Ja,wat is dit nou?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegggg
Jij hoort hier gewoon hoor
Thnx had hem even gekopieerd en in Google geplaktquote:
Voel je niks van.quote:
Hij lijkt op iemand die ik kenquote:
Ik 30 jaar geleden.quote:
Chef en student tu delftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:06 schreef ben34567 het volgende:
Te tiktok-boy achtig. We zullen wel zien wat het geeft.
ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oostenrijkers soms ook niet .....![]()
Nee johquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar mis ik iets, hoezo moeten er nieuwe bewoners in komen, is dat echt nodig ?
We hebben er toch al meer dan genoeg ....
Een slechte schilder ooit in de jaren 40.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen, hoewel redelijk zeldzaam ...
Die gaat niet iedereen snappen vrees ik .....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Een slechte schilder ooit in de jaren 40.
Doen ze allemaal op het kamp.quote:
Ging hij zingen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:13 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben voor de zekerheid het geluid er maar af gegooid op de wc
Die gozer lijkt op Brandon uit Utopia 2.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:00 schreef ben34567 het volgende:
Dit zou volgens geruchten één van de nieuwe bewoners zijn; wordt ook gevolgd door het officiele BB account: https://www.instagram.com/wolfldw/?ref=badge%20target%3D&hl=nl
De ander een oudere vrouw.
Vergezocht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gozer lijkt op Brandon uit Utopia 2.
Dat overleeft Odie niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Have fun samen ...Nee, welterusten ...
![]()
Zelfde kaaklijn, en niet op zijn eerste foto. Later in Utopia leek hij er nog meer op.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zelfde kaaklijn, en niet op zijn eerste foto. Later in Utopia leek hij er nog meer op.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is over voor vandaag, iedereen in bed ... tot 2400 uur staat online, goodnight ..
Lijkt mij niet dat er mensen wegblijven omdat er nu meer posten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
Wel jammer dat al die mensen die vorig jaar bij Een Jaar Van Je Leven zaten te posten, naar hier zijn verhuisd. Vorig jaar was het forum over Big Brother het allerleukste forum ever. Meerderen zie ik ineens niet meer tot weinig posten. Ach ja. Een verschuiving. Maar wel echt jammer.
Wie mis je dan zoal?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:58 schreef Mercedes. het volgende:
Wel jammer dat al die mensen die vorig jaar bij Een Jaar Van Je Leven zaten te posten, naar hier zijn verhuisd. Vorig jaar was het forum over Big Brother het allerleukste forum ever. Meerderen zie ik ineens niet meer tot weinig posten. Ach ja. Een verschuiving. Maar wel echt jammer.
Er is toch een SC voor om dingen te bespreken die niet over de streams gaan? Wat is daar zo raar aan? En je gooit een balletje op, beetje suggereren dat er mensen wegblijven en verder reageer je niet meer op de reacties die hier gegeven worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:27 schreef Mercedes. het volgende:
En de "zogenaamde" gevestigde orde denkt weer de dienst uit te kunnen maken. Laat maar. Doe je ding.
Sorry eens, hoort eigenlijk in de SC maar dat wordt niet zoveel gelezen dus daarom hiero.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is toch een SC voor om dingen te bespreken die niet over de streams gaan? Wat is daar zo raar aan? En je gooit een balletje op, beetje suggereren dat er mensen wegblijven en verder reageer je niet meer op de reacties die hier gegeven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |