SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Grappig, want ik heb er twee die korter zijn dan deze (0:45).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
Dat was een korte outro, DJ11. Ik had iets meer verwacht.
Ja, je hebt gelijk. Bij mij kwam Randy naar boven, maar eigenlijk wist ik dit wel.quote:
Die talkshow zegt mij niets.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
De man is springlevend en maakt nog steeds muziek. En hij is ook nog altijd goed bij stem. Ik zag 'm laatst nog optreden in een Amerikaanse talkshow. Ik meen bij Stephen Colbert.
Dan heb je je niet echt in de Trump-ellende gestort de voorgaande presidentsperiode. Stephen Colbert had veel en vooral grappige zaken over Trump te vertellen.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Acda en De Munnik - Het regent zonnestralen.
Is toch wel zeer bekend: The Late Show. Vroeger werd die door David Letterman gepresenteerd.quote:
De beste Trump-imitator onder de Late Night-presentators vind ik trouwens Seth Meyers. Zijn item "A Closer Look" is altijd erg kritisch en grappig tegelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je je niet echt in de Trump-ellende gestort de voorgaande presidentsperiode. Stephen Colbert had veel en vooral grappige zaken over Trump te vertellen.
Zijn hun niet doorgebroken met dit nummer?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit een goed nummer van Acda en de Munnik. Zowel qua tekst als muziek.
Ja, klopt. Maar Stephen Colbert vind ik overall leuker. Jimmy Fallon kijk ik steeds minder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De beste Trump-imitator onder de Late Night-presentators vind ik trouwens Seth Meyers. Zijn item "A Closer Look" is altijd erg kritisch en grappig tegelijk.
Weet ik niet. Ik dacht zelf aan 'Niet of nooit geweest'.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn hun niet doorgebroken met dit nummer?
Oh ja.... dat kan ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik dacht zelf aan 'Niet of nooit geweest'.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Living next door to Alice - Band kom ik niet op
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik gok Barbra Streisand dan. Uit Yentl?
Was dat voor toen niet een revolutionaire clip?quote:
Ja, in ieder geval is het een clip die hoort bij de begintijd van MTV voor mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat voor toen niet een revolutionaire clip?
Legendarisch. Ook de eerst vertoonde clip ooit op MTV Europe.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat voor toen niet een revolutionaire clip?
Ja, is toch wel pure nostalgie hoor. Dat mijn ouders voor het eerst een kleuren-tv hadden waar we ook meteen Sky en MTV op konden ontvangenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Voor de jongere mensen die dit later nalezen: MTV was vroeger een muziekzender, waarop videoclips waren te zien. De M in de naam stond voor "music". Dit even ter info.
Bij die satellietzenders zoals Sky Channel en Super Channel had je soms meer sneeuw en strepen dan fatsoenlijk beeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, is toch wel pure nostalgie hoor. Dat mijn ouders voor het eerst een kleuren-tv hadden waar we ook meteen Sky en MTV op konden ontvangen![]()
De zwart-wit tv heb ik vervolgens mijn hele studententijd op mijn kamer gehad.
En dan Filmnet, wat betaald was, maar waar je af en toe ineens tussen de strepen door toch nog een film kon ontwaren en kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij die satellietzenders zoals Sky Channel en Super Channel had je soms meer sneeuw en strepen dan fatsoenlijk beeld.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Met alleen maar Nederland 1 en 2 en dan moest ik vantevoren bedenken welke zender ik wilde kijken en dan moest ik met een schaar als antenne die zender opzoeken in de avond en als die dan eenmaal goed was, moest ik vooral nergens meer aankomen
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
Zo, genoeg bewezen dat ik oud ben. Ik ken dit nummer niet, Melting. Vind het wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |