Ja, die is ook lekkerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond een grote fles Tripple Karmeliet klaar staan.
Assist Sam Lammers.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:28 schreef Halcon het volgende:
Die Sam Lammers kan er echt niet veel meer van hè? Volgend jaar naar De Graafschap of zo?
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die storm gaat zo wel weer liggen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Oef, hier laat een aantal mensen zich even kennenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef Paul het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oef, hier laat een aantal mensen zich even kennen
En toen was hij heel boos en nu snapt hij de overtreding niet. Apart.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef Zorro het volgende:
De Jong doet EXACT wat Hoornaar zelf eerder deed
UUUUUUUUquote:Op zondag 21 januari 2024 13:31 schreef Paul het volgende:
WHAT A GAME IK ZIE HET HET RECORD WORDT NIET GEHAALD
De overtreding wel. Het geel nietquote:Op zondag 21 januari 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toen was hij heel boos en nu snapt hij de overtreding niet. Apart.
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:32 schreef GGMM het volgende:
Hij werkt een bal weg en staat te schreeuwen als een achterlijke
Waarom doet iedereen die wat met Utrecht heeft dat
Ja maar hij doet altijd bozig dus dat telt niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee hoor want hij deed al bozig voor de kaart.
Ik heb nu wel even tijdquote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zal jou eens een kwaliteitsinjectie geven.
Ik zal jou eens een kwaliteitsinjectie geven.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ordinair.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
wil je mijn dood hebben met vaccinatieschadequote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vanaf nu is heel Fok voor Utrecht.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
heeeeeee jarigequote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
UUUUUUUUquote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf nu is heel Fok voor Utrecht.
UUUUUUU
Ik zou gedacht hebben dat je die liever zou ontvangenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Nu vraag je wel veel en het gaat ook nog wel goed aflopen voor PSV.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf nu is heel Fok voor Utrecht.
UUUUUUU
Lijkt mij ook ja. Die gaan er nog wel 2 inleggen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu vraag je wel veel en het gaat ook nog wel goed aflopen voor PSV.
Als je niet voor Utrecht wil juichen, kan je altijd nog tegen PSV juichenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu vraag je wel veel en het gaat ook nog wel goed aflopen voor PSV.
Ik drink ook water momenteelquote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef Bezsen het volgende:
Ik drink een glaasje water.
San Pellegrino
Zou fijn zijn als ie z'n debuut bij de belastingdienst eens maaktequote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan moet Henderson zijn debuut nog maken.
Ik zie jou als een verstandig man.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink ook water momenteel
Kraanwater
Niet in deze Eredivisie.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook wel een bijzonder record (als ze het pakken)
Ik heb mijn glas water al op.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als een verstandig man.
Bedankt makkerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geniet van je flesje bier moderator @:R-woud93
Dit ga je niet volhouden.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
In het kader van een positiever 2024 hou ik wijselijk m'n mond over het drankgebruik in dit topic.
Positiviteit wil niet zeggen dat de werkelijkheid niet benoemd mag worden, maat.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
In het kader van een positiever 2024 hou ik wijselijk m'n mond over het drankgebruik in dit topic.
Huh, dat kunnen ze alleen tegen Ajaxquote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef Coco het volgende:
Utrecht speelt de wedstrijd van z'n leven!
Och PSV heeft het eens moeilijkquote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef Coco het volgende:
Utrecht speelt de wedstrijd van z'n leven!
Iedereen wordt beter van een bak waarheid in zijn smoel.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Positiviteit wil niet zeggen dat de werkelijkheid niet benoemd mag worden, maat.
Positiviteit is geven om je mede user.
En mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooi.
Het is leuker voor de eredivisie als PSV punten verliest, wie weet is er dan nog een miniem gevoel van spanning terug te krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als je niet voor Utrecht wil juichen, kan je altijd nog tegen PSV juichen
Maar ben bang dat je gelijk gaat krijgen
Eens, maar om je constant te bemoeien met de keuzes van anderen is ook weer zo watquote:Op zondag 21 januari 2024 13:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Positiviteit wil niet zeggen dat de werkelijkheid niet benoemd mag worden, maat.
Positiviteit is geven om je mede user.
En mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooi.
Nou, die zal wel weg willen nu!quote:
Ja die heeft ren je rot uitgespeeld en is moequote:
Bier is ook grotendeels waterquote:Op zondag 21 januari 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar om je constant te bemoeien met de keuzes van anderen is ook weer zo wat
Dan leg ik liever de focus op mezelf, met een heerlijk glaasje water
Ga dan maar weer snel wegquote:Op zondag 21 januari 2024 13:41 schreef klaasweetalles het volgende:
IK BEN ER OOK
nu zal psv wel gaan scoren vermoed ik zo![]()
![]()
![]()
![]()
Als FOK een nieuwe layout heeft. 100 jaar project. @fetXquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Wanneer gaat utreg die lelijke hoeken dichtbouwen?
Blijven doneren.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als FOK een nieuwe layout heeft. 100 jaar project. @:fetx
Ben er bang voor. Die gaan zonder enige weerstand van betekenis kampioen worden. Tenzij ze een record verval gaan laten zien de komende 16 wedstrijden.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is leuker voor de eredivisie als PSV punten verliest, wie weet is er dan nog een miniem gevoel van spanning terug te krijgen.
Fuck de nieuwe layout, ik kan niet tegen verandering.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als FOK een nieuwe layout heeft. 100 jaar project. @:fetx
Zo jij durftquote:Op zondag 21 januari 2024 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
PSV heeft het vandaag niet… Ik durf het wel aan: record gaan ze niet verbeteren.
Hou op over record!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Die gaan zonder enige weerstand van betekenis kampioen worden. Tenzij ze een record verval gaan laten zien de komende 16 wedstrijden.
Zit je in het spectrum?quote:Op zondag 21 januari 2024 13:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fuck de nieuwe layout, ik kan niet tegen verandering.
;-)quote:Op zondag 21 januari 2024 13:44 schreef Wotte het volgende:
Ik zie Ajax nog wel kampioen worden op deze manier ;-)
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:44 schreef Wotte het volgende:
ze willen het zo makenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Wanneer er zicht op CL is.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Worden ze ook, alleen dit seizoen niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:44 schreef Wotte het volgende:
KKD moet mogelijk zijn ;-)quote:Op zondag 21 januari 2024 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Worden ze ook, alleen dit seizoen niet.
Of dit moet nog worden afgeblazen, in dat geval is Feyenoord al verder.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn al verder dan Feyenoord met de nieuwe kuip zo te zien.
1-1 het begin is er ;-)quote:Op zondag 21 januari 2024 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er niet, want het is geen mogelijkheid.
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb niet het gevoel dat PSV dit gaat winnen
Sws één van, zo niet de, slechtste scheidsrechters in Nederlandquote:Op zondag 21 januari 2024 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Kooij moet ontslagen worden.
Of hij moet degraderen.
Vrede dombo, vrede.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die walgelijke PSV'ers duiken weer hun Calimero holletje in.
Schreeuw niet zoquote:Op zondag 21 januari 2024 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:
hij blokkeert die man gewoon toch met hand om door te lopen
BEN IK NOU BLIND OF HOE ZIT DIT
Bedoelde de odds of Ajax nog kampioen wordtquote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ik had gelijkspel gezegd met 5 euro op toto.nl![]()
![]()
![]()
Verre vanquote:Op zondag 21 januari 2024 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuke pot. Net als die 5-4 Ajax - Utrecht toen
Winnend ajax is nooit leukquote:Op zondag 21 januari 2024 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga me zo weer in het Feyenoordtopic verstoppen tegen het grote Vitesse.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die walgelijke PSV'ers duiken weer hun Calimero holletje in.
6-4 toch? Met sinterklaas Vermeer.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga me zo weer in het Feyenoordtopic verstoppen tegen het grote Vitesse.
Nee dat was Utrecht - Ajax.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
6-4 toch? Met sinterklaas Vermeer.
Warm bad genot.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dat komt omdat het daar altijd zo gezellig is
Rare user is dat.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft blijkbaar een ban
Random woord: fietsbel²
Niet op de Lange baan schuiven.quote:
Ow ja.quote:
Zolang hij niet gaat zingen is er geen risico.quote:
9/10quote:
Bedankt maat.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
De verdediger van Utrecht werkt de bal via een PSV-speler over de doellijn, waardoor het een doeltrap voor Utrecht is.
Wij kijken ookquote:Op zondag 21 januari 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
De verdediger van Utrecht werkt de bal via een PSV-speler over de doellijn, waardoor het een doeltrap voor Utrecht is.
Bedankt Amat.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Seumeren heeft al de nodige hartversterkers naar binnen gegoten zo te zien.
Held.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef Bezsen het volgende:
Utrecht onderschept de bal en komt er dreigend uit.
Voorzet Utrecht komt niet aan.
@:Scrummie
Mijn excuses.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie niet
Als je niet zo met jezelf bezig was had je dat gelezen
die goser is altijd met zichzelf bezig als je begrijp wat ik bedoel...quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie niet
Als je niet zo met jezelf bezig was had je dat gelezen
Grijp dan in.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit maar een warrig topic worden
begrijp ik niet klaasquote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die goser is altijd met zichzelf bezig als je begrijp wat ik bedoel...
Nee niet echtquote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die goser is altijd met zichzelf bezig als je begrijp wat ik bedoel...
Veel plezier maatquote:Op zondag 21 januari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga nu naar mijn ouders, dus ik ben geen verslag meer nodig. Bedankt jongens.
Als we hadden gewild dat jij het zou kunnen volgen hadden we wel in Jip en Janneke taal gepraat.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit maar een warrig topic worden
Hij zegt net dat het niet meer hoeftquote:Op zondag 21 januari 2024 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog tien minuten plus blessuretijd @:Scrummie
Fijne zondagquote:Op zondag 21 januari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga nu naar mijn ouders, dus ik ben geen verslag meer nodig. Bedankt jongens.
Ja, toen was ik dit nog aan het typen.quote:
Jouw probleemquote:Op zondag 21 januari 2024 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, toen was ik dit nog aan het typen.
Nog 10 minuten.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:58 schreef Coco het volgende:
We kunnen eindelijk weer het PSV gifje van stal halen.
@:onlogisch
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 21 januari 2024 13:58 schreef klaasweetalles het volgende:
die linksbuiten van utrecht krijgt een voldoende
Goeij.quote:
Akkoord.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
Als Utrecht dit nu nog verliest is dat de schuld van Ron Jans
Alles is altijd de schuld van Ron Jans.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
Als Utrecht dit nu nog verliest is dat de schuld van Ron Jans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |