SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste SL van de dag is ook een feit
20 minuten op beide streams
8.54
Er is weer beeld. Ze staan in de badkamer
9;03
Karen en Alice mogen naar de gameroom zei Big Brother
En weer Streamlock
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:23:12 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe duo's zijn bekend:
Groen
Danny
Sonja
Geel
Alice
Lenie
Blauw
Ariana
Randy
Lichtroze
Dilano
Jimmy
Oranje
Basiri
Karen
Donkerroze
Ronahi
Tom
Lichtblauw
Doriana
Tyron
[ Bericht 35% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:23:25 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:23:37 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat richting de gameroom om te wachten op dingen ... SLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: ledn81)
[ Bericht 11% gewijzigd door LionHeart op 22-01-2024 10:47:29 ]![]()
16:40
De bewoners zijn terug uit de gameroom, samen met Ashley. Er is een spel met de spiegelkistjes geweest en daarmee is een nominatie uitgedeeld. Ronahi en Tom zijn genomineerd.
16:55
En Ariana gaat het maskertje doen bij Tom waar ze het al zo lang over heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : engine)
[ Bericht 28% gewijzigd door LionHeart op 22-01-2024 10:47:09 ]![]()
18.00
Deze week eten ze spruiten, couscous en spekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: Ebinas
18.45
Tyron: "Ik voel dat ik bots met Ariana omdat ik haar niet kan peilen. Af en toe kijkt ze me heel raar aan" Randy adviseert om haar apart te nemen en een gesprek aan te gaan.
19.00
De nieuw slaapverdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image:Rinardo
Tyron, Tom en Lenie hebben nog steeds geen koffer. De nieuwste bewoners hebben wel hun koffer.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:24:05 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
19.44
Basiri vertelt dat zijn ouders weinig tijd hadden voor hem toen hij een baby was. Ze waren allebei veel aan het werk.
Ze gaven basiri als baby een dekentje die naar de moeder rook. Basiri dacht dan dat hij bij haar was maar dat was niet zo. Basiri zei dat z’n moeder niet veel tijd had om hem altijd lang te troosten of te wiegen. Hij slaapt nu nog steeds met dat dekentje in bed.
19.54
Jimmy: ik heb makkelijker seks met iemand dan dat ik met iemand naar de bioscoop ga. Soms heeft hij als drag queen seks
21.15
Ariana doet een geleide meditatie
21.20
Ariana wil van Jimmie weten of ze aardig overkomt op tv.. Ashley wil graag weten waar LHBTIQ+ voor staat.
21.55
Tyron geeft aan morgen met Ariana te praten over zijn ergernis richting haar. Wil ook even geen drukte en zit daarom op de slaapkamer. Randy geeft aan dat Ariana echt wel oké is
22.38
Danny en Lenie gaan brood bakken voor de volgende ochtend.
22:51
De coins en de kistjes zijn vanmiddag in de game room herverdeeld. Ashley zegt, dat ze nu 14 coins heeft. Karen 23.
23.25
Doriana zegt, dat ze thuis alle afleveringen tot nu toe gezien heeft. Ook de livestream als ze niet hoefde te werken, maar die vond ze saai.
Doriana: je hebt echt mensen die geobsedeerd zijn. Op de livestream zie je alles, he? Je hebt creeps die dat doen......
Doriana zegt, dat geen relatie heeft. Die is ze nog niet tegengekomen. Ze is bijna 26, op 16 februari.
Ashley en Randy zeggen, dat ze zonder schotje, niet naast iemand van een ander geslacht zouden slapen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Hunter op 22-01-2024 06:46:50 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
23.41
Ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen. De poster met de som is er al een van. Ze hadden het net over nog wat andere dingen die ze waren opgevallen.
23.50
De meesten gaan slapen. Op de achtergrond zijn nog wakker mensen te horen, maar niet te zien op de streams
1.10
Danny gaat ook maar naar bed, Rohani is hem al voor.
3.15
Ariana ging eventjes buiten kijken om te luisteren naar de storm, en zat daar voor zich uit te staren
[ Bericht 10% gewijzigd door Hunter op 22-01-2024 07:03:16 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
6.45
Lenie is al weer op, doet de afwas en zet het brood klaar
[ Bericht 23% gewijzigd door Hunter op 22-01-2024 07:10:49 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
09:00
De bewoners zijn vroeg vandaag met ontbijten. Er is besloten om vanaf morgen om 09:00 te ontbijten. Vandaag werd er ontbeten zonder Randy en Alice. Deze namen de tijd om zich klaar te maken eerst.
Er is koffie en thee in de wall geplaatst! Alleen kost 1 cupje maar liefst 12 coins.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheLuckyman op 22-01-2024 10:00:20 ]![]()
9:45
Ariana vraagt aan Karen om Tom uit te horen, of hij haar leuk vindt. Ze denkt van wel, omdat hij haar 'de beeldschone Ariana' heeft genoemd tijdens het weerwolven.
Ariana : 'Dat doet ie bij anderen niet.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10:10
Geluidje, en BB vertelt dat de bewoners vandaag een spel gaan spelen voor een vrijstelling. Tom en Ronahi spelen niet mee als duo. Ashley wel, maar alleen haar partner Danny kan een vrijstelling winnen. Eerst wordt de volgorde bepaald.
Ariana meldt dat ze eindelijk geland is, omdat ze het spel mag spelen met Randy.
Ondertussen meldt BB dat ze nieuwe shirts krijgen, omdat er ook nieuwe koppels zijn. De oude moeten ingeleverd worden.
10:55
We hebben beeld. De bewoners, 1 van elk duo, moeten iets zoeken in het huis Het lijkt om rode ogen te gaan.. Ze rennen rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: KinkiJan)
Sommigen vinden er 2 of 3. Tijdens het spel roept BB ook om wanneer er koppels uit het spel liggen. Randy en Ariana en Lenie en Alice liggen er al vlot uit.
Tyron, Danny en Basiri zijn het langst bezig met zoeken. De laatste ogen zijn moeilijk te vinden. Dan liggen Tyron en Doriana er ook uit.
11:15
Het spel is afgelopen. Uit de gesprekken lijkt het alsof je via de ogen duo's moest wegspelen. Dilano is bozig, omdat ze als eerste op hem en Johnny gingen.
Dilano : "Er is van te voren al bedacht, we gaan op die..."
Basiri en Karen hebben de vrijstelling verdiend.
11:50
Het spel heeft toch wat veroorzaakt. Dilano is nog steeds niet blij. Ook Alice heeft het erover.
Alice : Ik vond het een naar, raar spel, het was om reuring in de groep te veroorzaken. Ik mag het niet zeggen, maar dit is tv. Leen zei, onthouden wie op ons gaat. Maar dat heb ik niet gedaan... [ het is niet persoonlijk]
[ Bericht 15% gewijzigd door LionHeart op 23-01-2024 15:11:29 ]![]()
16:00
Even een beeld zo tussendoor. Tijdens verstoppertje duurt het even voor Tom gevonden wordt. Hierop het volgende tafereel. Ariana zit rechts aan de tafel, en kijkt niet blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna zit er nog een grote groep aan tafel, terwijl Lenie buiten aan het vegen is. Lenie heeft vanochtend gezegd dat iedereen om 9.00 uur aan tafel moet zitten voor het ontbijt. Zonder Lenie aanwezig zegt Ashley nu dat ze dat niet gaat doen, om 9.00 uur al klaarzitten. De meesten vallen haar bij.
16:30
Jimmy en Dilano zijn even in de chillroom gaat zitten voor gametalk. Ze zijn samen een duo en willen even overleggen. Ze luisteren goed naar elkaar en hebben een leuk gesprek. Ook Ronahi komt er even bijzetten, en gaat later weer weg. Dan kunnen ze iets meer de diepte in qua gametalk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Ebinas)
Jimmy : Ik heb gedacht: ik ga het hele avontuur op charme gewoon doormaken, maar zo gaat het dus niet. Maar ik wil me ook niet verliezen in het spel-gedeelte. Want ik vind het sociale gedeelte ook heel belangrijk. Het spel is ook leuk, maar je bent een rijker persoon als je hieruit loopt met meer vriendschappen.
Dilano probeert rustig te vragen met wie Jimmy al een klik heeft, en met wie hij wellicht in de finale zou zitten, maar dat is nog veel te vroeg voor Jimmy zegt hij. Hij is er nog maar net. Begint eindelijk een beetje zichzelf te voelen. Morgen gaan we de echte Jimmy zien, vrolijk, sociaal, veel lachen.
Dilano zelf hoopt dat er een twist komt in de fucked-up week en dat ze een genomineerde mogen redden. Hij wil graag Ronahi van de nominatie afhalen.
[ Bericht 25% gewijzigd door LionHeart op 23-01-2024 15:11:10 ]![]()
20:00
De Bewoners zijn net begonnen aan de geleide meditatie van Ariana.
BB komt tussendoor
Bewoners sommige van jullie missen nog iets essentieels daar kan verandering in komen, is dat het waard, druk dan binnen de tijd op de knop. Maar jullie kunnen maar 1 iemand blij maken
Via de draaideur verschijnt een rode knop met een bordje er bij koffer terug 2500 euro uit de jackpot.
Ze beslissen om deze kans voorbij te laten gaan.![]()
22:00
Jimmy trekt zich terug op de slaapkamer om te gaan slapen, hij voelt zich nog steeds niet helemaal zichzelf. Ashley komt even kijken hoe het met hem gaat en Alice komt toevallig binnenlopen. Wat volgt is een mooi gesprek tussen deze drie, en later tussen Jimmy en Ashley.
Over het huis, je plek er vinden. Over het leven, over gay, drag, over de zoon van Ashley die uit de kast is gekomen. Hoe trots Ashley op hem is. Over de jeugd van Jimmy, en hoe goed hij het vindt hoe Ashley daarmee omgaat. En nog veel meer. Als je een uurtje overhebt, hier het filmpje van @ledn81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door LionHeart op 23-01-2024 15:11:42 ]![]()
9:00
Gisteren heeft Lenie gezegd dat er om 9:00 uur met z'n allen ontbeten moest worden, iedereen aan tafel. Toen Lenie even buiten was 's middags was er wat tegengesputter, maar iedereen is op tijd wakker vandaag.
Alleen was Lenie er zelf pas om 7:45 uit, en is het brood nog niet klaar. Het ontbijt moet dus een half uur later.
9:30
Er wordt ontbeten. Alleen Randy en Alice zijn nog in de badkamer bezig. Daar is verder geen discussie over.
10:25
BB vertelt dat er een spel voor 2 vrijstellingen gespeeld gaat worden. De genomineerden spelen niet mee. Degenen die al vrijgesteld ook niet.
Duo spel : 1 voor brute kracht, 1 voor ruimtelijk inzicht.
12:10
Het spel is nog steeds bezig, per duo zijn ze minimaal een half uur bezig, waarvan 20 minuten uitleg. Lenie en Alice snapten niks van de uitleg, en hebben de oplossing niet gevonden.
Van KinkiJan uit de CoS:
Lenie: "Nu weten we het, wij weten nu de oplossing"
Ronahi: "Oh neeheeee, nee dan baalt ge nog erger"
Tom: "Ah, dus je hebt de oplossing niet gehaald maar je weet nu de oplossing"
Lenie: "Ik weet nou de oplossing"
Alice: "Hij had dat inzicht toen nog niet, en hij moet dat aan mij doorgeven en als hij het niet aan mij door kan geven dan sta ik daar ook en en..."
Tom: "Dus jullie hebben de vrijstelling dan niet"
Lenie en Alice: "Nee"
[ Bericht 18% gewijzigd door LionHeart op 23-01-2024 12:14:49 ]![]()
12.25
Karen en Tom in gesprek over Ariana. Tom: ik heb nooit geflirt, ze is niet mijn type. Karen: in haar ogen wel, je moet zeggen dat het alleen vriendschap is. Tom : ik heb geen prikkels gehad van gevoelens of zo.
12.32
Tom moet weg en Ariana komt binnen. Ariana denkt weer dat ze weg moet en gaat zo haar koffer vast inpakken.
Karen vertelt dat voor Tom alleen vriendschappelijk is.
Ariana: Zoals hij met jou is, is hij niet met mij. Tom mag mij niet. Karen: Gisteren zei je iets heel anders
12.38
Ariana gaat er geen aandacht meer aan schenken! Karen: Je bent nu niet meer verliefderig. Ariana: Ja nee nee
12.44
Ariana: Dagen praat je niet tegen mij. En dan wil je een maskertje doen
Hij heeft echt nooit iets aan mij gevraagd
Hij vraagt nooit wat
Nooit
[ Bericht 19% gewijzigd door Hunter op 23-01-2024 14:03:02 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13:25
Karen vertelt aan Tom dat ze tegen Ariana heeft gezegd dat het gewoon vriendschappelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13:55
En Ariana gaat weer lopen met Karen om het weer over Tom te hebben. Ze wil weten wat hij gezegd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Jockari)
Karen krijgt nieuwe instructies wat te zeggen tegen Tom. Ariana denkt nog steeds dat Tom haar niet mag.
14:25
Danny en Ashley hebben het spel als laatste gespeeld en hebben het als enige tot nu toe gehaald. Ze maken dus nog kans op de vrijstelling.
[ Bericht 19% gewijzigd door LionHeart op 24-01-2024 22:34:12 ]![]()
Nu Ariana hoort van Karen dat Tom enkel vriendschap ziet, moet Karen terug naar Tom met de woorden, Ariana was alleen maar nieuwsgierig wat ze van je vind, want je praat nooit met haar en kijkt haar nooit aan , en ze is wel mijn maatje hier .Tevens zegt Ariana, ik wil namelijk niet dat dit rond gaat dat ik verliefd ben op hem, want als iedereen het weet wil ik een woonkamer gesprek met iedereen.
(quote Rinardo)
[ Bericht 17% gewijzigd door Hunter op 23-01-2024 15:55:21 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
17:10
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door BB. De dames zaten net in de hottub, dus er wordt wat gemopperd.
De uitslag van het spel. De vrijstelling is gewonnen door Jimmy en Dilano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Ebinas)
18:45
Alice en Tom hebben even een onderonsje over het spel, over het nomineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alice zegt dat ze meer zal stemmen op gevoel, empathie, met wie ze wel en niet een klik heeft. Niet zozeer op sterke/zwakke speler.
Tom zegt dat hij het liefst speelt tegen de sterkste spelers. Hij houdt van strijd.
[ Bericht 20% gewijzigd door LionHeart op 24-01-2024 22:34:01 ]![]()
19.40
Tom is in de dbk geweest, ze hebben volgens BB nog 1 ding niet genoemd (van hun geheime missie, iets met kleuren , licht donker). Mogelijk kunnen ze daarmee hun nominatie ongedaan kunnen maken.
De draaideur gaat open. Voor 6200 euro kunnen ze alle resterende koffers krijgen.
Lenie drukt op de knop! Hij heeft alle koffers gekocht. Zegt dan dan hij het verkeerd begrepen heeft en ze weg wilde drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashly: is gisteren uitgelegd. Lenie: dat wist ik niet poes.
Lenie: ik wist het niet, nou is het erg? Dan draai ik het terug, wanneer ik het terug kan draaien, dan draai ik het terug, haal mijn koffer er maar vanaf, maar ik denk: " ik druk op de knop dan is het klaar, we lopen gvd hier drie weken in dezelfde kleding,"
Ashley loopt kwaad weg. Ze hadden juist afgesproken om het niet te doen.
Ashley ontkent dat ze kwaad wegliep maar Tyron vindt van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley huilen, ze denkt dat Lenie een toneelstukje speelt en het expres deed, en boos op Tyron omdat ze er niet van mocht zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: Hoempah
Lenie: Wat kan mij die koffer schelen, wanneer het kan, dan draai ik het zo terug. Maar goed, dankzij mij hebben jullie nu je koffer,
Tyron: Maar je ziet, nu komt haar ware aard naar boven.
Lenie: Er zijn er meer hoor.
Basirie: Een vergissing kan gebeuren hoor, maar het zijn nu wel toevallig alle koffers,
Alice: ben niet boos, vindt het alleen heel bijzonder
Jimmy en Dilano staan aan de kant van Ashley
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:25:56 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
8.07
De eerste bewoners waren pas om half 8 wakker deze ochtend, later dan anders, misschien is de reden omdat veel bewoners tot half 2 spelletjes hebben gedaan. Dit was erg leuk om naar te kijken .
Ariana en Ashley ziijn als 1e wakker Ariana dekt de tafel en verwarmt water voor het wassen, ondertussen kleed Ashley zich aan. Even later zie ik Lenie ook staan met een tandenborstel in zijn mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:26:13 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
8.12
Big brother doet het licht aan in de slaapkamers en zegt dat het tijd is voor een batterijwissel, Het plankje tussen Rohani en Tom was naar beneden vannacht, denk dat dat fijner slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:26:42 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De dag begint lekker voor RonahiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen gaat het gesprek aan de ontbijttafel over parenclubs en seks-speeltjes.
Ashley haar man heeft ook een hele donkere kant en is ook erg jaloers.
De wall ligt vol met aardappels, 1 per deurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:26:57 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.50
Ronahi en Tom moeten naar de Dagboekkamer, even later roept BB de uitslag om van de secret mission.
Secret mission is mislukt, antwoorden waren,
* Som op schilderij 7+2=51
* 1 afwijkende eetkamerstoel
* Afwijkende kleur zeeppompje in de badkamer
* Achter eettafel 3 plantjes; 1 is echt, 2 zijn nep
* In de barbieruimte wijkt 1 kussen af van de rest.
Tom en Rohani hadden andere foute dingen gevonden
* In de woonkamer kast waren de boeken over nederland en er stond een eifeltoren op, boeken van NL en eifeltoren niet.
* In de gang wees alles naar 1 land behalve 1 ding verwees naar Marokko?
De genomineerden zijn dus nu Tom, Ronahi en AshleyLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
16.00
Randy heeft de vrijstelling gewonnen, voor hem en Ariana.
Er was een spel dat er maar 1 persoon van een duo mocht spelen, ze moesten kiezen, dus Randy heeft het spel alleen gespeeld.
Het was een spel waarbij iedereen misselijk terugkwam, niet fijn dus.
Hoe staan de zaken er nu voor?
Genomineerden : Ashley, Ronahi & Tom
Vrijgesteld : Basiri, Karen, Randy, Ariana, Danny, Dilano & Jimmy
Nog niets : Alice, Lenie, Tyron, DorianaLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
19:25
BB roept de bewoners naar de woonkamer. Het is de bekendmaking van de genomineerden. De bewoners schrikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna komt er een vraagteken over de gezichten heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al deze 7 bewoners krijgen een nominatiepin uitgereikt door BB.
21:00
Eindelijk vindt HET gesprek plaats tussen Tom en Ariana. Tom ontspannen, Ariana lijkt heel gespannen.
De mini-samenvatting vanuit de CoS door @greysbones:quote:"Ik wil even benadrukken dat ik je een leuke jongen vind, niets meer en dat ik af en toe schat zeg, dat doen we in NL allemaal."
Tevens zei ze 30x : "Dat jij mij niet leuk vind, vind ik oke , dat mag ook."
En dan zei Tom: "Je bent oke hoor."
[ Bericht 41% gewijzigd door LionHeart op 26-01-2024 00:04:53 ]![]()
8.15
De bewoners worden wakker gemaakt
Vandaag liggen er diverse groentes in the wallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:27:19 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
9:50
Lenie en Danny mopperen over de zooi in de doucheruimte. Lenie zegt dat hij zijn handdoek en washandje in zijn kast legt en er geen last meer van heeft. Handdoeken en zooi in de doucheruimte die los liggen gooit hij in een hoek en ze zoeken het maar uit. En voegt er aan toe: ik had gisteren 2 coins kunnen innen. Vooral Ashley maakt er een zooi van. (tekst @Rhosyn)
10:25
BB : Iedereen met nominatie naar de Gameroom.
11:45
BB roept de bewoners die niet in de Gameroom zijn naar de huiskamer.
De genomineerden zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Fritsie1960)
Tyron : We moesten om een tafel zitten. Daar lagen 4 vrijstellingen op, en we moesten gewoon pakken en zeggen : wie krijgt 'm, wie krijgt 'm
15:30
Mediteren met Ariana. Tijdens de meditatie wordt er ook zacht gesnurkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Jockari)
[ Bericht 9% gewijzigd door LionHeart op 26-01-2024 11:53:21 ]![]()
21:10
Badkamer. Ariana tegen Ronahi. Ze vindt Tom nu weer wel leuk. Ze heeft een nieuw slachtoffer gevonden om tegen aan te kunnen praten over Tom. (tekst van @rinardo uit de CoS)![]()
1:00
Vanuit de CoS weer, ditmaal van @marky, een incident van vannacht:
Tom was met Karen en Ashley in de groep aan het smoezen en dat viel Tyron op.
Die zei vervolgens : "He, jullie zijn aan het smoezen."
Toen wilde Ashley Tyron er ook bij hebben, dat weigerde Tyron. Het bleek dus dat Tom met de dames de stemming van de middag aan het bespreken was en dat het volgens hem niet helemaal klopte omdat het een gelijk spel was. Daar hadden Tom, Tyron en Lenie het in de middag al over gehad en ze zouden het laten rusten. Dus Tyron vond het vervelend dat het nu ten opzichte van van Doriana opnieuw werd opgerakeld.
Het was van zowel Tom als Tyron niet zo handig. Tom moet dingen laten rusten soms en Tyron moet wat minder heftig zijn. Lenie en Basiri hebben het overigens redelijk afgekoeld gister.
11:45
De ochtend wordt besteed aan in duo's buiten wandelen, Karin kapt Tom. En er worden vooral spruitjes afgehaald, omdat deze in gevroren moeten worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 09:01:40 ]Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
9.10
Ze zijn wakker
Ariana komt er achter dat anderen heel laat naar bed zijn gegaan
iedereen heeft zin in een nieuwe dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond op tv, dus allemaal schminkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:27:45 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
10.15
Ontbijt
Danny heeft een goed gevoel over vandaag, het gaat goedkomen
10.40
Schoonmaken
Jimmy gebruikt de verkeerde knop en krijgt een plens water over zich heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11.00
ZonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:01 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.15
Ook Doriana en Rohanie bespreken nu de Tom-situatie op de luchtplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif: Puzzie
11.40
Zonder woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif: ledn81
[ Bericht 50% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:21 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.40
Lenie wil een liedje opnemen met rapper Donnie
12.00
Ashley past een topje aan van Ariana. Ariana zeg:t Oh My God die kanonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif: ledn81
[ Bericht 45% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:30 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
12.15
Stop de persen! Ariana wast haar haren / pruik in de voorraadkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft nog een andere pruik mee, deze doet ze na een maand op
12.45
Lenie bemoeit zich weer ergens mee
Lenie: "Jij ken ook niks hebben he?"
Dilano: "Nee, dat klopt" dan weer tegen Danny: "Dus nou moet ik wat rustiger aan doen"
Tyron lachend tegen Lenie: "Zo vervelend, je kan niks zeggen gewoon dan zit jij weer heuj altijd erbij"
Lenie: "Ja jij ja.. Nee Dilano weet wel hoe ik ben"
Tyron: "Ja iedereen!"
Dilano: "Ik weet wie het zegt"
Lenie: "Alleen Tom nog niet"
Tom zat erbij, niks gehoord: "Huh wat?"
(KinkiJan)
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:41 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
12.55
Ashley en Tom kruipen bij elkaar op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: SpapaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ariana denkt er het hare vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:59 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13.30
Lunch, met applaus voor de pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:29:11 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13.45
Lenie zegt dat hij nog lang niet klaar daar is
Lenie is pissed op Tom omdat hij de pin aan Tom heeft gegeven en Tom niet aan hem terug. "Ik geef jou die pin, en JIJ geeft hem aan Alice?? Wtf jongen??"I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
17.45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:29:20 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
20:00
De live uitzending is begonnen. Big Brother:
"Bewoners, liveshow 2 gaat nu van start. Daarmee komt een einde aan deze fuck-up week, een week waarin alles anders liep dan dat je het zou verwachten. Maak jullie klaar voor een emotionele avond, want straks is het huis een bewoner armer. Maar wie vertrek er? Is dat Alice? Is dat Ashley? Of is dat Lenie? Dat beslist, zoals elke week, de kijker. Sterkte en succes vanavond." (tekst : KinKiJan)
De bewoners worden daarna bevraagd door de studio. Uiteraard wordt Lenie nogmaals de vraag gesteld of het drukken voor de koffers nu expres was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zegt wederom dat het echt per ongeluk was.
20:45
Als eerste wordt Alice vrijgesteld. Ze heeft de meeste stemmen gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:55
En het is Lenie die als 2e het huis moet verlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kijkers krijgen we het nieuwe thema al te zien. Komende week is het 'King and Queen' week, met een omgebouwd geheim huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door LionHeart op 28-01-2024 19:03:59 ]![]()
21:20
De draaideur gaat gloeien en de bewoners zijn erg benieuwd wie er terug komt. Een aantal van de mannen begint al te zingen :'Wat hebben wij te klagen'.
Maar, er zit niemand in de draaideur. De bewoners zijn in verwarring en snappen er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:40
BB : "Er zijn net 2 bewoners vertrokken. En er zijn geen bewoners teruggekomen. Daarom zijn er twee bewoners die geen duo meer vormen: Danny en Alice. Ik verklaar jullie daarom hierbij tot nieuw duo."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:55
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door Big Brother.
Big Brother : "Niets is wat het lijkt, en alles is onvoorspelbaar. Deze week leg ik jullie lot in handen van een king en een queen. Tegen hen zullen jullie strijden, om je verblijf in het huis veilig te stellen. Deze week is het King and Queen week."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Image : Hunter)
[ Bericht 9% gewijzigd door LionHeart op 28-01-2024 19:03:32 ]![]()
22:15
En beeld vanuit de king and queen room, met onder andere zaken voor in de wall:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Schakeltopia)
En Ashley komt binnen in de kamer. Ze vindt het maar creepy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother : Welkom in het Big Brother kasteel. Je hebt tot nu toe 2 keer een nominatie overleefd. Daarom kroon ik je nu tot queen. Het mooie is, queen Ashley, de king is onderweg.
Ashley : Heeft hij ook een naam?
BB : KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : KinKiJan)
[ Bericht 25% gewijzigd door LionHeart op 28-01-2024 19:03:12 ]![]()
22:30
En de king komt binnen. Glen, een Vlaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother : "Hallo Glenn, welkom in het Big Brother kasteel. Jullie zijn de king en queen. Zolang jullie hier in het kasteel zijn, zijn jullie veilig. Kunnen jullie niet genomineerd worden. Maar jullie zullen jullie kroon en troon moeten verdedigen."
Ze krijgen van BB de opdracht om te bepalen wat er in de wall komt, en de prijs ervan. Zij verdienen de coins van alles wat gekocht wordt, welke ze later weer nodig gaan hebben als duo in het huis.
[ Bericht 26% gewijzigd door LionHeart op 28-01-2024 19:02:54 ]![]()
22:32
BB: Ashley en Glenn jullie bepalen vanuit hier het kasteel de producten in the wall en de prijs.
De prijs is belangrijk, als een product wordt gekocht krijgen jullie die coins.
Die jullie als duo in het huis kunnen gebruiken .![]()
1:40
Achter een SL hebben de bewoners ergens een keuze over moeten maken. Terug in het huis blijkt dat Tom het niet eens is met die keuze. Karen, Ariana en Danny zeggen dat hij niet altijd zijn zin kan krijgen en dat het een groeps beslissing is. Het lijkt erop dat de meerderheid heeft gekozen voor een diner. En Tom was hier niet akkoord mee.![]()
Complicatie van @marky over vannacht
Waar het op lijkt is dat de duo's per stuk een keuze moesten maken tussen 5 coins voor iedereen, een vrijstelling voor iemand volgende week of een etentje voor de hele groep. Een aantal duo's koos voor coins. Danny en Alice voor een vrijstelling (dacht ik) en Dilano en Jimmy voor het etentje. Omdat ze niet allemaal het zelfde kozen moest er achteraf overlegd worden wat ze wilde. Ze kozen uiteindelijk voor het etentje maar daar was Tom niet blij mee en schijnt boos te zijn weggelopen. Dat vond de rest van de groep niet zo leuk. Ze gaan daar in de groep met Tom nog over praten.
Opvallend was dat ondanks Tom zijn boosheid de groep heel anders was gisteravond en je echt merkt dat het vertrek van Lenie en Ashley een positieve uitwerking had op de dynamiek. Zoals Jimmy het eerder op de avond al zei is er veel meer lucht in de groep.
Wat ik verder uit de nacht cos haal
Om 2.30
Ze merken dat het half 3 is en de meeste bewoners zoeken hun bed op.
Op een of andere manier is de deurklink van de blauwe slaapkamer eraf gevallen.
Danny, Ronahi Ariana en Karen zitten nog te kletsen , en het Brood afmaken.
Die 4 gaan om 3.28 ook op bed
In de kasteelkamer is het rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:29:38 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
10:00
Het weekmenu deze week is courgette, rijst en vis.
11:10
De bewoners worden naar de gameroom geroepen door BB. Hij heeft een verrassing voor ze. Ze mogen rustig de gameroom betreden en nergens aanzitten. En er volgt een SL.
Wanneer ze weer terug zijn valt alleen op te maken dat ze Ashley en Glenn hebben gezien. En ze weten dat ze moeten strijden met de king en queen om een vrijstelling.
11:35
BB in het kasteel vertelt. De king en queen moeten een grondwet bepalen in het huis. Ze moeten er 1 kiezen, en die zal BB voorlezen in het huis.
Ze kiezen: als het alarm afgaat moet het huis bewaakt worden tot het weer afgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : odie22)
11:50
BB vertelt de bewoners dat ze het huis moeten bewaken en toont de grondwet regel op de tv. Dit doen ze buiten bij de voordeur, in duo's, wanneer het alarm afgaat.
12:40
Randy koopt kaas vanuit de Wall. Dat betekent dus ook coins voor Ashley en Glenn.
13:45
Randy koopt koffie voor Ariana. Ze zijn een duo samen, dus uiteindelijk zijn het hun gezamenlijke coins.
[ Bericht 37% gewijzigd door LionHeart op 29-01-2024 16:40:52 ]![]()
15:00
BB kondigt aan dat het eerste spel gespeeld gaat worden om de King en Queen te challengen. Per duo in de gameroom. Ondertussen mogen Ashley en Glenn via het tv scherm gedeeltes meekijken hoe de anderen het doen, en hebben dus voorinformatie. Zij mogen als laatste proberen hun positie te behouden.
Ze moeten een soort puzzel oplossen door een balletje door een doolhof te rollen. De schijf moeten ze bedienen met touwen die ze vasthouden en wat ze aan moeten rekken of laten vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Puzzie)
18:20
Als laatste hebben Ashley en Glenn het spel gespeeld. Ze zijn hyped wanneer ze weer terug in hun kamer komen. Ze hebben het goed gedaan denken ze.
Even later brengt BB goed nieuws. Ze hebben alle andere duo's verslagen en ze blijven King en Queen. Ze hebben het in minder dan 5 minuten gedaan. De nummer 2 was beduidend minder snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het te vieren zullen ze vanavond een koninklijk maal krijgen.
18:36
Ook in het huis wordt de uitslag gedeeld. BB vertelt hier wel de hele uitslag.
Tyron - Doriana en Randy - Ariana hebben het niet gehaald.
Karen - Basiri : 14m58
Danny - Alice : 10m11
Jimmy - Dilano : 8m52
Tom - Ronahi : 7m31
Maar allen niet zo snel als de huidige king en queen die in het kasteel blijven.
[ Bericht 13% gewijzigd door LionHeart op 29-01-2024 16:40:37 ]![]()
20:50
Randy bespreekt met Tyron en Basiri zijn frustraties over Ariana. Tijdens het spel was er frustratie. Ze wilde niet luisteren naar de instructies van BB of hem.
Hij wil dit graag met haar bespreken. Hij dacht tijdens het spel aan opgeven, omdat die er geen zin in had meer door haar.
21:00
Randy gaat met Ariana naar de Barbie kamer. Randy geeft aan een struggel te hebben. Dat die niet zelf beslissing kan nemen, maar dit moet doen met een partner. Hij geeft aan dat hij zelf niet goed communiceert.
Ariana geeft aan dat ze zelf hysterisch was tijdens het spel. En Randy zag hoe het moest, maar zei niks. Ariana geeft aan dat zij zelf ook niet goed luisterde naar BB. Ze maken afspraken om de volgende keer beter voor de dag te komen.
[ Bericht 43% gewijzigd door TheLuckyman op 28-01-2024 21:08:14 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: