Danny dan.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die was niet buiten geweest met een hoop info.
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze TT is wel een spoiler voor de TV kijkers...
ja dat wil ik dus ook weten hoe dat gegaan isquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben sws benieuwd wat er met de kistjes en coins van afgelopen week gaat gebeuren. Daar zou nog ergens een nominatie in moeten zitten. Maar wie van het nieuwe koppel krijgt die dan?
Eens, maar ik vind dat ze het voor de live uitzending in de DBK had moeten aangeven dat ze er over nadacht om zelf naar huis te gaanquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voelde zich lichamelijk ook niet lekker en wilde een dokter zien.
vind het ook sterk van haar dat ze voor zichzelf kiest
Ze hebben vanmorgen al een spel gedaanquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben sws benieuwd wat er met de kistjes en coins van afgelopen week gaat gebeuren. Daar zou nog ergens een nominatie in moeten zitten. Maar wie van het nieuwe koppel krijgt die dan?
Ik denk niet dat Ariane het heel veel boeit. Ze zit toch nu in ander duo. Eigenlijk hadden ze qua karakter niet echt een klik volgens mij.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:17 schreef Thorelf het volgende:
Ik heb er geen moeite mee dat Ashley terug is, maar gun het Ariana niet..
thanksquote:Op zondag 21 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen al een spel gedaan
Waarbij alles door elkaar is gegaan
Sommigen liepen plots met 3 kistjes
Dat mag gewoonquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
ik heb streams, maar ik heb sl??quote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
man3quote:
Dat mag hoor. is vorige jaar al gezegd dat we alleen in het topic TV rekening gingen houden hiermeequote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Arme Randy…..hij is nu relaxed maar voor hoe lang ?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ariane het heel veel boeit. Ze zit toch nu in ander duo. Eigenlijk hadden ze qua karakter niet echt een klik volgens mij.
Hoe kan jij streams hebben?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ashely terug. Is wel eerlijk vind ik. Maar waar is ze dan nu? Ik zag haar net hier ergens in een gang. In het huis en de bewoners in de gameroom?
Ergens achter een SL verborgenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ashely terug. Is wel eerlijk vind ik. Maar waar is ze dan nu? Ik zag haar net hier ergens in een gang. In het huis en de bewoners in de gameroom?
Ze was ongeveer 2 minuten op stream te zien .. maar dat is al weer een half uur geleden.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe kan jij streams hebben?
Belgie?
Nee er is hier in Nederland gewoon een SL hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Belgie?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Belgie?
Ja, en hij heeft samen met Ariana 3 kistjes uit de Wall. Best grote kans dat 1 daarvan nominatie is.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Arme Randy…..hij is nu relaxed maar voor hoe lang ?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
om dat sonst haar mutti
komt en de is bi-sexuell
Ja uiteraardquote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er is hier in Nederland gewoon een SL hoor.
Denk ik Belgie ook gewoon
Ik zag dat hier. Je zag een foto dat ze met een tas aan het slepen was. En toen in een gang waar ze naar de camera het "ik zie je" teken gaf.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Belgie?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft samen met Ariana 3 kistjes uit de Wall. Best grote kans dat 1 daarvan nominatie is.
zijn allemaal herhalingen, en die worden ook weer herhaaltquote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze was ongeveer 2 minuten op stream te zien .. maar dat is al weer een half uur geleden.
heh .. die 2 minuten waren live.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zijn allemaal herhalingen, en die worden ook weer herhaalt
Ooooooooooooquote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dit was echt de terugkomst van Ashley en daarna sl.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is echt terugquote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
om dat sonst haar mutti
komt en de is bi-sexuell
dan moet je het dus opbrengen om de hele tijd naar die herhalingen te kijken om dat net mee te krijgen, ze kunnen me watquote:
dat ja, lachen he, ze wisten war ze moesten komenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Die spiegels was ook een vrij kansloze opdracht. Alle bevestigingspunten waren er al. Dus even erop schuiven en beetje draaien. En daarna zie je denk ik nog steeds niks via die spiegels.
BB stuurde een bericht via het insta kanaal .. dus er was een waarschuwing.. maar ja.. die is er dan weer niet altijd.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan moet je het dus opbrengen om de hele tijd naar die herhalingen te kijken om dat net mee te krijgen, ze kunnen me wat
fucked up weekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Xilia het volgende:
Dacht lekker wat streams kijken om die nieuwe wat te leren kennen.
Wrong
Fucked up is hetquote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
Wordt je niet door BB in het ootje genomen dan wel door cossers..
Is al gebeurdquote:Op zondag 21 januari 2024 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik geloof het pas als ik haar op de echte streams zie..
ja, denk je er even wat tijd voor te hebben, zie je dit kansloze gedoequote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Xilia het volgende:
Dacht lekker wat streams kijken om die nieuwe wat te leren kennen.
Wrong
Denk dat dat van de febo moet voor het plaatje...quote:Op zondag 21 januari 2024 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreemd, met het zelfde aan dan toen ze eruit ging....
Nee, idd.. heb ik niet gezien, dus daar ken ik niemand vanquote:Op zondag 21 januari 2024 16:28 schreef Chanel5 het volgende:
en ook van BB van vorig jaar, zit je toch ook niet op te wachten?
Van eerder zelfs, Liesequote:Op zondag 21 januari 2024 16:28 schreef Chanel5 het volgende:
en ook van BB van vorig jaar, zit je toch ook niet op te wachten?
hahaha en nog ouder, met Jillquote:Op zondag 21 januari 2024 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, idd.. heb ik niet gezien, dus daar ken ik niemand van
Wat ben jij verschrikkelijk irritant zeg...quote:Op zondag 21 januari 2024 16:29 schreef mario390 het volgende:
wat is als ashleys mutti
bisex mastiziert?
Hear hearquote:Op zondag 21 januari 2024 16:30 schreef espri het volgende:
[..]
Wat ben jij verschrikkelijk irritant zeg...
sl duurt te lang.
Ja ben ik ook benieuwd we gaaan het zien😁quote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nog info heeft gehad.
Intussen zijn er nieuwe duo'squote:Op zondag 21 januari 2024 16:32 schreef Thorelf het volgende:
Ze was team blauw, maar heeft nu een groene op
Komt ze niet op Sonja haar plaats.?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:32 schreef Thorelf het volgende:
Ze was team blauw, maar heeft nu een groene op
Wat zit je een onzin uit te kramenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:29 schreef mario390 het volgende:
wat is als ashleys mutti
bisex mastiziert?
Jup🤣quote:Op zondag 21 januari 2024 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die weten niks
Nu ondertussen wel denk ik…..
is het nietquote:Op zondag 21 januari 2024 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat zit je een onzin uit te kramen
en elk jaar is het weer een deceptie en je trapt er telkens in hè?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Elk jaar word ik weer zo blij als ze aankondigen dat we 24/7 live mee kunnen kijken in het Big Brother huis![]()
![]()
lijkt er wel op dat ze genomineerd isquote:Op zondag 21 januari 2024 16:37 schreef WatchYou het volgende:
Ronahi huilen?
Is ze genomineerd?
Yep en sowieso heeft een cryface
Ik hoop dat ze die lippenstift van gisteravond thuis heeft laten liggen. Daar krijgen ze barsten in de spiegel van in het huisquote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Lillibet het volgende:
asley ziet er beter uit nu er wat minder make up op zit
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kan ze volgende week lekker thuis allemaal verwerken
Tom dus ookquote:Op zondag 21 januari 2024 16:38 schreef Lillibet het volgende:
[..]
lijkt er wel op dat ze genomineerd is
die lichtgevende lippen waren handig in het donkerquote:Op zondag 21 januari 2024 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die lippenstift van gisteravond thuis heeft laten liggen. Daar krijgen ze barsten in de spiegel van in het huis
Ja idd, 2 keer door het spel genomineerdquote:Op zondag 21 januari 2024 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Tom is opnieuw genomineerd.
En nog geen koffer.
Hij heeft wel pech.
Wat heb ik gemist...waarom Tom weer?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Tom is opnieuw genomineerd.
En nog geen koffer.
Hij heeft wel pech.
Nou jaquote:Op zondag 21 januari 2024 16:40 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ronaahie heeft iets in haar handje
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:39 schreef Lillibet het volgende:
[..]
die lichtgevende lippen waren handig in het donker
Dat heeft ze ook zelf kunnen zien nuquote:Op zondag 21 januari 2024 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die lippenstift van gisteravond thuis heeft laten liggen. Daar krijgen ze barsten in de spiegel van in het huis
iets met de kistjes hebben ze gedaanquote:Op zondag 21 januari 2024 16:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist...waarom Tom weer?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:40 schreef ledn81 het volgende:
Wat stom weer dat NU alweer 3 genomineerden bekend zijn.. maar dat gaat nog wel veranderen tijdens fucked up week denk
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:39 schreef Lillibet het volgende:
[..]
die lichtgevende lippen waren handig in het donker
3 Ow ja Ashleyquote:Op zondag 21 januari 2024 16:40 schreef ledn81 het volgende:
Wat stom weer dat NU alweer 3 genomineerden bekend zijn.. maar dat gaat nog wel veranderen tijdens fucked up week denk
Was zoiets vorig jaar met Charlotte ook niet? Ze moest eruit, maar omdat Rob zelf ging mocht ze blijven maar dan wel met nominatie voor de week erop, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:41 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat ze Ashley genomineerd en al terug sturen. Geef haar dan ook gewoon vrijstelling, huppekee.
Of de nominatie is plots een vrijstellingquote:Op zondag 21 januari 2024 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou tijdens fucked-up week uiteindelijk iedereen genomineerd zijn die geen nominatie-pin ontvangt. Aangezien we nu al 3 genomineerden hebben.
Mwaahhquote:Op zondag 21 januari 2024 16:43 schreef BB-King het volgende:
Jammer dat Tom weer genomineerd is.
Maar meer vanwege het feit dat Ashley weinig kans heeft tegenover hem.
Waarschijnlijk weer dezelfde uitslag als gisteren.
Hopen dat er nog wat fucked up dingen gaan gebeuren dat nominaties telkens veranderen.
Ook iets met een jongen toen Jill gewonnen had. Die mocht ook toch blijven met nominatiepin voor de week erop en toen alsnog BB moest verlaten.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was zoiets vorig jaar met Charlotte ook niet? Ze moest eruit, maar omdat Rob zelf ging mocht ze blijven maar dan wel met nominatie voor de week erop, als ik het me goed herinner.
Ja zijn moeder postte hier in de COSquote:Op zondag 21 januari 2024 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook iets met een jongen toen Jill gewonnen had. Die mocht ook toch blijven met nominatiepin voor de week erop en toen alsnog BB moest verlaten.
plastic fantastic?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
Ashley zit ook in de sales
Ik vraag me nog steeds af wat ze verkoopt
@mario390quote:
Zij gaat eruit denk ik…..maar ik heb nog niet kaartje gelegd 🤪quote:Op zondag 21 januari 2024 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwaahh
Geef Rohani niet veel kans
Ja inderdaad die bedoel ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zijn moeder postte hier in de COS
Dat hij genomineerd isquote:Op zondag 21 januari 2024 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Oh Tom zegt nu dat hij denkt dat hij er op komt te staan
Wat betekent dat?
Pfff Belgisch, wat een taal
Tom en Rohani zijn als team genomineerd, en Ashley ook omdat ze terug mocht komen.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Oh Tom zegt nu dat hij denkt dat hij er op komt te staan
Wat betekent dat?
Pfff Belgisch, wat een taal
Oh hij praat hier in de verleden tijd? Wat hij dacht.quote:
Ja de Pon zal ook nog komen toch?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom en Rohani zijn als team genomineerd, en Ashley ook omdat ze terug mocht komen.
Maar het is fucked up week en we kunnen nog niet stemmen... dus alles kan nog gebeuren
Hij is nu weer genomineerd (als er niets meer veranderd). De kistjes zijn open gemaakt en Tom/Sonja bleken een nominatie gekocht te hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh hij praat hier in de verleden tijd? Wat hij dacht.
Onduidelijk hoor
Ik heb het niet zelf gehoordquote:Op zondag 21 januari 2024 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh hij praat hier in de verleden tijd? Wat hij dacht.
Onduidelijk hoor
Die voelt aan waar de nominatie zit.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ariaantje even een nomie pakken
Dat zal het zijn, ze heeft haar (land)kaarten niet, dus dat landen gaat gewoon lastigerquote:Op zondag 21 januari 2024 16:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zij gaat eruit denk ik…..maar ik heb nog niet kaartje gelegd 🤪
O echt, meen je nietquote:Op zondag 21 januari 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat riijden de daar
zo en tempo?
het is al weer
nominiert
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga mijn bretels halen. Mijn broek zakt er van af van die SL's om de haverklap
Ik snap er helemaal niets meer van, wat is er nu gebeurd, wie is er genomineerd?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga mijn bretels halen. Mijn broek zakt er van af van die SL's om de haverklap
psst .. Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 21 januari 2024 16:55 schreef Snoozey het volgende:
door al dat gelul tijdens een uur sl is het hier toch ook amper te volgen
Het is dus 7/ 24 i.p.v. 24/7quote:Op zondag 21 januari 2024 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets meer van, wat is er nu gebeurd, wie is er genomineerd?
Niet te volgens meer zo op deze manier
ALs ze dat al redden 7/24quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:54 schreef Lillibet het volgende:
[..]
daar is tom op te horen en te zien @:lonesomefairy
Ze kan hetquote:Op zondag 21 januari 2024 16:58 schreef Lillibet het volgende:
ariana denkt dat de mensen thuis denkendat ze een slechte invloed op tommieboy heeft
Ze is genomineerdquote:Op zondag 21 januari 2024 16:59 schreef lonneberga het volgende:
Wow,Ashley weer terug ,hoop dat ze de PON krijgt en zeikerdje Danny nomineert
Ashley maar weer naar huis zaterdag,quote:
aura's voelen zoals ze gister zeiquote:Op zondag 21 januari 2024 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan het![]()
Voelen wat mensen denken
Ronahi zal haar uiterste best moeten doen om de interesse van de kijkers te krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ashley maar weer naar huis zaterdag,
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:02 schreef espri het volgende:
[..]
Denk ik ook en niet erg, vind haar echt zo,n huilstruik met dat stemmetje.
Ja snap er ook geen hol vanquote:Op zondag 21 januari 2024 17:02 schreef spapaars het volgende:
Even wat gemist, Ashley zomaar weer terug dus.
Ze was er in een keer en voor ze terug was bij de bewoners hadden we alweer een SLquote:
Voor carnaval mag het langerquote:Op zondag 21 januari 2024 17:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Een masker doe je meestal toch maar 10 min fzo?
Super moeilijke jongequote:Op zondag 21 januari 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
leuke vent. 5 jaar geen contact gehad met zijn zus
en met de vriend van zijn zus klikt tom ook al niet
hij had het sowieso niet nodig tochquote:Op zondag 21 januari 2024 17:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nee klopt, was om Ariana een plezier te doenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Lillibet het volgende:
[..]
hij had het sowieso niet nodig toch
Dat weet Ariana niet die heeft vanaf het begin al een masker op.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat weet Ariana niet die heeft vanaf het begin al een masker op.
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:12 schreef ledn81 het volgende:
Ariana was bang voor rare berichten op social media.
Goed bezig meid![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:12 schreef ledn81 het volgende:
Goed bezig meid![]()
[ afbeelding ]
we kunnen op disndagavond gaan zwemmen EN SAUNAquote:Op zondag 21 januari 2024 17:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom vertelt over zijn dagelijkse routine en zijn zoontje
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:14 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we kunnen op disndagavond gaan zwemmen EN SAUNA![]()
![]()
3x
Zonder een stottertje.....welke geest was in Ariana gekomen.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Geleide meditatie... Tom zal niet veel zeggen nu. Ga er weer even van door.
Tot vanavond cos!
Ik vind het jammer wat ze heeft gedaan aan zich zelf maar wel leuk karaktertje.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:23 schreef Verida het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ashley even een snelcursus visagie heeft gevolgd in die paar uur dat ze buiten was. Ze ziet er zoveel beter uit .
Holy fuck!!!quote:Op zondag 21 januari 2024 17:12 schreef ledn81 het volgende:
Goed bezig meid![]()
[ afbeelding ]
ja ze is terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom is zo'n lekkere babbelkont.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:14 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we kunnen op disndagavond gaan zwemmen EN SAUNA![]()
![]()
3x
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:26 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja ze is terug
en nieuwe duo's
en 2 nieuwe
en de 3 van spiegelkamerIk had alles behalve Ashley meegekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
lekker zen worden door adrianaquote:Op zondag 21 januari 2024 17:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom is zo'n lekkere babbelkont.(ik zit nog voor de meditatiestream )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |