Ariana heeft lang met haar gepraatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Het viel me op dat Ashley toch lichtelijk aangedaan is door haar nominatie wat logisch is hoor maar in het begin was ze er vrij nuchter onder... het wordt wel spannend morgen..
Maak je naam waar, Lenie de flogger!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou zeggen de zweep erover Lenie..![]()
Weer eens wat andersquote:
Paprika soepquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Ooo ja sorry Dot er zijn nog 3 kratten paprika...
Die peptalks praten haar alleen maar meer in de putquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana heeft lang met haar gepraat
Die doet meelevend
Maar zegt ondertussen dingen waardoor ashley al bijna thuis zit
Zo zonder shirt is hij inderdaad woest aantrekkelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een genot om danny die sinaasappels uit te zien persen
In zijn politie uniform ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo zonder shirt is hij inderdaad woest aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo zonder shirt is hij inderdaad woest aantrekkelijk
Eensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Op naar een dagje gezeik over eten
Kom op FEBO geef ze bloem etc, echt wat een onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ja daar heb je echt iets aan als partner..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana heeft lang met haar gepraat
Die doet meelevend
Maar zegt ondertussen dingen waardoor ashley al bijna thuis zit
Ik vind paprika echt heerlijk, alleen mijn maag houdt erniet zo vanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja jummie... met een scheutje room, gehaktballetjes
Dat dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind paprika echt heerlijk, alleen mijn maag houdt erniet zo van
Paprika gebakken door eten vind ik smerig. Ik eet het rauw. Heel veel vit C en vezels.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind paprika echt heerlijk, alleen mijn maag houdt erniet zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |