Hij is er mee bezigquote:Op zondag 21 januari 2024 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom gaat er een dikke instampen.
Kom maar door met die dikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze dat van BB of doen ze dat uit zichzelf zodat ze voorlopen op de anderen.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:41 schreef ledn81 het volgende:
Ah ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen. De poster met de som is er al een van. Ze hadden het net over nog wat andere dingen die ze waren opgevallen.
Nee geheime missie. Ze moesten denk 5 dingen doorgeven. Ze hebben er al 2 en moeten er nog 3 dacht ik te horenquote:Op zondag 21 januari 2024 23:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moeten ze dat van BB of doen ze dat uit zichzelf zodat ze voorlopen op de anderen.
quote:Op zondag 21 januari 2024 23:43 schreef mario390 het volgende:
bij de douchjes je kann het draaien
hoe je will, daar is niks te zien
en keer had ik betje lieses titten
gezien maar zij is 1,80 m
En hoe weet gij dat?quote:Op zondag 21 januari 2024 23:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee geheime missie. Ze moesten denk 5 dingen doorgeven. Ze hebben er al 2 en moeten er nog 3 dacht ik te horen
Wel mooi dat je de TT eer aan wilt doen.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:43 schreef mario390 het volgende:
bij de douchjes je kann het draaien
hoe je will, daar is niks te zien
en keer had ik betje lieses titten
gezien maar zij is 1,80 m
quote:Op zondag 21 januari 2024 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht "wat zijn ze stil" , had ik per ongeluk Videoland weggeklikt
wanneer?quote:Op zondag 21 januari 2024 23:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel mooi dat je de TT eer aan wilt doen.
Ja er zijn mensen wakkerquote:Op zondag 21 januari 2024 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck schakelen ze niet even gewoon
De topictitel slaat dan ook vooral op jouquote:Op zondag 21 januari 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor dat was ik op frontpage
erwähnt
als 1ste de lieses tietten
gezien heeft
Ja dat dacht ik dus net ook maar helaas. Dooie mus…quote:Op zondag 21 januari 2024 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo BB!
Ik ben wakker en wil vermaak! Schop even iedereen zijn/haar nest uit totdat ik slaap krijg
Nee, deden ze wel in JVJLquote:Op zondag 21 januari 2024 23:55 schreef ben34567 het volgende:
Ik herinner me niet vorig jaar dat de cams zo inzoomden op de slapende bewoners
Je zal er zo maar achterkomen dat je heel lelijk slaapt..quote:Op zondag 21 januari 2024 23:55 schreef ben34567 het volgende:
Ik herinner me niet vorig jaar dat de cams zo inzoomden op de slapende bewoners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 januari 2024 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...![]()
Leuk gesprek Tom en Ashley - 21 januari 2024.Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Slaap lekker
🐱❤️
creepquote:Op zondag 21 januari 2024 23:58 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind slapende vrouwen aantrekkelijk
Heel apart, ligt met rug op kussen en met hoofd tegen de muur/bedrand/arm.quote:
Stream 1 dus?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn stream staat niet op pauze. maar zo lijkt het wel
dat verwachte ik ook.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt me mee dat hij geen compleet bos omzaagt, hij heeft wel een snurkfiguur
Nee niet veel gebeurd deze avond.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:01 schreef Krambo het volgende:
Nog iets spannends te zien geweest vanavond, of weer veel streamlocks? (de streamverslagen gaan maar tot 17 uur)
Denk dat er nu niets meer gaat gebeuren. Iedereen die nog wakker is ook langzaam naar bed of nog rustig op de bank zittenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok nu ben ik dus bang om te gaan slapen,
Dadelijk mis ik actie
kan zijn dat hij gaat snurken als hij plat gaat liggenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt me mee dat hij geen compleet bos omzaagt, hij heeft wel een snurkfiguur
Kloptquote:Op maandag 22 januari 2024 00:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]
kan zijn dat hij gaat snurken als hij plat gaat liggen
Dan heeft hij een vies vlekje in zijn slipquote:Op maandag 22 januari 2024 00:05 schreef ben34567 het volgende:
Wat als iemand daar een natte droom krijgt (door het weinige privacy) ?
of haar slipquote:Op maandag 22 januari 2024 00:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heeft hij een vies vlekje in zijn slip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij zou niet filmen vandaagquote:
https://www.issm.info/sexual-health-qa/do-women-have-wet-dreams/quote:Op maandag 22 januari 2024 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doen vrouwen aan natte dromen? Nooit meegemaakt of over gehoord
Dank u, weer wat geleerdquote:Op maandag 22 januari 2024 00:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
https://www.issm.info/sexual-health-qa/do-women-have-wet-dreams/
Sorry, moest werken maar kon toch opnemen ...quote:Op maandag 22 januari 2024 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Jij zou niet filmen vandaag
En toch prop je de hele pagina vol met je top filmpjes
Ja is echt super!quote:Op maandag 22 januari 2024 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, moest werken maar kon toch opnemen ...
Ik ga ook maar afsluitenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja is echt super!
En ik maar de hele dag tegen iedereen zeggen "Nee hij zou vandaag niet opnemen!".
Je bent een held.
Ik heb de stream uitgezet na de kuch op stream 1.
Ik ga slapen
Slaap zachtquote:Op maandag 22 januari 2024 00:10 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar afsluiten
Slaap lekker iedereen![]()
ZIjn jullie creep uit O uit de tent aan het lokken ?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank u, weer wat geleerd![]()
Dus het is een vies vlekje in zijn/haar slipje
Dan moeten we over bruine vieze plekjes pratenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
ZIjn jullie creep uit O uit de tent aan het lokken ?
slaaplekkerquote:Op maandag 22 januari 2024 00:10 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar afsluiten
Slaap lekker iedereen![]()
Nee dat deed Alice al door te melden dat haar ondergoed heel vuil wasquote:Op maandag 22 januari 2024 00:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
ZIjn jullie creep uit O uit de tent aan het lokken ?
Volgens mij Ronahi.quote:
FOK! BB crowdfunding starten om die limiet te verhogen ?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wel over de download limiet heen, dus mogelijk zijn de fragmenten niet meer te zien ...
Verkapte streamlockquote:Op maandag 22 januari 2024 00:16 schreef Xilia het volgende:
Gesnurk op 1
En gezellige geluiden met veel lachen uit de woonkamer
Kost wel 30 Euro per maand, betaal nu zelf iedere maand 15 Euro ....quote:Op maandag 22 januari 2024 00:19 schreef Iceage het volgende:
FOK! BB crowdfunding starten om die limiet te verhogen ?
Yep je hebt gelijk.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur staat online ...Tnkx @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 30 is onbeperkt?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kost wel 30 Euro per maand, betaal nu zelf iedere maand 15 Euro ....
Zal wel te veel kostenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep je hebt gelijk.
Als de regie zijn werk deed konden we zien wat daar nu gebeurde.
Lijkt me wel te regelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar wel voor twee jaar.
Ik doe er een tientje bij. laten we dat maar even prive bespreken.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vergeet het mensen, crowdfunding is niet nodig, ik betaal het liever zelf ....
quote:Op maandag 22 januari 2024 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vergeet het mensen, crowdfunding is niet nodig, ik betaal het liever zelf ....
Stream 3 : Tom en Karen hebben een stomende vrijpartij op het aanrecht terwijl Ariana een voodoo doll maakt van een Karen figuurquote:Op maandag 22 januari 2024 00:27 schreef BB-King het volgende:
Stream 1: Doriana ligt wakker in haar bedje te woelen.
Stream 2: Jimmy is eindelijk met zijn hoofd op het kussen gaan liggen.
Dat had ik graag willen zien.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Stream 3 : Tom en Karen hebben een stomende vrijpartij op het aanrecht
Onhygiënischquote:Op maandag 22 januari 2024 00:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Stream 3 : Tom en Karen hebben een stomende vrijpartij op het aanrecht terwijl Ariana een voodoo doll maakt van Karen
TOPPER !!quote:Op maandag 22 januari 2024 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Never mind, mijn cloud opslag kost mij tot nu toe maar 45 Euro tot 1 april 2024 ...
Als er niets geblokkeerd gaat worden, kan ik het hier prima mee redden, dank voor de support ..
Slaapkamerdeuren moesten dicht dus we mogen niks meer horenquote:Op maandag 22 januari 2024 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nou mijn chips is op, ze zullen de tuin wel vast gaan zetten voor de storm die incoming is
ooh stom weerquote:Op maandag 22 januari 2024 00:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
Slaapkamerdeuren moesten dicht dus we mogen niks meer horen
Heb je daar vaak last van?quote:
Dat zou Doriana moeten zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 05:53 schreef Frummelie het volgende:
Waar blijft die dame die zo lekker kon koken?
Ja alleen heeft ze er niks aan met wat ze krijgenquote:Op maandag 22 januari 2024 05:53 schreef Frummelie het volgende:
Waar blijft die dame die zo lekker kon koken?
Volgens mij was dat een iets oudere dame, zo klonk ze in mijn beleving...quote:
Haha neej gaat um niet worden..quote:Op maandag 22 januari 2024 05:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen heeft ze er niks aan met wat ze krijgen
Vindt het tot nu toe te lief. Er zitten geen scherpe kantjes aan. Mensen zijn te veel het zelfde.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:49 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind het tot nu toe een fantastisch seizoen.
Ben benieuwd of Tom die favorieten rol gaat blijven vasthouden. Hij moet niet te eager worden met de camera's in het huis.
Ronahi vind ik een absolute schat. Heel even dacht ik bij haar binnenkomst met de hoeveelheden what the fucks, neeee....maar inmiddels, ze is zoooo cute.
Karen vind ik ook leuk. Een beetje the girl next door. Likeable. Doet ze ook nog bij iedereen hun haartjes mooi maken. Karen is goed bezig.
Dit zijn mijn 3 favorieten voor nu, 3 Belgen, ongelofelijk
Ja, klopt, maar daar zijn er meer van in het huisquote:Op maandag 22 januari 2024 06:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nope
Hij doet alleen een beetje te popiopie als hij dat minder zou doen ...
Gezellie een beetje reuring in de tent..quote:Op maandag 22 januari 2024 06:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nope
Hij doet alleen een beetje te popiopie als hij dat minder zou doen ...
Ik snap de bedoeling hier niet van hoor bewoners zonder kleding laten zitten..quote:Op maandag 22 januari 2024 07:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zal dat T-shirt van Lenie inmiddels stinken, hij loopt er al dagen in. Is er geen enkele kerel daar van wie hij even wat kan lenen?
Bang dat de andere zijn naam vergeten? Staat met koeieletters op zijn rugquote:Op maandag 22 januari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Het is toch vreselijk moet je na het douchen die meurende kleding weer aan... zo goor..
Ooh echt, dat heb ik helemaal niet gezien...quote:Op maandag 22 januari 2024 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bang dat de andere zijn naam vergeten? Staat met koeieletters op zijn rug
Daar zijn nu te weinig sinaasappels voorquote:Op maandag 22 januari 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Lekker vers sappie.... ik mis de grote Danman in de keuken..
Ooh dat is een beetje jammer..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar zijn nu te weinig sinaasappels voor
Ja klopt, van Randy geloof ik..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom leent toch ook kleding van iemand neem ik aan hij heeft nu wat anders aan
Ik vind dat zo'n eng mens... constant mensen in de rede vallen in een gesprek als je dat bij haar doet, krijg je gelijk een reprimande... bahquote:Op maandag 22 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Doriane vroeg een paar dingen aan Ariane net eerder over de douche wat beter is om te doen maar ze kreeg alleen maar vage antwoorden Ariane had geloof niet veel zin om te helpen.
allemaal soort vragen hoe kan douchen of water koud hoe zij het doet en antwoorden waren ja is maar wat jij wilt en ja moet je zelf even achter komen. ze was niet echt van plan om maar iets te helpen.
Geloof dat hij dit shirt van Ashley geleend heeft. Lenie had gister een blauw t-shirt aan toen dit ding gewassen werd geloof ik. Maar de lol is er wel vanaf nu.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom leent toch ook kleding van iemand neem ik aan hij heeft nu wat anders aan
ja en antwoorden geven voor andere zoals gisteren waren Ashley en Jimmy in gesprek over zijn dragqueen gebeuren en telkens als Ashley wat vroeg ga Ariane antwoord ipv Jimmy ik stoorde me echt gek aan dat mensquote:Op maandag 22 januari 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n eng mens... constant mensen in de rede vallen in een gesprek als je dat bij haar doet, krijg je gelijk een reprimande... bah
ja ik vind het ook nergens op slaanquote:Op maandag 22 januari 2024 08:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Geloof dat hij dit shirt van Ashley geleend heeft. Lenie had gister een blauw t-shirt aan toen dit ding gewassen werd geloof ik. Maar de lol is er wel vanaf nu.
Ooo vreselijk, ik heb dat niet eens meegekregen.. ja kan ik me voorstellen, tenenkrommend die vrouw..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en antwoorden geven voor andere zoals gisteren waren Ashley en Jimmy in gesprek over zijn dragqueen gebeuren en telkens als Ashley wat vroeg ga Ariane antwoord ipv Jimmy ik stoorde me echt gek aan dat mens
quote:Op maandag 22 januari 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goeeeedemorgen met koffie.
FF terug gelezen. Netjes. Veel info.
Tis druk. Veel mensjes. Dat is wat BB moet zijn.
Het is begonnen
Danny wil het vandaag besprekenquote:Op maandag 22 januari 2024 08:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Groepsgevoel wordt dus al wat minder. In het begin bleven ze een uur wachten met ontbijten totdat iedereen klaar was.
Zou ik overigens ook snel klaar mee zijn, Alice neemt altijd zolang de tijd..
Wat mij opvalt is dat ze haar lichaam en hoofd stil houdt en die ogen schieten alle kanten op. En inderdaad uitdrukking oorwurm.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
Ariana zit al een kwartier zwijgzaam naast Tom
Met een gezicht als een oorwurm
Lief bekkie heeft ze zo..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
Ashley schuift ook aan
Wederom minder make up
Ze lijkt niet echt lekker in de groep te liggenquote:Op maandag 22 januari 2024 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze haar lichaam en hoofd stil houdt en die ogen schieten alle kanten op. En inderdaad uitdrukking oorwurm.
Ik probeer haar te begrijpen. Wat er met haar is. Waarom ze zo doet. Geen mens is alleen maar "raar" of "naar".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kwaakt nog niet nietquote:
Ze heeft nu haar haren andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 22 januari 2024 08:55 schreef Lillibet het volgende:
Randy staat ook nog te tutten
hij kamt zijn baard![]()
alice fohnt haar nagels droogMorning! Vandaag kantoordag, kan niet streamen tot vanavond dus geen dosis Tom voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.probeer wel hier te checken af en toe
Ja en dat er vorige week altijd pas later werd ontbeten zeiden randy en Alice ook tegen elkaar. En dat klopt toen was het rond 10 uurquote:Op maandag 22 januari 2024 09:00 schreef TheLuckyman het volgende:
Alice geeft aan dat ze niet gelijk de drukte wil
In de ochtend. Moeite heeft met de drukte. En zeker gelijk in de ochtend.
Eerst wil ze een moment voor zichzelf.
Het wachte bij Ariana is tot de black magic naar boven komt 😁quote:Op maandag 22 januari 2024 09:01 schreef happyme28 het volgende:
Ariane is echt raar ☺️ hoe ze rond kijkt met zo’n aparte blik. Geen hoogte van te krijgen.
Wel een georganiseerde groep qua taken enzo 😃
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Morning! Vandaag kantoordag, kan niet streamen tot vanavond dus geen dosis Tom voor mijprobeer wel hier te checken af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dingen![]()
moet ook dingen doen maar stream op de achtergrond aan
Randy ook op zijn gemakje bezig met zijn verzorging.
Alice en randy vragen zich af of er nog brood voor hun over is.
Ze vinden het brood lekker daar.
er gaan inderdaad heel veel laagjes opquote:Op maandag 22 januari 2024 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ik blijf mer verbazen over.hoeveel lagen make-up Alice op haar gezicht doet. 5 lagen bruinsle. En ook verschillende Mascara voor elke wimpertje
Dat was een grappie hoor van Miesquote:Op maandag 22 januari 2024 07:26 schreef rinardo het volgende:
Michelangelo van vorig jaar is gewoon de Neef van Basari lol, hij reageert op een gifje van @:ledn81 op twitter
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik tag je bij leukeDankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dingen![]()
moet ook dingen doen maar stream op de achtergrond aan
Randy ook op zijn gemakje bezig met zijn verzorging.
Alice en randy vragen zich af of er nog brood voor hun over is.
Ze vinden het brood lekker daar.![]()
Ja wat vroeg! En ze gaan om 9u ontbijten zegt opper bevelvoerder Lenie net?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Randy gaan ontbijten terwijl de tafel al wordt afgeruimd.
hoop dat iemand het wegkaaptquote:Op maandag 22 januari 2024 09:08 schreef ledn81 het volgende:
Koffie in de wall!
Ariane gegil incomng
Dannyquote:Op maandag 22 januari 2024 09:07 schreef Lillibet het volgende:
Hoorde ik nou iemand (leny of danny?)zeggen dat er elke ochtend om 9 uur ontbijt is?
toen alice binnen kwam.
Haha ik vind het wel meevallen soms als ze bepaalde bekkies trekt valt het me echt op...quote:Op maandag 22 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kwaakt nog niet niet![]()
Vind het vreselijk die lippen van haar
Arian zzit al starend een peer te eten
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:09 schreef ledn81 het volgende:
Goedemorgen COS(met koffie)
Zwaait naar Ariaan
Waar denkt ze dat ze zitquote:Op maandag 22 januari 2024 09:11 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
![]()
goedemorgen Led
Lekker koffie voor ons
Hoe lang zou ariana erover bezig blijven
heb ondertussen nog 5 x gehoord dat het gemeen is
haar hartje maakte een sprongetje en nu dit
ja maar echt
Denk ik ookquote:Op maandag 22 januari 2024 09:13 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben geluk daar, werd al opgeroepen voor stroomstoring.
Gelukje nog voor Endemol/BB. Grote stroomstoring in A'dam west en deel centrum tot 10:30/11:45 volgens Liander.
(benieuwd of ze aggregaten hebben staan mocht zoiets gebeuren, vast wel)
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar denkt ze dat ze zit
Astro kamp met de girlies
Landen en overprikkelingquote:Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef Lillibet het volgende:
tyron vertelt dat hij gister een beetje overprikkeld was
door alles wat er gebeurde de afgelopen dagen.
IK hoor Ariane net uitleggen dat dat niet magquote:Op maandag 22 januari 2024 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Alice wel in pyjama/ ochtendjas aan tafel mag zitten.. dat zie ik elke ochtend.
Ze is net thuis geweestquote:Op maandag 22 januari 2024 09:23 schreef Lillibet het volgende:
Ashley heeft nieuwe haarlak nodig omdat ze al 3 flessen heeft leeggespoten zei ze laatst
Las gisteren dat ze nog meer schoenen mee had genomenquote:Op maandag 22 januari 2024 09:23 schreef Lillibet het volgende:
[..]
blijkbaar niks mogen meenemen. Wel zo eerlijk ook.
Klopt dat las ik ook.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze nog meer schoenen mee had genomen
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:24 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Klopt dat las ik ook.
Dat is wel apart als dat zo zou zijn.
las hier ook eerder dat de poster veranderde in woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |