Bis morgen madchenquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]
tom blijft![]()
![]()
![]()
en krijgt wat met alice![]()
en voor nu![]()
tot morgen cos'rs![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]
tom blijft![]()
![]()
![]()
en voor nu![]()
tot morgen cos'rs![]()
Dank je.quote:
goed idee, je begint al wartaal uit te slaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]
tom blijft![]()
![]()
![]()
en voor nu![]()
tot morgen cos'rs![]()
Alice die iets krijgt met Karen zou mijn droom zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:42 schreef Lillibet het volgende:
[..]
en voor nu![]()
tot morgen cos'rs![]()
quote:
Ftfyquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
goed idee, je zit de hele dag al wartaal uit te slaan![]()
FOMOquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
Zouden die mannen nu blijven zitten omdat ze het gezellig vindend dat ze allemaal bang zijn wat te missen
Zou die willen jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, had niet door dat het een co-productie was ...
Gewoon cola of Red Bull.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het weeeer over eten
BB kap met die rantsoenen
Geef ze gewoon eten
Maar nog geen koffie
Ook nietquote:
Nee Marioquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
maar als mensen erder waar
metgemakt hebben moet het toch
vip bb zijn of niet?
Ja, het slaat echt helemaal nergens op, het was eens misschien leuk, nu absoluut niet meer ...quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het weeeer over eten
BB kap met die rantsoenen
Geef ze gewoon eten
Maar nog geen koffie
Nee Mario,in elke RLS zitten mensen die eerder op TV zijn geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
maar als mensen erder waar
metgemakt hebben moet het toch
vip bb zijn of niet?
Geen koffiequote:Op donderdag 18 januari 2024 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het slaat echt helemaal nergens op, het was eens misschien leuk, nu absoluut niet meer ...![]()
Geef ze gewoon iedere dag afwisselend eten en koffie etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze geen koffie krijgtThinking is difficult, that’s why most people judge
ashley welquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Mario
Het zijn geen bekende Nederlanders
Hunted is geen couple showquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ashley wel
wanneer in italie jemand
bij en coupleshow was dann
is die vip
Aan die gekkigheid doen we in Nederland niet meequote:Op donderdag 18 januari 2024 23:58 schreef mario390 het volgende:
in italie zijn alle vip
en ook nur wanneer de 1 min
op tv was
Dan is Lenie ook VIP.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ashley wel
wanneer in italie jemand
bij en coupleshow was dann
is die vip
Duitsers zijn niet goed wijs.quote:
Wel een mooiboy.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:00 schreef ben34567 het volgende:
Dit zou volgens geruchten één van de nieuwe bewoners zijn; wordt ook gevolgd door het officiele BB account: https://www.instagram.com/wolfldw/?ref=badge%20target%3D&hl=nl
Je link werkt niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:00 schreef ben34567 het volgende:
Dit zou volgens geruchten één van de nieuwe bewoners zijn; wordt ook gevolgd door het officiele BB account: https://www.instagram.com/wolfldw/?ref=badge%20target%3D&hl=nl
De ander zou een oudere vrouw zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:00 schreef ben34567 het volgende:
Echt wel.quote:
Zeggggquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, geef het nog een paar dagen en wacht zeker zaterdag even af ....![]()
Maar ik ga dit niet heel lang volgen op deze manier vrees ik ....
Ja,wat is dit nou?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegggg
Jij hoort hier gewoon hoor
Thnx had hem even gekopieerd en in Google geplaktquote:
Voel je niks van.quote:
Ik 30 jaar geleden.quote:
Chef en student tu delftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:06 schreef ben34567 het volgende:
Te tiktok-boy achtig. We zullen wel zien wat het geeft.
ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oostenrijkers soms ook niet .....![]()
Nee johquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar mis ik iets, hoezo moeten er nieuwe bewoners in komen, is dat echt nodig ?
We hebben er toch al meer dan genoeg ....
Een slechte schilder ooit in de jaren 40.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen, hoewel redelijk zeldzaam ...
Die gaat niet iedereen snappen vrees ik .....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Een slechte schilder ooit in de jaren 40.
Doen ze allemaal op het kamp.quote:
Ging hij zingen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:13 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben voor de zekerheid het geluid er maar af gegooid op de wc
Die gozer lijkt op Brandon uit Utopia 2.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:00 schreef ben34567 het volgende:
De ander een oudere vrouw.
Vergezocht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gozer lijkt op Brandon uit Utopia 2.
Dat overleeft Odie niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Have fun samen ...Nee, welterusten ...
![]()
Zelfde kaaklijn, en niet op zijn eerste foto. Later in Utopia leek hij er nog meer op.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zelfde kaaklijn, en niet op zijn eerste foto. Later in Utopia leek hij er nog meer op.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is over voor vandaag, iedereen in bed ... tot 2400 uur staat online, goodnight ..
Lijkt mij niet dat er mensen wegblijven omdat er nu meer posten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
Wel jammer dat al die mensen die vorig jaar bij Een Jaar Van Je Leven zaten te posten, naar hier zijn verhuisd. Vorig jaar was het forum over Big Brother het allerleukste forum ever. Meerderen zie ik ineens niet meer tot weinig posten. Ach ja. Een verschuiving. Maar wel echt jammer.
Wie mis je dan zoal?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
Wel jammer dat al die mensen die vorig jaar bij Een Jaar Van Je Leven zaten te posten, naar hier zijn verhuisd. Vorig jaar was het forum over Big Brother het allerleukste forum ever. Meerderen zie ik ineens niet meer tot weinig posten. Ach ja. Een verschuiving. Maar wel echt jammer.
Er is toch een SC voor om dingen te bespreken die niet over de streams gaan? Wat is daar zo raar aan? En je gooit een balletje op, beetje suggereren dat er mensen wegblijven en verder reageer je niet meer op de reacties die hier gegeven worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:27 schreef Mercedes. het volgende:
En de "zogenaamde" gevestigde orde denkt weer de dienst uit te kunnen maken. Laat maar. Doe je ding.
Sorry eens, hoort eigenlijk in de SC maar dat wordt niet zoveel gelezen dus daarom hiero.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is toch een SC voor om dingen te bespreken die niet over de streams gaan? Wat is daar zo raar aan? En je gooit een balletje op, beetje suggereren dat er mensen wegblijven en verder reageer je niet meer op de reacties die hier gegeven worden.
Dit dus. 👍🏻quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
Lijkt me prima om dit in de SC even te bespreken.
Zo doen ze dat in de woonwagen. Alles netjes gevouwenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:06 schreef Frummelie het volgende:
Lenie slaapt wel lief met de handjes gevouwen...
En boven de dekens.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo doen ze dat in de woonwagen. Alles netjes gevouwen
wat dan? en jij mag niet weg hoor hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, geef het nog een paar dagen en wacht zeker zaterdag even af ....![]()
Maar ik ga dit niet heel lang volgen op deze manier vrees ik ....
Ik zie ze hier gewoon door het huis lopen hoor..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom slaapkamerstreams als er twee mensen wakker uit de slaapkamers zijn
ik ben gewisseld en zie idd ook leven nuquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie ze hier gewoon door het huis lopen hoor..
Wat eten ze vandaag dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Danny heeft moeite met het eten... nou dat wordt wat vandaag...
Noppes, nakkes, nada...quote:
Paprika.quote:
Volgens mij zag ik inderdaad gisteren die ook liggen nog in een schaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:09 schreef Kodiak100 het volgende:
zijn toch ook nog peren. Of zijn die al op?
Ooh ja sorry die hebben ze ook nog...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:09 schreef Kodiak100 het volgende:
zijn toch ook nog peren en sinaasappels, Of zijn die al op?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja sorry die hebben ze ook nog......
![]()
Over de schoenen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou zeggen de zweep erover Lenie..![]()
Ariana heeft lang met haar gepraatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Het viel me op dat Ashley toch lichtelijk aangedaan is door haar nominatie wat logisch is hoor maar in het begin was ze er vrij nuchter onder... het wordt wel spannend morgen..
Maak je naam waar, Lenie de flogger!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou zeggen de zweep erover Lenie..![]()
Weer eens wat andersquote:
Paprika soepquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Ooo ja sorry Dot er zijn nog 3 kratten paprika...
Die peptalks praten haar alleen maar meer in de putquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana heeft lang met haar gepraat
Die doet meelevend
Maar zegt ondertussen dingen waardoor ashley al bijna thuis zit
Zo zonder shirt is hij inderdaad woest aantrekkelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een genot om danny die sinaasappels uit te zien persen
In zijn politie uniform ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo zonder shirt is hij inderdaad woest aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Op naar een dagje gezeik over eten
Kom op FEBO geef ze bloem etc, echt wat een onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja daar heb je echt iets aan als partner..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana heeft lang met haar gepraat
Die doet meelevend
Maar zegt ondertussen dingen waardoor ashley al bijna thuis zit
Ik vind paprika echt heerlijk, alleen mijn maag houdt erniet zo vanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja jummie... met een scheutje room, gehaktballetjes
Dat dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind paprika echt heerlijk, alleen mijn maag houdt erniet zo van
Paprika gebakken door eten vind ik smerig. Ik eet het rauw. Heel veel vit C en vezels.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er ook gek op, rauw, gebakken.. enz heerlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het idee van @Rhosyn topquote:
Euhh...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bekentenis:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het idee van @:Rhosyn top
Waren het maar echt simmetjes
Die wij zouden kunnen besturen. En dingen konden laten doen
Hangt in zijn nek.quote:
Ow cool !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bekentenis:
Heel lang geleden. Bij een BB met arm en rijk. BB3?
Maakte ik het huis na in The sims.![]()
Met veel simmetjes.
Dat was leuk.
Hij lult uit zijn nek ?quote:
Chaos verzekerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het idee van @:Rhosyn top
Waren het maar echt simmetjes
Die wij zouden kunnen besturen. En dingen konden laten doen
quote:
Voel je niks van Frummel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker ding, ik vind alleen die plaat vreselijk...
ik dacht ook, gooi een aantal recepten naar binnen, met sinaasappels,quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben nog heeeeel veel sinaasappels
En peren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
Vandaag dus het sinaasappel dieetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn niet heel creatief wat dat betreftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik dacht ook, gooi een aantal recepten naar binnen, met sinaasappels,![]()
![]()
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:53 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik las de nachtchat door en zag dat er mensen beweerden dat er misschien een nieuwe bewoner kwam omdat de officiele BB een nieuwe persoon volgde op instagram. toen ik klikte op die persoon, volgde die niet het officiele BB account, wel een fake fans BB account. Het Officiele BB insta account is deze, en die volgt niet die persoon die vannacht werd aangegeven.
[ link | afbeelding ]
Aaah dat verklaart waarom bij mij de link niet werktequote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:53 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik las de nachtchat door en zag dat er mensen beweerden dat er misschien een nieuwe bewoner kwam omdat de officiele BB een nieuwe persoon volgde op instagram. toen ik klikte op die persoon, volgde die niet het officiele BB account, wel een fake fans BB account. Het Officiele BB insta account is deze, en die volgt niet die persoon die vannacht werd aangegeven.
[ link | afbeelding ]
Loopt overal in de weg.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Lenie is ook weer erg aanwezig deze ochtend
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch waarom moest iemand "Danny boy" zeggen, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
Dank jequote:
Herkansing.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
(wel een lelijke versie trouwens)
Die doen we thuis waarschijnlijk ook zo lang overquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doen die meiden uit verveling zolang over hun plamuurtje of is dat standaard of voor het stappen.
Ik bedoel staan ze elke dag om 4.00 op zodat ze om 7.00 naar hun werk kunnen gaan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doen die meiden uit verveling zolang over hun plamuurtje of is dat standaard of voor het stappen.
Ik bedoel staan ze elke dag om 4.00 op zodat ze om 7.00 naar hun werk kunnen gaan?
Oké! Ieder zo haar hobbyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die doen we thuis waarschijnlijk ook zo lang over
In mijn kring gebruikt niemand make-up. Kan me voor een avondje uit wel voorstellen dat sommigen dat doen, maar ja...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
ik denk eigenlijk dat ze er standaard zo lang over doen als ik zie wat ze zich her en der opsmeren en wat ze er allemaal bij gebruiken.
10 min ben ik klaarkan me er ook over verbazen wat er allemaal tegenaan gaat.
Zal wel om iets van Tom gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor mannen smoezen met elkaar over iets verstoppen van iemand en Danny zegt steeds: doen man doen..
Wat hebben die bekokstoofd?
Goeden vraag,mijn vriendin doet er nog geen 15 minuten over en straalt.Maar in elke RLS kunnen ze er uren over doen.Lijkt ook of ze elkaar willen overtreffenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als die nog buiten staan zijn ze bevroren ook hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Ooo ja sorry Dot er zijn nog 3 kratten paprika...
ging net over het wel of niet kistje uit de muur halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor mannen smoezen met elkaar over iets verstoppen van iemand en Danny zegt steeds: doen man doen..
Wat hebben die bekokstoofd?
Alleen die geblondeerde grietjes vind ik moeilijk. Weet alleen Ashley. Maar die Karin en die andere is? Lukt nog nietquote:
quote:
ja behalve binnen want hij mag niet aan de luxaflex komen van BBquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Lenie is ook op.Den Danny gaat straks de ramen kuisen.
Ja zou zo maar kunnen. En omdat ze het in eerdere RL zagen dat ze denken het zo hoortquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeden vraag,mijn vriendin doet er nog geen 15 minuten over en straalt.Maar in elke RLS kunnen ze er uren over doen.Lijkt ook of ze elkaar willen overtreffen
Karen heeft de bob ( kort en pittig dus )quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen die geblondeerde grietjes vind ik moeilijk. Weet alleen Ashley. Maar die Karin en die andere is? Lukt nog niet
karin -->korte harenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen die geblondeerde grietjes vind ik moeilijk. Weet alleen Ashley. Maar die Karin en die andere is? Lukt nog niet
Oké, dan weet ik welke Karen isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen heeft de bob ( kort en pittig dus )
Alice is ook echt een beetje een alice in wonderland ( jongste van de groep)
Sonja tja
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
2 grote bussen haarlak had Ashley voor 3 mnd en die zijn nu al op![]()
Alice is nl en jongstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik welke Karen is
Die andere twee moet ik nog een trucje voor verzinnen
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef Lillibet het volgende:
[..]
karin -->korte haren
alice --> bijna altijd een kort broekje/ croptop aan waar haar billen goed in uit komen
sonja--> net een duracel konijn wat niet uitgaat en graag in het middelpunt staat met oa spookverhalen
Alicequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?
nee ashley is degene met het hele lange nep haar en dikke opgespoten lippenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?
Alice is groot en breed. Ook haar hoofd is groot/grof. Met heel licht haar vaak in een staart.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik welke Karen is
Die andere twee moet ik nog een trucje voor verzinnen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik heb het gezicht van Ashley wel goed, maar een verkeerde kont erbij
Beetje zoals die game waarin je ogen moet herkennen in het begin voor de bagage
Dikke Billen is Alice.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lipleesleggingsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:15 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee ashley is degene met het hele lange nep haar en dikke opgespoten lippen
alice is degene met de lipleesleggins
Ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:18 schreef Lillibet het volgende:
Ik had de eerste dagen een tabblad open van Fok! naast de cos met de foto's / amen uit de OP.
Om te zien wie wie is.
van die foto's naar bewegend beeld schakelen lukt mijn brein nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:18 schreef Lillibet het volgende:
Ik had de eerste dagen een tabblad open van Fok! naast de cos met de foto's / amen uit de OP.
Om te zien wie wie is.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zeggen ze ook wel fluisterbroek
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:18 schreef Lillibet het volgende:
Om te zien wie wie is.
De strootjes zijn in de krul gedraaid jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:22 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft mooi goldie lokken vandaag
Op die foto's zien Ashley en Alice er identiek uitquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
De strootjes zijn in de krul gedraaid ja
succesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:24 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo, hier gaan we even een paar uurtjes een vergadering in. Mocht er wat gebeuren, geen aanvulling dus vanuit mij bij het streamverslag.
Danny boy.quote:
en een bruin spraytjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Er is echt niets natuurlijks aan die ashley. Fake borsten, voorhoofd beweegt niet, die lippen als een eend, lagen vol met make up en fake haar.
Ashley heeft van die dikke lippen met lichte lippenstift er op zodat ze nog duidelijker naar voren steken...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op die foto's zien Ashley en Alice er identiek uit
Karen lukt wel nu.
En Sonja heeft van die zielige oogjes
Oké, ik ga mijn best doen
Hij hoopt dat ashley terug komt zegt hij tegen haar. Zij denkt om haar als persoon, maar is gewoon omdat hij er een Belg uit wil hebben.quote:
niet alleen haar lippen steken naar vorenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley heeft van die dikke lippen met lichte lippenstift er op zodat ze nog duidelijker naar voren steken...
op de stream zie ik het verschil wel. Alleen die foto's... naja... maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley heeft van die dikke lippen met lichte lippenstift er op zodat ze nog duidelijker naar voren steken...
De turkse dokter heeft aardig wat CC toegevoegdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:26 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet alleen haar lippen steken naar voren
ze is voor goedkoop gegaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
Tis echt zonde dat mensen zich zo toetakelen
nee joh die lippen van ashley, dat moet het toch echt makkelijker maken voor je, als ashley er nou nog zo uit zou zien als voor de botox en fillers, ja dan zou ze op alice lijken maar nu niet. zie hier hoe ashley er voor die tijd uit zagquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op die foto's zien Ashley en Alice er identiek uit
Karen lukt wel nu.
En Sonja heeft van die zielige oogjes
Oké, ik ga mijn best doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik had het in begin ook moeilijk met Ashley en Alice. Maar de dikste lippen is Ashley, en zo geraak ik er uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
op de stream zie ik het verschil wel. Alleen die foto's... naja... maakt ook niet uit
Special offer for you ,more lips for free.quote:
i have lips for freequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Special offer for you ,more lips for free.
ze willen wat huidschilfers eruit laten lopen en wat nieuw water erbij doen vandaagquote:
niet mee gekregenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoorde ik nu Lenie weer zeggen 1 coin? 2e straf een feit?
Snap wel dat de Febo zegt niet vaak verschonen. Zoveel water elke keer. Maar nu toch wel. Hoe lang stond dat ding daar gevuld voor de bewoners kwamen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:31 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ze willen wat huidschilfers eruit laten lopen en wat nieuw water erbij doen vandaag
ze heppe jeuk van de hottup en het water is geel
Ashley zei tegen Tom dat als ie haar fohn gebruikte hij die niet naast de kraan mocht leggen. En lenie: opruimen! 1 coin! En toen zei tom ik zag nog vanalles liggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet mee gekregen
weet alleen dat tyron voor ik meen 1 coin het laatste kistje uit de muur heeft getrokken
Nee joh was duurquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet mee gekregen
weet alleen dat tyron voor ik meen 1 coin het laatste kistje uit de muur heeft getrokken
nee hij stopte er geen 5 inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh was duur
5 coins geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |