Net zoals jij als rechts conservatief de tienduizenden Palestijnse doden uit volle overtuiging toejuicht, bedoel je?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sommige ambtenaren, delen van de GL/PvdA achterban. Te veel.
Nee hoor..... sinds 1931 besturen inwoners van Zuid-Afrika het land zelf. Maar lange tijd niet democratisch en discriminerend voor de niet-blanken.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds de jaren 90 doen ze het zelf, en gaat het nog slechter.
Was er afgelopen zomer nog, continu black-outs.
Hamas wordt niet gesteund, dat jankframe mag wel achterwege blijven.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker subjectief. Hamas steunen is nou ook niet bepaald bevorderlijk qua wereldvrede.
Ze doen het al sinds 1931 zelf.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds de jaren 90 doen ze het zelf, en gaat het nog slechter.
Was er afgelopen zomer nog, continu black-outs.
Bewijs? Oh, dat heb je niet, je lult maar wat.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sommige ambtenaren, delen van de GL/PvdA achterban. Te veel.
Sterk.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bewijs? Oh, dat heb je niet, je lult maar wat.
Sinds 94 is Mandela daar aan de macht en daarna andere zwarte opvolgers.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze doen het al sinds 1931 zelf.
Wtf?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk php, we doen er beter aan om die zwartjes* gewoon weer terug achter hun hek te zetten. Stuk beter voor de samenleving.
* vul hier naar believen ook joden, moslims, Limburgers of vitessesupporters in.
Dat weet je dan knap te verbergen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
En ik zal ook nimmer anders beweren.
Een post waarin ik ook maar iets anders beweer. Als je die niet vindt, dan zou ik het waarderen dat je die gore insinuatie weer intrekt.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet je dan knap te verbergen.
Ja luister eens, als je hier af en toe wat platrechts wil komen trollen dan moet je dat zelf weten, maar als je er ook nog een schep onversneden racisme doorheen gooit dan moet je niet gaan zeuren dat je een keer de wind van voren krijgt. En daar laat ik het bij.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een post waarin ik ook maar iets anders beweer. Als je die niet vindt, dan zou ik het waarderen dat je die gore insinuatie weer intrekt.
Ze horen er bij maar een land laten besturen vond je hierboven niet zo'n goed idee…quote:Op maandag 22 januari 2024 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een post waarin ik ook maar iets anders beweer. Als je die niet vindt, dan zou ik het waarderen dat je die gore insinuatie weer intrekt.
Nou, dat stel ik niet zo. Maar ik stel wel vast dat het bestuur aldaar - en kleur maakt niet uit - er niet beter op is geworden.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze horen er bij maar een land laten besturen vond je hierboven niet zo'n goed idee…
En daarvoor waren er geen Zuid Afrikanen aan de macht in Zuid Afrika? Of wat bedoel je precies?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds 94 is Mandela daar aan de macht en daarna andere zwarte opvolgers.
Vast maar waarom verwijs je dan, als het toch niet uitmaakt, wel zo expliciet naar de kleur?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, dat stel ik niet zo. Maar ik stel wel vast dat het bestuur aldaar - en kleur maakt niet uit - er niet beter op is geworden.
Ga daar maar eens heen, of lees het artikel maar eens door.
Onze nieuwe Kamervoorzitter is ook een groot pleitbezorger van Apartheid. Hij is uiteraard geen racist maar het is allemaal de schuld van de zwarten en de linkse elite van Nederland.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vast maar waarom verwijs je dan, als het toch niet uitmaakt, wel zo expliciet naar de kleur?
Het is niet voor niets dat het Apartheidsregime keer op keer weer bejubeld wordt vanuit een bepaalde hoek.
Sterker nog, zelfs Wilders vond zijn boek over Zuid-Afrika racistisch.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onze nieuwe Kamervoorzitter is ook een groot pleitbezorger van Apartheid. Hij is uiteraard geen racist maar het is allemaal de schuld van de zwarten en de linkse elite van Nederland.
Dat is in het verleden natuurlijk best een dingetje geweest bij progressief Nederland. Enthousiasme nu misschien wat getemperd.quote:
Zeker, het is elke keer weer een mooi excuus voor het verspreiden van racistische drek. Het is ook niet toevallig dat eerst de PVV en nu FvD hier mee aan de slag gaat. Heeft Baudet Orania al bejubeld?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onze nieuwe Kamervoorzitter is ook een groot pleitbezorger van Apartheid. Hij is uiteraard geen racist maar het is allemaal de schuld van de zwarten en de linkse elite van Nederland.
De PLO, niet hamas.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is in het verleden natuurlijk best een dingetje geweest bij progressief Nederland. Enthousiasme nu misschien wat getemperd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |