Ja, die is ook lekkerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond een grote fles Tripple Karmeliet klaar staan.
Assist Sam Lammers.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:28 schreef Halcon het volgende:
Die Sam Lammers kan er echt niet veel meer van hè? Volgend jaar naar De Graafschap of zo?
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die storm gaat zo wel weer liggen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Oef, hier laat een aantal mensen zich even kennenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:29 schreef Paul het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oef, hier laat een aantal mensen zich even kennen
En toen was hij heel boos en nu snapt hij de overtreding niet. Apart.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef Zorro het volgende:
De Jong doet EXACT wat Hoornaar zelf eerder deed
UUUUUUUUquote:Op zondag 21 januari 2024 13:31 schreef Paul het volgende:
WHAT A GAME IK ZIE HET HET RECORD WORDT NIET GEHAALD
De overtreding wel. Het geel nietquote:Op zondag 21 januari 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toen was hij heel boos en nu snapt hij de overtreding niet. Apart.
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:32 schreef GGMM het volgende:
Hij werkt een bal weg en staat te schreeuwen als een achterlijke
Waarom doet iedereen die wat met Utrecht heeft dat
Ja maar hij doet altijd bozig dus dat telt niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee hoor want hij deed al bozig voor de kaart.
Ik heb nu wel even tijdquote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zal jou eens een kwaliteitsinjectie geven.
Ik zal jou eens een kwaliteitsinjectie geven.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ordinair.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
wil je mijn dood hebben met vaccinatieschadequote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vanaf nu is heel Fok voor Utrecht.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
heeeeeee jarigequote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
UUUUUUUUquote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf nu is heel Fok voor Utrecht.
UUUUUUU
Ik zou gedacht hebben dat je die liever zou ontvangenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Nu vraag je wel veel en het gaat ook nog wel goed aflopen voor PSV.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf nu is heel Fok voor Utrecht.
UUUUUUU
Lijkt mij ook ja. Die gaan er nog wel 2 inleggen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu vraag je wel veel en het gaat ook nog wel goed aflopen voor PSV.
Als je niet voor Utrecht wil juichen, kan je altijd nog tegen PSV juichenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu vraag je wel veel en het gaat ook nog wel goed aflopen voor PSV.
Ik drink ook water momenteelquote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef Bezsen het volgende:
Ik drink een glaasje water.
San Pellegrino
Zou fijn zijn als ie z'n debuut bij de belastingdienst eens maaktequote:Op zondag 21 januari 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan moet Henderson zijn debuut nog maken.
Ik zie jou als een verstandig man.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink ook water momenteel
Kraanwater
Niet in deze Eredivisie.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook wel een bijzonder record (als ze het pakken)
Ik heb mijn glas water al op.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als een verstandig man.
Bedankt makkerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geniet van je flesje bier moderator @:R-woud93
Dit ga je niet volhouden.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
In het kader van een positiever 2024 hou ik wijselijk m'n mond over het drankgebruik in dit topic.
Positiviteit wil niet zeggen dat de werkelijkheid niet benoemd mag worden, maat.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
In het kader van een positiever 2024 hou ik wijselijk m'n mond over het drankgebruik in dit topic.
Huh, dat kunnen ze alleen tegen Ajaxquote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef Coco het volgende:
Utrecht speelt de wedstrijd van z'n leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |