Ze zit me raar aan te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zit me raar aan te kijken.
Kan er ook aan liggen dat ik een beugel met rendierhoorns in glitter op heb, maar ach.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zit me raar aan te kijken.
Kan er ook aan liggen dat ik een beugel met rendierhoorns in glitter op heb, maar ach.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit is uiteraard:Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Zijn ze naar muzikaal talent aan het zoeken?quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze naar muzikaal talent aan het zoeken?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze naar muzikaal talent aan het zoeken?
Enige nr wat ik echt kan waarderen is The Wanderer, maar daar zingt Cash, en Cash isquote:
Ik vind Running to stand still echt een heel mooi nummer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Enige nr wat ik echt kan waarderen is The Wanderer, maar daar zingt Cash, en Cash is
Ja... moest toch ook even het origineel draaien vandaag.quote:
Zij is de oorspronkelijke schrijver van het nummer, bij m'n beste weten. Volgens mij schreef ze ook Crying In The Rain van The Everly Brothers.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zij is de oorspronkelijke schrijver van het nummer, bij m'n beste weten. Volgens mij schreef ze ook Crying In The Rain van The Everly Brothers.
Dat is een fantastisch liedjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind ze allebei mooi. En ik weet nu waarom ik eerst in de war was met Randy Newman, want die zong You've got a friend in me. Ook een mooi nummer.
Zou denken dat je vriendin inmiddels wel iets gewend zou zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef Fogel het volgende:
Detail; er zitten belletjes aan de glitterbeugel en ik zit op de muziek te ‘headbangen’ (heel voorzichtig) en word alweer voor gek verklaard… snap dat niet
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef Fogel het volgende:
Detail; er zitten belletjes aan de glitterbeugel en ik zit op de muziek te ‘headbangen’ (heel voorzichtig) en word alweer voor gek verklaard… snap dat niet
Ik begrijp het hele beugelverhaal al niet. Heb je het over een beugel in je mond?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef Fogel het volgende:
quote:
Ze is nog steeds bij me.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou denken dat je vriendin inmiddels wel iets gewend zou zijn.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me.
Scheelt vast ze normaal gesproken met cognitief beperkten werk
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me.
Wil dat zeggen dat ze die nog normaler vind, dan wat jij nu doet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |