Danny dan.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die was niet buiten geweest met een hoop info.
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze TT is wel een spoiler voor de TV kijkers...
ja dat wil ik dus ook weten hoe dat gegaan isquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben sws benieuwd wat er met de kistjes en coins van afgelopen week gaat gebeuren. Daar zou nog ergens een nominatie in moeten zitten. Maar wie van het nieuwe koppel krijgt die dan?
Eens, maar ik vind dat ze het voor de live uitzending in de DBK had moeten aangeven dat ze er over nadacht om zelf naar huis te gaanquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voelde zich lichamelijk ook niet lekker en wilde een dokter zien.
vind het ook sterk van haar dat ze voor zichzelf kiest
Ze hebben vanmorgen al een spel gedaanquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben sws benieuwd wat er met de kistjes en coins van afgelopen week gaat gebeuren. Daar zou nog ergens een nominatie in moeten zitten. Maar wie van het nieuwe koppel krijgt die dan?
Ik denk niet dat Ariane het heel veel boeit. Ze zit toch nu in ander duo. Eigenlijk hadden ze qua karakter niet echt een klik volgens mij.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:17 schreef Thorelf het volgende:
Ik heb er geen moeite mee dat Ashley terug is, maar gun het Ariana niet..
thanksquote:Op zondag 21 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen al een spel gedaan
Waarbij alles door elkaar is gegaan
Sommigen liepen plots met 3 kistjes
Dat mag gewoonquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
ik heb streams, maar ik heb sl??quote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
man3quote:
Dat mag hoor. is vorige jaar al gezegd dat we alleen in het topic TV rekening gingen houden hiermeequote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Arme Randy…..hij is nu relaxed maar voor hoe lang ?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ariane het heel veel boeit. Ze zit toch nu in ander duo. Eigenlijk hadden ze qua karakter niet echt een klik volgens mij.
Hoe kan jij streams hebben?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ashely terug. Is wel eerlijk vind ik. Maar waar is ze dan nu? Ik zag haar net hier ergens in een gang. In het huis en de bewoners in de gameroom?
Ergens achter een SL verborgenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ashely terug. Is wel eerlijk vind ik. Maar waar is ze dan nu? Ik zag haar net hier ergens in een gang. In het huis en de bewoners in de gameroom?
Ze was ongeveer 2 minuten op stream te zien .. maar dat is al weer een half uur geleden.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe kan jij streams hebben?
Belgie?
Nee er is hier in Nederland gewoon een SL hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Belgie?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Belgie?
Ja, en hij heeft samen met Ariana 3 kistjes uit de Wall. Best grote kans dat 1 daarvan nominatie is.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Arme Randy…..hij is nu relaxed maar voor hoe lang ?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
om dat sonst haar mutti
komt en de is bi-sexuell
Ja uiteraardquote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er is hier in Nederland gewoon een SL hoor.
Denk ik Belgie ook gewoon
Ik zag dat hier. Je zag een foto dat ze met een tas aan het slepen was. En toen in een gang waar ze naar de camera het "ik zie je" teken gaf.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Belgie?
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft samen met Ariana 3 kistjes uit de Wall. Best grote kans dat 1 daarvan nominatie is.
zijn allemaal herhalingen, en die worden ook weer herhaaltquote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze was ongeveer 2 minuten op stream te zien .. maar dat is al weer een half uur geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |