Ik probeer @Strani ook te lokken naar het F1 subforum, maar wil nit echt lukkenquote:
Haha nee ik ben zelden thuis tijdens de races.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer @:strani ook te lokken naar het F1 subforum, maar wil nit echt lukken
Aha, ja toen waren de repetities nog wel openbaar, dus je wist al min of meer wat je ging krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik was bang dat het na dat optreden via de odds meteen duidelijk zou worden dat 'ie overhyped was gebleken.
Hebben we meerdere keren gedaan (niet de semi van Duncan natuurlijk, die was maar 1 keerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
Dat ook ja. Maar toch is vooral zo'n halve finale wel de eerste échte grote test. Zoals het met CATS eigenlijk andersom juist heel goed ging toen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha, ja toen waren de repetities nog wel openbaar, dus je wist al min of meer wat je ging krijgen.
Ja, hier was de vrees eigenlijk meer dat er een CATS op zou duiken in de semi, wat dan een onverwachte concurrent zou worden. Uiteindelijk werd Italië dat dus enigszins in de finale, al waren die al iets van 4e bij de bookmakers.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar toch is vooral zo'n halve finale wel de eerste échte grote test. Zoals het met CATS eigenlijk andersom juist heel goed ging toen.
Nee precies. Ik werd eigenlijk van Australië wel bang in de halve finale maar dat bleek al helemaal geen bedreiging uiteindelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier was de vrees eigenlijk meer dat er een CATS op zou duiken in de semi, wat dan een onverwachte concurrent zou worden. Uiteindelijk werd Italië dat dus enigszins in de finale, al waren die al iets van 4e bij de bookmakers.
Achteraf Noorwegen en Noord-Macedonië ook wel, maar dat waren geen inzendingen die het aan beide kanten jury/televoting goed konden doen, dus dat boeide niet zo.
Ja ik vond haar erg leukquote:Op maandag 22 januari 2024 17:16 schreef Strani het volgende:
Zie ik opeens Mevrouw Stemband bij De Slimste Mens![]()
![]()
Ik heb de finale van 2019 voor het eerst gekeken in een café. Het was met Duncan erop of eronder en dat wilde ik graag meemaken met andere fans. Het dak ging er letterlijk af toen Duncan won. Mijn reactie was hetzelfde als Ethan van Maneskin toen zij wonnen. Ik zag echt spokenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
Ik was daar niet bijquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaak van mannen die vele uren besteden met het kijken naar gespierde mannen in korte broekjesquote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.
Dit is het eerste wat ik erover hoor, dus ik nietquote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
Oei! Het gaat om oud-topsporters en hun kinderen en in een soort competitie strijden die dan tegen andere oud-topsporters en hun kinderen. Best grappig.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik erover hoor, dus ik niet
Ah, dat is niet echt iets voor mij. Om de meeste sporten geef ik geen biet, dus ik weet niet of nauwelijks wie het zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Het gaat om oud-topsporters en hun kinderen en in een soort competitie strijden die dan tegen andere oud-topsporters en hun kinderen. Best grappig.
Ja, ik vind het ook een leuk programma.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |