De uitleg van bewust vals start pakken voor 1&10 snap ik, dit was alleen lomp en penalty. Bijna richting beslissende field goal, al denk ik dat ze rond de 50yard gewoon puntenquote:
Play waarschijnlijk expres maar de uitvoering kost dan weer 15 yards.quote:
Ja slimme zet, maar je bent wel behoorlijk dom om het op zo'n manier te doen .....quote:Op maandag 29 januari 2024 00:06 schreef RudyL het volgende:
[..]
De uitleg van bewust vals start pakken voor 1&10 snap ik, dit was alleen lomp en penalty. Bijna richting beslissende field goal, al denk ik dat ze rond de 50yard gewoon punten
Ik wilde 'm live kijken maar energie-niveau lijkt het niet toe te gaan latenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:08 schreef Evenstar het volgende:
Lions/49ers ga ik morgen nadat ik dochter naar school heb gebracht maar kijken
KC krijgt het toch weer elk jaar voor elkaar, begint toch een beetje op een dynasty te lijken.quote:
Ja Ravens geen TD meer dus het is gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:09 schreef Attitude het volgende:
Dit moet hem wel zijn.... net kon het nog maar nu niet meer...
Lamar houdt nog een seconde of wat over voor een 75 yard miracle play toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:08 schreef tjoptjop het volgende:
Wauw wat een catch
Dus alleen nog 2 minute warning dus
Hun defense was altijd behoorlijk zwak. maar dat is dit jaar ook anders. Daarom konden ze zelfs toen hun offense als dikke stront door een trecht liep bijblijven en wedstrijden pakken. Nu loopt hun offense weer iets beter en zijn ze meteen kandidaat #1.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
KC krijgt het toch weer elk jaar voor elkaar, begint toch een beetje op een dynasty te lijken.
3x40 toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef RudyL het volgende:
[..]
Lamar houdt nog een seconde of wat over voor een 75 yard miracle play toch?
Miracle play + 2 point conversion en daarna nog een safety en we zitten zo in OT joh.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:10 schreef RudyL het volgende:
[..]
Lamar houdt nog een seconde of wat over voor een 75 yard miracle play toch?
Alleen krijgen ze de bal niet meerquote:Op maandag 29 januari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Miracle play + 2 point conversion en daarna nog een safety en we zitten zo in OT joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |