abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212153817
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 15:42 schreef Paul het volgende:

[..]
denk het wel hee
Hoe dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212153818
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 15:42 schreef Paul het volgende:

[..]
denk het wel hee
Denk niet dat ze dat altijd weten.
pi_212153822
twitter

Welkom 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
pi_212153951
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2024 15:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
De winst is dat er een kostbaar, onvervangbaar vrachtvliegtuig minder is, niet zo zeer dat er al dan niet raketten inzaten.

Dus: ik zie oekraine niet echt in haar voordeel 'lullen', in deze.

Maar; zeker, kan, als er mensen zijn die denken dat minder raketten the takeaway is van dit incident, en oekraine jokt daar over, ja, dan 'lullen' ze wel in hun voordeel.
In zekere zin heb je gelijk, waar het niet dat, zodra er echt pow’s in gezeten hebben dit wel vragen oproept, zeker als Oekrane snel roept dat het om raketten ging. Ondertussen spreken Oekraense media elkaar tegen wat betreft het neerhalen van het ding. Het leger geeft aan dat zaken moeten worden onderzocht. Het lijkt er dus op dat Oekrane niet weet wat er in het ding lag.

Ik vind dat je hier ook best zaken in twijfel mag trekken zodra er hier aanwijzingen voor zijn.
Het gaat mij erom dat men meteen roept dat Russen altijd maar liegen enz enz, maar aan de andere kant kan men wel aan de rook zien dat er raketten in het ding lagen.
  woensdag 24 januari 2024 @ 16:30:53 #255
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212154311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:59 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Rusland zal er vast meer aan doen. Het zal daar ook makkelijker zijn aangezien er niet heel veel Russen zijn die de oorlog direct meemaken.

Sowieso denk ik dat Oekrane officieel gezien minder aanstuurt op propaganda.

Maar als je dan een situatie hebt als deze. Een vliegtuig die uit de lucht is geschoten waar eventueel pow in hebben gezeten en beide partijen lullen in hun voordeel. In zo’n geval moet je niet te snel conclusies trekken.
Tijdens een oorlog is een fout met verstrekkende gevolgen nu eenmaal snel gemaakt.
Er zijn maar weinig mensen hier die echt conclusies trekken. Ja er is wat speculatie en de terechte conclusie dat Kiev vele malen betrouwbaarder is dan Moskou.

Als er echt pow's in die kist zaten en Kiev overtuigd is van dat het raketten waren; moet je de optie open laten dat Rusland in staat is om valse info te lekken..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_212154477
twitter

Als er 60+ man aan boord waren dan zouden er overal lichamen moeten liggen.
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:14:58 #257
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212154647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 15:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het lijkt er dus op dat Oekrane niet weet wat er in het ding lag.
Lijkt me behoorlijk aannemelijk. Ze zullen soms een idee hebben. Altijd? Denk het niet.

quote:
Het gaat mij erom dat men meteen roept dat Russen altijd maar liegen enz enz, maar aan de andere kant kan men wel aan de rook zien dat er raketten in het ding lagen.
Ik vind dat zelf ook bijzonder. Secundaire explosies zijn voor mij de leek wel duidelijk. Maar aan een vuurbal pretendeer ik niet te zien wat het was.
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:18:07 #258
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212154667
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 15:38 schreef Halcon het volgende:

[..]
Alsof ze weten wie of wat er in een bepaald vliegtuig zitten...
krijgsgevangenen worden niet met een vliegtuig gebracht die gaan met de trein of in twee bussen

ik zie het voordeel niet om daar een duur vliegtuig voor te laten gaan , zo veel haast is er niet bij

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 24-01-2024 19:00:47 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212154689
twitter
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:40:51 #260
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_212154928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Willen profiteren van de wil van 17-jarigen.
In bepaalde omstandigheden staan hier gewoon gevangenisstraffen op hoor.

Defensie mag wel wat meer middelen krijgen, alleen denk ik niet dat een dienstplicht de oplossing is. Een bult ongemotiveerd jong spul heb je weinig aan.

Beter een sterk gemotiveerd goed uitgerust beroepsleger.
17 Jarigen?
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:53:19 #261
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_212155041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Poetje weer aan het tappen op zn verhoogde zooltjes :)
pi_212155229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:53 schreef kibo het volgende:

[..]
Poetje weer aan het tappen op zn verhoogde zooltjes :)
Putin die hoge hakken draagt en een man ontvangt in een jurk. Staan daar tegenwoordig geen gevangenisstraffen op in Rusland?
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:18:09 #263
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_212155293
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:22:04 #264
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:24:16 #265
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212155359
De oorlog in Oekraine is 'n russische aangelegenheid.
Oekraine was onderdeel van sovjet-unie.

de russische propaganda beweert dat russen in Oekraine zijn lastig gevallen, beledigd, en zelfs vermoord.
en dat is 'n reden voor Rusland om Oekraine de oorlog te verklaren.

ik zie 't als 'n russisch conflict.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212155377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:24 schreef sturmpie het volgende:

de russische propaganda beweert dat russen in Oekraine zijn lastig gevallen, beledigd, en zelfs vermoord.

Hee, een ouderwetse wegkijker.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:36:19 #267
323876 michaelmoore
pi_212155585
quote:

Dat is geen reden , men zou dan hooguit deze oekrainers kunnen aanklagen , het is nooit een reden voor een oorlog t e beginnen en om dan maar heel oekraine te gaan bezetten

slaat echt nergens op

Hitler had ook zo een vage smoes om indertijd Polen binnen te vallen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-01-2024 19:01:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:45:12 #268
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212155682
quote:

Dankjewel voor je mening.

We nemen het mee naar achteren.
pi_212155710
Wat een onzin weer. Rusland noemt het een terroristische aanslag en gaat nu klagen bij de regering van Amerika en Duitsland. Het gaat om een militaire transportvliegtuig. Wat dus een legitiem doelwit is. En of er nou raketten aan boord waren of niet maakt hierbij niks uit.

Als de krijgsgevangen inderdaad aan boord waren (wat ik betwijfel) dan waren de Russen verantwoordelijk voor hun veiligheid en hun welzijn. Maar wat ik gelezen heb is dat dit vliegtuig onder andere Iran in de laatste dagen heeft bezocht. En dat het aantal militaire transport vliegtuigen die in Belgorod landen flink is toegenomen de laatste tijd.

Voordat het vliegtuig neergehaald werd was er al een luchtalarm aan de gang. Dus zou best kunnen dat ze per ongeluk weer hun eigen vliegtuig uit de lucht geschoten hebben. Maar als Oekrane het gedaan heeft is het prima. Ze zitten in het midden van een oorlog tenslotte. Een oorlog die Rusland begonnen is.
pi_212155744
Die tientallen families in Oekrane zullen vast wel in beeld komen als het echt hun mannen waren.

Voorlopig hoor je geen bal dus het lijkt weer op hele slechte propaganda van dat inferieur volkje.
pi_212155789
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/01/24/7438662/
quote:
US commits US$11.8 billion in additional aid to cover Ukraine's budget deficit, says Treasury Department
The US government intends to provide Kyiv with budgetary support amounting to US$11.8 billion as part of a request for additional funding.

Source: Voice of America, citing Janet Yellen, United States Secretary of the Treasury, during an online meeting with Denys Shmyhal, Ukraine’s Prime Minister.

A statement from the US Department of the Treasury following the meeting emphasises that the US leadership in providing direct budgetary support to Ukraine encourages other donors who cover approximately three-quarters of Ukraine's external financing needs for 2024. This assistance supports vital state needs, including hospital funding, schools, and rapid response services.

"The financial support for Ukraine remains closely tied to its success on the battlefield," stated the Ministry of Finance, adding that this support also demonstrates the determination of the US and its allies to defend the territorial sovereignty and freedoms of democratic countries.

At the same time, Yellen highlighted the importance of Congress promptly adopting the decision on the core financial support package for Ukraine.

"Providing financial support to Ukraine will help it win the war and, simultaneously, defend the national security interests of the United States on a global scale," emphasised the department.

Background:
If, in the coming months, the USA and the EU do not provide financial assistance to Ukraine, the country will have to implement "painful economic measures" and activate money printing. Ukrainian officials and economists revealed this to The Wall Street Journal.
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:00:44 #272
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_212155868
quote:
Sinds 1991 niet meer, bedankt voor je bijdrage.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_212155897
Hongarije, Turkije, en Slowakije trekken allemaal hun keutel in vwb NAVO en steun voor Oekrane.

pi_212155901
quote:

Oh. Precies hetzelfde wat het Kremlin zegt om Russische burgers voor te liegen. Wat toevallig.
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:04:14 #275
323876 michaelmoore
pi_212155904
quote:

Bulgarije ook de baltische staten ook en Tsjechslowakije ook , Joegoslavie ook, Hongarije ook , oost Duitsland ook

Nederland kan er ook bij komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')