 😉quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:16 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Maar ze kiezen toch altijd voor de SB de internationale feed van NFL Network ipv CBS/Fox/NBC?
Dat vind ik altijd zo raar. Gelukkig doet de BBC wel altijd de Amerikaanse feed. En dit jaar met Nantz & Romo is sws top.
Met welk commentaar? Het eigen DAZN commentaar bij boksen is iig flink waardeloosquote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Superbowl bij DAZN te kijken voor een euro.
Gewoon het originele CBS-commentaar inclusief de Amerikaanse reclameblokken. Zeg maar de CBS-feed.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Met welk commentaar? Het eigen DAZN commentaar bij boksen is iig flink waardeloos
Dat is dan wel een optie ipv te klungelen met streams, en dus geen abo nodig van DAZN?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon het originele CBS-commentaar inclusief de Amerikaanse reclameblokken. Zeg maar de CBS-feed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |