SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Grappig, want ik heb er twee die korter zijn dan deze (0:45).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
Dat was een korte outro, DJ11. Ik had iets meer verwacht.
Ja, je hebt gelijk. Bij mij kwam Randy naar boven, maar eigenlijk wist ik dit wel.quote:
Die talkshow zegt mij niets.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
De man is springlevend en maakt nog steeds muziek. En hij is ook nog altijd goed bij stem. Ik zag 'm laatst nog optreden in een Amerikaanse talkshow. Ik meen bij Stephen Colbert.
Dan heb je je niet echt in de Trump-ellende gestort de voorgaande presidentsperiode. Stephen Colbert had veel en vooral grappige zaken over Trump te vertellen.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Acda en De Munnik - Het regent zonnestralen.
Is toch wel zeer bekend: The Late Show. Vroeger werd die door David Letterman gepresenteerd.quote:
De beste Trump-imitator onder de Late Night-presentators vind ik trouwens Seth Meyers. Zijn item "A Closer Look" is altijd erg kritisch en grappig tegelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je je niet echt in de Trump-ellende gestort de voorgaande presidentsperiode. Stephen Colbert had veel en vooral grappige zaken over Trump te vertellen.
Zijn hun niet doorgebroken met dit nummer?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit een goed nummer van Acda en de Munnik. Zowel qua tekst als muziek.
Ja, klopt. Maar Stephen Colbert vind ik overall leuker. Jimmy Fallon kijk ik steeds minder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De beste Trump-imitator onder de Late Night-presentators vind ik trouwens Seth Meyers. Zijn item "A Closer Look" is altijd erg kritisch en grappig tegelijk.
Weet ik niet. Ik dacht zelf aan 'Niet of nooit geweest'.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn hun niet doorgebroken met dit nummer?
Oh ja.... dat kan ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik dacht zelf aan 'Niet of nooit geweest'.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Living next door to Alice - Band kom ik niet op
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik gok Barbra Streisand dan. Uit Yentl?
Was dat voor toen niet een revolutionaire clip?quote:
Ja, in ieder geval is het een clip die hoort bij de begintijd van MTV voor mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat voor toen niet een revolutionaire clip?
Legendarisch. Ook de eerst vertoonde clip ooit op MTV Europe.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat voor toen niet een revolutionaire clip?
Ja, is toch wel pure nostalgie hoor. Dat mijn ouders voor het eerst een kleuren-tv hadden waar we ook meteen Sky en MTV op konden ontvangenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Voor de jongere mensen die dit later nalezen: MTV was vroeger een muziekzender, waarop videoclips waren te zien. De M in de naam stond voor "music". Dit even ter info.
Bij die satellietzenders zoals Sky Channel en Super Channel had je soms meer sneeuw en strepen dan fatsoenlijk beeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, is toch wel pure nostalgie hoor. Dat mijn ouders voor het eerst een kleuren-tv hadden waar we ook meteen Sky en MTV op konden ontvangen![]()
De zwart-wit tv heb ik vervolgens mijn hele studententijd op mijn kamer gehad.
En dan Filmnet, wat betaald was, maar waar je af en toe ineens tussen de strepen door toch nog een film kon ontwaren en kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij die satellietzenders zoals Sky Channel en Super Channel had je soms meer sneeuw en strepen dan fatsoenlijk beeld.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Met alleen maar Nederland 1 en 2 en dan moest ik vantevoren bedenken welke zender ik wilde kijken en dan moest ik met een schaar als antenne die zender opzoeken in de avond en als die dan eenmaal goed was, moest ik vooral nergens meer aankomen
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
Zo, genoeg bewezen dat ik oud ben. Ik ken dit nummer niet, Melting. Vind het wel mooi.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Oh, dit nummer ken ik van Paul de Leeuw. Zijn dit Ramses en Liesbeth?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef livelink het volgende:
Daydream Believer - The Monkees (zware gok)
Toch wel dus! Soms weet mijn geheugen wel de juiste laatjes te openen.quote:
Is voor mij 1 geheel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... die andere.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
Over unheimisch gesproken. Maar dan heel mooi unheimisch
Ik heb laatst weer eens het hele album geluisterd. s'Avonds laat toen iedereen al naar bed was op mijn koptelefoon. Dan zit je echt weer helemaal in het beklemmende verhaal hoor.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:50 schreef livelink het volgende:
Dit zal dan wel Die-die-die-die-da-dei-dam heten.
Ga je scheel kijken?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt met een scheef oog naar Twitter...
Voetbal?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt met een scheef oog naar Twitter...
Hij kan wel stoppen met kijken. AZ maakt net gelijk.quote:
Tweede keer vlak achter elkaar dat PEC diep in blessuretijd een voorsprong verspeelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij kan wel stoppen met kijken. AZ maakt net gelijk.
Ik zit een beetje om me heen te kijken. Ook als ik ga wandelen luister ik geen muziek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:53 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ik vroeg me af livelink, als je met openbaar vervoer naar je werk gaat, luister je dan muziek, podcast of zit je een beetje om je heen te kijken?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tweede keer vlak achter elkaar dat PEC diep in blessuretijd een voorsprong verspeelt.
Nu weer 100% aandacht voor de muziek en dit topic.
Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Maar ik denk dat je een uitzondering bent tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit een beetje om me heen te kijken. Ook als ik ga wandelen luister ik geen muziek.
Nee, gek genoeg niet. Vroeger wel, maar tegenwoordig zit bijna iedereen 's ochtends vooral gewoon een beetje voor zich uit te staren (ook de jeugd). De meesten zitten niet eens achter hun telefoon zelfs.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Maar ik denk dat je een uitzondering bent tegenwoordig.
Ik ga soms mee als collega's in de middagpauze wandelen, maar ik moet de frequentie opschroeven. Ik was goed bezig met afvallen, maar het stagneert een beetje.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit een beetje om me heen te kijken. Ook als ik ga wandelen luister ik geen muziek.
Ja, helaas gaat het bij mij ook weer minder. Niet zozeer qua wandelen, maar wel qua eten en snoepen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga soms mee als collega's in de middagpauze wandelen, maar ik moet de frequentie opschroeven. Ik was goed bezig met afvallen, maar het stagneert een beetje.
Dat is niet zo gek met dat weer hè?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga soms mee als collega's in de middagpauze wandelen, maar ik moet de frequentie opschroeven. Ik was goed bezig met afvallen, maar het stagneert een beetje.
Dat komt wel weer als het weer beter wordt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helaas gaat het bij mij ook weer minder. Niet zozeer qua wandelen, maar wel qua eten en snoepen.
Deel die beelden eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje kon ik vroeger op m'n keyboard spelen. Er zijn beelden gemaakt op m'n basisschool dat ik het speel, als 11-jarig jochie.
Jouw UI loopt echt kilometers per dag. Stapt ook stevig door trouwens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek met dat weer hè?
Klopt, maar ik moet weer van de excuses en smoesjes af. Ik was meer dan 9 kilo kwijt (inmiddels iets minder dan 9), maar er moet nog een keer zo'n hoeveelheid af, minstens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek met dat weer hè?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw UI loopt echt kilometers per dag. Stapt ook stevig door trouwens.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]Billy Joel - Leningrad
(mijn #2 aller tijden)
Dat verklaart veelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Jon and vangelis i’ll find my way home![]()
![]()
Zou zomaar kunnen, ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet niet wie het zingt. The Doors of zo?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet niet wie het zingt. The Doors of zo?
Allebei typische eind jaren '60 sound ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Goh, van deze twee nummers kun je zo een medley maken.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:29 schreef Melting het volgende:
Zit nu overigens aan een biertje van Brouwerij Eleven in een colab met Folkingbrew.
[ afbeelding ]
Ik had tijdens de show van DJ11 een wijntje dat niet lekker viel. Misschien dat ik straks nog iets pak, maar ik verwacht van niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:29 schreef Melting het volgende:
Zit nu overigens aan een biertje van Brouwerij Eleven in een colab met Folkingbrew.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had tijdens de show van DJ11 een wijntje dat niet lekker viel. Misschien dat ik straks nog iets pak, maar ik verwacht van niet.
Bij mij scoren ze gemiddeld een 3.5 op de schaal van 5.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Brouwerij Eleven, dat zijn geheid ontzettend smaakvolle, geslaagde biertjes
Neipaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:29 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over het algemeen wel liefhebber van neipa's.quote:
Het was toen ook wel even een hype. Waar wij toevallig middenin zaten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandse muziek uit de 80s was zo veel beter dan het leeuwendeel van wat nu populair is. Ik denk ook te weten waarom: er gebeurde muzikaal gewoon veel meer in een nummer. Mooie akkoordenprogressies, leuke variaties... Nu is dat allemaal grotendeels verdwenen.
Ik vind er niks aan. Maar ben dan ook geen hop fanaat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wel liefhebber van neipa's.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:41 schreef Fogel het volgende:
* Fogel schreeuwt mee met het koor: LIVING DOLL!
Gelukkig kun je dit nummer meezingen zonder je te schamen als je vals zingt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:41 schreef Fogel het volgende:
* Fogel schreeuwt mee met het koor: LIVING DOLL!
Ze zit me raar aan te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zit me raar aan te kijken.
Kan er ook aan liggen dat ik een beugel met rendierhoorns in glitter op heb, maar ach.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zit me raar aan te kijken.
Kan er ook aan liggen dat ik een beugel met rendierhoorns in glitter op heb, maar ach.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit is uiteraard:Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Zijn ze naar muzikaal talent aan het zoeken?quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze naar muzikaal talent aan het zoeken?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze naar muzikaal talent aan het zoeken?
Enige nr wat ik echt kan waarderen is The Wanderer, maar daar zingt Cash, en Cash isquote:
Ik vind Running to stand still echt een heel mooi nummer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Enige nr wat ik echt kan waarderen is The Wanderer, maar daar zingt Cash, en Cash is
Ja... moest toch ook even het origineel draaien vandaag.quote:
Zij is de oorspronkelijke schrijver van het nummer, bij m'n beste weten. Volgens mij schreef ze ook Crying In The Rain van The Everly Brothers.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zij is de oorspronkelijke schrijver van het nummer, bij m'n beste weten. Volgens mij schreef ze ook Crying In The Rain van The Everly Brothers.
Dat is een fantastisch liedjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind ze allebei mooi. En ik weet nu waarom ik eerst in de war was met Randy Newman, want die zong You've got a friend in me. Ook een mooi nummer.
Zou denken dat je vriendin inmiddels wel iets gewend zou zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef Fogel het volgende:
Detail; er zitten belletjes aan de glitterbeugel en ik zit op de muziek te ‘headbangen’ (heel voorzichtig) en word alweer voor gek verklaard… snap dat niet
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef Fogel het volgende:
Detail; er zitten belletjes aan de glitterbeugel en ik zit op de muziek te ‘headbangen’ (heel voorzichtig) en word alweer voor gek verklaard… snap dat niet
Ik begrijp het hele beugelverhaal al niet. Heb je het over een beugel in je mond?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef Fogel het volgende:
quote:
Ze is nog steeds bij me.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou denken dat je vriendin inmiddels wel iets gewend zou zijn.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me.
Scheelt vast ze normaal gesproken met cognitief beperkten werk
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me.
Wil dat zeggen dat ze die nog normaler vind, dan wat jij nu doet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me.
Ik ga het gewoon niet vragenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ze die nog normaler vind, dan wat jij nu doet?
Ik wens jullie gewoon alvast een gelukkig 2025!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:25 schreef livelink het volgende:
Een beetje laat, Melting
Happy New Year - ABBA
Ik ga toch maar wat alcohol nemen. Ik ben niet in vorm.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga toch maar wat alcohol nemen. Ik ben niet in vorm.
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:34 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
Ga nog even tv kijken
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
There ain't no one for to give you no pain.
Deze zin zou mijn Engelse leraar zeker afgekeurd hebben.
Welterusten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting en fijne avond nog
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting en fijne avond nog
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
He's a dedicated follower of fashion van ????
Mooie foto. Ik zou dit bos niet ingaan.quote:
Ziet er wel creepy uit ja.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie foto. Ik zou dit bos niet ingaan.
Ik heb vroeger wel eens nachtwandelingen door het bos gedaan. Keurig vergunning gevraagd bij Staatsbosbeheer en dan op pad met je zaklamp.quote:
Mocht dat gewoon?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens nachtwandelingen door het bos gedaan. Keurig vergunning gevraagd bij Staatsbosbeheer en dan op pad met je zaklamp.
Was iets van de scouting. Vrienden van ons waren daar vrij actief in en die organiseerden dan trails. Is leuk hoor. Je krijgt een soort puzzel als routebeschrijving met allemaal technieken uit de scouting. Scouting op zich leek me niks, maar die trails waren wel echt leuk. Ik heb er meerdere gedaan. Ardennentrail en die nachtelijke wandelingen waren de Lentetrails.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Mocht dat gewoon?
Of was dat een soort van dropping?
Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Was iets van de scouting. Vrienden van ons waren daar vrij actief in en die organiseerden dan trails. Is leuk hoor. Je krijgt een soort puzzel als routebeschrijving met allemaal technieken uit de scouting. Scouting op zich leek me niks, maar die trails waren wel echt leuk. Ik heb er meerdere gedaan. Ardennentrail en die nachtelijke wandelingen waren de Lentetrails.
Ik ben wel weer opgeknapt van een glaasje vieze bubbel-rosé gek genoeg. Gekocht door mijn man en echt heel smerig zoet, maar toch.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Fijne liedjes, al ben ik wel een beetje ingekakt.
Ja, later bedacht ik me ook dat hij dat solo was.quote:
Ik stop ook om 0.30.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Fijne liedjes, al ben ik wel een beetje ingekakt.
Je mag gewoon eerder stoppen als je moe bent, he? Het is geen verplichting.quote:
Nee, ik vind het gewoon wel leuk.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag gewoon eerder stoppen als je moe bent, he? Het is geen verplichting.
Pijnstillers? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon wel leuk.
Maar ik zit nog aan de pijnstiller sinds woensdag. En dat ben ik wel voort zat......
Tandarts heeft een kies getrokken, omdat deze doormidden was, en er een flinke ontsteking boven zat.quote:
Soms is dat toch prima?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel weer opgeknapt van een glaasje vieze bubbel-rosé gek genoeg. Gekocht door mijn man en echt heel smerig zoet, maar toch.
Auw, dat klinkt inderdaad niet best. Was dat ook de reden dat je donderdag niet draaide?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Tandarts heeft een kies getrokken, omdat deze doormidden was, en er een flinke ontsteking boven zat.
Nadien vroeg ze: is het meegevallen? Toen ik ja zei, zei ze: nee, zeg maar eerlijk dat het tegengevallen is.
Als zij dat zelf al vond, zegt dat wel iets....... Ze heeft ook wel flink moeten wringen, moet ik zeggen.
Nee, toen moest ik invallen voor het darten.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw, dat klinkt inderdaad niet best. Was dat ook de reden dat je donderdag niet draaide?
Ehhh... weet je zeker dat je deze post in het goede topic hebt geplaatst?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:28 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom is er geen samenwerking tussen Sia en Tones and I ?
Ja er zijn mashups op youtube, maar die 2 vrouwen passen volgens mij zo goed bij elkaar, waarom is er nog geen nummer van die 2 samen?
Het vordert nog steeds…quote:Op zondag 21 januari 2024 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de badkamer van MadMaster?
Goedemorgen, het ging (en eigenlijk nog steeds) echt bizar tekeer, straks maar even een rondje buiten kijken als het licht wordt.quote:Op maandag 22 januari 2024 05:59 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het bij jullie @:doedezemaar en @:symphonic ?
Hier is de storm niet noemenswaardig, maar dat is bij jullie wel anders. Hoop dat jullie schadevrij blijven
Wat een ellende! Sterktequote:Op maandag 22 januari 2024 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Yeah, 6 onverstaanbare mannen in de straat die eindelijk de al 2 maanden geleden aangekondigde glasvezel komen aanleggen.
En zo 3 man over de vloer die verder gaan met de badkamer.
Ondertussen vliegt er van alles door de straat vanwege de (nu wel afnemende ) storm, want het is vuilnisophaaldag…
Gezelligheid kent geen tijd!
Ne, niet onze vuilnis.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een ellende! Sterkte![]()
Is het ook jullie vuilinis die door de straat waait?
Man, man, man. Bij ons wordt alles wat los is niet eens meegenomen ook. Maar dat je zo dom bent om alles ernaast te leggen als er storm is voorspeld, is helemaal idioot. In Utrecht werken ze nog helemaal niet met kliko's. Daar liggen de vuilniszakken nog los aan de straat. Ik dacht dus even dat dat in Amsterdam ook zo was.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ne, niet onze vuilnis.
Dat zit netjes in de kliko die welk huis heeft.
Maar sommige mensen pleuren daar van alles naast en dat gaat als tumbleweeds door de straat.
De glasvezelaars mogen dat nu opvangen…
Ik heb gisterenavond ook nog een berg vuilnis van iemand anders in de kliko gedaan. Kwam weer eens een keer onze tuin inwaaien. Ik ga uitzoeken wie dit veroorzaakt iedere keer, en volgende keer ga ik het terugbezorgen. Dit is de zoveelste keer dat onze tuin vol waait met zooi van hun. Ik ben er klaar mee.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Yeah, 6 onverstaanbare mannen in de straat die eindelijk de al 2 maanden geleden aangekondigde glasvezel komen aanleggen.
En zo 3 man over de vloer die verder gaan met de badkamer.
Ondertussen vliegt er van alles door de straat vanwege de (nu wel afnemende ) storm, want het is vuilnisophaaldag…
Gezelligheid kent geen tijd!
Oh neequote:Op maandag 22 januari 2024 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Nu ligt hier de stroom er ook uit (groot deel van Amsterdam) dus nu kan helemaal niets meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |