quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik heb het gezicht van Ashley wel goed, maar een verkeerde kont erbij
Beetje zoals die game waarin je ogen moet herkennen in het begin voor de bagage
Dikke Billen is Alice.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?
Lipleesleggingsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:15 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee ashley is degene met het hele lange nep haar en dikke opgespoten lippen
alice is degene met de lipleesleggins
Hier zeggen ze ook wel fluisterbroekquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:18 schreef Lillibet het volgende:
Ik had de eerste dagen een tabblad open van Fok! naast de cos met de foto's / amen uit de OP.
Om te zien wie wie is.
van die foto's naar bewegend beeld schakelen lukt mijn brein nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:18 schreef Lillibet het volgende:
Ik had de eerste dagen een tabblad open van Fok! naast de cos met de foto's / amen uit de OP.
Om te zien wie wie is.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zeggen ze ook wel fluisterbroek
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:18 schreef Lillibet het volgende:
Om te zien wie wie is.
De strootjes zijn in de krul gedraaid jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:22 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft mooi goldie lokken vandaag
Op die foto's zien Ashley en Alice er identiek uitquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
De strootjes zijn in de krul gedraaid ja
succesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:24 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo, hier gaan we even een paar uurtjes een vergadering in. Mocht er wat gebeuren, geen aanvulling dus vanuit mij bij het streamverslag.
Danny boy.quote:
en een bruin spraytjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Er is echt niets natuurlijks aan die ashley. Fake borsten, voorhoofd beweegt niet, die lippen als een eend, lagen vol met make up en fake haar.
Ashley heeft van die dikke lippen met lichte lippenstift er op zodat ze nog duidelijker naar voren steken...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op die foto's zien Ashley en Alice er identiek uit
Karen lukt wel nu.
En Sonja heeft van die zielige oogjes
Oké, ik ga mijn best doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |